abonnement Unibet Coolblue
pi_100352097
Udinese dus.

Eerst thuis. Maar ik heb niet echt het idee dat het wat uitmaakt of ze uit of thuis spelen.

Eerste wedstrijd wel zonder Van Persie (geschorst).
pi_100353491
en Nasri ook volgens mij
pi_100354331
Damn, Udinese, niet echt gemakkelijk.. Vraag me af waarom Nasri niet is verkocht, zouden ze zo dom zijn om hem volgend jaar gratis weg te laten lopen? Ik zou liever Mata van het geld kopen..
pi_100355063
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 14:31 schreef Banaanensuiker het volgende:
en Nasri ook volgens mij
Ohja ik wist dat er nog iemand was. Walcott misschien nog geblesseerd.

En ik vraag me af of Wenger tegen die tijd al versterkingen heeft gehaald. Gaat nog leuk worden :s
pi_100355199
Bartley verhuurd aan Rangers voor het hele seizoen.

Daar zitten we dan met de totaal ongeschikte Squillaci en de vraagtekens Djourou en Koscielny.
pi_100356298
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 14:51 schreef vaasinbloem het volgende:
Damn, Udinese, niet echt gemakkelijk.. Vraag me af waarom Nasri niet is verkocht, zouden ze zo dom zijn om hem volgend jaar gratis weg te laten lopen? Ik zou liever Mata van het geld kopen..
Vraag me wel af of het zonder, sanches, inler en zapeta nog wat is..
pi_100366549
Volgens een bron van ESPN is Fabregas niet in Lissabon om morgen de vriendschappelijke wedstrijd tegen Benfica te spelen. We zullen het morgen wel zien. Ook al blijft hij dit seizoen nog, we zullen denk ik niet veel goede wedstrijden van hem zien.
Hij was vandaag wel gewoon op de training, dus een blessure lijkt me niet aan de orde.
pi_100369173
Hij staat ook niet op de lijst van Arsenal. Denk dezelfde reden als tijdens Emiraes Cup. Met zijn kop er niet bij.
pi_100369435
Wilshere, Walcott, Fabregas, Nasri, Gibbs, Koscielny, Diaby, Eboue, Almunia, Bendtner allemaal niet mee.
pi_100370875
Arsenal squad (in alphabetical order):
Arshavin
Chamakh
Djourou
Fabianski
Frimpong
Jenkinson
Miyaichi
Traore
Miquel
Ramsey
Rosicky
Sagna
Song
Szczesny
Van Persie
Vermaelen
Gervinho
Squillaci
Lansbury

Deze spelers zijn er morgen wel bij. Hier wordt je toch niet echt vrolijk van als Arsenal fan als je die lijst ziet

Chesny
Sagna - Djourou - Vermaelen - Traore
Song
Ramsey - Rosicky
Gervinho - v Persie - Arshavin (Ryo)

Dit is wat ik ervan kan maken. Hoop niet dat dit het team wordt wat op st. James Park op het veld staat.

[ Bericht 23% gewijzigd door verminator op 05-08-2011 21:46:05 ]
pi_100376538
Dus Nasri en Cesc niet mee naar Lissabon, dacht dat Nasri toch ging blijven maar het lijkt er op dat Manchester City grote kans maakt.

En ja Cesc, ik denk dat hij misschien toch nog gewoon blijft. We laten het misschien wel heel laat hangen maar als vooral Cesc ook echt 100% weg wilde, dan was hij al weggeweest. Sowieso is Cesc nu nog, zo vlak voor het seizoen verkopen, dodelijk.

Probleem is alleen, met die Champions League, dat zodra ze meedoen ze gelijk cup-tied zijn. Lijkt me dat Cesc en Nasri dan ook niet meedoen tegen Udinese, als ze daarvoor al niet verkocht zijn.

Worst-case scenario: Cesc en Nasri weg, en Gervinho en Ramsey de vervangers.. :')
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 23:50:13 #112
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_100376733
Mata?
pi_100377001
Ja goed, schijnt dat Arsene met Nasri/Cesc wacht tot het rond is met Mata. Maar die is sinds 1 augustus veel meer waard doordat zijn buy-out clause afliep. Typisch Arsenal weer dat te weinig bied, dan hadden we het nog voor 1 augustus af kunnen ronden en had Mata al kunnen wennen.

Want hoe vaak hoor je Wenger wel niet zeuren dat de prijzen in de markt te hoog zijn en de verhoudingen tussen prijs/kwaliteit scheef zijn. Hij heeft misschien een punt, maar deal with it en bied gewoon meer.

Vreselijk eigenlijk dat we over bijna een week het seizoen aftrappen bij Newcastle en er nog steeds zoveel geruchten zijn, en het erge is dat er meer zijn over zij die weggaan dan komen.
pi_100378216
Ach, wat ik tot nu toe van Gervinho heb gezien vind ik hem zeker goed genoeg. Wat mij betreft een vervanger van Nasri - die eigenlijk nog maar een paar maanden goed gespeeld heeft. Daarvoor was hij erg wisselvallig en soms gewoon onzichtbaar. Iedereen prijst hem de hemel, maar dat is hij niet waard.
Iemand die veel moeilijker vervangbaar is, is Fabregas. Toch zou ik hem verkopen. Met dat geld kan je dan zorgen voor een nieuwe wind door het team, en ben je af van het oeverloos gezeik over de o zo mooie club die Barcelona heet.

Feyenoord wil blijkbaar Gilles Sunu, Ryo of Ozyaküp huren.
pi_100378479
quote:
15s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 21:41 schreef verminator het volgende:
Arsenal squad (in alphabetical order):
Arshavin
Chamakh
Djourou
Fabianski
Frimpong
Jenkinson
Miyaichi
Traore
Miquel
Ramsey
Rosicky
Sagna
Song
Szczesny
Van Persie
Vermaelen
Gervinho
Squillaci
Lansbury

Deze spelers zijn er morgen wel bij. Hier wordt je toch niet echt vrolijk van als Arsenal fan als je die lijst ziet

Chesny
Sagna - Djourou - Vermaelen - Traore
Song
Ramsey - Rosicky
Gervinho - v Persie - Arshavin (Ryo)

Dit is wat ik ervan kan maken. Hoop niet dat dit het team wordt wat op st. James Park op het veld staat.
Op zich ziet dat elftal er nog best aardig uit. Valt me dan weer mee. Maar goed, het zijn denk ik vooral Vermaelen en Van Persie die onmisbaar zijn. Als die wegvallen heb je een heel groot probleem.
pi_100378597
Van de lijst die verminator postte, vind ik alleen de volgende goed genoeg om basisspeler bij Arsenal te zijn: Sagna, Song, Szczesny, RVP en Vermaelen. Over Gervinho is de kogel nog niet door de kerk.
Daarnaast zijn Wilshere, Walcott ook goed genoeg. Maar Cesc en Nasri in deze conditie heb ik liever niet in het team.
pi_100378997
Wat je zegt over Nasri klopt, en we zouden gek zijn om die +/- 22 miljoen wat City 'geboden' heeft niet te accepteren. Gervinho heeft in zekere zin, wat ik tot nu toe heb gezien, veel meer de neiging om z'n man op te zoeken en de achterlijn te halen, iets wat we miste.

En Cesc is inderdaad veel moeilijker vervangbaar. We zijn echt het beste af als we hem houden. Wenger kennende haalt ie toch geen wereldspeler om hem te vervangen, en who can blame him? Want wie kan Cesc uberhaupt vervangen, is die gene wel bereid te komen en waar ga je die op zo'n korte termijn nog vinden? Nasri naar het midden, mocht hij wél blijven, is ook niet echt een optie want die paar keer tot nu toe dat ie daar speelde viel het toch tegen.

Wenger is trouwens gequote op arsenal.com met o.a. het volgende omtrent nieuwe signings: “We hope to give you some good news soon. Next week, something might happen.” Fingers crossed dus!
pi_100379428
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 00:39 schreef SpamNinja het volgende:

Wenger is trouwens gequote op arsenal.com met o.a. het volgende omtrent nieuwe signings: “We hope to give you some good news soon. Next week, something might happen.” Fingers crossed dus!
Ja dat heb ik hem al vaker horen zeggen deze zomer.
pi_100380375
Ik geloof helemaal niets meer wat uit zijn mond komt..
pi_100385846
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 00:51 schreef Lily1987 het volgende:

[..]

Ja dat heb ik hem al vaker horen zeggen deze zomer.
Dat is z'n wekelijkse tekst de afgelopen tig transferperiodes.
pi_100387872
Waarom is Koscielny eigenlijk niet mee?
all your heroes are whores
pi_100388090
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 12:38 schreef sylvietjoo het volgende:
Waarom is Koscielny eigenlijk niet mee?
Geblesseerd. Benik Afobe is ook geblesseerd helaas. Ik had hem graag zien spelen vanavond; hij is een van de weinige lichtpuntjes deze voorbereiding.
  Leukste jonkie 2022 zaterdag 6 augustus 2011 @ 17:55:05 #123
213457 engine
pi_100396145
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 00:51 schreef Lily1987 het volgende:

[..]

Ja dat heb ik hem al vaker horen zeggen deze zomer.
En met 1 transfer is het nog niet opgelost. Als er ergens een blessure is zijn er niet genoeg vervangers die het niveau hebben dat nodig is om kampioen te worden.

Ik zie het somber in dit seizoen :{
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_100401118
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 11:08 schreef Maravilla het volgende:

[..]

Dat is z'n wekelijkse tekst de afgelopen tig transferperiodes.
Nouja, hij heeft heel vaak gezegd dat 'ze druk bezig zijn' maar nooit echt een periode in de toekomst genoemd, als Wenger nu zegt 'komende week' zou je toch denken dat er wat beweging in komt.
pi_100402890
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 20:48 schreef SpamNinja het volgende:

[..]

Nouja, hij heeft heel vaak gezegd dat 'ze druk bezig zijn' maar nooit echt een periode in de toekomst genoemd, als Wenger nu zegt 'komende week' zou je toch denken dat er wat beweging in komt.
Ja of hij grijpt weer mis en dan zegt ie doodleuk dat dat jammer is maar dat hij vertrouwen in dit team heeft en vast iets als 'i believe the youngsters will step up'. Je zou een boek kunnen schrijven met dergelijke Wenger classics :')
know'm sayin?
×
word? word.
pi_100403685
Die man is vol van zijn eigen clichés. Helaas heeft hij een contract tot 2013 :(
pi_100406526
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen...

Eerste helft prima. Maar tweede helft...Chamakh, Squillaci om te janken gewoon zo slecht als die zijn. Daar heb je in de Eredivisie nog zelfs niet aan.
pi_100417164
Ik maak er maar geen woorden aan vuil. In Arsene we trust, right? 8)7
pi_100422390
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 11:44 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ik maak er maar geen woorden aan vuil. In Arsene we trust, right? 8)7
Ja en dan nu gaan zitten klagen dat hij spelers moet afstaan. Nou voor het eerst denk ik...lekker allemaal gaan van de week. Zijn eigen schuld dat hij flink in de problemen komt als er spelers geblesseerd terugkomen van interlands. Moet hij maar een bredere selectie nemen.
pi_100467453
Alex Oxlade-Chamberlain is bijna binnen, echt de aankoop die arsenal nu nodig heeft :')
http://www.skysports.com/story/0,19528,11670_7088192,00.html
pi_100467639
Ik snap het ook niet. Een spits, centrale verdediger en een defensieve middenvelder (nu Song zo staat te blunderen) is wat Arsenal nodig heeft.
pi_100467765
Hoeveel wingers wilt Wenger hebben? Een goede backup voor Van Persie, een (liefst paar) centrale verdedigers en een verdedigende middenvelder is belangrijker. Maar ik heb me genoeg geïrriteerd aan die Wenger, gozer doet toch maar wat die wilt, ik zie het allemaal wel tegen Newcastle..
pi_100467863
13 Sat Add to Calendar Barclays Premier League A Newcastle United 17:30 ESPN Match Menu
16 Tue Add to Calendar UEFA Champions League H Udinese 19:45 Player Match Menu
20 Sat Add to Calendar Barclays Premier League H Liverpool 12:45 SS1 Match Menu
24 Wed Add to Calendar UEFA Champions League A Udinese 19:45 Player Match Menu
28 Sun Add to Calendar Barclays Premier League A Manchester United 16:00 SS1

Hoe ze hier levend uitkomen weet ik ook niet..
pi_100468643
Lekker 12m pond betalen voor 17 jarige. Ik snap de logica niet, hoe getalenteerd die speler ook is.
van younggunsblog.co.uk
quote:
Arsenal’s six month persuit of Southampton winger Alex Oxlade-Chamberlain is nearing an end, after the 17-year-old arrived at London Colney for a medical.

Oxlade-Chamberlain had already visited Colney earlier in the summer, after Southampton gave him permission to hold talks with Arsène Wenger. However, the two clubs failed to agree a fee, and the player returned to the South Coast.

Yet Arsenal re-opened talks over the weekend, and have found common ground with a structured £12 million fee. Oxlade-Chamberlain has already accepted terms on a long-term contract, and the deal is expected to go through before the close of play this evening.
Hij zou meer getalenteerd zijn dan Walcott op dezelfde leeftijd, dus ben benieuwd, maar het is natuurlijk niet de gewenste versterking.

[ Bericht 3% gewijzigd door Banaanensuiker op 08-08-2011 17:51:00 ]
pi_100469755
Lees wel, structured fee. Dus waarschijnlijk een paar miljoen nu en de rest als hij echt een topper wordt. Je kan natuurlijk nooit het aantrekken van jong talent een slechte zaak vinden, maar als we zo ontzettend duidelijk onder anderen minstens 1 centrale verdediger nodig hebben is het wel zeer frustrerend om te horen dat we ons blijkbaar bezig houden met alweer een buitenspeler, en nota bene een kind van 17.
pi_100470784
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 17:25 schreef Banaanensuiker het volgende:
Lekker 12m pond betalen voor 17 jarige. Ik snap de logica niet, hoe getalenteerd die speler ook is.
van younggunsblog.co.uk

[..]

Hij zou meer getalenteerd zijn dan Walcott op dezelfde leeftijd, dus ben benieuwd, maar het is natuurlijk niet de gewenste versterking.
Ja dat heb ik vaker gehoord...meer getalenteerd dan...

Maar op 17-jarige leeftijd kan het nog alle kanten op.

Het enige positieve van deze transfer is dat Wenger weer eens op eigen bodem kijkt. Of beter gezegd voor hem op vreemde bodem. Want de laatste aankopen kwamen bijna allemaal uit de Franse competitie.
pi_100472678
En het zaakje is rond. Weer een echte Arsenal fan aan de selectie toegevoegd, dus geen "Someday I want to return to Barcelona"-crap meer.
Volgens de Press Association heeft hij 12m pond gekost, en daar bovenop kan nog eens 3m pond komen.
  maandag 8 augustus 2011 @ 19:18:35 #138
123170 alors
zlata1234
pi_100473103
Engelse spelers zijn altijd veel te duur :') Maar hopen dat ie het geld echt waard is.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_100473164
Als ze zulke (domme) aankopen blijven doen zal het nooit wat worden.
pi_100473390
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 19:19 schreef Paul-89 het volgende:
Als ze zulke (domme) aankopen blijven doen zal het nooit wat worden.
Het is geen domme aankoop, het is alleen niet de prioriteit. Squilacci was een domme aankoop, net als Silvestre, maar dit niet. We hebben Chamberlain alleen niet zo hard nodig..

En denilson gaat blijkbaar als centre-back door het leven nu in Sao Paolo haha

[ Bericht 6% gewijzigd door Banaanensuiker op 08-08-2011 19:42:03 ]
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 01:20:06 #141
198365 Morendo
The Real Deal
pi_100492669
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 19:25 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

Het is geen domme aankoop, het is alleen niet de prioriteit. Squilacci was een domme aankoop, net als Silvestre, maar dit niet. We hebben Chamberlain alleen niet zo hard nodig..

En denilson gaat blijkbaar als centre-back door het leven nu in Sao Paolo haha
15 miljoen pond uitgeven voor iemand die alleen wat wedstrijdjes in de League Cup zal spelen?! Had dan Stekelenburg en Vertonghen gehaald ofzo, voor iets meer geld.
Die Lebenslust bringt dich um.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 01:30:32 #142
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_100493057
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 18:25 schreef Lily1987 het volgende:

[..]

Ja dat heb ik vaker gehoord...meer getalenteerd dan...

Maar op 17-jarige leeftijd kan het nog alle kanten op.

Het enige positieve van deze transfer is dat Wenger weer eens op eigen bodem kijkt. Of beter gezegd voor hem op vreemde bodem. Want de laatste aankopen kwamen bijna allemaal uit de Franse competitie.
Iemand heeft Wenger gedwongen. Als het aan Wenger lag, kocht hij alleen maar van eigen bodem. Zijn gedrag is protectioneel en xenofobisch tegelijk...
pi_100493061
Als het nou gewoon eens wat geld neerlegt voor Subotic bijvoorbeeld, heeft bij Dortmund nog een contract van 2 jaar, is nu al heel goed en kan nog jaren mee. Ben je van dat gezeik af. Op het middenveld heb je in Scott Parker een goedkopere oplossing. Hij staat niet te boek als wereldtopper maar zou perfect bij de club passen vind ik. Ervaren man op een positie waar Arsenal dat best wel kan gebruiken.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 01:32:41 #144
198365 Morendo
The Real Deal
pi_100493129
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 01:30 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Iemand heeft Wenger gedwongen. Als het aan Wenger lag, kocht hij alleen maar van eigen bodem. Zijn gedrag is protectioneel en xenofobisch tegelijk...
Hmm, Walcott dan?
Die Lebenslust bringt dich um.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 01:35:44 #145
198365 Morendo
The Real Deal
pi_100493246
Maar goed, Wenger zal nooit een echt goede manager worden omdat hij te star is in zijn denken. Zelfde geldt voor Van Gaal op een wat andere manier.
Die Lebenslust bringt dich um.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 01:41:33 #146
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_100493437
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 01:32 schreef Morendo het volgende:

[..]

Hmm, Walcott dan?
Dat was ook een uitzondering.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 01:44:32 #147
198365 Morendo
The Real Deal
pi_100493516
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 01:41 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Dat was ook een uitzondering.
Van Persie, Rosicky, Arshavin?
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_100493583
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 01:35 schreef Morendo het volgende:
Maar goed, Wenger zal nooit een echt goede manager worden omdat hij te star is in zijn denken. Zelfde geldt voor Van Gaal op een wat andere manier.
Ik dacht dat het laatste seizoen de laatste druppel was, maar nee.. Geen ambitie of wat dan ook.. Vierde plek is prima, wordt weer een leuk seizoen..
pi_100500619
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 01:35 schreef Morendo het volgende:
Maar goed, Wenger zal nooit een echt goede manager worden omdat hij te star is in zijn denken. Zelfde geldt voor Van Gaal op een wat andere manier.
Je vergeet wel heel snel zijn succesvolle periodes. Ik vind dat Wenger ooit wel een erg goede manager is geweest, maar al een aantal jaar wilt hij niet veranderen om nog mee te doen in de absolute top. Heeft denk ik ook te maken met het vertrek van David Dein, zodat Wenger álle macht bezit en totaal geen druk meer voelt.
Ik oordeel Wenger wel op 1 september, als de transfermarkt dicht is, maar door zijn langzame gedrag is de relatie tussen de fans nog slechter geworden. Ik snap niet dat hij dat zelf niet in ziet..
pi_100504287
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 11:03 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

Je vergeet wel heel snel zijn succesvolle periodes. Ik vind dat Wenger ooit wel een erg goede manager is geweest, maar al een aantal jaar wilt hij niet veranderen om nog mee te doen in de absolute top. Heeft denk ik ook te maken met het vertrek van David Dein, zodat Wenger álle macht bezit en totaal geen druk meer voelt.
Ik oordeel Wenger wel op 1 september, als de transfermarkt dicht is, maar door zijn langzame gedrag is de relatie tussen de fans nog slechter geworden. Ik snap niet dat hij dat zelf niet in ziet..
Geheel mee eens. Hij is nog steeds een van de beste trainers ter wereld.. Hij is alleen doorgeslagen in zijn beleid en daardoor geen goede technisch directeur.
pi_100520374
Werkvergunning voor Ryodinho ( :') )
quote:
Miyaichi granted work permit to play for Club

Arsenal Football Club is delighted to announce that Ryo Miyaichi has been granted the work permit he requires to play first-team football for the Club this season.

The 18-year-old arrived in January and spent last season on loan at Dutch club Feyenoord in order to help his adjustment to European football, while awaiting the clearance needed to represent Arsenal in the UK.

An FA panel met on Tuesday at Wembley Stadium to decide the case and heard from Arsène Wenger, who was in attendance, before granting the work permit on the grounds that Ryo is an ‘exceptional talent’. Supporting testimonials were also sent by the Japan Football Association, which significantly helped the process.

Miyaichi has impressed greatly during pre-season and featured in all matches played outside the UK, but now he has been authorised a work permit which means that he is free to play for Arsenal in the UK.

Upon hearing the news, Arsène Wenger said: “We are absolutely delighted that Ryo has been granted a work permit. This is almost like a new signing for us, as we weren’t completely sure we would be given the authorisation. Ryo has worked extremely hard in pre-season and performed very well during the matches in Asia, Germany and Portugal.

Wenger continued: “Ryo has natural technical ability. He has good balance and phenomenal pace, and his passing and crossing is consistently of a high quality. He is a very exciting player. He had a successful time with Feyenoord in the Netherlands last season, who gave him the opportunity to play regularly, and we’re looking forward to his contribution this coming season with Arsenal.”

Miyaichi will be eligible to play for the first team as soon as the formalities of the paperwork are completed.
pi_100549125
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 01:30 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Iemand heeft Wenger gedwongen. Als het aan Wenger lag, kocht hij alleen maar van eigen bodem. Zijn gedrag is protectioneel en xenofobisch tegelijk...
Beetje een domme reactie! Als je Arsenal en Wenger al een tijdje volgt weet je dat hij niks tegen Engelsen heeft. Het is alleen dat ze veel te duur zijn.

En wat betreft AOC, het was inderdaad geen prioriteit, maar het het is een goede speler. En ik denk dat Wenger gedwongen was om hem te kopen omdat andere clubs hem wilden halen. Hetzelfde is gebeurt bij Man U met Phill Jones. Ferguson had geen verdediger meer nodig, maar omdat wij en Liverpool en bod op hem deden moest hij hem wel halen anders was het te laat.
pi_100550102
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 19:08 schreef Banaanensuiker het volgende:
Werkvergunning voor Ryodinho ( :') )

[..]

Had het niet verwacht. Maar mooi!
pi_100550195
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 13:36 schreef verminator het volgende:

[..]

Beetje een domme reactie! Als je Arsenal en Wenger al een tijdje volgt weet je dat hij niks tegen Engelsen heeft. Het is alleen dat ze veel te duur zijn.
Sterker nog, de Engelse transfermarkt is door en door verziekt, en indirect zijn zij ook verantwoordelijk voor het feit dat het voetbal kapot wordt gemaakt. :r
pi_100553520
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 13:36 schreef verminator het volgende:

[..]

Beetje een domme reactie! Als je Arsenal en Wenger al een tijdje volgt weet je dat hij niks tegen Engelsen heeft. Het is alleen dat ze veel te duur zijn.

En wat betreft AOC, het was inderdaad geen prioriteit, maar het het is een goede speler. En ik denk dat Wenger gedwongen was om hem te kopen omdat andere clubs hem wilden halen. Hetzelfde is gebeurt bij Man U met Phill Jones. Ferguson had geen verdediger meer nodig, maar omdat wij en Liverpool en bod op hem deden moest hij hem wel halen anders was het te laat.
volgens mij had man U wel zeker een RB nodig..
pi_100554348
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 15:26 schreef OreO het volgende:

[..]

volgens mij had man U wel zeker een RB nodig..
http://www.guardian.co.uk(...)es-manchester-united

Kijk deze link hier staat het in. En een RB hadden ze niet nodig daar konden Rafeal, Fabio en Smalling al spelen.
pi_100564611
Cesc vertrekt vanavond nog...aldus o.a. de BBC.
pi_100564775
Hmm, ik had toch een beetje hoop dat hij nog zou blijven, zeker nu we de laatste paar dagen niks meer hoorde. Hoop alleen wel dat we een goede prijs afspreken.

Lijkt er toch op dat er weer behoorlijk wat snelheid in de ploeg zit. Gervinho, Walcot, AOC, Miyaichi. Eindelijk weer eens de befaamde Arsenal counters
pi_100564942
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 20:16 schreef SpamNinja het volgende:
Hmm, ik had toch een beetje hoop dat hij nog zou blijven, zeker nu we de laatste paar dagen niks meer hoorde. Hoop alleen wel dat we een goede prijs afspreken.

Lijkt er toch op dat er weer behoorlijk wat snelheid in de ploeg zit. Gervinho, Walcot, AOC, Miyaichi. Eindelijk weer eens de befaamde Arsenal counters
35 miljoen pond. En het gehele bedrag moet Wenger uitgeven aan versterkingen (opgelegd vanuit de directie).
pi_100565130
The Spanish giants, who have been chasing Fabregas for several years, have bid £25.5million, plus £5m in add-ons.

Fabregas will then contribute another £4.5m to the deal by giving up around £900,000 per year in wages from his new deal.

Cesc betaalt dus zelf ook mee om weg te komen...
pi_100565227
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 20:25 schreef Lily1987 het volgende:
The Spanish giants, who have been chasing Fabregas for several years, have bid £25.5million, plus £5m in add-ons.

Fabregas will then contribute another £4.5m to the deal by giving up around £900,000 per year in wages from his new deal.

Cesc betaalt dus zelf ook mee om weg te komen...
Hij wilt overduidelijk terug naar huis. Wenger moet hem gewoon een keer laten gaan :(
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  woensdag 10 augustus 2011 @ 20:27:49 #162
198365 Morendo
The Real Deal
pi_100565243
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 20:25 schreef Lily1987 het volgende:
The Spanish giants, who have been chasing Fabregas for several years, have bid £25.5million, plus £5m in add-ons.

Fabregas will then contribute another £4.5m to the deal by giving up around £900,000 per year in wages from his new deal.

Cesc betaalt dus zelf ook mee om weg te komen...
Misschien zijn de ruiten van zijn woning ingegooid of is hij bang geworden van het geweld in Noord-Londen?
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_100565685
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 20:27 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Hij wilt overduidelijk terug naar huis. Wenger moet hem gewoon een keer laten gaan :(
Maar wel voor een redelijk bedrag en ik vind 35 miljoen voor een speler van dit kaliber (leeftijd en lengte van contract meegenomen) veel te weinig.
pi_100565724
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 20:27 schreef Morendo het volgende:

[..]

Misschien zijn de ruiten van zijn woning ingegooid of is hij bang geworden van het geweld in Noord-Londen?
Nou de relschoppers zijn momenteel bezig met het Emirates te plunderen...benieuwd of Nasri vanavond ook nog vertrekt voor een karig bedragje.
pi_100565818
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 20:38 schreef Lily1987 het volgende:

[..]

Maar wel voor een redelijk bedrag en ik vind 35 miljoen voor een speler van dit kaliber (leeftijd en lengte van contract meegenomen) veel te weinig.
Schei toch uit :{w 30m, geen cent meer!
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  woensdag 10 augustus 2011 @ 20:44:29 #166
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_100565906
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 20:41 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Schei toch uit :{w 30m, geen cent meer!
Als je het vergelijkt met andere transfers dan is 30m voor Cesc echt wel te weinig hoor.
pi_100565976
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 20:44 schreef YazooW het volgende:

[..]

Als je het vergelijkt met andere transfers dan is 30m voor Cesc echt wel te weinig hoor.
Ja, als jij kijkt naar het transfer van Torres naar Chelsea _O-
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_100566048
Pfff, laat 'm gewoon lekker een jaar bij Arsenal. Zolang Xavi nog fit is heb je hem niet nodig, en hoe langer hij in London blijft, des te goedkoper hij wordt. Als vervanger van Iniesta heb je Thiago al in huis, ook hij gaat ooit Wereldvoetballer van het jaar worden.
  woensdag 10 augustus 2011 @ 20:55:26 #169
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_100566309
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 20:46 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ja, als jij kijkt naar het transfer van Torres naar Chelsea _O-
Als Carroll voor 35 miljoen pond naar Liverpool gaat, en Torres voor bijna 60 miljoen naar Chelsea , dan kan je voor Cesc toch echt wel meer dan 30 miljoen krijgen lijkt mij.
pi_100566344
ja helaas, zat er natuurlijk al een tijdje aan te komen. Het is alleen het bedrag was mij tegenstaat. Als je alle andere bedragen die betaald worden is dit een belachelijk laag bedrag voor Cesc.

Maarja nu maar niet hopen dat Wenger zegt dat we geen vervanger hoeven te halen omdat we al Ramsey en Rosicky zouden hebben.
pi_100566367
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 20:46 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ja, als jij kijkt naar het transfer van Torres naar Chelsea _O-
22,5 voor Downing en Henderson. 45 miljoen voor Aguero. 26 miljoen voor Sanchez. 30 miljoen voor Coentrao. 20 miljoen voor Lamela.

Duurste transfers van dit seizoen.

Denk dan nog eens aan Tevez 2 jaar terug voor 53 miljoen, Carroll voor 50 miljoen. En zo kan ik nog wel even doorgaan.
pi_100566403
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 20:56 schreef Lily1987 het volgende:

[..]

22,5 voor Downing en Henderson. 45 miljoen voor Aguero. 26 miljoen voor Sanchez. 30 miljoen voor Coentrao. 20 miljoen voor Lamela.

Duurste transfers van dit seizoen.

Denk dan nog eens aan Tevez 2 jaar terug voor 53 miljoen, Carroll voor 50 miljoen. En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Ja, betaald met olie $$$

Zo zitten Barcelona noch Arsenal in elkaar.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_100566427
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 20:56 schreef verminator het volgende:
ja helaas, zat er natuurlijk al een tijdje aan te komen. Het is alleen het bedrag was mij tegenstaat. Als je alle andere bedragen die betaald worden is dit een belachelijk laag bedrag voor Cesc.

Maarja nu maar niet hopen dat Wenger zegt dat we geen vervanger hoeven te halen omdat we al Ramsey en Rosicky zouden hebben.
Ik zou er alles aan doen om Nasri te behouden en als 'creator' op het middenveld op te stellen. Daarachter Wilshere en een aankoop (Parker bijv.) met Ramsey, Song en Rosicky als back-up's.
pi_100566460
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 20:57 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ja, betaald met olie $$$

Zo zit Barcelona niet in elkaar.

Dat durf ik niet te zeggen, nu de Qatar-connectie op gang gekomen is.
pi_100566503
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 20:58 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Dat durf ik niet te zeggen, nu de Qatar-connectie op gang gekomen is.
Je heb gelijk... :{

De zandhappers hebben het shirt nu al helemaal verkloot :(
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_100566608
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 20:57 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ja, betaald met olie $$$

Zo zitten Barcelona noch Arsenal in elkaar.
Touré 32, Villa 40, Alves 29, Ibrahimovic 49...

Barcelona kan er ook echt wel wat van. Zitten niet voor niets diep in de schulden en hebben nu ook zo'n enge oliesponsor.
pi_100566633
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 20:57 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Ik zou er alles aan doen om Nasri te behouden en als 'creator' op het middenveld op te stellen. Daarachter Wilshere en een aankoop (Parker bijv.) met Ramsey, Song en Rosicky als back-up's.
Ik vond Nasri niet al te succesvol centraal. Ik vind hem op de flank toch sterker.
pi_100566741
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 21:02 schreef Lily1987 het volgende:

[..]

Touré 32, Villa 40, Alves 29, Ibrahimovic 49...

Barcelona kan er ook echt wel wat van. Zitten niet voor niets diep in de schulden en hebben nu ook zo'n enge oliesponsor.
De 4 beste clubs ter wereld staan zwaar in het rood. Wat dat betreft heb ik respect voor Arsenal, dat ze zich kunnen blijven meten met de beste, maar net te kort komen, maar zichzelf niet ziek kopen.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_100566746
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 21:03 schreef Lily1987 het volgende:

[..]

Ik vond Nasri niet al te succesvol centraal. Ik vind hem op de flank toch sterker.
Klopt in de voorbereiding maakte Nasri weinig klaar op de positie van Cesc. Zelfs Rosicky deed het daar beter. Maar ik verwacht Nasri ook nog weg te gaan eerlijk gezegd.

Dus ik hoop gewoon dat we adequate vervangers halen. Yoann Gourcuff bijvoorbeeld lijkt mij een goede speler, maar Wenger zal wel met voor ons nog niet zo bekende spelers op de proppen komen.
pi_100566854
Nasri moet dan ook een passer bij zich hebben. De door mij genoemde spelers als beoogde middenvelders hebben beide een goede pass in de benen. Nasri moet vooral ruimtes forceren met zijn dribbels en versnellingen, en mogelijk zelf voor het doel verschijnen. Je moet niet verwachten dat hij vanuit de as het team op sleeptouw neemt zoals alleen Cesc dat kan.
pi_100567224
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 21:09 schreef DeNummer10 het volgende:
Nasri moet dan ook een passer bij zich hebben. De door mij genoemde spelers als beoogde middenvelders hebben beide een goede pass in de benen. Nasri moet vooral ruimtes forceren met zijn dribbels en versnellingen, en mogelijk zelf voor het doel verschijnen. Je moet niet verwachten dat hij vanuit de as het team op sleeptouw neemt zoals alleen Cesc dat kan.
Jij had Wilshere en Ramsey achter hem hè. Voetballend gezien een mooi middenveld, maar ik vrees dat het fysiek niet sterk genoeg is. Song is op dit moment ook niets, maar in vorm was hij wel het extra fysieke mannetje wat Arsenal nodig had.
pi_100567452
Als het er op neer komt heb ik 100 keer liever spelers die ook daadwerkelijk voor Arsenal willen spelen, dat tonen Cesc en Nasri dus duidelijk niet aan. Moet toch ook wel pijnlijk zijn voor Cesc, dat ie zelf moet meebetalen omdat hij blijkbaar toch niet zoveel waard is voor 'zijn' club.

En Nasri is eigenlijk overrated hoor. Heeft misschien een maand of 5 goed gespeeld vorig seizoen en is zeker vervangbaar. Dan maar Mata er bij. Zou wel heel dom zijn om +/- 20m pond nu te laten liggen als hij volgend seizoen transfervrij gaat. IMO is Nasri echt geen 20 miljoen pond waard, wat City wil betalen, zeker als je bedenkt dat Cesc voor 35 gaat.
pi_100567712
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 21:24 schreef SpamNinja het volgende:
Als het er op neer komt heb ik 100 keer liever spelers die ook daadwerkelijk voor Arsenal willen spelen, dat tonen Cesc en Nasri dus duidelijk niet aan. Moet toch ook wel pijnlijk zijn voor Cesc, dat ie zelf moet meebetalen omdat hij blijkbaar toch niet zoveel waard is voor 'zijn' club.

En Nasri is eigenlijk overrated hoor. Heeft misschien een maand of 5 goed gespeeld vorig seizoen en is zeker vervangbaar. Dan maar Mata er bij. Zou wel heel dom zijn om +/- 20m pond nu te laten liggen als hij volgend seizoen transfervrij gaat. IMO is Nasri echt geen 20 miljoen pond waard, wat City wil betalen, zeker als je bedenkt dat Cesc voor 35 gaat.
Graag wat meer respect voor Cesc. Hij heeft zich altijd loyaal opgesteld naar Arsenal. Hij heeft NOOIT een transfer geforceerd. Terwijl al járen bekend is dat Cesc graag terug wilt naar Barcelona.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_100567989
Zijn contract loopt nog tot, ik geloof 2014, dus loyaliteit kun je het niet noemen, zo simpel is het. Feit dat hij uit eigen zak meebetaalt om deze deal te realiseren zegt denk ik ook genoeg. Hij is een groot speler en heeft jarenlang zijn best gedaan voor Arsenal. Maar het afgelopen seizoen was er toch steeds meer een negatieve houding te zien en deze laatste nieuwsberichten laten toch een beetje een nare smaak in de mond achter.

Ik ben in ieder geval blij dat het er eindelijk, bijna officieel, op zit. Elke zomer hetzelfde liedje, en wat mij betreft mag geen enkele speler groter zijn dan de club. Misschien is een frisse wind juist wel goed voor ons.
pi_100568642
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 21:18 schreef Lily1987 het volgende:

[..]

Jij had Wilshere en Ramsey achter hem hè. Voetballend gezien een mooi middenveld, maar ik vrees dat het fysiek niet sterk genoeg is. Song is op dit moment ook niets, maar in vorm was hij wel het extra fysieke mannetje wat Arsenal nodig had.
Nee hoor, ik had Wilshere en Parker achter hem. Overigens moet Arsenal zich juist altijd onder de lompe kracht van tegenstanders uit kunnen voetballen, zelf die fysieke strijd aangaan is zelfmoord, dan eindig je sowieso zonder Europees voetbal met deze selectie. Lekker blijven voetballen. Ramsey en Song had ik als back-up.
pi_100568996
Parker gaat sowieso niet komen. Song is eerste keus verdedigende middenvelder en daarachter is Frimpong. Hij zal tweede keus verdedigende middenvelder zijn. Getalenteerde speler vind ik het.

Hier zijn optreden tegen Boca:
pi_100571332
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 21:35 schreef SpamNinja het volgende:
Zijn contract loopt nog tot, ik geloof 2014, dus loyaliteit kun je het niet noemen, zo simpel is het. Feit dat hij uit eigen zak meebetaalt om deze deal te realiseren zegt denk ik ook genoeg. Hij is een groot speler en heeft jarenlang zijn best gedaan voor Arsenal. Maar het afgelopen seizoen was er toch steeds meer een negatieve houding te zien en deze laatste nieuwsberichten laten toch een beetje een nare smaak in de mond achter.

Ik ben in ieder geval blij dat het er eindelijk, bijna officieel, op zit. Elke zomer hetzelfde liedje, en wat mij betreft mag geen enkele speler groter zijn dan de club. Misschien is een frisse wind juist wel goed voor ons.
Zijn contract loopt zelfs tot 2015.


Daarnaast hebben de Gooners meer dan genoeg respect voor onze zogenaamde aanvoerder geboden. Hij is juist degene die respectloos is, door zijn transfer te forceren. Hij wilt niet meetrainen. Hij kan het niet eens opbrengen om de emirates komen kijken (behalve 1 helft). Hij houdt blijkbaar zoveel van Arsenal dat hij geld wil inleveren om weg te kunnen. Niets dan lof heb ik voor hem.
Opgeruimd staat netjes. Ik ben blij als hij weg gaat, het had alleen wat eerder in transferperiode gemoeten.
pi_100572441
Grote vraag is nu, wie gaat hem vervangen? Hoop stiekem dat Wenger al aan het onderhandelen is met een vervanger voor Cesc. Probleem is nu alleen dat straks iedereen weet dat we geld hebben en we dus flink mogen betalen. Maar voor wie?
pi_100572818
bbc meld dat cesc in barcelona is om zijn contract te tekenen bij barca

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 10-08-2011 23:01:46 ]
pi_100573001
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 22:54 schreef SpamNinja het volgende:
Grote vraag is nu, wie gaat hem vervangen? Hoop stiekem dat Wenger al aan het onderhandelen is met een vervanger voor Cesc. Probleem is nu alleen dat straks iedereen weet dat we geld hebben en we dus flink mogen betalen. Maar voor wie?
Ach iedereen weet al dat Arsenal geld heeft. Ik denk dat Mata toch komt. Heeft erg goede statistieken en daar geilt AW op.
pi_100575464
Ja maar dat is eigenlijk ook toch weer een buitenspeler. Tenminste wat ik van hem heb gezien, Valencia nooit gevolgd. Geen idee dus hoe hij het in het midden zou doen. Als hij al daarvoor wordt gehaald, misschien wel als vervanger van Nasri, die toch ook al 1 voet buiten de deur heeft.

Wat mij betreft maken we Wilshere de spelmaker die Cesc was, en uiteindelijk wordt hij toch wel aanvoerder dus waarom niet nu al ;) Nee dat laatste niet, denk eerder Van Persie of Vermaelen.

Wel benieuwd hoe onze opstelling er na dit hele circus er uit ziet. Misschien zoiets, als we nog steeds de 4-2-3-1 gaan gebruiken.



Op zich wel aardig, achterin heb je dan nog Djourou en Koscielny als vervanging. Frimpong kun je er in het midden nog ingooien ipv Song of Ramsey. Links en rechts is het wisselen met Gervinho/Mata/Ryo/AOC/Walcot/Arshavin, terwijl Mata dan ook nog in het midden kan en misschien moeten we Andrei daar ook eens proberen. Alleen voorin misschien wat kaal, zeker als RVP (weer) geblesseerd raakt met eigenlijk alleen Chamakh, of wellicht ook Gervinho.

[ Bericht 2% gewijzigd door SpamNinja op 11-08-2011 00:01:35 ]
pi_100576941
Ramsey zal eerder op de plek van Cesc gaan spelen ipv Wilshere. Wilshere is een stuk beter in het verdedigende aspect dan Ramsey. Daarnaast is Koscielny wel echt gehaald om eerste keus te zijn, naast Vermaelen. Ik weet ook niet waar Mata neergezet zou worden, maar gok op de 10.

Waarschijnlijk komt Joel Campbell ons ook versterken. Een aanvaller die het beste in het centrum tot zijn recht komt, maar ook op de flanken wat kan. Hij is te vergelijken met Benik Afobe. Snel en sterk zijn de voornaamste kernwoorden. En volgens mij is hij links.

Volgens de Daily Mail zitten we ook achter Bryan Ruiz aan :')
pi_100578354
Ben groot fan van Koscielny maar ik vind Vermaelen beter, en ik denk toch echt dat als er een Jagielka of Samba nog gehaald wordt dat dan juist die naast Vermaelen komt te staan.

Wat je zegt over Jack klopt wel maar hij heeft ook een geweldig inzicht en steekbal die minder tot z'n recht komt in die verdedigende rol, wat dat betreft zou ik hem best een keer op 10 willen zien. Is alleen jammer dat hij juist weer de beste keuze is naast Song ipv Ramsey.

Denk niet dat we veel van Campbell mogen verwachten, veelbelovend dat wel maar hij heeft 0 ervaring op het hoogste niveau/in Engeland. Denk dat we hem vooral in de Carling Cup gaan zien, alhoewel met Wenger weet je het nooit.
pi_100580096
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 20:57 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Ik zou er alles aan doen om Nasri te behouden en als 'creator' op het middenveld op te stellen. Daarachter Wilshere en een aankoop (Parker bijv.) met Ramsey, Song en Rosicky als back-up's.
Volgens mij heeft arsenal ook alles gedaan, maar als je ziet wat hij bij man city kan verdienen... en 20+mil laten gaan kan natuurlijk niet.
pi_100580164
Iemand deze al gezien? Parodie op Stan van Eminem met brieven van Stan Kroenke gericht aan Wenger:

pi_100580608
Ik denk eigenlijk dat we het creatieve van Cesc wel kunnen vervangen met Nasri, Wilshere, Arshavin, Gervinho, Ryo etc. Maar Cesc kon ook goed controleren en was een bijtertje. Wat dat betreft vind ik die kwaliteiten momenteel even belangrijker bij een nieuwe aankoop. Zeker nu Song zo uit vorm is.

Voordeel bij de nieuwe aanvoerder is wel dat hij niet snel terug zal willen keren naar zijn oude club/stad :p
pi_100580910
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 01:24 schreef OreO het volgende:

[..]

Volgens mij heeft arsenal ook alles gedaan, maar als je ziet wat hij bij man city kan verdienen... en 20+mil laten gaan kan natuurlijk niet.
Wat ik gelezen heb is dat Nasri minstens evenveel wilde verdienen als de topverdiener Fabregas. En dat kan natuurlijk niet, als je slechts 5 maanden goed gepresteerd hebt, terwijl Cesc al jaren uitmuntend speelt. Bij Arsenal is er een erg strikte 'wage-structure' en die wilden ze niet op zijn kop zetten.

@lily, grappig filmpje

edit: Denilson is nu voor de 2e keer in 3 wedstrijden van het veld gestuurd :D Wat een kneus. Beide keren was het 2 keer geel. De vorige keer kreeg hij geel voor schelden, en deze keer kreeg hij 2 keer geel in 2 minuten :D En hij speelde als centre back

[ Bericht 5% gewijzigd door Banaanensuiker op 11-08-2011 02:16:04 ]
pi_100581620
pi_100581968
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 01:45 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

Wat ik gelezen heb is dat Nasri minstens evenveel wilde verdienen als de topverdiener Fabregas. En dat kan natuurlijk niet, als je slechts 5 maanden goed gepresteerd hebt, terwijl Cesc al jaren uitmuntend speelt. Bij Arsenal is er een erg strikte 'wage-structure' en die wilden ze niet op zijn kop zetten.
Ik heb eigenlijk wel respect voor Wenger, dat hij niet (teveel) meedoet met die gekte van voetballers. Financieel doet Arsenal het dan ook best goed.

Helaas is het een soort prisoners dillema waardoor hij aan het kortste eind trekt.
pi_100582552
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 20:27 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Hij wilt overduidelijk terug naar huis. Wenger moet hem gewoon een keer laten gaan :(
Ja, huilie huilie, wat heeft hij het toch slecht in Londen, rot toch op zeg.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')