SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor vrienden is het kortweg Wauw
Hehe, het blijft tussen ons.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:31 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik ook. Een en al respect. Over mijn hele lijk.
nee serieus wel respect voor mensen die goed zijn voor hun kinderen. maar niemand zeggen aub
met OP en piemels ging gelukkig wel ergens over.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wat niet?
Het mist charme, uitstraling, een statement, het gaat nergens over!
quote:
Maar bij wie?quote:
quote:
Ik doe niet aan friemelen, heb net een jacht gekocht als babe magnet!quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:35 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
met OP en piemels ging gelukkig wel ergens over.
Wees blij met het gefriemel in de marge, misschien zit er nog iets voor je bij...
Gebrek aan sociale vaardighedenquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zou je eens 5 dingen op willen noemen die mis met je zijn?
http://www.cirkel.nl/single-reis-zomer/quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:37 schreef fespo het volgende:
iemand een tip voor single vakantie reizen (+-18 - 23 jaar)![]()
Een jacht gekocht? Wat kek! En decadent!quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik doe niet aan friemelen, heb net een jacht gekocht als babe magnet!Dus dat komt wel goed
Daar kun je aan werken toch?quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gebrek aan sociale vaardigheden
negatief zelfbeeld
Dat zijn de belangrijkste
Kijk, de eerste babe dient zich al aan!quote:
Dus je zeurtquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gebrek aan sociale vaardigheden
negatief zelfbeeld
Dat zijn de belangrijkste
En wat voor één!quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kijk, de eerste babe dient zich al aan!
Het wordt wel even passen en meten als wij er samen in willen hoorquote:
Oh waar werd je op gewezen dan?quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dus je zeurtNee, even serieus, dat zijn states of mind! Daar valt wat aan te doen.
Ik zeur ook bij het leven het is nooit goed.. Vandaag nog... tot ik even ergens op gewezen werd
Op het moment dat jij met je vinger naar iemand anders wijst..... wijzen er 3 terug!
Wat ben ik toch een materialist.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kijk, de eerste babe dient zich al aan!
Ja maar wij hebben straks een woonboot!quote:
je begon direct al te tippelen.quote:
thnx maar als ik even snel zie (20-35) en in de praktijk betekend dat volgens mij dat de meeste rond de 28 zitten.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
http://www.cirkel.nl/single-reis-zomer/
Groovyquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar wij hebben straks een woonboot!
He, herkenbaar...quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik zei dat het contact met mn broer slecht was en dat het zijn schuld was...
Wat denk jij nou, dat ik jou verlaat voor zoiets futiels als een jacht?quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar wij hebben straks een woonboot!
Ja en daar ben ik ook mee bezig. Alleen ik vraag mij nu af waar mijn grenzen liggen. Wat kan ik wel en wat wil ik. Dus willen en kunnen.quote:
Was het maar zo simpelquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dus je zeurtNee, even serieus, dat zijn states of mind! Daar valt wat aan te doen.
Ik zeur ook bij het leven het is nooit goed.. Vandaag nog... tot ik even ergens op gewezen werd
Op het moment dat jij met je vinger naar iemand anders wijst..... wijzen er 3 terug!
quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat denk jij nou, dat ik jou verlaat voor zoiets futiels als een jacht?
Het is geen Lego
Hoe oud ben jij?quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:42 schreef fespo het volgende:
[..]
thnx maar als ik even snel zie (20-35) en in de praktijk betekend dat volgens mij dat de meeste rond de 28 zitten.
Als het lekkere wijven zijn, wil ik ze best uit je weg ruimen hoor.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:42 schreef fespo het volgende:
[..]
thnx maar als ik even snel zie (20-35) en in de praktijk betekend dat volgens mij dat de meeste rond de 28 zitten.
The sky is the limit!quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en daar ben ik ook mee bezig. Alleen ik vraag mij nu af waar mijn grenzen liggen. Wat kan ik wel en wat wil ik. Dus willen en kunnen.
Het is vooral "wat wil ik"quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en daar ben ik ook mee bezig. Alleen ik vraag mij nu af waar mijn grenzen liggen. Wat kan ik wel en wat wil ik. Dus willen en kunnen.
[..]
Was het maar zo simpel
Oude fietsen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:43 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Als het lekkere wijven zijn, wil ik ze best uit je weg ruimen hoor.
En, wat wil je?quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
quote:
Er valt alleen voor mij nog weinig te leren, maar ik kan goed acterenquote:
Wel een beetje door trappen hequote:
Niets gaat er boven een oude fiets!quote:
Spring je niet mee van stoepjes..quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Niets gaat er boven een oude fiets!
Zo een nieuw ding moet je voorzichtig mee zijn, spring je niet mee van stoepjes, het ruige crosswerk laat je links liggen, nee, alleen deftig op het fietspad.. BAH!
Kats van het padjequote:Op woensdag 6 juli 2011 21:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zo een nieuw ding moet je voorzichtig mee zijn, spring je niet mee van stoepjes, het ruige crosswerk laat je links liggen, nee, alleen deftig op het fietspad.. BAH!
Dat weet ik dus niet.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het is vooral "wat wil ik"
En dan de vraag... wat wil ik echt?!
Want als je iets maar graag genoeg wilt, dan vind je een weg om dat te bereiken.
Normaal zijn.quote:
Ik voel me altijd op mijn gemak bij meisjes van een jaar of 16-18. Kun je me voorstellen?quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:46 schreef fespo het volgende:
ik ben 23 jaar maar zie er wel iets stuk jongen uit. kan prima omgaan met iets ouder maar ik voel mij iets meer op mijn gemak bij mensen die iets jonger zijn dan ikzelf ben.
Nieuwe fietsen zijn saai en burgerlijk.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mits naakt uiteraard.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:47 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik voel me altijd op mijn gemak bij meisjes van een jaar of 16-18. Kun je me voorstellen?
nee dat is te jongquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:47 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik voel me altijd op mijn gemak bij meisjes van een jaar of 16-18. Kun je me voorstellen?
ik en toen ophangen. Ha haquote:
Dan voel ik me altijd zo een illegaal.. je weet wel, een allochtoon die probeert in te burgeren bij de jeugd maar waar het gewoon niet bij luktquote:
Dit klopt.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:45 schreef DenWauwelaar het volgende:
Mensen die altijd een excuus zoeken om niets aan zichzelf te doen, maar wel zeiken dat ze niet goed genoeg zijn.
Dat klopt.Je zuigt. Doe er wat aan.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan voel ik me altijd zo een illegaal.. je weet wel, een allochtoon die probeert in te burgeren bij de jeugd maar waar het gewoon niet bij lukt
Ja, dat idee heb ik ook, het is natuurlijk wel een moeizaam proces maar het begin is er iig!quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Dit klopt.
Hoewel ik niet kan inschatten of Tijn echt niets aan zichzelf doet want ik heb het afgelopen jaar echt een verandering gemerkt in online gedrag, zou goed kunnen dat er echt wel iets gebeurt daar.
You don't know the half of me.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij voelt je altijd kip lekker als je nakend tussen 17 jarige jongetjes rondloopt?
Ik loop ernaast dus dan is het goed. Ik hou dr jong he.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij voelt je altijd kip lekker als je nakend tussen 17 jarige jongetjes rondloopt?
Ik wil ook wel een 17 jarig jochie weer zijn dan.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
quote:
Extreem moeizaam en langdurig inderdaad. Maar niet onmogelijk.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, dat idee heb ik ook, het is natuurlijk wel een moeizaam proces maar het begin is er iig!
Ja Q nog even en je bent te oud voor mequote:Op woensdag 6 juli 2011 21:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een 17 jarig jochie weer zijn dan.
Waar een wil is is een weg!quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Extreem moeizaam en langdurig inderdaad. Maar niet onmogelijk.
Laten we dan maar heel snel gaan neuken! Ik kom zowel zaterdag als zondag door Deventer.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja Q nog even en je bent te oud voor me
Zekerquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, dat idee heb ik ook, het is natuurlijk wel een moeizaam proces maar het begin is er iig!
Hij komt door Deventer.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Laten we dan maar heel snel gaan neuken! Ik kom zowel zaterdag als zondag door Deventer.
True..quote:
Whehe, als je geen rugpijn hebt dan, anders ben je zo een bejaard wief!quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik loop ernaast dus dan is het goed. Ik hou dr jong he.
Q. soms..... heel soms sta zelfs ik verbaasd over jouw geiligheid! Damn dude!quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een 17 jarig jochie weer zijn dan.
I learned from the best.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Q. soms..... heel soms sta zelfs ik verbaasd over jouw geiligheid! Damn dude!Respect!
Jij ubergeile testosteronbonk!
Dat is het, maar dat geeft niet. Je leven zal zoveel fijner en makkelijker zijn als je zulke dingen weet aan te pakken, neem dat alsjeblieft van me aan.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zekerdie jongen die 2,5 jaar geleden in singles kwam ben ik niet meer. Het is zo moeilijk om te veranderen
De MIquote:
Ja jaquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
True..wat niet is kan nog komen
[..]
Whehe, als je geen rugpijn hebt dan, anders ben je zo een bejaard wief!
[..]
Q. soms..... heel soms sta zelfs ik verbaasd over jouw geiligheid! Damn dude!Respect!
Jij ubergeile testosteronbonk!
Zie mijn sig!quote:
Nee, die anderequote:
Nee, ook die anderequote:
I'll make it up to youquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:56 schreef L-E het volgende:
Ik heb geen rugpijn omdat ik oud ben Snuit, die insinuatie is kwetsend.
Alleen veranderen kan ik niet. Daar zal ik echt hulp voor nodig hebben. Alleen ik durf dat niet te vragen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is het, maar dat geeft niet. Je leven zal zoveel fijner en makkelijker zijn als je zulke dingen weet aan te pakken, neem dat alsjeblieft van me aan.
Dan snij je jezelf ernstig in de vingers. Waarom niet, wat heb je te verliezen?quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen veranderen kan ik niet. Daar zal ik echt hulp voor nodig hebben. Alleen ik durf dat niet te vragen.
Nee, niet nog eenquote:
Ik was gisteren bij een vriend blijven slapen omdat ik niet alleen wilde zijn.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan snij je jezelf ernstig in de vingers. Waarom niet, wat heb je te verliezen?
Echt proberen je daar overheen te zetten. Ik vond het ook moeilijk toe te geven dat ik hulp nodig had voor kleine man, maar het is echt geen schande hoor.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen veranderen kan ik niet. Daar zal ik echt hulp voor nodig hebben. Alleen ik durf dat niet te vragen.
Ik probeer het al 33 jaar te worden maar het lukt nooit helemaal 100%.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het stikt ervan!
Maar alle mannen willen Qlootzakken zijn.
Is dat zo?quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het stikt ervan!
Ik wilde eerst zeggen "Beter een snee in je vinger dan een vinger in je snee"... maar ik weet nu niet of dat wel juist is..quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was gisteren bij een vriend blijven slapen omdat ik niet alleen wilde zijn.
Ga ik vanochtend heel lief de afwas doen voor hem. Had hij een glas kapot![]()
Nu heb ik een snee in mn vinger, alweer
Dat eerste weet ik ja. Maar waarom, is toch niet nodig?quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het stikt ervan!
Jij zegt soms zulke wijze dingen he?quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:02 schreef L-E het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik wilde eerst zeggen "Beter een snee in je vinger dan een vinger in je snee"... maar ik weet nu niet of dat wel juist is..
Op welke planeet leef jij? Qlootzakken hosselen de heetste kippies!quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:03 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Is dat zo?
Echte qlootzakken regelen geen wijven.
Die slaan ze alleen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:03 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Is dat zo?
Echte qlootzakken regelen geen wijven.
Et tu, Brute?quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Op welke planeet leef jij? Qlootzakken hosselen de heetste kippies!
Op de planeet waar ongefundeerde afgunst nog geen halve waarheden oplevert...quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Op welke planeet leef jij? Qlootzakken hosselen de heetste kippies!
Wees blij! En trots!quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik probeer het al 33 jaar te worden maar het lukt nooit helemaal 100%..
Is het ook nietquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat eerste weet ik ja. Maar waarom, is toch niet nodig?
Ik dacht dat vrouwen van Venus kwamen. Daar is het mij al te heet!quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mercurius.. Waarom denk je dat het zo heet is daar
quote:
quote:
Je zou er bijna een politieke partij voor oprichtenquote:
Bang om gekwetst en teleurgesteld door andere en ik durf mijzelf niet bloot te geven aan andere. Ik heb nooit geleerd om op die manier hulp te vragen en over mijzelf te praten.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan, nu moet ik nog doorzetten en verder gaan.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt proberen je daar overheen te zetten. Ik vond het ook moeilijk toe te geven dat ik hulp nodig had voor kleine man, maar het is echt geen schande hoor.
Even ctrl + F5 doenquote:
Wat nou, BIJNA?quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je zou er bijna een politieke partij voor oprichten
Fred heeft wel tieten en aars in zn video's. Dat is in elk geval iets.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |