quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:46 schreef Hopeloos81 het volgende:
Waarom besteed ik in godsnaam 2 delen aan iemand die NIET duidelijk wil zijn?
Hoe kan ik dit sluiten en verwijderen??
Correctie: ik bedrieg niemandquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:52 schreef Gamesua het volgende:
Je bent fucking hopeloos en daarnaast heb je je man bedrogen en wil je nog steeds doorgaan met casual contact met deze vent.
Schaam je.
Beats me. Je kunt niet zo goed met afwijzing omgaan? Wil graag horen dat het anders is dan dat het overduidelijk is?quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:46 schreef Hopeloos81 het volgende:
Waarom besteed ik in godsnaam 2 delen aan iemand die NIET duidelijk wil zijn?
Niet.quote:Hoe kan ik dit sluiten en verwijderen??
DAT is me inmiddels duidelijk ja.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Beats me. Je kunt niet zo goed met afwijzing omgaan? Wil graag horen dat het anders is dan dat het overduidelijk is?
erg he.. waar men al niet mee bezig kan zijnquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:55 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ongelooflijk dat hier al een heel topic van vol staat.
Hij is duidelijk, hij wilde sex, dit gebeurde niet en plots was zijn interesse weg alleen heeft hij de ballen niet om te zeggen dat dit het is en hoopt hij dus dat door een beetje afstandelijk te doen zij geen contact meer met hem zoekt.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:58 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik ga het vanavond wel even teruglezen.
Of kan ik een samenvatting krijgen van topic 1?
Wat je ervan kunt leren (zonder topic 1 te hebben gelezen) is dat je moet uitgaan van JOUW gevoel, en wat JIJ wilt, wat boeit het dan wat hij zegt/doet en dat hij niet duidelijk is.
Je hebt vooraf besproken dat als er een klik was je seks zou willen, dat maakt je een bedriegende hoerse echtgenote. Ik hoop dat iemand je ip kan traceren en dit topic naar je man kan sturen.quote:
Ooit van "open relatie" gehoord... voordat je gaat schelden, ff google misschien!!!!quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:01 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Je hebt vooraf besproken dat als er een klik was je seks zou willen, dat maakt je een bedriegende hoerse echtgenote. Ik hoop dat iemand je ip kan traceren en dit topic naar je man kan sturen.
Ik dacht juist dat je geen seks kon hebben omdat je getrouwd bent. Als het een open relatie is, is er toch geen probleem om seks te hebben?quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:03 schreef Hopeloos81 het volgende:
[..]
Ooit van "open relatie" gehoord... voordat je gaat schelden, ff google misschien!!!!
Jezus!
Maar waarom er dan op terugkomen, dat de leuke herinneringen er weer zijn?? Valse hoop noem ik dat..quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:00 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Hij is duidelijk, hij wilde sex, dit gebeurde niet en plots was zijn interesse weg alleen heeft hij de ballen niet om te zeggen dat dit het is en hoopt hij dus dat door een beetje afstandelijk te doen zij geen contact meer met hem zoekt.
Juist, dat is ook geen probleem. Die man en ik klikten seksueel niet en aangezien ik niet toch met iedereen het bed induik, is er verder niks gebeurd...quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat je geen seks kon hebben omdat je getrouwd bent, als het een open relatie is, is er toch geen probleem om seks te hebben?
Nee haha was het maar waar...quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:04 schreef NouMooiNiet het volgende:
Of zit ik nu serieus in te gaan op een BASH-topic?
In dat geval lees mijn post #19 maar even.quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:42 schreef NouMooiNiet het volgende:
Hij wilde gewoon kijken of ie een keer lekker vreemd kon gaan met jou.
Dat zit er niet in, dus zijn interesse is weg.
Denk ik.
Dit dus, echt hoor.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:44 schreef BorusBulldog het volgende:
Dit topic hebben we toch al eens gehad?
Hij is niet geïnteresseerd in vriendschap, hij wilde met je naar bed, aangezien dat er niet in zit zal hij geen tijd aan jou verspillen, en zou jij ook je tijd niet aan hem moeten verspillen.
Dit snapte ik al, maar waarom nu ineens wel weer contact ?? Alleen wil hij ff rust ofzoquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:06 schreef controlaltdelete het volgende:
Ongelovelijk dat vrouwen zo simpel kunnen zijn maar goed: hij wilde met je van bil, dit gaat niet door dus kapt hij het af want wat moet hij nu verder nog met je nu sex er niet in zit (om welke reden dan ook).
2 topics met 55% van deze reacties (de andere 45% zijn verontwaardigde slet-roepers omdat ze de situatie van TS niet begrijpen) en TS snapt het nog steeds niet?quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:06 schreef controlaltdelete het volgende:
Ongelovelijk dat vrouwen zo simpel kunnen zijn maar goed: hij wilde met je van bil, dit gaat niet door dus kapt hij het af want wat moet hij nu verder nog met je nu sex er niet in zit (om welke reden dan ook).
"Ik pak haar in de rebound"quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:07 schreef Hopeloos81 het volgende:
[..]
Dit snapte ik al, maar waarom nu ineens wel weer contact ?? Alleen wil hij ff rust ofzo
Misschien dacht hij er anders over en denkt hij dat je hem hebt afgewezen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:04 schreef Hopeloos81 het volgende:
[..]
Juist, dat is ook geen probleem. Die man en ik klikten seksueel niet en aangezien ik niet toch met iedereen het bed induik, is er verder niks gebeurd...
Geeselijk blond zeker.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:08 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
2 topics met 55% van deze reacties (de andere 45% zijn verontwaardigde slet-roepers omdat ze de situatie van TS niet begrijpen) en TS snapt het nog steeds niet?
Dan snap ik waarom ze het niet snapt!
Is zijn contact met die ander stukgelopen?quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:07 schreef Hopeloos81 het volgende:
Dit snapte ik al, maar waarom nu ineens wel weer contact ?? Alleen wil hij ff rust ofzo
Wellicht heeft hij ondertussen een ander gebatst dus kapte ie met jou. Die ander is uit het zicht en nu probeert ie het weer bij jou. Dat je je inlaat met zo'n vent zeg en je je nog afvraagt waarom ie zo reageert kan ik echt niet begrijpen. Maar ja dat krijg je als je met die msn-klojo's aanpapt.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:07 schreef Hopeloos81 het volgende:
[..]
Good for you!quote:
Omdat hij wel degelijk leuke herinneringen heeft. Omdat hij nu weer meer tijd heeft voor je omdat hij niet meer voor de volle 100% zijn aandacht bij die ander hoeft te leggen en omdat hij graag 'een appeltje voor de dorst' achter de hand heeft.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:11 schreef Hopeloos81 het volgende:
Nee, de man heeft inmiddels een ander en wil haar niet kwijt en wil ook niet nog 1 erbij!!! Maar haalt het contact met mij toch weer voorzichtig aan omdat de leuke herinneringen er weer zijn, waarom???
Oke dat dus... dank u!quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:13 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Omdat hij wel degelijk leuke herinneringen heeft. Omdat hij nu weer meer tijd heeft voor je omdat hij niet meer voor de volle 100% zijn aandacht bij die ander hoeft te leggen en omdat hij graag 'een appeltje voor de dorst' achter de hand heeft.
Nah... niet iedereen blijkbaar... ik word gelynchd omdat IK samen met mn man deze afspraak heb, terwijl dat voor deze topic niet terzake doende isquote:
quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:24 schreef Hopeloos81 het volgende:
[..]
Nah... niet iedereen blijkbaar... ik word gelynchd omdat IK samen met mn man deze afspraak heb, terwijl dat voor deze topic niet terzake doende is
Snap niet dat je "getrouwd" bent, mag rondneuken en daarnaast ook nog eens voor de aandacht enzovoorts 10 keer per dag met een andere man e-mailt en steeds aan hem denkt. Dan ben je niet alleen fysiek ontrouw (en blijkbaar mag dat, dus whatever works for you) maar ook emotioneel. Maar goed, jij ziet dit vast anders en ik ben ook niemand om een mening te hebben over jouw leven, maar ik vind het gewoon vreemd dat je eigenlijk een relatie hebt en alle symptonen vertoont van een nog single persoon die een andere man wil(de) strikken.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:40 schreef Hopeloos81 het volgende:
Oke, weer een update..
Inmiddels weer VOLOP contact, weer als vanouds.. we mailen over alles behalve seks.
Ik denk dat er gemiddels zo'n 10 mails heen en weer gaan per dag.
Ik ben eigenlijk zelf altijd degene die begint met mailen.
Aangezien ik niet meer zo wanhopig ben en aangezien het nu weer helemaal leuk en gezellig is... heb ik besloten om niet meer zelf te beginnen en eens kijken of HIJ gaat mailen.
Want.. hij heeft nog steeds een minnares, dus wil niks van mij (dat komt ook totaal niet tersprake), als hij me verder niks vind... dan stuur je toch geen 10 mails per dag? Bij wijze van over de prijs van een pakje tampons?
Ben benieuwd.. goeie aanpak?
Overigens: we hebben het niet over bakkie koffie drinken behalve een beetje plagend... terwijl dat wel mijn einddoel is. Ik ga namelijk niet eeuwig heen en weer mailen, omdat mijn leventje zich uiteindelijk veel meer in the real world afspeelt :-)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |