SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor vrienden is het kortweg Wauw
Hehe, het blijft tussen ons.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:31 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik ook. Een en al respect. Over mijn hele lijk.
nee serieus wel respect voor mensen die goed zijn voor hun kinderen. maar niemand zeggen aub
met OP en piemels ging gelukkig wel ergens over.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wat niet?
Het mist charme, uitstraling, een statement, het gaat nergens over!
quote:
Maar bij wie?quote:
quote:
Ik doe niet aan friemelen, heb net een jacht gekocht als babe magnet!quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:35 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
met OP en piemels ging gelukkig wel ergens over.
Wees blij met het gefriemel in de marge, misschien zit er nog iets voor je bij...
Gebrek aan sociale vaardighedenquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zou je eens 5 dingen op willen noemen die mis met je zijn?
http://www.cirkel.nl/single-reis-zomer/quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:37 schreef fespo het volgende:
iemand een tip voor single vakantie reizen (+-18 - 23 jaar)![]()
Een jacht gekocht? Wat kek! En decadent!quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik doe niet aan friemelen, heb net een jacht gekocht als babe magnet!Dus dat komt wel goed
Daar kun je aan werken toch?quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gebrek aan sociale vaardigheden
negatief zelfbeeld
Dat zijn de belangrijkste
Kijk, de eerste babe dient zich al aan!quote:
Dus je zeurtquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gebrek aan sociale vaardigheden
negatief zelfbeeld
Dat zijn de belangrijkste
En wat voor één!quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kijk, de eerste babe dient zich al aan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |