Touré 32, Villa 40, Alves 29, Ibrahimovic 49...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja, betaald met olie $$$
Zo zitten Barcelona noch Arsenal in elkaar.
Ik vond Nasri niet al te succesvol centraal. Ik vind hem op de flank toch sterker.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:57 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Ik zou er alles aan doen om Nasri te behouden en als 'creator' op het middenveld op te stellen. Daarachter Wilshere en een aankoop (Parker bijv.) met Ramsey, Song en Rosicky als back-up's.
De 4 beste clubs ter wereld staan zwaar in het rood. Wat dat betreft heb ik respect voor Arsenal, dat ze zich kunnen blijven meten met de beste, maar net te kort komen, maar zichzelf niet ziek kopen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:02 schreef Lily1987 het volgende:
[..]
Touré 32, Villa 40, Alves 29, Ibrahimovic 49...
Barcelona kan er ook echt wel wat van. Zitten niet voor niets diep in de schulden en hebben nu ook zo'n enge oliesponsor.
Klopt in de voorbereiding maakte Nasri weinig klaar op de positie van Cesc. Zelfs Rosicky deed het daar beter. Maar ik verwacht Nasri ook nog weg te gaan eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:03 schreef Lily1987 het volgende:
[..]
Ik vond Nasri niet al te succesvol centraal. Ik vind hem op de flank toch sterker.
Jij had Wilshere en Ramsey achter hem hè. Voetballend gezien een mooi middenveld, maar ik vrees dat het fysiek niet sterk genoeg is. Song is op dit moment ook niets, maar in vorm was hij wel het extra fysieke mannetje wat Arsenal nodig had.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:09 schreef DeNummer10 het volgende:
Nasri moet dan ook een passer bij zich hebben. De door mij genoemde spelers als beoogde middenvelders hebben beide een goede pass in de benen. Nasri moet vooral ruimtes forceren met zijn dribbels en versnellingen, en mogelijk zelf voor het doel verschijnen. Je moet niet verwachten dat hij vanuit de as het team op sleeptouw neemt zoals alleen Cesc dat kan.
Graag wat meer respect voor Cesc. Hij heeft zich altijd loyaal opgesteld naar Arsenal. Hij heeft NOOIT een transfer geforceerd. Terwijl al járen bekend is dat Cesc graag terug wilt naar Barcelona.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:24 schreef SpamNinja het volgende:
Als het er op neer komt heb ik 100 keer liever spelers die ook daadwerkelijk voor Arsenal willen spelen, dat tonen Cesc en Nasri dus duidelijk niet aan. Moet toch ook wel pijnlijk zijn voor Cesc, dat ie zelf moet meebetalen omdat hij blijkbaar toch niet zoveel waard is voor 'zijn' club.
En Nasri is eigenlijk overrated hoor. Heeft misschien een maand of 5 goed gespeeld vorig seizoen en is zeker vervangbaar. Dan maar Mata er bij. Zou wel heel dom zijn om +/- 20m pond nu te laten liggen als hij volgend seizoen transfervrij gaat. IMO is Nasri echt geen 20 miljoen pond waard, wat City wil betalen, zeker als je bedenkt dat Cesc voor 35 gaat.
Nee hoor, ik had Wilshere en Parker achter hem. Overigens moet Arsenal zich juist altijd onder de lompe kracht van tegenstanders uit kunnen voetballen, zelf die fysieke strijd aangaan is zelfmoord, dan eindig je sowieso zonder Europees voetbal met deze selectie. Lekker blijven voetballen. Ramsey en Song had ik als back-up.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:18 schreef Lily1987 het volgende:
[..]
Jij had Wilshere en Ramsey achter hem hè. Voetballend gezien een mooi middenveld, maar ik vrees dat het fysiek niet sterk genoeg is. Song is op dit moment ook niets, maar in vorm was hij wel het extra fysieke mannetje wat Arsenal nodig had.
Zijn contract loopt zelfs tot 2015.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:35 schreef SpamNinja het volgende:
Zijn contract loopt nog tot, ik geloof 2014, dus loyaliteit kun je het niet noemen, zo simpel is het. Feit dat hij uit eigen zak meebetaalt om deze deal te realiseren zegt denk ik ook genoeg. Hij is een groot speler en heeft jarenlang zijn best gedaan voor Arsenal. Maar het afgelopen seizoen was er toch steeds meer een negatieve houding te zien en deze laatste nieuwsberichten laten toch een beetje een nare smaak in de mond achter.
Ik ben in ieder geval blij dat het er eindelijk, bijna officieel, op zit. Elke zomer hetzelfde liedje, en wat mij betreft mag geen enkele speler groter zijn dan de club. Misschien is een frisse wind juist wel goed voor ons.
Ach iedereen weet al dat Arsenal geld heeft. Ik denk dat Mata toch komt. Heeft erg goede statistieken en daar geilt AW op.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:54 schreef SpamNinja het volgende:
Grote vraag is nu, wie gaat hem vervangen? Hoop stiekem dat Wenger al aan het onderhandelen is met een vervanger voor Cesc. Probleem is nu alleen dat straks iedereen weet dat we geld hebben en we dus flink mogen betalen. Maar voor wie?
Volgens mij heeft arsenal ook alles gedaan, maar als je ziet wat hij bij man city kan verdienen... en 20+mil laten gaan kan natuurlijk niet.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:57 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Ik zou er alles aan doen om Nasri te behouden en als 'creator' op het middenveld op te stellen. Daarachter Wilshere en een aankoop (Parker bijv.) met Ramsey, Song en Rosicky als back-up's.
Wat ik gelezen heb is dat Nasri minstens evenveel wilde verdienen als de topverdiener Fabregas. En dat kan natuurlijk niet, als je slechts 5 maanden goed gepresteerd hebt, terwijl Cesc al jaren uitmuntend speelt. Bij Arsenal is er een erg strikte 'wage-structure' en die wilden ze niet op zijn kop zetten.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:24 schreef OreO het volgende:
[..]
Volgens mij heeft arsenal ook alles gedaan, maar als je ziet wat hij bij man city kan verdienen... en 20+mil laten gaan kan natuurlijk niet.
Ik heb eigenlijk wel respect voor Wenger, dat hij niet (teveel) meedoet met die gekte van voetballers. Financieel doet Arsenal het dan ook best goed.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:45 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Wat ik gelezen heb is dat Nasri minstens evenveel wilde verdienen als de topverdiener Fabregas. En dat kan natuurlijk niet, als je slechts 5 maanden goed gepresteerd hebt, terwijl Cesc al jaren uitmuntend speelt. Bij Arsenal is er een erg strikte 'wage-structure' en die wilden ze niet op zijn kop zetten.
Ja, huilie huilie, wat heeft hij het toch slecht in Londen, rot toch op zeg.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hij wilt overduidelijk terug naar huis. Wenger moet hem gewoon een keer laten gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |