abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103667515
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:42 schreef Warren het volgende:

[..]

Een andere manier van toetsen? Andere indeling van vakken? Het is toch best merkwaardig dat je op een universiteit 50 je-weet-het-wel-of-je-weet-het-niet vragen krijgt, waar je 0 inzicht voor nodig hebt.
Bij ons is redelijk intentioneel het eerste jaar gewoon stampen om alle slackers er uit te halen en komt daarna pas begrip om de hoek kijken.

Ik denk niet dat dit een goede instelling is maar begrijp tegelijkertijd wel het idee er achter.

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 13:39 schreef Warren het volgende:

[..]

Ik weet het niet hoor Muis006. Het probleem dat ik trouwens ook zie, is dat psychologieboeken vooral feiten presenteren. Dus je leest vaak: "In dit experiment is dit gevonden, in dit experiment dat... blabla". Het zijn allemaal redelijk op zich zelf staande experimenten die weinig met elkaar te maken hebben. Dat stoort mij een beetje, want zo lijkt het op een vrij onsamenhangend geheel.

"Beta"-studieboeken worden nooit op deze manier geschreven. Daar wordt je gepresenteerd met concepten die je nodig hebt om je op te werken naar complexere materie. Zo kan je geen fysiologische paper lezen en begrijpen als je niet al een heel dik boek met veel theorie begrepen en gelezen hebt. Hetzelfde geldt voor complex natuurkundig onderzoek. De meeste mensen kunnen echter wel een psychologische paper lezen en de rode draad eruit halen.

(Let wel op, ik ben uitgeloot voor geneeskunde, dus vandaar mijn "scepticisme").
Dat is ook in de psychologie (bij mij iig dan) maar komt idd pas aan het einde van je 2e / begin 3e jaar.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')