Hey allemaal,
Ik zou heel graag jullie mening willen horen over het volgende.
Ik heb een maand of 9 geleden een man leren kennen, met wie het echt heel goed klikte.
We zaten hele dagen met elkaar op msn, hardop lachen en dat soort dingen, echt heel gezellig.
Hij en ik zijn beiden getrouwd (dus niet met elkaar).
Op een gegevens moment opperde hij om een keer een bakje koffie te gaan drinken samen, om te zien waar die klik op uit zou draaien. We waren beiden niet vies van een avontuurtje, dus mocht er naast een vriendschappelijke klik ook een seksuele klik zijn, dan konden we daar, wat ons betreft, iets mee doen.
Om een heel lang verhaal wat korter te maken... de bewuste bak koffie eindigde met een zoen, maar we waren er beiden over eens dat er niet meer dan een vriendschap uit zou komen.
En.... meteen werd het leuke ongedwongen contact minder spontaan...
Het was nog wel leuk en gezellig enzo, maar het was anders, ik kan er niet echt de vinger op leggen.
Ik, de dame in kwestie, bedacht: Heej een goeie vriendschap is nooit weg dus bleef ik lekker babbelen tegen hem, terwijl het bij hem steeds minder werd. Op een gegeven moment had ik zelf bedacht dat het misschien alleen nog maar van mijn kant kwam...
Inmiddels zijn we een maand of 4 verder en hij heeft het contact afgekapt onder het mom van: de klik is weg.
Ik ben het met hem eens dat het inderdaad niet meer zo leuk is dan dat het was, maar.. waarom voorgoed afscheid nemen? Nu had ik hem 2 dagen geleden nog een grapje gemaild, waarop hij leuk reageerde (ondanks dat hij geen contact meer met me wilde). Ik weet niet goed wat ik met hem moet... Eerlijk gezegd mis ik hem heel erg, ik mis het babbelen over vanalles en niks.
Ook snap ik niet goed wat hij nu wil. Hij verbreekt het contact (wat ik raar vind, dat doe je niet zomaar toch?? "fijn leven verder" :S) daarna zegt hij op msn: "leuke foto" met een knipoog en een kus. Vervolgens reageert hij leuk op mijn mail na 3 weken radiostilte... wat moet ik hier nou mee?
Staat hij toch nog open voor contact of vind hij me niet meer interessant omdat we de seksuele klik niet hebben??
Help...
Dit is deel 2
[ Bericht 0% gewijzigd door Hopeloos81 op 06-07-2011 11:44:58 ]