Is 'onverwacht bezoek' een nieuwe manier om aan te geven dat je een rode camelia draagt?quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goed plaatje in de OP!
Ik krijg zo onverwacht bezoekDus dat wordt weer niet sporten vanavond
Maar wel gezellig
Wutwut rode kameel?quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Is 'onverwacht bezoek' een nieuwe manier om aan te geven dat je een rode camelia draagt?
Vast niet, want je noemt het gezellig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Van La dame aux cameliasquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wutwut rode kameel?![]()
Neinz, al heeft de dame in kwestie wel rood haar, toevallig
Ik ben vast de enige die een associatie had met 'cameltoe'.quote:
Please,quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ben vast de enige die een associatie had met 'cameltoe'.
Oja, jij bent er ook natuurlijk!quote:
Misschien had ze dat wel en was ze daarom zo populairquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ben vast de enige die een associatie had met 'cameltoe'.
quote:
Neus, la dame aux cameltoequote:Op woensdag 6 juli 2011 12:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Misschien had ze dat wel en was ze daarom zo populair
Ik heb haar broers ook gevonden!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb haar broers ook gevonden!Yikes! Les chevaliers aux cameltoeux!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:29 schreef V1z0R het volgende:
C'est ne pas une cameltoex, c'est un mooseknuckle!
quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]!
Het ziet eruit als Mike Rowe die naar een worstenmaakfabriek gaat en dan de worstvulling in die tuutjes mag spuiten, en dat het dan horribly wrong gaat en de worst alle kanten op schiet.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb haar broers ook gevonden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ik kan bij die rechtse twee goed zien hoe de boel vacuum is gezogen, maar ik krijg bij die middelste een syntax-error.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ze kijken ook allemaal alsof ze zich dat ook beseffen.
quote:
quote:
die van mij ook!quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:43 schreef Perruche het volgende:
Whoa die reis. Toch zou mijn wereldreis er anders uitzien. Met afrika en zuid amerika erbij, bijvoorbeeld. Of antarctica!
Dat ja!quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:05 schreef progje het volgende:
envoor alle zieken
En MarMar, jeetje respect dat je zo'n behandeling ondergaat!
Ik zou mijn wereldreis sowieso niet in 26 dagen proppen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:43 schreef Perruche het volgende:
Whoa die reis. Toch zou mijn wereldreis er anders uitzien. Met afrika en zuid amerika erbij, bijvoorbeeld. Of antarctica!
volgens mij heb je continue een jetlag...quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:13 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik zou mijn wereldreis sowieso niet in 26 dagen proppen.![]()
Maar als huwelijksreis vind ik het wel een goede.
mmm Indonesischquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Oeh, ik krijg net een uitnodiging voor een etentje, lijkt mij heerlijk! http://www.kleinjava.nl/?Selamat_Datang
oh ja..quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:50 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Oh boh, ik hoop zo dat die vulkaan niet voor teveel overlast gaat zorgen. De Duutser moet nog thuiskomen uit de US of A. Ik kan eventueel wel met de trein naar DlD, maar hij natuuriljk niet...
leesboek, reisgids of puzzelboekjes of een zonnebril/sarong/slippers/strandtas/strandlaken oid?quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:15 schreef Syrena het volgende:
Halp, vrijdag viert een vriendin haar verjaardag. Ik wilde haar dingetjes voor haar vakantie cadeau doen (Kreta of Rhodos, ben vergeten welke 't is) en nu had ik al het idee voor een pakket tijdschriften als leesvoer. Wat is nog leuk? Allemaal mini-dingen heeft ze al eens gehad en een zak snoep is geen goed idee wegens al aanwezige kilo's
Jaaaaa zo'n bikinidoek! En iets voor op je hoofd inderdaadquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:20 schreef Mini. het volgende:
Waar ik in Griekenland heel blij mee was: zonnebrand, hoedje tegen de zon, zo'n doek voor om je bikini, lekker boek voor op het strand... Willekeurige strand/water-attributen (bijv. een opblaasbal, waterpistool) zijn ook altijd goed voor het vakantiegevoel.
En een luchtdicht afsluitbare prullenbak om de papiertjes in te doenquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:21 schreef V1z0R het volgende:
Goed toiletpapier i.v.m. de hoeveelheid olijfolie...
Oh, GMTA...quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:19 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
leesboek, reisgids of puzzelboekjes of een zonnebril/sarong/slippers/strandtas/strandlaken oid?
quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:41 schreef MarMar het volgende:
mijn kleuter is echt in een maffe bui vandaag..
Nu weer "mama waarom eten we wel kip en niet pinguin?"
Laatste keer moest ik anders nog geregeldquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:23 schreef Mini. het volgende:
[..]
Oh, GMTA...
V1z0R, dat van die olie is zo ouderwets.
Ik denk dat het niet anders is dan gewoon brood, ik weet niet hoe dat gaat?quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou heb ik ook zin in versgebakken brood. Maar dat is vast niet darmhandig.
Ligt er denk ik aan watvoor brood? Vezels lijken me juist wel darmhandig.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou heb ik ook zin in versgebakken brood. Maar dat is vast niet darmhandig.
Slimme kleuterquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:48 schreef MarMar het volgende:
Ik heb het antwoord ook al gekregen van de kleuter over het waarom geen pinguins Isa"het is daar veel te koud, ga ik niet naartoe om ze te pakken hoor!!" dus dan maar een kip..
Ik denk aan de wc's op de camping in Iasiquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Zolang ze wc's hebben die gewoon doorspoelen mag je niet klagen.
Alhoewel ik vaak ook een bush-wc de voorkeur geef boven een ranzig exemplaar.
Ik vind toiletten op Nederlandse campings al erg genoegquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:51 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik denk aan de wc's op de camping in Iasi
Kun je nagaan hoe smerig die wc was.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:53 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik vind toiletten op Nederlandse campings al erg genoeg
[/jeugdsentiment]
Thanks!quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
anna82, wat goed dat je er toch op gaat solliciterenJe weet maar nooit
Ik vind hem leuk, maar niet heel speciaal ofzo. Vind geel je niet zo mooi staan.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:56 schreef Mini. het volgende:
Dan maar links...
---
Niet quoten aub, ik haal ze straks weer weg want mijn naam staat erbij enzo.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:55 schreef Mini. het volgende:
Ik heb nog even jullie advies nodig... Gisteren een jurkje gekocht, maar ik weet bij nader inzien toch niet of ik het nou zo mooi vind staan. Sorry voor de superslechte telefoonfoto's maar heeft iemand hier een mening over?Waar twijfel je zelf over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-edit- Zucht, doen de foto's het bij jullie ook niet?
Uitgekletst voor vandaag
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Ja, dat.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik loop niet over van enthousiasme Mini. Het misstaat niet, maar heb ook niet zoiets van, yay, ofzo.
Ja, dat heb ik zelf ook een beetje. Misschien ga ik hem toch maar terugbrengen dan.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik loop niet over van enthousiasme Mini. Het misstaat niet, maar heb ook niet zoiets van, yay, ofzo.
en ik zou hem leuker vinden als hij niet strapless was denk ik!quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als je twijfelt blijft het vaker wel dan niet in de kast hangen, helemaal mee eens.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:03 schreef MarMar het volgende:
Leuk jurkje, maar een beetje kaal op de foto. Denk dat het met een ketting en/of bolero en mooie hakjes toffer is![]()
Bij twijfel gewoon terugbrengen Mini, je moet je er wel lekker in voelen.
Dat is waar inderdaad.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:03 schreef MarMar het volgende:
Leuk jurkje, maar een beetje kaal op de foto. Denk dat het met een ketting en/of bolero en mooie hakjes toffer is![]()
Bij twijfel gewoon terugbrengen Mini, je moet je er wel lekker in voelen.
Vind hem bij de oksels ook niet mooi zitten eigenlijkquote:Op woensdag 6 juli 2011 14:17 schreef Mini. het volgende:
[..]
Dat is waar inderdaad.Okee, bedankt voor het advies!
quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Zolang ze wc's hebben die gewoon doorspoelen mag je niet klagen.
Alhoewel ik vaak ook een bush-wc de voorkeur geef boven een ranzig exemplaar.
Luxe wc-brilquote:
Neejoh, dat gaat stinken.quote:
Forbiddenquote:
Misschien moest ik hem gewoon even wat goedtrekken, maar da's inderdaad wel vaker een probleem met strapless dingen. Net als dat het er kaal uitziet. Ze hadden ook jurkjes met dunne bandjes, en met bijv. rode bloemen in plaats van gele. Eens kijken of een andere beter is, en anders breng ik 'm gewoon terug.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vind hem bij de oksels ook niet mooi zitten eigenlijk
Ik zeg lekker! En gezond!quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:47 schreef Perruche het volgende:
Lijstje, commentaar?:
O: croissant
T: 150 ml yoghurt met 2 handjes cruesli + bosbessen + lijnzaad
L: flinke moot zalm, salade, mais, paprika, 2 aardappelkroketjes
T: 150 ml yoghurt met 1 banaan
B: 20 minuten fietsen
D: aardappels, courgette, tomaat, ui etc uit de oven met olijfolie en kruiden
T: iets fruitigs
Ik zeg
Ja dat weet ikquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:18 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik zeg lekker! En gezond!