Is 'onverwacht bezoek' een nieuwe manier om aan te geven dat je een rode camelia draagt?quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goed plaatje in de OP!
Ik krijg zo onverwacht bezoekDus dat wordt weer niet sporten vanavond
Maar wel gezellig
Wutwut rode kameel?quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Is 'onverwacht bezoek' een nieuwe manier om aan te geven dat je een rode camelia draagt?
Vast niet, want je noemt het gezellig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Van La dame aux cameliasquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wutwut rode kameel?![]()
Neinz, al heeft de dame in kwestie wel rood haar, toevallig
Ik ben vast de enige die een associatie had met 'cameltoe'.quote:
Please,quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ben vast de enige die een associatie had met 'cameltoe'.
Oja, jij bent er ook natuurlijk!quote:
Misschien had ze dat wel en was ze daarom zo populairquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ben vast de enige die een associatie had met 'cameltoe'.
quote:
Neus, la dame aux cameltoequote:Op woensdag 6 juli 2011 12:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Misschien had ze dat wel en was ze daarom zo populair
Ik heb haar broers ook gevonden!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb haar broers ook gevonden!Yikes! Les chevaliers aux cameltoeux!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:29 schreef V1z0R het volgende:
C'est ne pas une cameltoex, c'est un mooseknuckle!
quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]!
Het ziet eruit als Mike Rowe die naar een worstenmaakfabriek gaat en dan de worstvulling in die tuutjes mag spuiten, en dat het dan horribly wrong gaat en de worst alle kanten op schiet.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb haar broers ook gevonden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ik kan bij die rechtse twee goed zien hoe de boel vacuum is gezogen, maar ik krijg bij die middelste een syntax-error.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ze kijken ook allemaal alsof ze zich dat ook beseffen.
quote:
quote:
die van mij ook!quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:43 schreef Perruche het volgende:
Whoa die reis. Toch zou mijn wereldreis er anders uitzien. Met afrika en zuid amerika erbij, bijvoorbeeld. Of antarctica!
Dat ja!quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:05 schreef progje het volgende:
envoor alle zieken
En MarMar, jeetje respect dat je zo'n behandeling ondergaat!
Ik zou mijn wereldreis sowieso niet in 26 dagen proppen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:43 schreef Perruche het volgende:
Whoa die reis. Toch zou mijn wereldreis er anders uitzien. Met afrika en zuid amerika erbij, bijvoorbeeld. Of antarctica!
volgens mij heb je continue een jetlag...quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:13 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik zou mijn wereldreis sowieso niet in 26 dagen proppen.![]()
Maar als huwelijksreis vind ik het wel een goede.
mmm Indonesischquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Oeh, ik krijg net een uitnodiging voor een etentje, lijkt mij heerlijk! http://www.kleinjava.nl/?Selamat_Datang
oh ja..quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:50 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Oh boh, ik hoop zo dat die vulkaan niet voor teveel overlast gaat zorgen. De Duutser moet nog thuiskomen uit de US of A. Ik kan eventueel wel met de trein naar DlD, maar hij natuuriljk niet...
leesboek, reisgids of puzzelboekjes of een zonnebril/sarong/slippers/strandtas/strandlaken oid?quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:15 schreef Syrena het volgende:
Halp, vrijdag viert een vriendin haar verjaardag. Ik wilde haar dingetjes voor haar vakantie cadeau doen (Kreta of Rhodos, ben vergeten welke 't is) en nu had ik al het idee voor een pakket tijdschriften als leesvoer. Wat is nog leuk? Allemaal mini-dingen heeft ze al eens gehad en een zak snoep is geen goed idee wegens al aanwezige kilo's
Jaaaaa zo'n bikinidoek! En iets voor op je hoofd inderdaadquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:20 schreef Mini. het volgende:
Waar ik in Griekenland heel blij mee was: zonnebrand, hoedje tegen de zon, zo'n doek voor om je bikini, lekker boek voor op het strand... Willekeurige strand/water-attributen (bijv. een opblaasbal, waterpistool) zijn ook altijd goed voor het vakantiegevoel.
En een luchtdicht afsluitbare prullenbak om de papiertjes in te doenquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:21 schreef V1z0R het volgende:
Goed toiletpapier i.v.m. de hoeveelheid olijfolie...
Oh, GMTA...quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:19 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
leesboek, reisgids of puzzelboekjes of een zonnebril/sarong/slippers/strandtas/strandlaken oid?
quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:41 schreef MarMar het volgende:
mijn kleuter is echt in een maffe bui vandaag..
Nu weer "mama waarom eten we wel kip en niet pinguin?"
Laatste keer moest ik anders nog geregeldquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:23 schreef Mini. het volgende:
[..]
Oh, GMTA...
V1z0R, dat van die olie is zo ouderwets.
Ik denk dat het niet anders is dan gewoon brood, ik weet niet hoe dat gaat?quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou heb ik ook zin in versgebakken brood. Maar dat is vast niet darmhandig.
Ligt er denk ik aan watvoor brood? Vezels lijken me juist wel darmhandig.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou heb ik ook zin in versgebakken brood. Maar dat is vast niet darmhandig.
Slimme kleuterquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:48 schreef MarMar het volgende:
Ik heb het antwoord ook al gekregen van de kleuter over het waarom geen pinguins Isa"het is daar veel te koud, ga ik niet naartoe om ze te pakken hoor!!" dus dan maar een kip..
Ik denk aan de wc's op de camping in Iasiquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Zolang ze wc's hebben die gewoon doorspoelen mag je niet klagen.
Alhoewel ik vaak ook een bush-wc de voorkeur geef boven een ranzig exemplaar.
Ik vind toiletten op Nederlandse campings al erg genoegquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:51 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik denk aan de wc's op de camping in Iasi
Kun je nagaan hoe smerig die wc was.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:53 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik vind toiletten op Nederlandse campings al erg genoeg
[/jeugdsentiment]
Thanks!quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
anna82, wat goed dat je er toch op gaat solliciterenJe weet maar nooit
Ik vind hem leuk, maar niet heel speciaal ofzo. Vind geel je niet zo mooi staan.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:56 schreef Mini. het volgende:
Dan maar links...
---
Niet quoten aub, ik haal ze straks weer weg want mijn naam staat erbij enzo.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:55 schreef Mini. het volgende:
Ik heb nog even jullie advies nodig... Gisteren een jurkje gekocht, maar ik weet bij nader inzien toch niet of ik het nou zo mooi vind staan. Sorry voor de superslechte telefoonfoto's maar heeft iemand hier een mening over?Waar twijfel je zelf over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-edit- Zucht, doen de foto's het bij jullie ook niet?
Uitgekletst voor vandaag
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Ja, dat.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik loop niet over van enthousiasme Mini. Het misstaat niet, maar heb ook niet zoiets van, yay, ofzo.
Ja, dat heb ik zelf ook een beetje. Misschien ga ik hem toch maar terugbrengen dan.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik loop niet over van enthousiasme Mini. Het misstaat niet, maar heb ook niet zoiets van, yay, ofzo.
en ik zou hem leuker vinden als hij niet strapless was denk ik!quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als je twijfelt blijft het vaker wel dan niet in de kast hangen, helemaal mee eens.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:03 schreef MarMar het volgende:
Leuk jurkje, maar een beetje kaal op de foto. Denk dat het met een ketting en/of bolero en mooie hakjes toffer is![]()
Bij twijfel gewoon terugbrengen Mini, je moet je er wel lekker in voelen.
Dat is waar inderdaad.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:03 schreef MarMar het volgende:
Leuk jurkje, maar een beetje kaal op de foto. Denk dat het met een ketting en/of bolero en mooie hakjes toffer is![]()
Bij twijfel gewoon terugbrengen Mini, je moet je er wel lekker in voelen.
Vind hem bij de oksels ook niet mooi zitten eigenlijkquote:Op woensdag 6 juli 2011 14:17 schreef Mini. het volgende:
[..]
Dat is waar inderdaad.Okee, bedankt voor het advies!
quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Zolang ze wc's hebben die gewoon doorspoelen mag je niet klagen.
Alhoewel ik vaak ook een bush-wc de voorkeur geef boven een ranzig exemplaar.
