Oooh, wat herkenbaar!quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:13 schreef Dimens het volgende:
Ik heb een brief gekregen van mijn school, maar ik durf hem niet te openen.
Ik durf het niet, zo meteen is heel mijn vakantie verpest.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oooh, wat herkenbaar!
Nu gaat het overigens goed. Geen gaatjes.
Waarom durf je hem niet te openen dan?quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:13 schreef Dimens het volgende:
Ik heb een brief gekregen van mijn school, maar ik durf hem niet te openen.
Oke, en door het niet te lezen gebeurt het ook nietquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen dat ze zeggen dat ik moet stoppen met mijn opleiding.
Nee maar het is gewoon vervelend zo'n brief te openen, als je nog van niets weet heb je ook geen zorgen in de vakantie. Als dan die brief komt en daar staat in dat ik niet verder mag is het wel kut en zo, uitstellen die kut gevoelens dus.quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Oke, en door het niet te lezen gebeurt het ook niet
Gaaf, mag ik die wereld ook joinen
Just kidding hesucces ermee!
OT: wel prima, schouder nog steeds wat pijnlijk, maar er zit vooruitgang in.
Vrijdag judomeisje vragen of ze eens wat leuks wilt gaan doenben beetje zenuwachtig.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Vrijdag judomeisje vragen of ze eens wat leuks wilt gaan doenben beetje zenuwachtig.
HOUNIETquote:
Op basis van welke reden? BSA?quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hahahaha. Erg herkenbaar.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Verdomme, vandaag geen gelegenheid gehad om te kunnen vragen en vrijdag ook niet... heb dus een facebook bericht gestuurd. Gelukkig niet alleen met het voorstel om eens iets te doen, maar ook wat overige onderwerpen wat ik haar sowieso nog moest vragen.quote:
Ik weet hetquote:Op donderdag 7 juli 2011 00:50 schreef Under_Score het volgende:
dat wachten op antwoord duurt het langst![]()
moet zelf ook nog met iemand in gesprek, maar ik ben er nu te druk voor
Ik vind van wel.quote:
Goede woordkeuze.quote:Op donderdag 7 juli 2011 06:05 schreef Miam het volgende:
Daaamn wat een grafnacht! Ben moe en verrot
Maakt het niet té gek.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:56 schreef Bienelientjee het volgende:
Eindelijk mijn diploma in handen! En champagne op de lege maag!![]()
Wat zie je niet meer zitten?quote:
weet ik, heb ook niet laten merken dat ik onzeker ben. En ook niet gepusht voor een reactie. Ik wacht gewoon rustig afquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:13 schreef Houniet het volgende:
Pff, gelukkig weer bij kunnen slapen.
Voel me weer goed en fit.
@ Neo-Mullen: je moet niet laten merken dat je onzeker bent, als vrouwen dat ruiken ben je kansloos.
Gewoon rustig afwachten op dat bericht, kan voor haar ook wel een schrik-moment zijn. Kan miss wel drie of vier dagen duren, ontspan jezelf.
Je kunt niet wachten om (weer) met school te beginnen?quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:21 schreef Mishu het volgende:
Ik zou willen dat het alweer 2 september was
Ja ik ben nu alvast aan het leren en ik wil presteren ipv nu steeds in spanning te zitten omdat ik me zorgen maak over de toetsen enzo. Ik wil gewoon aan de slag.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:21 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Je kunt niet wachten om (weer) met school te beginnen?
Precies dit, mag hopen dat ik niet ziek begin te worden.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:07 schreef Mishu het volgende:
Onverklaarbare spierpijn en ik voel me de hele dag al slap en lusteloos. Ik zal toch niet ziek worden?
Haha dat heb ik ook altijd als ik iemand leuk vindquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:23 schreef Neo-Mullen het volgende:
Nog geen bericht van judomeisje. Nou is het ook geen type die veel achter de pc zit, maartochik ga kapot van de zenuwen
Hele dag check in via m'n telefoon of ik bericht heb
Ahw, dat klinkt niet goedquote:
Komt erop neer dat ik vroeg om iets leuks te gaan doen (ik wilde niet overkomen alsof t meer dan een gewoon afspraakje zou zijn) en nu zei ze dat het d'r leuk leek om inderdaad iets met de vereniging te doenquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:21 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ahw, dat klinkt niet goed
OT: ja, nou, wel oke
Ja opzich heb ik dat ook wel.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik begrijp niet waaraan ik dit heb verdiend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |