abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99110654
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 14:25 schreef Nyce het volgende:

[..]

Voor mij wel, maar voor veel andere denk ik niet. Mijn moeder zou waarschijnlijk niet eens zien dat het een menu is, terwijl ze wel gewoon FB gebruikt.
Daar heb je toch ook vrienschapsverzoeken/berichten/meldingen-knoppen?
pi_99110672
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 14:25 schreef Nyce het volgende:

[..]

Voor mij wel, maar voor veel andere denk ik niet. Mijn moeder zou waarschijnlijk niet eens zien dat het een menu is, terwijl ze wel gewoon FB gebruikt.
Daar heeft ze kennissen en of vrienden/kinderen voor omdat aan haar uit te leggen.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_99110709
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 14:26 schreef Steffurt het volgende:

[..]

Daar heb je toch ook vrienschapsverzoeken/berichten/meldingen-knoppen?
Dat zijn alleen meldingen. Je hoofd menu uit alleen iconen laten bestaan is gewoon een hele rare keuze naar mijn idee.
pi_99110746
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 14:28 schreef Nyce het volgende:

[..]

Dat zijn alleen meldingen. Je hoofd menu uit alleen iconen laten bestaan is gewoon een hele rare keuze naar mijn idee.
Nee hoor, dat is waar het allemaal heen gaat.
Zo gaat het zelfs met kinderen als ze voor het eerst les krijgen en of educatief speelgoed krijgen.
Allemaal met iconen en associaties.
pi_99110880
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 14:28 schreef Nyce het volgende:

[..]

Want het is ook zo moeilijk om te begrijpen wat die vier (4!) knopjes doen, vooral als je ze vaak (dagelijks!) gebruikt.
pi_99111029
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 14:29 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Nee hoor, dat is waar het allemaal heen gaat.
Zo gaat het zelfs met kinderen als ze voor het eerst les krijgen en of educatief speelgoed krijgen.
Allemaal met iconen en associaties.
Ok meneer de ervaringsdeskundige.

Nog zoiets (had ik hier al een keer geplaatst maar kan het niet terugvinden):
Ik wil een bericht naar Piet sturen. Logische stap is dat ik opzoek ga naar Piet of naar een Berichten/Inbox knop of zo. Klik ik op Inbox, zie ik alleen berichten die met mij zijn gedeeld, maar kan niks sturen.
Dan zoek ik dus maar naar Piet en klik op hem. Vervolgens kom ik op zijn pagina maar ook daar is geen berichten knop.
Hoe stuur ik dan een bericht? Ik klik op een knopje met een dakje en een lijstje eronder, dan type ik in een balkje waarin staat 'Deel je update' een bericht en dan moet ik Piet toevoegen en het naar hem sturen. Ja erg logisch.
pi_99111123
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 14:37 schreef Nyce het volgende:

[..]

Ik wil een bericht naar Piet sturen. Logische stap is dat ik opzoek ga naar Piet of naar een Berichten/Inbox knop of zo. Klik ik op Inbox, zie ik alleen berichten die met mij zijn gedeeld, maar kan niks sturen.
Dan zoek ik dus maar naar Piet en klik op hem. Vervolgens kom ik op zijn pagina maar ook daar is geen berichten knop.
Hoe stuur ik dan een bericht? Ik klik op een knopje met een dakje en een lijstje eronder, dan type ik in een balkje waarin staat 'Deel je update' een bericht en dan moet ik Piet toevoegen en het naar hem sturen. Ja erg logisch.
Eerste keer is dat wennen. Daarna is het allemaal heel gemakkelijk.
pi_99111142
quote:

[..]

Je bent de manier gewent wat ooit is bedacht, en dat is dus eerst speciaal naar het profiel gaan van de gene die wat wilt sturen.

Nu is het dus zo dat je gewoon op je eigen profiel een bericht schrijft. en je klikt juist GEEN circle aan.
Je schrijft gewoon de naam van de persoon in het balkje waar je normaal een circle zou selecteren.

Wat is daar nou moeilijk aan?
pi_99111233
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 14:40 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Je bent de manier gewent wat ooit is bedacht, en dat is dus eerst speciaal naar het profiel gaan van de gene die wat wilt sturen.

Nu is het dus zo dat je gewoon op je eigen profiel een bericht schrijft. en je klikt juist GEEN circle aan.
Je schrijft gewoon de naam van de persoon in het balkje waar je normaal een circle zou selecteren.

Hij moet zijn manier van handelen een keer gaan aanpassen en dat maakt hem bang.
pi_99111251
quote:

[..]

Ja, hier ben ik het wel mee eens. Net ook feedback hierover gestuurd naar Google. Een "Share..." of "Share with ..." (of iets dat erop lijkt) op de profielpagina zou handig zijn.
pi_99111335
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 14:39 schreef Steffurt het volgende:

[..]

Eerste keer is dat wennen. Daarna is het allemaal heel gemakkelijk.
Waarom zou je iets lastiger maken dan iets is?

quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 14:40 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Het gaat niet om moeilijkheid het gaat om logica. Hoe verklaar jij op logische wijze dat als ik wil vragen of Piet met mij naar de bios wilt ik dat moet typen in een balkje met 'Deel je update' erin? Ipv dat ik op een knop met bijv. 'Stuur een bericht' erop moet klikken?

Ik kijk trouwens vanuit een web designer/ui designer oogpunt.
  Admin woensdag 6 juli 2011 @ 14:46:32 #87
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_99111395
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 14:42 schreef Steffurt het volgende:

[..]

Hij moet zijn manier van handelen een keer gaan aanpassen en dat maakt hem bang.
Zo hé, kap es met dat denigrerende gedoe :r
Ik vind er nog geen pest aan, so?
Ik vind wel meer dingen geen pest aan.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_99111449
quote:
13s.gif Op woensdag 6 juli 2011 14:46 schreef yvonne het volgende:

[..]

Zo hé, kap es met dat denigrerende gedoe :r
Ik vind er nog geen pest aan, so?
Ik vind wel meer dingen geen pest aan.
Boeiend? Nee!
Nutteloze discussie bij voorbaat. Meerdere mensen is meerdere ervaringen.
pi_99111553
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 14:48 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Boeiend? Nee!
Nutteloze discussie bij voorbaat. Meerdere mensen is meerdere ervaringen.
Als iedereen de zelfde ervaringen/meningen heeft is het moeilijk discussiëren natuurlijk.
pi_99111617
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 14:50 schreef Nyce het volgende:

[..]

Als iedereen de zelfde ervaringen/meningen heeft is het moeilijk discussiëren natuurlijk.
Feit blijft hetzelfde.
pi_99111647
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 14:45 schreef Nyce het volgende:

[..]

[..]

Het gaat niet om moeilijkheid het gaat om logica. Hoe verklaar jij op logische wijze dat als ik wil vragen of Piet met mij naar de bios wilt ik dat moet typen in een balkje met 'Deel je update' erin? Ipv dat ik op een knop met bijv. 'Stuur een bericht' erop moet klikken?

Ik kijk trouwens vanuit een web designer/ui designer oogpunt.
Omdat dat volgens mij is wat google wil, gewoon veel van af je eigen profiel, net zoals facebook, maar daar moet je juist je eigen profiel verlaten wil je een bericht sturen naar een ande.

Google heeft niets voor niets die circle's, je kan je eigen keuze maken van wil jij wilt dat een update van jou mag lezen.
Dus vandaar ook dat je via je eigen profiel gewoon een bericht stuurt naar iemand door gewoon de naam daar te schrijven, en het is ook alleen leesbaar voor hem.

De manier die jij beschrijft is een oude manier.Ze gooien het nu over een andere boeg.
Tja, en dan is het, kan je ermee overweg of niet, wil je de vernieuwing aangaan of niet?
Het is in mijn inzicht helemaal niet onlogisch.

En het gaat hierbij om een meningsverschil die in een wirwar raakt van feiten en gewenning ;)
pi_99111719
Ligt het nou aan mij of blijft de hype toch wat uit?
-
pi_99111732
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 14:54 schreef Ritmo het volgende:
Nope.
Mensen over de wereld schreeuwen om invites, google kan het niet aan.
pi_99111733
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 14:54 schreef Ritmo het volgende:
Je kan of kon er enkel via uitnodiging in dus logisch dat de hype er nog niet is.
  woensdag 6 juli 2011 @ 14:57:07 #95
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_99111811
Wat gebeurt er met de gebruikers van Orkut, google's andere sociale netwerk?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_99111892
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 14:57 schreef Maanvis het volgende:
Wat gebeurt er met de gebruikers van Orkut, google's andere sociale netwerk?
Je zal moeten overschakelen om weer hip te zijn.
pi_99111997
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 14:52 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Feit blijft hetzelfde.
Over welk 'feit' heb je het dan?

quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 14:52 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Omdat dat volgens mij is wat google wil, gewoon veel van af je eigen profiel, net zoals facebook, maar daar moet je juist je eigen profiel verlaten wil je een bericht sturen naar een ande.

Google heeft niets voor niets die circle's, je kan je eigen keuze maken van wil jij wilt dat een update van jou mag lezen.
Dus vandaar ook dat je via je eigen profiel gewoon een bericht stuurt naar iemand door gewoon de naam daar te schrijven, en het is ook alleen leesbaar voor hem.

De manier die jij beschrijft is een oude manier.Ze gooien het nu over een andere boeg.
Tja, en dan is het, kan je ermee overweg of niet, wil je de vernieuwing aangaan of niet?
Het is in mijn inzicht helemaal niet onlogisch.

En het gaat hierbij om een meningsverschil die in een wirwar raakt van feiten en gewenning ;)
Ik snap het idee wel, maar de uitvoering niet. En het is geen oude manier, het is de huidige manier. Ik vind dat FB een stuk duidelijker berichten systeem heeft.

Ook vind ik trouwens de stream, timeline, updates pagina (de home dus) ook onoverzichtelijk. Staat vol met rotzooi. Iemand wijzigt zijn profiel foto, krijg ik deze in vol formaat te zien. Bij FB is dit gewoon een kleine melding waarin meerdere mensen zijn samengevoegd. Heb ik in een Hangout gezeten krijg ik daar een groot bericht van in mijn updates, waarom? Zodat ik het niet vergeet?
pi_99112050
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 15:01 schreef Nyce het volgende:

[..]

Over welk 'feit' heb je het dan?

[..]

Ik snap het idee wel, maar de uitvoering niet. En het is geen oude manier, het is de huidige manier. Ik vind dat FB een stuk duidelijker berichten systeem heeft.

Ook vind ik trouwens de stream, timeline, updates pagina (de home dus) ook onoverzichtelijk. Staat vol met rotzooi. Iemand wijzigt zijn profiel foto, krijg ik deze in vol formaat te zien. Bij FB is dit gewoon een kleine melding. Heb ik in een Hangout gezeten krijg ik daar een groot bericht van in mijn updates, waarom? Zodat ik het niet vergeet?
Bèta-versie van Google +.

Meldt het en misschien wordt er rekening mee gehouden.
pi_99112086
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 15:03 schreef Steffurt het volgende:

[..]

Ik heb ook al wat meldingen gemaakt hoor. Maar dit is een Google+ topic dacht ik?
pi_99112090
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 15:03 schreef Steffurt het volgende:

[..]

Hier staan al een aantal aangegeven problemen en of ze verbetert zijn.
http://www.google.com/sup(...)page=known_issues.cs
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')