Luxe wc-brilquote:
Neejoh, dat gaat stinken.quote:
Forbiddenquote:
Misschien moest ik hem gewoon even wat goedtrekken, maar da's inderdaad wel vaker een probleem met strapless dingen. Net als dat het er kaal uitziet. Ze hadden ook jurkjes met dunne bandjes, en met bijv. rode bloemen in plaats van gele. Eens kijken of een andere beter is, en anders breng ik 'm gewoon terug.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vind hem bij de oksels ook niet mooi zitten eigenlijk
Ik zeg lekker! En gezond!quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:47 schreef Perruche het volgende:
Lijstje, commentaar?:
O: croissant
T: 150 ml yoghurt met 2 handjes cruesli + bosbessen + lijnzaad
L: flinke moot zalm, salade, mais, paprika, 2 aardappelkroketjes
T: 150 ml yoghurt met 1 banaan
B: 20 minuten fietsen
D: aardappels, courgette, tomaat, ui etc uit de oven met olijfolie en kruiden
T: iets fruitigs
Ik zeg
Ja dat weet ikquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:18 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik zeg lekker! En gezond!
Behalve dan de croissant, maar da witte gij natuurlijk zelf ook wel
Dit zijn betere/andere foto'squote:Op woensdag 6 juli 2011 15:21 schreef Perruche het volgende:
Ik had ze gisteren via je linkje gezien moblo! Zag er leuk uit, bewoond vooral! Hoe bevalt het nou? Goed wel of niet?
Héél belangrijkquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:19 schreef Perruche het volgende:
Ja dat weet ikmaar die croissant maakte mij heul gelukkig en dat is natuurlijk ook belangrijk
quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:22 schreef motorbloempje het volgende:
en het bevalt prima
Ben net lid geworden van de sportschool! Vanaf volgende week ga ik weer spinnen!
Hangt er vanaf hoe groot de kamer is, maar in principe niet.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Is een kamer in Nijmegen voor een student inclusief 295E duur?
ga je in nijmegen studeren?quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Was ik maar zo jong (en slim, dat kan ook helpenquote:
Is de kamer 295E incl?quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb je dan zo vaak knalkleuren aan? En wat voor kleur heeft je jas?quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:02 schreef Viking84 het volgende:
Lijstje is nu minus 1 bth kaasomelet want daar had ik geen zin meer in en de worteltjes heb ik besloten te bewaren voor zaterdag want dan heb ik geen veggies bij mn D.
En ik wil een nieuwe tas maar ik houd van knalkleuren in Oililystijl maar die passen alleen bij vrij neutrale kleding of niet? Hmmm...
Nou dat valt wel mee op zich, maar zo'n tas draag ik dan vooral bij een jurkje en die zijn wel vaak in kleuren bij mij en dan past de tas er niet goed bij (heb namelijk ook al een knalkleurentasquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:48 schreef Syrena het volgende:
[..]
Heb je dan zo vaak knalkleuren aan? En wat voor kleur heeft je jas?
Ik zou het gewoon doen, maar ik ben gek op tassen (en kleuren)
Een collega van me had een tas van Fatboy, ga zo eens googlen want die vond ik ook erg leuk (ze had een zilveren).
quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:10 schreef progje het volgende:
jippie we hoeven niet uit eten met de onaardige stiefmoeder van mijn man
1uurtje een drankje doen, dat moet te overleven zijn
Was je de eerste keer niet vergeten je werkbriefje in te leveren?quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:09 schreef Viking84 het volgende:
En raar trouwens: mijn salaris is nu ineens anders dan eerder? Hoe kan dat? Kreeg ik eerst een startbonus ofzo?.
Nee, er staat ook bij over welke periode het is. Maar ik kom nu op een iets lager bedrag uit. Ik wacht nog even af wat er volgende week op staat, want dat zou precies hetzelfde bedrag moeten zijn als deze week.quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:14 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Was je de eerste keer niet vergeten je werkbriefje in te leveren?
Is dat niet de bedoeling van werken? Dat je er moe van wordt?quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:18 schreef Perruche het volgende:
Jongens ik heb echt zo hard gewerkt vandaag. Ik ben er moe van
quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is dat niet de bedoeling van werken? Dat je er moe van wordt?.Vanavond lekker relaxen iig. Mark kookt, dus ik kan de hele avond op m'n gat zitten
. Morgen eens kijken of het me lukt om om half 8 te beginnen, dan kan ik om 16 uur weer naar huis. Zal wel niet lukken, maar goed
.
^^quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:23 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
de bedoeling van werk is dat je er geld mee verdient
String = touwtje, thong = string met wat meer stof, brief = onderbroek en short = boxer-achtig.quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:26 schreef Viking84 het volgende:
Weet iemand wat precies het verschil is tussen thong, short en brief? Een thong is een stringachtig iets dacht ik een short is met langere pijpjes en een brief zit daartussenin? Klopt dat?
Een thong is een tong met een typfoutquote:Op woensdag 6 juli 2011 17:27 schreef loveli het volgende:
[..]
String = touwtje, thong = string met wat meer stof, brief = onderbroek en short = boxer-achtig.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Een thong is een tong met een typfout
Een brief bevat een woordelijke boodschap aan de geadresseerde
Een boxer is een hondenras
That's the spiritquote:Op woensdag 6 juli 2011 17:30 schreef Perruche het volgende:
Ik vind de bedoeling van werken niet dat je er moe van word neehaha! Afhankelijk van wat ik doe krijg ik er soms juist energie van.
De bedoeling van werken is voor mij 1) geld verdienen 2) mijn hersenen voeden met dingen die nieuw zijn 3) iets nuttigs doen voor de plek waar ik werk.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Lol ik zie al helemaal voor me dat iemand dat in d'r lingerielade vindt en zich kapot schriktquote:Op woensdag 6 juli 2011 17:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan is Thong toch de beste keus voor wat je aan daar kan hebbenquote:
Ik moet het toch een keer vragen.quote:
Klok, klepel, verschil tussen zu en nach was iets met beweging of doel. Tink?quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:36 schreef Mini. het volgende:
[..]
Ik moet het toch een keer vragen.Bedoel je niet "nach Hause"?
Hahahaquote:Op woensdag 6 juli 2011 17:35 schreef MarMar het volgende:
[..]
Lol ik zie al helemaal voor me dat iemand dat in d'r lingerielade vindt en zich kapot schrikt
Sorteren?quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:35 schreef MarMar het volgende:
[..]
Lol ik zie al helemaal voor me dat iemand dat in d'r lingerielade vindt en zich kapot schrikt
Zoals ik het begrijp is "zu Hause" thuis (als je er al bent), en "nach Hause" naar huis. Maar misschien heb ik het wel verkeerd.quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Klok, klepel, verschil tussen zu en nach was iets met beweging of doel. Tink?
Ik bedoel ook gewoon de la waar mijn ondergoed in zit hoor.quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:41 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb geen lingerielade. Ik heb pas drie leuke lingeriesetjes, dus een lade is nog niet aan de orde. Heb wel lelijke omabeha's die ik ooit bij de Livera gekocht heb met m'n moeder, want dat was het enige in mijn maat en toen wist ik nog niet dat je voor hetzelfde bedrag ook mooie Freyabeha's kunt kopen op the interwebz.
En dan afvallenquote:Op woensdag 6 juli 2011 17:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zo hoort hetgewoon een voorraad aanleggen.
Die van mij op nieuw (wat past) en op oud wat te mooi is om weg te gooien zoals mijn mooie marlies dekkers die nu minstens 2 cupmaten te groot isquote:Op woensdag 6 juli 2011 17:41 schreef Mini. het volgende:
[..]
Mijn la is gesorteerd op welke ik nog draag en welke ik eigenlijk eens weg moet gooien. Heel sexy...
Marktplaats. XM weet nog wel een koper.quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:44 schreef MarMar het volgende:
[..]
Die van mij op nieuw (wat past) en op oud wat te mooi is om weg te gooien zoals mijn mooie marlies dekkers die nu minstens 2 cupmaten te groot is
Geen IKEA-bakken voor mijquote:
quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Marktplaats. XM weet nog wel een koper.
Oh, dat heb ik ook ja. Alleen zijn de niet passende bij mij te klein en hoop ik ze ooit weer aan te kunnen (geen Marlies Dekkers overigens).quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:44 schreef MarMar het volgende:
[..]
Die van mij op nieuw (wat past) en op oud wat te mooi is om weg te gooien zoals mijn mooie marlies dekkers die nu minstens 2 cupmaten te groot is
's ochtends gaan, dan heb je dat probleem nietquote:Op woensdag 6 juli 2011 17:51 schreef Jagärtrut het volgende:
blegh, ik moet nu hardlopen van mezelf, maar heb helemaal geen zin. Net thuis uit het werk. Bah...
Ja, want dat doe jij sinds een week....quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
's ochtends gaan, dan heb je dat probleem niet
Ja, waarom denk je dat ik dat doe?quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:54 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ja, want dat doe jij sinds een week....
Ze zou 3 weken wegblijven. Moet je even kijken wanneer ze voor t laatst gepost heeftquote:
Sinds wanneer?quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:39 schreef Viking84 het volgende:
Nee hoor, er zit zuivel in de mayo en ook in de kitkat.
Volgens mij bestaat mayo vnl uit ei, olie en azijnquote:Op woensdag 6 juli 2011 18:39 schreef Viking84 het volgende:
Nee hoor, er zit zuivel in de mayo en ook in de kitkat.
thanks! Nu heb ik de ovenfrietjes zo wel verdiend. Eerst maar eens douchen. Ik heb al 2x in m'n hardloopkleren gelopen deze week, zonder ze te wassen. Dus die stinken ook een uur in de wind.quote:
Ohquote:Op woensdag 6 juli 2011 18:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat mayo vnl uit ei, olie en azijn
Olifantenpaadjes genomen dus?quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:47 schreef Jagärtrut het volgende:
Zo. Moe. Bezweet, Voldaan.
5 km. gelopen, zo ongeveer. Hier en daar wat hoekjes afgesneden....
Over het algemeen word geadviseerd om dingen als diclo tijdens of net na de maaltijd te nemen als je last krijgt van je maag (zelfs met maagbeschermers). Omdat je echt ruk hebt gegeten stel ik voor om eerst morgen te kijken hoe het gaat met fatsoenlijk eten. Als dat niet helpt kan je altijd de ha nog bellen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:14 schreef loveli het volgende:
Vraagje aan de ervaringsdeskundigen hier.. Heb een maagzuurremmer gekregen om de diclofenac beter te kunnen verdragen. Mijn voeding van vandaag heeft zich beperkt tot creme brulee (I know), yoghurt en thee.
Mijn maaginhoud bleek groen.
Heb ik last van de maagzuurremmers of van de diclofenac? Heb nog nooit eerder diclofenac op, wel in het verleden last gehad met ibuproven (vandaar de maagzuurremmer).
Ik kan je alleen maar adviseren om het nog even te proberen. Ik heb zelf ook heel lang diclo + maagbeschermers geslikt en in het begin ging het bij mij ook niet van harte.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:30 schreef loveli het volgende:
Heb het ook tijdens het 'eten' genomen. Heb totaal geen trek, portie yoghurt was forcefeeden om maar iets + pil binnen te krijgen.
Waarschijnlijk welquote:Op woensdag 6 juli 2011 17:36 schreef Mini. het volgende:
[..]
Ik moet het toch een keer vragen.Bedoel je niet "nach Hause"?
Ah, Zwolle, in Twente?quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Huilen staat me nader dan het lachen (hoewel, na jouw post). Maar voel me belabberd. En ik wil per se naar Zwolle het weekend, want afleiding en leuk gezelschap, dus morgen moet ik wel echt wat opgeknapt zijn. Heb net 2 boterhammen (vers, uit de broodmachine) gegeten, kijken hoelang die het uithouden in m'n buik
.
Ik dacht: nu pas?quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:52 schreef _Calimero_ het volgende:
ooii wat een hoop zieken zeg... Ik wens iedereen beterschap en een goede gezondheid toe!
ik ga zo hardlopen, maar heb vanmiddag bonbonbloc gegeten, wat niet zo'n goed idee was :S
en mijn vriendje is nu ook mijn vriendje op facebook. Stiekem vind ik dat heel leuk, want dat heb ik nog nooit gehad![]()
Ik ga duimen dat je je van het weekend een stuk beter voelt!quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Huilen staat me nader dan het lachen (hoewel, na jouw post). Maar voel me belabberd. En ik wil per se naar Zwolle het weekend, want afleiding en leuk gezelschap, dus morgen moet ik wel echt wat opgeknapt zijn. Heb net 2 boterhammen (vers, uit de broodmachine) gegeten, kijken hoelang die het uithouden in m'n buik
.
Jawel, ik kan bewegen. Moet er niet aan denken dat ik die nekpijn nog had gehad terwijl ik boven de pot hing en me afvroeg hoe m'n voer in vredesnaam groen geworden was.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:35 schreef Mini. het volgende:
Dus het gaat nog niet beter, loveli? Rot...
quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:48 schreef Perruche het volgende:
Toen ik net nach hauseging, haalde ik een domme fietser in die zomaar naar links ging. En toen zat mijn voet in haar wiel. En die is nu rood en doet zeer.
* Perruche sluit zich aan bij het rijtje gewonden en zieken
Niet heel veel groente, maar verder vind ik het wel een ok lijstje. Je L klinkt lekkerquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:59 schreef Muis006 het volgende:
O: 500 ml vruchtenyoghurt
T: mueslireep
L: pita brood met gebraden kip en mosterd, plakje peperkoek met roomboter
T: appel
D: groot bord pasta met rode saus (gehakt, ui, tomaat, paprika) en kaas
T: ijsje
S: 30 min loopband, 15 min fietsen
Meer ergens tussen avocadogroen en lentegroen. Heb avocado noch lente gegeten.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Groen? Heb je gister niet spinazie gegeten ofzo? Of was het galgroen?
ik denk jaj, ze neemt eindelijk een tussendoortje is het snoepquote:Op woensdag 6 juli 2011 18:34 schreef Isabeau het volgende:
lol sigmeSoms wel handig om dat soort dingen van te voren te weten
![]()
O: sinaasappelsap, 2 boterhammen met pindakaas
L: rucola, avocado, olijven, tomaat, feta, olijfolie en galia meloen toe
T: reepje kitkat
D: kikkererwten, tonijn, sla, kappertjes, peterselie, olijfolie, citroensap, klodder mayonaise, stuk stokbrood
nu propje vol en ik mis nog zuivel
Wat heb je toch een zwaar levenquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:11 schreef Viking84 het volgende:
Pff ik accepteer continu mensen op FB en dan bedenk ik me: "nee ik wil helemaal niet dat ze alles kunnen lezen wat ik op FB zet" en dus verwijder ik ze maar weer.
Klopt, behalve de pastasaus niet veel groen idd. Ik ben alleen nogal fussy over groente als T (worteltjes, tomaatjes, broccoli, ik vind het allemaal niet lekker als T) dus het is vooral bij het avondeten.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet heel veel groente, maar verder vind ik het wel een ok lijstje. Je L klinkt lekker. Het eerste deel iig.
Best wel hèquote:
nadenken voor je op knoppen begint te rammenquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:11 schreef Viking84 het volgende:
Pff ik accepteer continu mensen op FB en dan bedenk ik me: "nee ik wil helemaal niet dat ze alles kunnen lezen wat ik op FB zet" en dus verwijder ik ze maar weer.
Ik vind het juist prettig om groente als T te doen, dan ben ik niet 'verplicht' het bij het avondeten ook nog te nemen. Ik wil ook nog snoeptomaatjes en snoeppaprikaatjes meenemen naar het werk.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Klopt, behalve de pastasaus niet veel groen idd. Ik ben alleen nogal fussy over groente als T (worteltjes, tomaatjes, broccoli, ik vind het allemaal niet lekker als T) dus het is vooral bij het avondeten.
Mjaaah, eerst is het leuk, want dan moet je nog even bijpraten enzo en dan lees je ineens voetbalposts over 'kankerjoden' en dan denk je: oh ja, zo was 'iequote:Op woensdag 6 juli 2011 20:18 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
nadenken voor je op knoppen begint te rammen
quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:26 schreef Jagärtrut het volgende:
Definitief lijstje:
O: yoghurt met banaan en allbran
T: 1 knackebrod met roomkaas
L: restje pastasoep met spinazie, bonen, tomaten en gevulde pasta
T: 1 knackebrod met roomkaas
T: klein stukje framboos/rabarbercrumble
S: 5 km hardlopen
B: half uur fietsen
D: groot bord ovenfrietjes met 2 lepels appelmoes, 400 gram spinazie, 1 gekruid worstje
T: 1 mini (35 gram) toblerone (184 kcal)
Waar zit jij dan?quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:53 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ben niet boos, alleen een beetje teleurgesteld
kijk maar eens hoeveel gram die van jou zijn, want deze had wel 8 kleine blokjes ofzo. Ik was ook wat verbaasd, ik vond het maar weinig kcal, eigenlijk!quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:53 schreef anna82 het volgende:
[..]
![]()
Maar zoveel kcal? Ik eet best wel eens 4 van die stukken op een avond. Das war einmal
quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:00 schreef anna82 het volgende:
[..]
Omgeving Oldenzaal, deep down Twente! Met mijn schoonfamilie, die ik niet kan verstaan
Ja, het is wel heel mooi en vriendelijk daar!quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]Ik vind het altijd heerlijk om weer in die regio te zijn
.
ik ben daar opgegroeid, en ik zou er echt niet meer willen wonen. Maar goed, misschien denk ik daar later wel anders over....quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:10 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ja, het is wel heel mooi en vriendelijk daar!Mijn vriend zou er ook graag weer gaan wonen, later als we groot zijn, maar dat is nog een discussiepuntje.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:11 schreef anna82 het volgende:
Wil ik een koekje eten bij de thee, zie ik een foto van Doutzen Kroes met killer bikini-body, dus nu neem ik hem toch maar niet
quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
In met het mes op tafel een docent Nederlands die niet weet hoe je 'dyslexie' schrijft.
Ik moet nieuwe mensen inwerken. Wat betekent dat ik me de hele dag met hun werk bezighoud, en als iedereen dan naar huis is begin ik eens aan m'n eigen werk. Maar ach, uiteindelijk heb ik er profijt van. Het is tijdelijk en nuttig en ik overleef het welquote:
ik vind het niet zo veel, Perruche!quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:48 schreef Perruche het volgende:
Lijstje:
O: croissant
T: 150 ml yoghurt, cruesli, lijnzaad, blauwe bessen
L: grote moot zalm, mais, salade, 2 aardappelkroketjes
T: banaan
B: 20 min fietsen
D: 2 sneen speltbrood, 250 ml tomatensoep
T: 2 abrikozen
ah ja daar zag ik al iets over op facebook volgens mij, of niet? leuk hoorquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Het is maar goed dat ik ga kamperen tijdens het hoogtepunt van het jaarlijkse bierfestijn!
Dat was ook de bedoeling! Gezonde dingen en even een beetje minder als compensatie voor de afgelopen dagenquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:51 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik vind het niet zo veel, Perruche!
Ai!quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:09 schreef loveli het volgende:
Heb dus 2 keer overgegeven (appel kon ik ook niet binnenhouden) en voor de rest is aller er ook al uit via de spoedprocedure.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Geen idee Loveli! Klinkt knap waardeloos.
Ik zou de Huisartsenpost even bellen, dan krijg je een assistente aan de telefoon en die kan evt. overleggen met de dienstdoende arts.
Beterschap!
Bel ze en leg het voor. Helemaal geen gek plan van HPKW.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Maar die mag je alleen bellen in geval van nood
dom gansje voelt
Goede actie he?!quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:05 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ah ja daar zag ik al iets over op facebook volgens mij, of niet? leuk hoorwie gaan er allemaal?
Ja al heul lang geleden gedaanquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:14 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hee, Cali, heb je je vrienden op FB zitten opschonen!
Dat verschilt zo per persoon.. Ik hou alleen appel binnen bij verregaande vergiftiging (alcohol).quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:14 schreef _Calimero_ het volgende:
blegh klinkt naar Loveli.. ik zou het ook niet goed weten..
maar een appel is wel vrij zuur als je last hebt van je maag? ik zou eerder een rijstwafel ofzo eten, of een beetje rijst...?
Ik heb ze gebeld toen ik 3 dagen uit ethiopie terug was en een heel vervelend en naar hoestje had. De assistente kon er niets mee en toen zat ik bij de HAP. En kreeg ik het advies van de HA dat ik geen pakketjes voor vreemde mensen mee moest nemen op reis. Owja, en mn hoestje viel wel mee volgens hem.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Maar die mag je alleen bellen in geval van nood
dom gansje voelt
quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:13 schreef _Calimero_ het volgende:
Easy! Body Blitz, dat klinkt toch fantastisch!!
klinkt tof ja! beetje ver weg voor mij nu maar wellicht een volgende keer als het nog een keer herhaald wordtquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:15 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Goede actie he?!Gaat vast heel leuk worden. De frisbee (en nog een persoon) is al geregeld. Camping heeft plaats en vind het goed als we niet te lawaaiig zijn (ik zal ze wel even bellen om ze gerust te stellen) en phaidra (+meneer phaidra ws) en Ewelina gaan mee. En Chico wilde volgens mij ook mee.
![]()
En er is nog meer plaats!![]()
Dat ja! Blitzkrieg op je body enzulksquote:
Groot gelijk heb je hoor!quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:16 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ja al heul lang geleden gedaanMet teveel mensen van hier, wordt de kans kleiner dat ik m'n privacy kan waarborgen
Ben bang dat er via facebook te snel een link gelegd kan worden naar hier...
Er komt vast een herhaling. En we zijn heul niet eng, dus dat komt ook wel goed.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:18 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
klinkt tof ja! beetje ver weg voor mij nu maar wellicht een volgende keer als het nog een keer herhaald wordtals ik durf!
Tsjaaaa dat is dan wel weer heel jammer he.. zal ik je dan maar weer toevoegen?quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Groot gelijk heb je hoor!![]()
Nu mis je alleen wel mijn rete interessante posts (en foto's) over mijn vage acties en reizen.
soms helpt het ook om bep. pijnstillers op te lossen in water?quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:32 schreef loveli het volgende:
Ik haat dat. Li belt assistente, assistente vraagt HA en assistente belt Li terug met mededeling dat ik van de HA nu aan de paracetamol moet en morgen bellen met eigen huisarts. Eventuele vragen die ik dan nog heb zijn zinloos, want de dienstdoende HA heeft gesproken en de assistente heeft inhoudelijk niets toe te voegen.
Wat is er mis met direct contact?
Ja! Want dan kan ik ook even je lover beoordelen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:32 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Tsjaaaa dat is dan wel weer heel jammer he.. zal ik je dan maar weer toevoegen?
Wat kansloos.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:32 schreef loveli het volgende:
Ik haat dat. Li belt assistente, assistente vraagt HA en assistente belt Li terug met mededeling dat ik van de HA nu aan de paracetamol moet en morgen bellen met eigen huisarts. Eventuele vragen die ik dan nog heb zijn zinloos, want de dienstdoende HA heeft gesproken en de assistente heeft inhoudelijk niets toe te voegen.
Wat is er mis met direct contact?
Thanks!quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:35 schreef Perruche het volgende:
Ik vind het een mooi lijstje Maria! Niet zo veel maar wel erg lekker!
zorg dat je er iig voldoende water bij neemt! beterschapquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:40 schreef loveli het volgende:
Ik sla het advies van de HA in de wind en ga lekker aan de ibuprofen. Met citroensmaak. Eten kan ik nog wel even zonder.
Verbetering is er al vergeleken met vannacht. Al met al ben ik heel blij dat m'n nek pijnloos is en ik liggen kan.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:10 schreef motorbloempje het volgende:
loveli, wat klote!hoop dat er snel verbetering in komt!
Ik hoop voor je dat je een beetje kunt slapen! Truste!quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:11 schreef loveli het volgende:
Hos ze! Ik ga slapen, dat moet vannacht wel lukken. Met een emmer, glaasje water en ibu naast m'n bed
quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
I feel your pain li... Hopelijk gaat 't snel beter. Ik ben van bed naar bank verplaatst. Heftige buikpijn en wc is dichterbij en ik houd Duvel tenminste niet wakker.
Had ik al gezegd dat ik er genoeg van heb?
Acht uur aan 1 stukquote:Op donderdag 7 juli 2011 07:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
XM en Li, hoe gaat het nu met jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |