abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99104565
Hey allemaal,

Ik zou heel graag jullie mening willen horen over het volgende.

Ik heb een maand of 9 geleden een man leren kennen, met wie het echt heel goed klikte.
We zaten hele dagen met elkaar op msn, hardop lachen en dat soort dingen, echt heel gezellig.
Hij en ik zijn beiden getrouwd (dus niet met elkaar).
Op een gegevens moment opperde hij om een keer een bakje koffie te gaan drinken samen, om te zien waar die klik op uit zou draaien. We waren beiden niet vies van een avontuurtje, dus mocht er naast een vriendschappelijke klik ook een seksuele klik zijn, dan konden we daar, wat ons betreft, iets mee doen.

Om een heel lang verhaal wat korter te maken... de bewuste bak koffie eindigde met een zoen, maar we waren er beiden over eens dat er niet meer dan een vriendschap uit zou komen.
En.... meteen werd het leuke ongedwongen contact minder spontaan...
Het was nog wel leuk en gezellig enzo, maar het was anders, ik kan er niet echt de vinger op leggen.

Ik, de dame in kwestie, bedacht: Heej een goeie vriendschap is nooit weg dus bleef ik lekker babbelen tegen hem, terwijl het bij hem steeds minder werd. Op een gegeven moment had ik zelf bedacht dat het misschien alleen nog maar van mijn kant kwam...
Inmiddels zijn we een maand of 4 verder en hij heeft het contact afgekapt onder het mom van: de klik is weg.

Ik ben het met hem eens dat het inderdaad niet meer zo leuk is dan dat het was, maar.. waarom voorgoed afscheid nemen? Nu had ik hem 2 dagen geleden nog een grapje gemaild, waarop hij leuk reageerde (ondanks dat hij geen contact meer met me wilde). Ik weet niet goed wat ik met hem moet... Eerlijk gezegd mis ik hem heel erg, ik mis het babbelen over vanalles en niks.

Ook snap ik niet goed wat hij nu wil. Hij verbreekt het contact (wat ik raar vind, dat doe je niet zomaar toch?? "fijn leven verder" :S) daarna zegt hij op msn: "leuke foto" met een knipoog en een kus. Vervolgens reageert hij leuk op mijn mail na 3 weken radiostilte... wat moet ik hier nou mee?

Staat hij toch nog open voor contact of vind hij me niet meer interessant omdat we de seksuele klik niet hebben??

Help...

Dit is deel 2

[ Bericht 0% gewijzigd door Hopeloos81 op 06-07-2011 11:44:58 ]
pi_99104663
Deel 2 dus
  woensdag 6 juli 2011 @ 11:42:45 #3
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_99104666
Hij wilde gewoon kijken of ie een keer lekker vreemd kon gaan met jou.
Dat zit er niet in, dus zijn interesse is weg.

Denk ik.
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_99104680
@ Copycat: neuh... denk niet dat dat het geval is, maar bedankt voor de reactie ;-)
  woensdag 6 juli 2011 @ 11:43:38 #5
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_99104700
Oh, er was al een deel 1, niet gelezen. :+
pi_99104722
Dit topic hebben we toch al eens gehad?
Hij is niet geïnteresseerd in vriendschap, hij wilde met je naar bed, aangezien dat er niet in zit zal hij geen tijd aan jou verspillen, en zou jij ook je tijd niet aan hem moeten verspillen.
pi_99104812
Waarom besteed ik in godsnaam 2 delen aan iemand die NIET duidelijk wil zijn?
Hoe kan ik dit sluiten en verwijderen??
  woensdag 6 juli 2011 @ 11:49:52 #8
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_99104901
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 11:46 schreef Hopeloos81 het volgende:
:')
Humans dont deserve to live...
pi_99104981
Je bent fucking hopeloos en daarnaast heb je je man bedrogen en wil je nog steeds doorgaan met casual contact met deze vent.

Schaam je.
pi_99104995
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 11:52 schreef Gamesua het volgende:
Je bent fucking hopeloos en daarnaast heb je je man bedrogen en wil je nog steeds doorgaan met casual contact met deze vent.

Schaam je.
Correctie: ik bedrieg niemand
  woensdag 6 juli 2011 @ 11:53:28 #11
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_99105022
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 11:46 schreef Hopeloos81 het volgende:
Beats me. Je kunt niet zo goed met afwijzing omgaan? Wil graag horen dat het anders is dan dat het overduidelijk is?
quote:
Niet.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_99105109
quote:
7s.gif Op woensdag 6 juli 2011 11:53 schreef Copycat het volgende:

[..]

Beats me. Je kunt niet zo goed met afwijzing omgaan? Wil graag horen dat het anders is dan dat het overduidelijk is?
DAT is me inmiddels duidelijk ja.
Ik weet niet wat ik wil horen, ik wil voornamelijk mn verhaal kwijt en misschien wil ik wel horen dat het allemaal een misverstand is en als ik nu dit en dat doe dat het dan allemaal weer goed komt.
I don't know, ik weet alleen dat ik dit nog niet eerder heb meegemaakt en er zeker lering uit ga trekken zodat het me niet nogeens overkomt
  woensdag 6 juli 2011 @ 11:55:46 #13
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_99105124
Ongelooflijk dat hier al een heel topic van vol staat.
pi_99105173
quote:
15s.gif Op woensdag 6 juli 2011 11:55 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ongelooflijk dat hier al een heel topic van vol staat.
erg he.. waar men al niet mee bezig kan zijn ;)
  woensdag 6 juli 2011 @ 11:58:28 #15
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_99105251
Ik ga het vanavond wel even teruglezen.
Of kan ik een samenvatting krijgen van topic 1?

Wat je ervan kunt leren (zonder topic 1 te hebben gelezen) is dat je moet uitgaan van JOUW gevoel, en wat JIJ wilt, wat boeit het dan wat hij zegt/doet en dat hij niet duidelijk is.
pi_99105318
Klopt.
Het boeit me in die zin dat ik me soort van afgewezen voel, en dat gevoel is niet fijn...
Ik kan er slecht mee omgaan en moet proberen niet alles persoonlijk aan te trekken.
Dank je wel voor je reactie trouwens!
pi_99105341
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 11:58 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik ga het vanavond wel even teruglezen.
Of kan ik een samenvatting krijgen van topic 1?

Wat je ervan kunt leren (zonder topic 1 te hebben gelezen) is dat je moet uitgaan van JOUW gevoel, en wat JIJ wilt, wat boeit het dan wat hij zegt/doet en dat hij niet duidelijk is.
Hij is duidelijk, hij wilde sex, dit gebeurde niet en plots was zijn interesse weg alleen heeft hij de ballen niet om te zeggen dat dit het is en hoopt hij dus dat door een beetje afstandelijk te doen zij geen contact meer met hem zoekt.
  woensdag 6 juli 2011 @ 12:01:37 #18
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_99105380
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 11:52 schreef Hopeloos81 het volgende:

[..]

Correctie: ik bedrieg niemand
Je hebt vooraf besproken dat als er een klik was je seks zou willen, dat maakt je een bedriegende hoerse echtgenote. Ik hoop dat iemand je ip kan traceren en dit topic naar je man kan sturen.
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
  woensdag 6 juli 2011 @ 12:02:49 #19
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_99105421
Jouw gevoel van afwijzing heeft hoogst waarschijnlijk helemaal NIKS te maken met die vent, maar met een situatie die eerder in jouw leven is gebeurd waarbij je afgewezen werd.
Daarom kun je dit niet loslaten, omdat je die andere situatie niet hebt verwerkt.

/psychologe-modus.
pi_99105427
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2011 12:01 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Je hebt vooraf besproken dat als er een klik was je seks zou willen, dat maakt je een bedriegende hoerse echtgenote. Ik hoop dat iemand je ip kan traceren en dit topic naar je man kan sturen.
Ooit van "open relatie" gehoord... voordat je gaat schelden, ff google misschien!!!!
Jezus!
  woensdag 6 juli 2011 @ 12:03:52 #21
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_99105457
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 12:03 schreef Hopeloos81 het volgende:

[..]

Ooit van "open relatie" gehoord... voordat je gaat schelden, ff google misschien!!!!
Jezus!
Ik dacht juist dat je geen seks kon hebben omdat je getrouwd bent. Als het een open relatie is, is er toch geen probleem om seks te hebben?
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_99105464
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 12:00 schreef BorusBulldog het volgende:

[..]

Hij is duidelijk, hij wilde sex, dit gebeurde niet en plots was zijn interesse weg alleen heeft hij de ballen niet om te zeggen dat dit het is en hoopt hij dus dat door een beetje afstandelijk te doen zij geen contact meer met hem zoekt.
Maar waarom er dan op terugkomen, dat de leuke herinneringen er weer zijn?? Valse hoop noem ik dat..
  woensdag 6 juli 2011 @ 12:04:17 #23
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_99105472
Of zit ik nu serieus in te gaan op een BASH-topic? :+
pi_99105492
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 12:03 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Ik dacht juist dat je geen seks kon hebben omdat je getrouwd bent, als het een open relatie is, is er toch geen probleem om seks te hebben?
Juist, dat is ook geen probleem. Die man en ik klikten seksueel niet en aangezien ik niet toch met iedereen het bed induik, is er verder niks gebeurd...
pi_99105500
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 12:04 schreef NouMooiNiet het volgende:
Of zit ik nu serieus in te gaan op een BASH-topic? :+
Nee haha was het maar waar...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')