Het is hier niet een topic over mij dus ik zou zeggen sluit je aan bij je maatje en shut it.mdank u!quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:30 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou nou. je maakt je wel druk, want eerst begin je over plastic bumpers, en nu wil je een ander navi systeem omdat je huidige systeem kut is, dus je maakt je er wel druk over man
Als hij zich net zo druk over zijn hypotheek zou maken komt het wel goed met hem.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:30 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou nou. je maakt je wel druk, want eerst begin je over plastic bumpers, en nu wil je een ander navi systeem omdat je huidige systeem kut is, dus je maakt je er wel druk over man
Kijk nou uit, straks moet ik weer mods op je afsturen en laat je je weer een week niet zien in topics.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ach een auto is een korte termijn verbruiksgoed. zou ik me niet te druk om maken. en als je nou ff me met rust wilt laten trolletje, dank je wel.
Wegwezen troll.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als hij zich net zo druk over zijn hypotheek zou maken komt het wel goed met hem.
[..]
Kijk nou uit, straks moet ik weer mods op je afsturen en laat je je weer een week niet zien in topics.
Dude wtf, ik probeerde je straks nog te helpen. Je kwam hier zelf het topic introllen met je plastic bumpers man. Dan probeer ik je nog te helpen met de keuze van een navi systeem en nu moet ik m'n mond houden?quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:33 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Het is hier niet een topic over mij dus ik zou zeggen sluit je aan bij je maatje en shut it.mdank u!
quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:37 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dude wtf, ik probeerde je straks nog te helpen. Je kwam hier zelf het topic introllen met je plastic bumpers man. Dan probeer ik je nog te helpen met de keuze van een navi systeem en nu moet ik m'n mond houden?
Dan zoek het uit met je kutuitvoering instapmodel van je auto.
Ik heb je geen suggesties horen doen anders dan upgraden wat geen antwoord was op mijn vraag. Verder lijkt het me normaal dat ik het getrol niet aan mijn broek wil hebben.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:37 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dude wtf, ik probeerde je straks nog te helpen. Je kwam hier zelf het topic introllen met je plastic bumpers man. Dan probeer ik je nog te helpen met de keuze van een navi systeem en nu moet ik m'n mond houden?
Dan zoek het uit met je kutuitvoering van je auto.
Uhhh, nee, het is geen instapmodel, want als ie dat had gehad dan hadden de deurgrepen niet de kleur van de auto gehad maar waren die zwart geweest (daarom stelde ik die vraag straks) dus een instapmodel heeft ie niet.quote:
Ik geef je toch een alternatief dwaas. Als je geen getrol aan je broek wil hebben had je 't topic niet binnen moeten komen rollen over je plastic bumpers.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ik heb je geen suggesties horen doen anders dan upgraden wat geen antwoord was op mijn vraag. Verder lijkt het me normaal dat ik het getrol niet aan mijn broek wil hebben.
Was niet dit topic volgens mij. Enfin, ik zie deze onderbreking van het on-topic gepost als afgesloten.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:40 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik geef je toch een alternatief dwaas. Als je geen getrol aan je broek wil hebben had je 't topic niet binnen moeten komen rollen over je plastic bumpers.
Daar heb jij gelijk in, dat realiseer ik me nu ook. Excuus, het was dus niet waar wat ik daar zei.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:42 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Was niet dit topic volgens mij. Enfin, ik zie deze onderbreking van het on-topic gepost als afgesloten.
Er was een update die ervoor zorgde dat de iphone sneller te heet wordt. Zijn wel wat halve oplossingen te vinden via google. Verder een naar probleem. Hopelijk opgelost bij de volgende iphone.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:44 schreef silenthill het volgende:
Navigatie werkt goed op je mobiel. Is tegenwoordig zelf beter dan losse navigatie.
Vergeet het alleen in echt warme landen. De Iphone die ik gebruik, schakeld wanneer het echt te warm word 30+ de GPS uit ter beveiliging. Daar zal je in Nederland geen last van hebben, maar in het buitenland natuurlijk wel. Een hoop smartphones kunnen niet zo goed tegen extreme hitte.
Mijn normale setup:
Iphone met flitsmeijster voor mobiele controles.
Snoop Hawk radar detector voor vaste flitspalen en traject en roodlicht detectie.
Tom Tom XL voor navigatie.
Ik had bij die eerste link van jouw vorige post besteld, maar ze hebben hem niet meer op voorraad. Ze hebben dus mijn geld teruggestort.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:39 schreef Anne het volgende:
Hij heeft hem niet bij Bol.com besteld. Maar op de site van mnm-computers, en daar staat inderdaad gewoon dat deze (uiterlijk kan afwijken) er bij zit:
[ afbeelding ]
Als dat niet zo is, gelijk aan de bel trekken uiteraard.
En ik denk inderdaad dat het een 'bundel' is, of aanbieding, want hij wordt bijvoorbeeld bij deze webshops ook inclusief ontvanger aangeboden:
http://www.redcoon.nl/ind(...)d/24001/refId/tweak/
http://www1.conrad.nl/scr(...)gclid=&scrwidth=1024
Ah, ik had je vraag hier nog niet gezien. Maar je hebt een PM terug dusquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:16 schreef zaishen het volgende:
[..]
Ik had bij die eerste link van jouw vorige post besteld, maar ze hebben hem niet meer op voorraad. Ze hebben dus mijn geld teruggestort.
Als ik hem bij redcoon koop, krijg ik dan fabrieksgarantie? Want de garantie bij redcoon kost ¤30,00- voor 3 jaar. De 2e link onder die van redcoon doet het niet.
Hij is gewoon te downloaden van de tomtom site, op het support deel ervan.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:33 schreef zaishen het volgende:
Hallo,
Ik heb nog een vraagje: hebben jullie misschien een link van het product 'TomTom Start2 Central Europe Traffic' met de handleiding in het Nederlands? Want mijn handleiding die ik gekregen heb is in het Duits. Alvast bedankt voor uw antwoord!
Groet,
Zaishen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |