Ja die apps kosten geld, tussen de 20 en 50 euro voor de grote namen (tomtom, Navigon). En dan zou ik eerst even checken wat er beschikbaar is voor de blackberry.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:38 schreef zaishen het volgende:
Ok ok maar ik zit dan te denken aan blackberry bold of curve want dan kan ik ook gelijk pingen wat ook lekker meegenomen is. Maar ik heb dan nog één vraag:
Als ik de software van Tom Tom of iets anders op mijn blackberry zet, kost de navigatie software me geld dan? Alvast bedankt voor uw antwoord!
Dit heb ik ookquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:07 schreef blackie007 het volgende:
Ik reis redelijk veel! En mijn telefoon functioneert als navigtatie! Werkt uitstekend. Als ik gebeld word (Bluetooth carkit) dan blijft de navigiatie gewoon draaien.
Telefoon : Desire HD
Besturing : Android 2.3
Navigatie : Sygic
Ik zou geen losse navigatie meer aanschaffen.
En ja je mag gewoon de gsm als navigatie gebruiken. Als je de telefoon maar niet vast houdt.
Sowieso is TomTom heel slecht met navigatie op je mobiel, is mijn persoonlijke ervaring.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:40 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Ja die apps kosten geld, tussen de 20 en 50 euro voor de grote namen (tomtom, Navigon). En dan zou ik eerst even checken wat er beschikbaar is voor de blackberry.
Ik wil graag een blackberry bold of curve halen. Ik heb gehoord dat een bold beter is, maar ik weet zelf niet waarom een bold beter is.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:40 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Ja die apps kosten geld, tussen de 20 en 50 euro voor de grote namen (tomtom, Navigon). En dan zou ik eerst even checken wat er beschikbaar is voor de blackberry.
Zou je je eerst niet eens focussen op welke GSM je waarom wel/niet wilt, en dan later bekijken wat de beste navigatie-optie voor die telefoon is?quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:54 schreef zaishen het volgende:
[..]
Ik wil graag een blackberry bold of curve halen. Ik heb gehoord dat een bold beter is, maar ik weet zelf niet waarom een bold beter is.
Dat is een interessant dingetje, want ik zat toevallig te kijken voor een Brodit Proclip + Houder voor mn blackberry in m'n nieuwe auto over een paar weken, maar als dit er ook voor telefoons is is dat misschien nog wel een interessant alternatief.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:59 schreef fruityloop het volgende:
Ik heb een Tetrax Fixway voor onze Navigon, zo hangt hij mooi op het dashboard, en niet in mijn gezichtsveld op de voorruit.
Mét:
[ afbeelding ]
Zonder:
[ afbeelding ]
Je krijgt er een paar metalen "dopjes" bij, en die plak je op het te bevestigen apparaat. Die zijn even groot en dik als een 5ct muntstuk, dus dat moet je wel willen op je smartphone. Die klik je vervolgens in die houder, op het goudkleurige gedeelte in het midden. De rubberen X zorgt ervoor dat je gewoon je touchscreen kan gebruiken, zonder hem meteen uit de houder te drukken.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:01 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat is een interessant dingetje, want ik zat toevallig te kijken voor een Brodit Proclip + Houder voor mn blackberry in m'n nieuwe auto over een paar weken, maar als dit er ook voor telefoons is is dat misschien nog wel een interessant alternatief.
Precies, en dat wil ik dus niet. Ik heb gekeken of er al proclips zijn voor mijn nieuwe auto, en die zijn er, voor op de luchtroosters maar ook 1 voor ergens beneden bij de middenconsole. Die vind ik wel interessant.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:05 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Je krijgt er een paar metalen "dopjes" bij, en die plak je op het te bevestigen apparaat. Nee Xeno, de NHG wordt niet door de belastingbetaler betaald.. Die klik je vervolgens in die houder, op het goudkleurige gedeelte in het midden. De rubberen X zorgt ervoor dat je gewoon je touchscreen kan gebruiken, zonder hem meteen uit de houder te drukken.
De houder klem je met een krokodillenbek op een lamel van je verwarmingsrooster, en kan je zo er weer af halen als je wilt.
Kost rond de 30 euro bij de mediamarkt, of ~45 online.
Ik ben niet zo'n Mio fan, maar als je hem wilt bestellen, bestel hem dan in ieder geval bij Dixons, daar is ie nog iets goedkoper: Klik, ¤ 69,95quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:46 schreef zaishen het volgende:
Ik heb besloten om voor een navigatiesysteem te gaan, want ik heb nu gehoord dat een smartphone met een navigatiesysteem soms vast loopt. En dat wil ik niet hebben.
Ik heb nu een navigatiesysteem gevonden en ik wil vragen of deze navigatiesysteem goed of niet goed is.
http://www.bol.com/nl/p/e(...)009058617/index.html
Ook wil ik weten of ik een houder mee krijg, want ik kan op die link niet lezen of ik een houder mee krijg. Alvast bedankt voor uw antwoord!!
Ik heb nog een vraagje daaroverquote:Op woensdag 6 juli 2011 18:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n Mio fan, maar als je hem wilt bestellen, bestel hem dan in ieder geval bij Dixons, daar is ie nog iets goedkoper: Klik, ¤ 69,95
Na wat googlewerk: Geen TMC, irritant stemgebruik, geen alternatieve routes, korte accuduur (2 uurtjes ongeveer), werkt niet met een Mac.
En eigenlijk mag je er wel vanuit gaan dat er een houder bij zit. Dat is zo'n beetje standaard, bij navigatiesystemen.
Een TMC ontvanger koop je los bij je navigatie. Losse TMC ontvangers zijn volgens mij best prijzig, dus daar zou ik niet aan beginnen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:12 schreef zaishen het volgende:
[..]
Ik heb nog een vraagje daarover
Wat is het verschil tussen TMC en een TMC ontvanger? Want die optie zag ik op het internet.
En kent iemand er toevallig een navigatie systeem met TMC, alternatieve routes en een lange accuduur? Alvast bedankt!!!!!
Is dat niet een nadeel? Want als je de heletijd gaat opladen om TMC te gebruiken dan kan de accu toch overhit raken?quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:51 schreef fruityloop het volgende:
Voordeel van Navigon is dat die het snoer van de oplader gebruikt als TMC-antenne, bij (oudere) TomTom modellen is dat nog een losse draadantenne. Verder heb je bij elk Navigon apparaat voor 25 a 30 euro 2 jaar lang kaartupdates, dat is ook iets wat de concurrentie niet heeft.Net als Anne ben ook ik een Navigon fan.
Dit slaat nergens op, en ik ga er niet op in, omdat het onzin is.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:04 schreef zaishen het volgende:
[..]
Is dat niet een nadeel? Want als je de heletijd gaat opladen om TMC te gebruiken dan kan de accu toch overhit raken?
Er zit een oplaadkabel bij voor in de auto, niet voor thuis. Dus waarom je denkt dat je een accu nodig hebt ontgaat mij?quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:36 schreef zaishen het volgende:
Ik heb de TomTom gekocht uit de link van Anne vanwege de 2 uur accuduur, zodat ik minder de accu hoeft te laden.
Nou ik moet hem anders laden wanneer de accu op gaat.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:44 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Er zit een oplaadkabel bij voor in de auto, niet voor thuis. Dus waarom je denkt dat je een accu nodig hebt ontgaat mij?
Welnee, hoe kom je daar nou bij? Accu's van slechte kwaliteit kúnnen oververhit raken, maar die van een PND zit vast in het toestel, dus die kan je zelf niet vervangen door zo'n hakkietakkie kloon.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:04 schreef zaishen het volgende:
[..]
Is dat niet een nadeel? Want als je de heletijd gaat opladen om TMC te gebruiken dan kan de accu toch overhit raken?
Hij moet in de auto toch in 90% van de tijd aan de stroom, bij continue gebruik is de gemiddelde accu binnen een uurtje goed leeg aan het raken, en dan ben jij nét in de buurt van je bestemming, en heb je dat ding het hardste nodig.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:52 schreef zaishen het volgende:
[..]
Nou ik moet hem anders laden wanneer de accu op gaat.
Wat is een PND ?quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:11 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Hij moet in de auto toch in 90% van de tijd aan de stroom, bij continue gebruik is de gemiddelde accu binnen een uurtje goed leeg aan het raken, en dan ben jij nét in de buurt van je bestemming, en heb je dat ding het hardste nodig.
Volgens de tomtom site moet je bij die start2 nog een losse tmc ontvanger kopen à 50 euro. Het is trouwens gewoon een stroomkabel met ingebouwde TMC antenne, die je bij Navigon er gratis bij krijgt.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:36 schreef zaishen het volgende:
Ik heb de TomTom gekocht uit de link van Anne vanwege de 2 uur accuduur, zodat ik minder de accu hoeft te laden.
Huh maar bij die site staat toch onder kenmerken: Traffic Message Channel (TMC) Yquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:22 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Volgens de tomtom site moet je bij die start2 nog een losse tmc ontvanger kopen à 50 euro. Het is trouwens gewoon een stroomkabel met ingebouwde TMC antenne, die je bij Navigon er gratis bij krijgt.
Misschien is het een luxe bundel/aanbieding bij bol met zo'n ontvanger, óf ze hebben de inhoud niet goed op de site gezet, dat komt ook nog wel es voor bij een webwinkel.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:28 schreef zaishen het volgende:
[..]
Huh maar bij die site staat toch onder kenmerken: Traffic Message Channel (TMC) Y
en onder omschrijving staat er:
Scope of delivery:
- TomTom Start 2
- EasyPort™ mount
- USB cable
- Car charger
- Documentation
- RDS/TMC trafic receiver
Dus ik neem aan dat ik geen TMC hoeft te kopen?
Zijn er geen pnd's waar de antenne in het pnd zelf zit? Ik heb eeb hekel aan dingen moeten aansluiten als het niet sec nodig is.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:33 schreef fruityloop het volgende:
Nou dat scheelt dan alweer, maar als ik eerlijk ben, vind ik de oplossing van Navigon beter, dus de TMC antenne verwerkt in het oplaad snoer. Volgens mij hebben de duurdere TomTom's dit inmiddels ook?
Als je niks wil aansluiten moet je gewoon ingebouwde navigatie nemen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:19 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Zijn er geen pnd's waar de antenne in het pnd zelf zit? Ik heb eeb hekel aan dingen moeten aansluiten als het niet sec nodig is.
Ik heb nu ingebakken navigatie maar ben er niet gek vanquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:33 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Als je niks wil aansluiten moet je gewoon ingebouwde navigatie nemen.
maar dan heb je wel een duurdere uitvoering en heb je dus geen zwarte bumpers![]()
Lees een keer de handleiding zou ik zeggen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ik heb nu ingebakken navigatie maar ben er niet gek van
Wat voor systeem heb je danquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ik heb nu ingebakken navigatie maar ben er niet gek van
VW? Je auto is 2 jaar oud zeg je. VW heeft de RNS 310 en de RNS 510. Die werken beiden niet met CD's. maar met dvd/geheugenkaartje/hdd.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ehm zo'n vw susteem met cd tje. Geen idee hoe het heet
Ow zou kunnen. Heb de laatste lichting golf v nu.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:45 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
VW? Je auto is 2 jaar oud zeg je. VW heeft de RNS 310 en de RNS 510. Die werken beiden niet met CD's. maar met dvd/geheugenkaartje/hdd.
Jij hebt cdtje, en het enige VAG product wat ik ken wat daarmee werkte is Audi. Die hebben nu MMI, maar hadden 'vroeger' een systeem wat idd met cdtjes werkte, waarbij je ook geen kaartweergave had maar allen maar een schermpje met pijlen erop.
Dit dus:
[ afbeelding ]
Audi heeft/had BNS en RNS. RNS is met kleurenscherm, ongeveer wat VW ook levert. De BNS variant was een veel goedkopere variant wat inderdaad met cdtjes werkte.
[edit]
VW heeft idd de RNS300 gehad, die werkte wel met cdtjes, maar dat systeem is ouder dan 2 jaar, en jij geeft aan dat je auto 2 jaar oud is.
Ik heb mijn golf VI aan het eind van 2008 besteld, en toen kon je alleen maar de RNS310 en de RNS510 nemen. De RNS300 was toen al geen optie meer. Iets klopt er niet aan het verhaal?
De laatste lichting Golf V? Die werden volgeduwd met opties, en toen was de 310 en 510 ook al beschikbaar. Heb je wel een kaartweergave dan of heb je alleen maar een pijltje?quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ow zou kunnen. Heb de laatste lichting golf v nu.
In het middenconsole wordt wat weergegeven, op het display naast de kilometerteller een rode pijl.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:13 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
De laatste lichting Golf V? Die werden volgeduwd met opties, en toen was de 310 en 510 ook al beschikbaar. Heb je wel een kaartweergave dan of heb je alleen maar een pijltje?
Ik snap dat er een pijl naast de km teller staat. Maar wat wordt er in de middenconsole weergegeven? Een landkaartje of ook alleen maar pijlen?quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
In het middenconsole wordt wat weergegeven, op het display naast de kilometerteller een rode pijl.
Zelfde kleur. Volgens mij wordt daar in zwart wit een soort van kaartje weergegeven maar gebruik altijd de rode peiltjes en stem, niet het middenconsole. Iig niet een soort van navi waar ik nu voor zou kiezen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:20 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik snap dat er een pijl naast de km teller staat. Maar wat wordt er in de middenconsole weergegeven? Een landkaartje of ook alleen maar pijlen?
Ik weet niet wat voor kleur auto je hebt, maar zijn de portiergrepen dezelfde kleur als de auto, of zijn die zwart?
Jij hebt dit?quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Zelfde kleur. Volgens mij wordt daar in zwart wit een soort van kaartje weergegeven maar gebruik altijd de rode peiltjes en stem, niet het middenconsole. Iig niet een soort van navi waar ik nu voor zou kiezen.
? wat is daar jouw logica achter? ik gebruik mijn telefoon altijd voor navigatie, werkt uitstekend. Ook op vakanties en lange ritten.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:01 schreef Dimens het volgende:
Als je veel reist sowieso een aparte navigatie, bij weinig reizen kun je voor een smartphone gaan.
Nee, ik ben geen VW dealer. Maar ik rij zelf wel Volkswagen. Ik ben gewoon gaan zoeken gebaseerd op de info die jij gaf, dan is het niet zo moeilijk en kom je op de RNS300 uit. Maar dat systeem werd volgens mij niet in 'de laatste lichting' Golf V geleverd, want volgens mij werd daar de 310 in geleverd, en je kon ook kiezen voor een niet-VW systeem van Pioneer dacht ik.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:33 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ja! Jij bent goed met volkswagen! Ben je dealer ofzo?
Ik zal het eens nakijken. Op het display staat wel een nummertje net na aangaan.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:41 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen VW dealer. Maar ik rij zelf wel Volkswagen. Ik ben gewoon gaan zoeken gebaseerd op de info die jij gaf, dan is het niet zo moeilijk en kom je op de RNS300 uit. Maar dat systeem werd volgens mij niet in 'de laatste lichting' Golf V geleverd, want volgens mij werd daar de 310 in geleverd, en je kon ook kiezen voor een niet-VW systeem van Pioneer dacht ik.
Hoeveel PK heeft dat ding van je eigenlijk?quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:44 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ik zal het eens nakijken. Op het display staat wel een nummertje net na aangaan.
Oh maar ik geloof direct dat het de RNS300 is. Als jij dat systeem op het plaatje hebt is het de 300, maar dan hebben ze je wel afgescheept toen je die auto kocht, tenzij het een actiemodelletje was ofzo, van 'take it or leave it'.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:44 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ik zal het eens nakijken. Op het display staat wel een nummertje net na aangaan.
Mee eens, ik heb kaarten voor heel West Europa en ben daar gewoon zonder moeite naar Parijs gereden.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:34 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
? wat is daar jouw logica achter? ik gebruik mijn telefoon altijd voor navigatie, werkt uitstekend. Ook op vakanties en lange ritten.
3quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoeveel PK heeft dat ding van je eigenlijk?
Je hebt navigatie in je auto maar neemt een losse erbij? Waarom?quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
http://www.kieskeurig.nl/(...)0lmt/reviews/961068/
Die staat op mijn shortlist.
Forse prijs, heb je die bluetooth functies etc ook allemaal nodig? Als je enkel zo'n groot scherm wil, zijn er wel goedkopere opties.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
http://www.kieskeurig.nl/(...)0lmt/reviews/961068/
Die staat op mijn shortlist.
Nee liever een kleine. Maar verkeersinformatie in alle smaken en gratis kaartupdates geven deze imo een voorsprong op de rest van garmin.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:43 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Forse prijs, heb je die bluetooth functies etc ook allemaal nodig? Als je enkel zo'n groot scherm wil, zijn er wel goedkopere opties.
Moét het een Garmin zijn dan? En die levenslange updates zijn grappig, maar zo'n ding gaat toch maar een paar jaar mee.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:45 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Nee liever een kleine. Maar verkeersinformatie in alle smaken en gratis kaartupdates geven deze imo een voorsprong op de rest van garmin.
Nou, voorheen alleen garmin gehad en die bevielen wel erg goed. Verkeersinformatie wil ik er echt op hebben, en bij tomtom zit je dan meteen vast aan een abonnement begreep ik.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:46 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Moét het een Garmin zijn dan? En die levenslange updates zijn grappig, maar zo'n ding gaat toch maar een paar jaar mee.
Waarom heb je dan niet meteen fatsoenlijke navigatie genomen in je auto?quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:47 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Nou, voorheen alleen garmin gehad en die bevielen wel erg goed. Verkeersinformatie wil ik er echt op hebben, en bij tomtom zit je dan meteen vast aan een abonnement begreep ik.
Te weinig in verdiept blijkbaar.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:51 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Waarom heb je dan niet meteen fatsoenlijke navigatie genomen in je auto?
Oke. Nou, ik weet niet hoeveel geld je te besteden hebt, maar de RNS 310 kún je achteraf laten inbouwen, dan wordt het de 315. Kost wat, maar dan heb je wel fatsoenlijke navigatiequote:Op donderdag 7 juli 2011 15:54 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Te weinig in verdiept blijkbaar.
Weet niet welke uitvoering je van die Golf hebt. De RNS310 staat in de prijslijst voor 1.090 bij de huidige Golf. Maar aangezien jij achteraf inbouwt komen daar ook nog inbouwkosten bij. Dan heb je wel niks tegen je voorruit geplakt en het systeem wordt door het dievengilde niet interessant gevonden om te jatten, terwijl je wel een alles in 1 systeem hebt dat prima werkt.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:56 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oke. Nou, ik weet niet hoeveel geld je te besteden hebt, maar de RNS 310 kún je achteraf laten inbouwen, dan wordt het de 315. Kost wat, maar dan heb je wel fatsoenlijke navigatie
Ik hoop dat je met je hypotheek wel beter opletquote:Op donderdag 7 juli 2011 15:54 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Te weinig in verdiept blijkbaar.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik hoop dat je met je hypotheek wel beter oplet
ach een auto is een korte termijn verbruiksgoed. zou ik me niet te druk om maken. en als je nou ff me met rust wilt laten trolletje, dank je wel.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik hoop dat je met je hypotheek wel beter oplet
Nou nou. je maakt je wel druk, want eerst begin je over plastic bumpers, en nu wil je een ander navi systeem omdat je huidige systeem kut is, dus je maakt je er wel druk over manquote:Op donderdag 7 juli 2011 16:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ach een auto is een korte termijn verbruiksgoed. zou ik me niet te druk om maken. en als je nou ff me met rust wilt laten trolletje, dank je wel.
Het is hier niet een topic over mij dus ik zou zeggen sluit je aan bij je maatje en shut it.mdank u!quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:30 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou nou. je maakt je wel druk, want eerst begin je over plastic bumpers, en nu wil je een ander navi systeem omdat je huidige systeem kut is, dus je maakt je er wel druk over man
Als hij zich net zo druk over zijn hypotheek zou maken komt het wel goed met hem.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:30 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou nou. je maakt je wel druk, want eerst begin je over plastic bumpers, en nu wil je een ander navi systeem omdat je huidige systeem kut is, dus je maakt je er wel druk over man
Kijk nou uit, straks moet ik weer mods op je afsturen en laat je je weer een week niet zien in topics.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ach een auto is een korte termijn verbruiksgoed. zou ik me niet te druk om maken. en als je nou ff me met rust wilt laten trolletje, dank je wel.
Wegwezen troll.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als hij zich net zo druk over zijn hypotheek zou maken komt het wel goed met hem.
[..]
Kijk nou uit, straks moet ik weer mods op je afsturen en laat je je weer een week niet zien in topics.
Dude wtf, ik probeerde je straks nog te helpen. Je kwam hier zelf het topic introllen met je plastic bumpers man. Dan probeer ik je nog te helpen met de keuze van een navi systeem en nu moet ik m'n mond houden?quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:33 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Het is hier niet een topic over mij dus ik zou zeggen sluit je aan bij je maatje en shut it.mdank u!
quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:37 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dude wtf, ik probeerde je straks nog te helpen. Je kwam hier zelf het topic introllen met je plastic bumpers man. Dan probeer ik je nog te helpen met de keuze van een navi systeem en nu moet ik m'n mond houden?
Dan zoek het uit met je kutuitvoering instapmodel van je auto.
Ik heb je geen suggesties horen doen anders dan upgraden wat geen antwoord was op mijn vraag. Verder lijkt het me normaal dat ik het getrol niet aan mijn broek wil hebben.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:37 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dude wtf, ik probeerde je straks nog te helpen. Je kwam hier zelf het topic introllen met je plastic bumpers man. Dan probeer ik je nog te helpen met de keuze van een navi systeem en nu moet ik m'n mond houden?
Dan zoek het uit met je kutuitvoering van je auto.
Uhhh, nee, het is geen instapmodel, want als ie dat had gehad dan hadden de deurgrepen niet de kleur van de auto gehad maar waren die zwart geweest (daarom stelde ik die vraag straks) dus een instapmodel heeft ie niet.quote:
Ik geef je toch een alternatief dwaas. Als je geen getrol aan je broek wil hebben had je 't topic niet binnen moeten komen rollen over je plastic bumpers.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ik heb je geen suggesties horen doen anders dan upgraden wat geen antwoord was op mijn vraag. Verder lijkt het me normaal dat ik het getrol niet aan mijn broek wil hebben.
Was niet dit topic volgens mij. Enfin, ik zie deze onderbreking van het on-topic gepost als afgesloten.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:40 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik geef je toch een alternatief dwaas. Als je geen getrol aan je broek wil hebben had je 't topic niet binnen moeten komen rollen over je plastic bumpers.
Daar heb jij gelijk in, dat realiseer ik me nu ook. Excuus, het was dus niet waar wat ik daar zei.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:42 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Was niet dit topic volgens mij. Enfin, ik zie deze onderbreking van het on-topic gepost als afgesloten.
Er was een update die ervoor zorgde dat de iphone sneller te heet wordt. Zijn wel wat halve oplossingen te vinden via google. Verder een naar probleem. Hopelijk opgelost bij de volgende iphone.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:44 schreef silenthill het volgende:
Navigatie werkt goed op je mobiel. Is tegenwoordig zelf beter dan losse navigatie.
Vergeet het alleen in echt warme landen. De Iphone die ik gebruik, schakeld wanneer het echt te warm word 30+ de GPS uit ter beveiliging. Daar zal je in Nederland geen last van hebben, maar in het buitenland natuurlijk wel. Een hoop smartphones kunnen niet zo goed tegen extreme hitte.
Mijn normale setup:
Iphone met flitsmeijster voor mobiele controles.
Snoop Hawk radar detector voor vaste flitspalen en traject en roodlicht detectie.
Tom Tom XL voor navigatie.
Ik had bij die eerste link van jouw vorige post besteld, maar ze hebben hem niet meer op voorraad. Ze hebben dus mijn geld teruggestort.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:39 schreef Anne het volgende:
Hij heeft hem niet bij Bol.com besteld. Maar op de site van mnm-computers, en daar staat inderdaad gewoon dat deze (uiterlijk kan afwijken) er bij zit:
[ afbeelding ]
Als dat niet zo is, gelijk aan de bel trekken uiteraard.
En ik denk inderdaad dat het een 'bundel' is, of aanbieding, want hij wordt bijvoorbeeld bij deze webshops ook inclusief ontvanger aangeboden:
http://www.redcoon.nl/ind(...)d/24001/refId/tweak/
http://www1.conrad.nl/scr(...)gclid=&scrwidth=1024
Ah, ik had je vraag hier nog niet gezien. Maar je hebt een PM terug dusquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:16 schreef zaishen het volgende:
[..]
Ik had bij die eerste link van jouw vorige post besteld, maar ze hebben hem niet meer op voorraad. Ze hebben dus mijn geld teruggestort.
Als ik hem bij redcoon koop, krijg ik dan fabrieksgarantie? Want de garantie bij redcoon kost ¤30,00- voor 3 jaar. De 2e link onder die van redcoon doet het niet.
Hij is gewoon te downloaden van de tomtom site, op het support deel ervan.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:33 schreef zaishen het volgende:
Hallo,
Ik heb nog een vraagje: hebben jullie misschien een link van het product 'TomTom Start2 Central Europe Traffic' met de handleiding in het Nederlands? Want mijn handleiding die ik gekregen heb is in het Duits. Alvast bedankt voor uw antwoord!
Groet,
Zaishen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |