Die toog naar de keuken is anders ook opvallend lelijk erin gezet, hij sluit niet aan op de vloer en ernaast zitten allemaal witte randen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:32 schreef skrn het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel kransen tel je in dit huis?
En waarom hangt die lamp niet in het midden boven die tafelquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:00 schreef WhiteJoker het volgende:
[ afbeelding ]
WTF staat er in die kamer? Het lijkt wel een oud martelwerktuig... Zit je daar "gezellig" in die kamer...
En wat een grote keukenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En waarom hangt die lamp niet in het midden boven die tafel
whahahahaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:32 schreef skrn het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel kransen tel je in dit huis?
Wtfquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:43 schreef GimmeGore het volgende:
zo'n groot huis
[ afbeelding ]
en nog geen andere plek kunnen vinden voor de wc dan direct naast het bad
Dat is wel een andere badkamer hoor...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:43 schreef GimmeGore het volgende:
zo'n groot huis
[ afbeelding ]
en nog geen andere plek kunnen vinden voor de wc dan direct naast het bad
gelukkig is de badkamer schoon
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)t-40-a/omschrijving/quote:Als je binnenkomt, denk je direct: JA, DIT IS HET! Hier wonen 2 superaardige mensen die gek zijn dat ze hun appartement in hartje Utrecht willen verkopen. Wat bezielt ze?!!
Want Pierre, wat laten zij achter? Een luxueus 2-kamer appartement met een strakke badkamer en een veelomvattende berging, en, als klapper op de vuurpijl: een extra-ordinair privé gelegen dakterras. Heerlijk in de binnenstad dus koken hoeft niet meer, elke avond Chinees, Sushi, Italiaans, Surinaams of Hollandse pot eten van de detaillisten uit de straat. Het complex is in 2002 compleet verbouwd en gerenoveerd. Op een steenworp afstand van de Oudegracht en recht boven de buurtsuper waar je tot 10 uur 's avonds nog terecht kunt voor bier, chips, nootjes, kaas, kaarsen, aanstekers, toiletpapier etcetera: een voorraadkast is overbodig! De straat wordt met camera's beveiligd. Das wel zo prettig, een veilig gevoel, kopje koffie wijkagent? Het totale woonoppervlak is 76 m2 (plus dakterras 23m2).
Indeling
Gedeelde voordeur (met twee alleraardigste buurvrouwen) en trap omhoog (bekleed met Toscane geel linoleum uit 2002)
1ste en enige verdieping
Inkom, gang (zonder paard) met posterbehang "mysterious forest" (blijft achter), enorme lichte L-vormige woonkamer (32m2) met open keuken, open sfeer en open deur (kan ook dicht), grote slaapkamer (23m2), gemakkelijk in te richten als 2 kamers (bijvoorbeeld als atelier, study, kinderkamer, doka, waskamer) aan de achterzijde met een veelvoud aan openslaande deuren naar het charmant ingerichte en privé gelegen dakterras met zon tot half 8 's avonds (blijft achter), inpandige berging (blijft leeg achter) en puissant ogende badkamer met kranen, tegels, eenpersoonsligbad, separate douche, toilet en wastafel.
En geen link naar dit bericht? Gekquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:11 schreef Mariposas het volgende:
Geen idee of deze al is langsgekomen, maar die omschrijving...
Wel een beetje heel erg "lekker gek doen".
[..]
http://www.funda.nl/koop/(...)t-40-a/omschrijving/
Dat niet alleen; het zijn twee verschillende huizen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:45 schreef FFnog het volgende:
[..]
Dat is wel een andere badkamer hoor...
Gewoon op iedere badkamer een toiletje voor als je moet als je daar bent...
Niet echt opmerkelijk te noemen, wel handig...
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:05 schreef R2R het volgende:
Dubbel bovenhuis, gelegen in een rustig straatje, nabij het Centrum en op loopafstand van de Noorderboulevard. De woning is deels voorzien van kunststof kozijnen met dubbele beglazing en beschikt daarnaast over diverse authentieke details als paneeldeuren en ornamenten plafonds.
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
Nee hoor echt waar, ornamenten plafonds zijn er echt!
[ afbeelding ]
![]()
Daarnaast hebben we nog een zolder met prachtig uitzicht gratis en voor niets bij de deal inbegrepen
[ afbeelding ]
![]()
En wie kan die paneeldeuren vinden?
Zoek ze hier
Je zult maar in dat hoogste bed slapen en dan plots wakker schrikken en overeind komenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:59 schreef fh101 het volgende:
Stapelen!
[ afbeelding ]
http://www.vanalphenmakelaardij.nl/search.asp (gevonden via funda)
Mij ook.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:29 schreef fh101 het volgende:
Het doet mij ook heel erg aan Zweden denken op de een of andere manier
Zit ik daar weer mee in mijn hoofd...quote:
Van zo'n keuken zou ik een ochtendhumeur krijgen. En een epileptische aanval.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:40 schreef flipsen het volgende:
Toch vind ik het een vrolijke keuken, als je met je ochtendhumeur je kopje koffie (senseo zie ik) wil zetten vrolijk je vanzelf op
Vrolijk nummer toch?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zit ik daar weer mee in mijn hoofd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |