Ik heb geen idee.. ik neem aan dat google daar nog nader toelichting over gaat geven.quote:
Heb je dan überhaupt nog wel een uitnodiging nodig?quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:37 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.. ik neem aan dat google daar nog nader toelichting over gaat geven.
Trouwens mensen met gmail,
als het goed is kun je na dat iemand een uitnodiging naar je stuurt meteen via google+ een account maken.
Vriendin van mij kon dit ook maar heeft de uitnodiging mail nog niet eens ontvangen.
Ik vroeg me ook net af of ze de porten niet gewoon open hadden gekansloost.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:38 schreef Steffurt het volgende:
[..]
Heb je dan überhaupt nog wel een uitnodiging nodig?
Hover met je muis over het Chat-gedeelte, klik op het pijltje rechtsboven naast Chat en klik daarna op Circles (of Kringen).quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:29 schreef Steffurt het volgende:
Een minpunt is wel de chat die links staat. Die kan blijkbaar enkel gebruikt worden als je contactpersonen geadd hebt via Gmail.
Deed ik en dan staan ze allemaal aangevinkt en dan op chat inschakelen. Zou het dan moeten werken?quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hover met je muis over het Chat-gedeelte, klik op het pijltje rechtsboven naast Chat en klik daarna op Circles (of Kringen).
Volgens mij alleen als zij dat ook hebben gedaan. Jij zichtbaar bij hen, zij zichtbaar bij jou.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:42 schreef Steffurt het volgende:
[..]
Deed ik en dan staan ze allemaal aangevinkt en dan op chat inschakelen. Zou het dan moeten werken?
Makes sense.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Volgens mij alleen als zij dat ook hebben gedaan. Jij zichtbaar bij hen, zij zichtbaar bij jou.
Kijk eens op Tweakers.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:15 schreef Nyce het volgende:
[..]
Ik heb al een aantal keer discussies proberen aan te gaan maar dan wordt er gewoon niet (meer) gereageerd. Maar dat is meer een Fok! probleem geloof ik. Dus ik zal opzoek gaan naar een geschiktere plek daarvoor
Dan ben je een van de weinigen, veel vinden het juist wel overzichtelijker.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:59 schreef yvonne het volgende:
Ik ben er nog niet wild enthousiast over.
Onoverzichtelijk
Vind ik ookquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:59 schreef yvonne het volgende:
Onoverzichtelijk
Ga ik doenquote:
Hier ben ik het dus ook mee eens.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:59 schreef yvonne het volgende:
Onoverzichtelijk
Jij was sowieso Mr sceptic!quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vind ik ookIk vind het persoonlijk niet je-van-het en zo...
Het is inderdaad ongelofelijk dat mensen dit gecompliceerder vinden dan facebook.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:17 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Onoverzichtelijk...?Bovenin staan 4 knopjes: Home, Photos, Profile, Circles, wat wil je nog meer?
Daar hebben ze dus wel 2 topics, een ervaringen/discussie topic en een invite topicquote:Op woensdag 6 juli 2011 14:17 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Bereid je wel voor op alle invite-aanvragen en meldingen dat mensen niet in kunnen loggen.
Als ze de teksten er gewoon op hadden gezet was het een stuk duidelijker.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:17 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Onoverzichtelijk...?Bovenin staan 4 knopjes: Home, Photos, Profile, Circles, wat wil je nog meer?
Dit is toch ook duidelijk na één keer te bekijken?quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:19 schreef Nyce het volgende:
[..]
Als ze de teksten er gewoon op hadden gezet was het een stuk duidelijker.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:19 schreef Nyce het volgende:
Nou kijk eens aan, jij helemaal blij en je kunt weer gewoon adem halen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:19 schreef Nyce het volgende:
[..]
Daar hebben ze dus wel 2 topics, een ervaringen/discussie topic en een invite topic
Dan kun je dus wel stellen dat G+ op het moment dus niet voor iedereen geschikt is.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:19 schreef Nyce het volgende:
[..]
Daar hebben ze dus wel 2 topics, een ervaringen/discussie topic en een invite topic
[..]
Voor mij wel, maar voor veel andere denk ik niet. Mijn moeder zou waarschijnlijk niet eens zien dat het een menu is, terwijl ze wel gewoon FB gebruikt.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:21 schreef Steffurt het volgende:
[..]
Dit is toch ook duidelijk na één keer te bekijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |