SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor vrienden is het kortweg Wauw
Hehe, het blijft tussen ons.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:31 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik ook. Een en al respect. Over mijn hele lijk.
nee serieus wel respect voor mensen die goed zijn voor hun kinderen. maar niemand zeggen aub
met OP en piemels ging gelukkig wel ergens over.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wat niet?
Het mist charme, uitstraling, een statement, het gaat nergens over!
quote:
Maar bij wie?quote:
quote:
Ik doe niet aan friemelen, heb net een jacht gekocht als babe magnet!quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:35 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
met OP en piemels ging gelukkig wel ergens over.
Wees blij met het gefriemel in de marge, misschien zit er nog iets voor je bij...
Gebrek aan sociale vaardighedenquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zou je eens 5 dingen op willen noemen die mis met je zijn?
http://www.cirkel.nl/single-reis-zomer/quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:37 schreef fespo het volgende:
iemand een tip voor single vakantie reizen (+-18 - 23 jaar)![]()
Een jacht gekocht? Wat kek! En decadent!quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik doe niet aan friemelen, heb net een jacht gekocht als babe magnet!Dus dat komt wel goed
Daar kun je aan werken toch?quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gebrek aan sociale vaardigheden
negatief zelfbeeld
Dat zijn de belangrijkste
Kijk, de eerste babe dient zich al aan!quote:
Dus je zeurtquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gebrek aan sociale vaardigheden
negatief zelfbeeld
Dat zijn de belangrijkste
En wat voor één!quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kijk, de eerste babe dient zich al aan!
Het wordt wel even passen en meten als wij er samen in willen hoorquote:
Oh waar werd je op gewezen dan?quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dus je zeurtNee, even serieus, dat zijn states of mind! Daar valt wat aan te doen.
Ik zeur ook bij het leven het is nooit goed.. Vandaag nog... tot ik even ergens op gewezen werd
Op het moment dat jij met je vinger naar iemand anders wijst..... wijzen er 3 terug!
Wat ben ik toch een materialist.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kijk, de eerste babe dient zich al aan!
Ja maar wij hebben straks een woonboot!quote:
je begon direct al te tippelen.quote:
thnx maar als ik even snel zie (20-35) en in de praktijk betekend dat volgens mij dat de meeste rond de 28 zitten.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
http://www.cirkel.nl/single-reis-zomer/
Groovyquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar wij hebben straks een woonboot!
He, herkenbaar...quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik zei dat het contact met mn broer slecht was en dat het zijn schuld was...
Wat denk jij nou, dat ik jou verlaat voor zoiets futiels als een jacht?quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar wij hebben straks een woonboot!
Ja en daar ben ik ook mee bezig. Alleen ik vraag mij nu af waar mijn grenzen liggen. Wat kan ik wel en wat wil ik. Dus willen en kunnen.quote:
Was het maar zo simpelquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dus je zeurtNee, even serieus, dat zijn states of mind! Daar valt wat aan te doen.
Ik zeur ook bij het leven het is nooit goed.. Vandaag nog... tot ik even ergens op gewezen werd
Op het moment dat jij met je vinger naar iemand anders wijst..... wijzen er 3 terug!
quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat denk jij nou, dat ik jou verlaat voor zoiets futiels als een jacht?
Het is geen Lego
Hoe oud ben jij?quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:42 schreef fespo het volgende:
[..]
thnx maar als ik even snel zie (20-35) en in de praktijk betekend dat volgens mij dat de meeste rond de 28 zitten.
Als het lekkere wijven zijn, wil ik ze best uit je weg ruimen hoor.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:42 schreef fespo het volgende:
[..]
thnx maar als ik even snel zie (20-35) en in de praktijk betekend dat volgens mij dat de meeste rond de 28 zitten.
The sky is the limit!quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en daar ben ik ook mee bezig. Alleen ik vraag mij nu af waar mijn grenzen liggen. Wat kan ik wel en wat wil ik. Dus willen en kunnen.
Het is vooral "wat wil ik"quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en daar ben ik ook mee bezig. Alleen ik vraag mij nu af waar mijn grenzen liggen. Wat kan ik wel en wat wil ik. Dus willen en kunnen.
[..]
Was het maar zo simpel
Oude fietsen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:43 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Als het lekkere wijven zijn, wil ik ze best uit je weg ruimen hoor.
En, wat wil je?quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
quote:
Er valt alleen voor mij nog weinig te leren, maar ik kan goed acterenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |