Verstandig, ik hou het enkel bij bier. Mixjes en sterke meuk is niets voor mij!quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:33 schreef Samzz het volgende:
Omg, ik zie net Goldstrike staan. Dat ga ik dus gigantisch uit de weg he
dan kunnen we je zien blozenquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:35 schreef charmed_angel het volgende:
Er komen wel veel mensjes
Ik hoop zooooo dat ik ook kan komen
Voor mij wel. Maar ik word echt ziek van Goldstrike en ik ben niet van plan de nacht boven de wc door te brengenquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Verstandig, ik hou het enkel bij bier. Mixjes en sterke meuk is niets voor mij!
Ik ga wel aan de mixjes en dan aan het bier, maar als je me ook maar mix na bier ziet drinken, hou me tegen, dan komt het gewoon niet meer goedquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Verstandig, ik hou het enkel bij bier. Mixjes en sterke meuk is niets voor mij!
quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:40 schreef gewoonfaye het volgende:
Oh, iemand, onthoud dit:
- geen pittig eten na alcohol
- geen mix na bier
- bied me alsjeblieft GEEN peuken aan
- ik word enorm klef en aanzitterig met drank op
Hoeveel mensen hebben die?quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:37 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ga wel aan de mixjes en dan aan het bier, maar als je me ook maar mix na bier ziet drinken, hou me tegen, dan komt het gewoon niet meer goed
Dit soort dingen moet je juist niet zeggen hier, daar gaan mensen misbruik van makenquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:40 schreef gewoonfaye het volgende:
Oh, iemand, onthoud dit:
- geen mix na bier
- vraag geen privé dingen, ik ben nogal loslippig met drank op
Dat bedoel ik dusquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hoeveel mensen hebben die?
[..]
[..]
Dit soort dingen moet je juist niet zeggen hier, daar gaan mensen misbruik van maken
ik heb een veldbedjequote:Op woensdag 6 juli 2011 12:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit soort dingen moet je juist niet zeggen hier, daar gaan mensen misbruik van maken
Ach, het is eerder een disclaimer en ik denk dat iedereen te lam is om dit te onthouden, ik heb gewoon een excuus zwart op witquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oh, slim jaquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:40 schreef gewoonfaye het volgende:
Oh, iemand, onthoud dit:
- geen mix na bier
- vraag geen privé dingen, ik ben nogal loslippig met drank op
"Zijn de geruchten nou waar? Heeft Naatje echt een afgeschoten kinderarm met een appel in de hand tussen zijn benen bungelen?"quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:41 schreef naatje_1 het volgende:
Ik weet al meteen wat er gaat gebeuren op de meetEr wordt privé heel veel aan je gevraagd waarschijnlijk
Mja, ik van die matrasjes die zichzelf opblazen. Maar alsnog, ik slaap OF in het bed van de ouders van Myra, OF op de fatboy.quote:
mn pincode weet ik toch niet uit mijn hoofd en wat ik met jou uitspook is ook niet boeiend. Hoeveel erger kan het worden?quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:41 schreef naatje_1 het volgende:
Ik weet al meteen wat er gaat gebeuren op de meetEr wordt privé heel veel aan je gevraagd waarschijnlijk
Het zal je maar gezegd worden.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:43 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
mn pincode weet ik toch niet uit mijn hoofd en wat ik met jou uitspook is ook niet boeiend. Hoeveel erger kan het worden?
dat bevestig ik bij deze alvastquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
"Zijn de geruchten nou waar? Heeft Naatje echt een afgeschoten kinderarm met een appel in de hand tussen zijn benen bungelen?"
Zeg nou zelf, interesseert het jou wat als twee pubers het onder de douche doen of alleen maar handjes vasthouden?quote:
lolwasquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
"Zijn de geruchten nou waar? Heeft Naatje echt een afgeschoten kinderarm met een appel in de hand tussen zijn benen bungelen?"
Neuh, ik zal dat ook niet vragen hoor. Het kwam alleen zo fout over, alsof jullie samenzijn nooit boeiend is.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:46 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Zeg nou zelf, interesseert het jou wat als twee pubers het onder de douche doen of alleen maar handjes vasthouden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |