Goed man!quote:
Echt zo grappig, misschien kun je maar beter uitloggen en nooit meer terugkomen.quote:
Ja en dan mag hetquote:
dat denk ik ook jaquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:50 schreef zovty het volgende:
Ik denk dat, uiteindelijk, op het allerlaatste moment, als het echt niet meer erger kan Smegmanus toch gaat winnen.
Ik moest even lachen.. slecht.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:52 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
damn bedenk me net dat ik helemaal geen mod ben op fok
grrr
quote:
ik denk dat smegje nog een grientje hoop koestert dat je van dit topic toch nog wat weet te maken. zo is ie he, altijd optimistisch en met vertrouwen in mensen.quote:
verhaal van mijn leven. maar bij mij zijn het vliegende chicks.quote:
das kut, ik leef met je meequote:Op woensdag 6 juli 2011 21:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
verhaal van mijn leven. maar bij mij zijn het vliegende chicks.
en dan opeens is het weer over.
heel naar. ik krijg ze ook nooit te pakken
Komt omdat het alleen in je droom gebeurt.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
verhaal van mijn leven. maar bij mij zijn het vliegende chicks.
en dan opeens is het weer over.
heel naar. ik krijg ze ook nooit te pakken
quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Komt omdat het alleen in je droom gebeurt.
jij weet te veel. dit kun je heul niet weten.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Komt omdat het alleen in je droom gebeurt.
The language...quote:STERF KANKERJONG
OPROTTEN OPKANKEREN OPHOEREN MET JE KANKER TOPICS!
ow die krijg ik ook altijd. meestal van admins. gevolgd door een ban.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:58 schreef Nielsch het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is deze flippo? Stuurde mij net deze PDM:
[..]
The language...
Posten van DM = banquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:58 schreef Nielsch het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is deze flippo? Stuurde mij net deze PDM:
[..]
The language...
Ja klopt ik ben je stalkster.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
[..]
jij weet te veel. dit kun je heul niet weten.
was jij dat vannacht, gillend in de lucht, PAK ME, PAK ME DAN! JE KAN ME TOCH NIET KRIJGENen daarna wegvloog naar de maan?
Boeiend... vind je jezelf wel lekker ofzo? idiootquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Posten van DM = ban
Foto's van mij posten =
geile chick achter je. wie is dat.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Posten van DM = ban
Foto's van mij posten =
Doodsverwensing is ook een ban?quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Posten van DM = ban
Foto's van mij posten =
zo klonk het wel een beetje. maar van mij mag het hoorquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het was meer een algemene uitdrukking
Ik wens hem niet perse dood...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |