Schijnt de zon bij jullie D-K????quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hartelijk dank! Laysa is aan het uhh.. vrouwen... make-uppen enzovoorts en ik doe zo maar mijn pak aan!
Fijne Dag !!!!quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hartelijk dank! Laysa is aan het uhh.. vrouwen... make-uppen enzovoorts en ik doe zo maar mijn pak aan!
Fijn voor je dat het bijna klaar is! En verven maakt geen lawaaiquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:34 schreef Copycat het volgende:
Poetspauze met een legpuzzel op de iPad.
300 stukjes, langzaam schuiven de puzzelstukjes in elkaar.
Vandaag geen bouwvakkers meer over de vloer. Morgen nog wat timmerwerk en volgende week donderdag de laatste verfwerkzaamheden.
Zie! Licht aan het einde van de tunnel!
2 bedrijven, 1 voor de dubbele beglazing en 1 voor de omlijsting we krijgen weer hout dus geen kunststof, en bij mij regende het weet niet hoe het bij L en DK is hoop een mooi warm zonnetjequote:Op woensdag 6 juli 2011 15:03 schreef Marrije het volgende:
Verschillende offertes Heks? Doen ze meestal met een vaste ' klant', maar wie weet zijn ze daar niet meertevreden over ofzo?
Hoe is het weer daar? Zit het een beetje mee voor DK en Laysa?
Cc, wat gaat er geverfd worden? Valt er nog een kleur te kiezen?
GEFELICITEERD.meneer en mevrouw DK..quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
Officieel meneer en mevrouw D_K!![]()
Mooi droog gehouden en het was een fijne dag!
quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
Van harte gefeliciteerd samenquote:Op woensdag 6 juli 2011 17:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
Van harte Mr and Mrs D_K.quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zelf in elkaar gezet! Wel lastig hoor! Een pak breien!quote:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
Het is dat jij dit mooi verwoord, ik vroeg me gisterenavond letterlijk af, wanneer moeten we een vrije dag inlassen om de SC te gaan begraven, ik weet niks van het hele geintje was voor mijn tijd, las de FB waar ik ook las er zijn posten weg gehaald zit hier met vraagtekens en verbazing, ik hoef het ook niet te weten maar vind het allemaal zo jammer, zo een hechte groep en wat is er van over gebleven niks noppes en nada, en felheid en haat wat jij zegt JA, echt volwassen mensen die elkaar het licht in de ogen niet gunnen, die blij zijn als er weer een bannetje valt, die blij zijn als er bagger en stront over een andere user boven komt drijven.quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:59 schreef Copycat het volgende:
Wat een puinhoop. Wat een valsheid in geschriften.
Real Life Salem is er niks bij.
Mijn twee centen: gooi dit hele subforum dicht -alsof je met droge ogen kunt beweren dat het nog ergens over gaat. Wie weet groeit er op dit onkruid uiteindelijk weer iets waar ik geen plaatsvervangend schaamtegevoel van krijg.
Ik ben deze week echt geschrokken van de valse felheid, de onderhuidse haat.
Over en uit.
Dat klopt en het werd nog erger toen een user ineens een ban kreeg, door waarschijnlijk een onschuldige opmerking.van zijn kant , omdat hij het fijne niet wist.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:51 schreef remlof het volgende:
Zomg, ik heb wel een beerput opengtrokken met die ene opmerking
en die beerput moet in de doofpotquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:51 schreef remlof het volgende:
Serieus, een beerputquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:51 schreef remlof het volgende:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:12 schreef Laysa het volgende:
Ik ben het eigenlijk ook wel spuugzat hier...de lol is er af en het enige wat nu nog gebeurd is gewoon zoeken om mensen met dingen om hun oren te slaan....en ga niet zeggen dat het meevalt want het valt niet mee...Ik voel me ook echt niet meer op mn gemak hier....
het zij zo....maar aan heksenjachten en schandpalen doe ik niet mee.
Huh? ik mis hier echt een heleboel geloof ik.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:14 schreef Deisyy het volgende:
Het is geen haat en ik wil niet eens alle ins en outs van het verhaal wil weten, want dat is allemaal al triest genoeg.
Naar nu blijkt heb ik persoonlijke en vertrouwelijke dingen tegen iemand verteld aan wie ik het normaal gesproken nooit zou zeggen, omdat ik dacht dat het iemand anders was, dat is waar ik moeite mee heb.
Dat snap ik, je boosheid en teleurstelling snap ik ook. Hoop alleen dat je na verloop van tijd en nadat 't verhaal bezonken is enig begrip kan opbrengen voor de beslissingen die we genomen hebben. Je formuleerde 't zo scherp dat ik me persoonlijk aangesproken voelde, vraag me af of dat terecht is. We zijn echt niet over 1 nacht ijs gegaan.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:14 schreef Deisyy het volgende:
Naar nu blijkt heb ik persoonlijke en vertrouwelijke dingen tegen iemand verteld aan wie ik het normaal gesproken nooit zou zeggen, omdat ik dacht dat het iemand anders was, dat is waar ik moeite mee heb.
Gratis buikpijn?quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:42 schreef Marrije het volgende:
Over ijs gesproken, ze hebben hier overheerlijke ijsjes, met zo'n brok chocolade in het midden en allemaal van die crunchdingetjes op de buitenkant, 20 roepie per stuk! das nog geen 40 cent. Jummie jummie.
wat zou ik graag een kijkje willen nemen, al die kleuren al dat glitter en glans hoe ze daar een trouwerij organiseren, heel veel plezier Marrijequote:Op donderdag 7 juli 2011 11:06 schreef Marrije het volgende:
Morgen is de trouwerij van mn zwager, eigenlijk de dag er na ook nog een deel van de bruiloft maar alles was volgeboekt dus dat komt een paar dagen later.
heb tijd terug toen een doc gezien je weet wel welke met Gordon Ramsy oh wat was ik van alles onder de indruk, en ach de kindjes vermaken zich wel ( hoop ik)quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:22 schreef Marrije het volgende:
Thanks Heks, ja de sari's zijn vaak vol kleur en op een trouwerij / bruiloft ook vol glitters inderdaad. Ik wil het ook graag meemaken maar aan de andere kant, erg lange zit voor de kindjes dus we moeten maar ff zien.
Disana, sterkte daar!
Damn die foto's zijn ernstigquote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
Eindelijk wakker. De huwelijksnacht was hels. Gewoon hels.![]()
Ik ga straks maar eens de blaren doorprikken en met een zak ijs op mijn ballen zitten.![]()
Hoe kan dat als je ballen steeds leger worden, ze steeds groter worden? Ik zit hier met twee kloppende meloenen in een te klein zakje.
Is weer eens wat anders dan "nee schat ik heb hoofdpijn."quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik zit hier met twee kloppende meloenen in een te klein zakje.
Ik heb werkelijk geen flauw idee wat er aan de hand isquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:03 schreef Disana het volgende:
Ik lig al een paar dagen in het ziekenhuis en dacht met m'n nieuwe laptopje ook hier wat bij te kunnen lezen. Maar kennelijk loopt iedereen weg, is iedereen teleurgesteld, of boos. Jammer, want waar ik lig hangt ook zo'n nare sfeer, als het kon was ik gillend weggelopen. Afijn, het is niet anders,
Laysa en D_K, mijn verlate gelukwensen
Dat had ik ook gezegd! Maar ja "Vrijen doe je niet met hoofd maar met je piemel" was het tegen argument.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan "nee schat ik heb hoofdpijn."
quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat had ik ook gezegd! Maar ja "Vrijen doe je niet met hoofd maar met je piemel" was het tegen argument.
whaaaaaaaaaaaaaa mafkeesquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ga straks maar eens de blaren doorprikken en met een zak ijs op mijn ballen zitten.![]()
Hoe kan dat als je ballen steeds leger worden, ze steeds groter worden? Ik zit hier met twee kloppende meloenen in een te klein zakje.
echt veeg me op ik open FOK en las het van jou gelijk, stikte in mijn broodje met kaas zowatquote:
Knuppeltjequote:Op donderdag 7 juli 2011 13:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dekhengst is het, pppffftttttt echt he zie je het voor je Kal, D-K die maar naar zijn ballen zit te staren, en laysa heel gemeen lacht en met de woorden, we gaan vanavond maar weer eens vroeg naar bed mijn liefstequote:
Sterkte en je gaat er niet zo'n langdurig geintje van maken als vorige keer he?quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:16 schreef Disana het volgende:
Ahh, dat is lief Juud. En remlof ook bedankt.
Het ziet er buiten best mooi uit trouwens, maar ik zie al weer een paar donkere wolken dichterbij komen.
Hé hoi!quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:18 schreef Staal het volgende:
Sterkte en je gaat er niet zo'n langdurig geintje van maken als vorige keer he?.
Beterschap..
Weet je al wanneer je naar huis mag of hangt het echt van je herstel af?quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Hé hoi!
Nee, dat beloof ik. Als het kon vertrok ik vandaag nog maar ik ben bang dat ik dan word opgepakt in mijn operatiejasje in mijn blote gat
Dankjewel Liyu. Nee, dit is inderdaad niet zo'n fijne afdeling. Ben echt blij metmijn laptopje en radiootje.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:24 schreef Liyu het volgende:
Disana sterkte daar in het ( nare sfeer ) ziekenhuis
Zag Disana in the actives.quote:
Ja joh, het is echt een stuk aangenamer als je wat contact met de buitenwereld kunt houden via een lapje.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:34 schreef Staal het volgende:
Weet je al wanneer je naar huis mag of hangt het echt van je herstel af?
Nee, lijkt me geen pretje, zeker niet als je geen gezellige zaalgenoten hebt. Gelukkig heb je een lapje, kun je je een beetje afsluiten.
Een eigen kamer is wel chique. Laatste keer dat ik er in lag (jaren terug alweer) lag ik met stokoude mensen waaronder een demente vrouw. Overdag zat ze zich de hele dag op te maken en in haar spiegel te kijken maar iedere nacht raakte ze in de war en begon ze keihard te gillen en te huilen en werd het arme mensje in de badkamer opgesloten. Drama.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja joh, het is echt een stuk aangenamer als je wat contact met de buitenwereld kunt houden via een lapje.
Nee, ze kunnen nog niets zeggen, ook omdat ik met alle schade van de vorige keer een lastig geval ben. Ik lig trouwens alleen hoor
Oh wat vermoeiend als je ziek bent. Zulke mensen kunnen ze veel beter een eigen kamer geven.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:46 schreef Staal het volgende:
[..]
Een eigen kamer is wel chique. Laatste keer dat ik er in lag (jaren terug alweer) lag ik met stokoude mensen waaronder een demente vrouw. Overdag zat ze zich de hele dag op te maken en in haar spiegel te kijken maar iedere nacht raakte ze in de war en begon ze keihard te gillen en te huilen en werd het arme mensje in de badkamer opgesloten. Drama.
Dan kun je maar beter alleen liggen.. Knap maar snel weer op!
Exact, de hele zaal haatte haar toen. Als je gezond bent dan wil je zo'n vrouw natuurlijk troosten en kalmeren maar dat zat er toen niet in.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh wat vermoeiend als je ziek bent. Zulke mensen kunnen ze veel beter een eigen kamer geven.
Lief van je, maar ik heb niet de concentratie om te lezen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:54 schreef Staal het volgende:
Exact, de hele zaal haatte haar toen. Als je gezond bent dan wil je zo'n vrouw natuurlijk troosten en kalmeren maar dat zat er toen niet in.
Hoe is het eten? Beetje te doen? Doe ik je een plezier met een tijdschrift?
Hahaha, zie het voor me. Infuusstang op wieletjes naast je en je blote billen onder dat sjieke jasje vandaan zo over de gangen van het ziekenhuis. Wedden dat je een boel bekijks hebt?quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Hé hoi!
Nee, dat beloof ik. Als het kon vertrok ik vandaag nog maar ik ben bang dat ik dan word opgepakt in mijn operatiejasje in mijn blote gat
piss off, gek.quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:59 schreef Copycat het volgende:
Wat een puinhoop. Wat een valsheid in geschriften.
Real Life Salem is er niks bij.
Mijn twee centen: gooi dit hele subforum dicht -alsof je met droge ogen kunt beweren dat het nog ergens over gaat. Wie weet groeit er op dit onkruid uiteindelijk weer iets waar ik geen plaatsvervangend schaamtegevoel van krijg.
Ik ben deze week echt geschrokken van de valse felheid, de onderhuidse haat.
Over en uit.
beterschap.quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:33 schreef Disana het volgende:
Inderdaad heel triest van dat stadion. En het regent wel erg vaak bij de Tour?
Ik ben heul wel aardig -achter de schermen-!quote:
Het is sowieso een beetje door de war bij dat gezin. Pa Barond heeft schaamhaar op z'n hoofd.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik vraag mij bij Barond en van Barond al welke het mannetje is van de twee.
Dat is toch gewoon haar uit een spuitbus? Zij heeft waarschijnlijk dan de baardgroei die hij mist.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is sowieso een beetje door de war bij dat gezin. Pa Barond heeft schaamhaar op z'n hoofd.
Gekke plek!
Als ze maar geen erotisch programma gaan doen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon haar uit een spuitbus? Zij heeft waarschijnlijk dan de baardgroei die hij mist.
goed! met you?quote:
het script levert deze sc welquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Als ze maar geen erotisch programma gaan doen.
Met mij prima! En het heeft zo moeten zijn... Had achteraf iets beters te doen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:40 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
goed! met you?
jammer dat je niet mocht komen kwam op die fuif, ik had nog ruimte over in m'n slaapzak.
mooi. het moest zo zijnquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Met mij prima! En het heeft zo moeten zijn... Had achteraf iets beters te doen.![]()
Heb wel een leuk feestje gemist geloof ik?
telegrquote:Slapend koppel krijgt maar geen kind
AMSTERDAM - Een Chinees stel, dertigers en hoogopgeleid, snapte maar niet waarom de vrouw niet zwanger raakte. Ze sliepen immers toch in hetzelfde bed...?
Het stel was ervan overtuigd dat de vrouw zwanger zou raken als een vrouw in hetzelfde bed als een man zou liggen. Voor het stel in het huwelijk trad, durfden ze elkaars hand niet vasthouden, laat staan elkaar te kussen. Ze waren als de dood dat daar een kind zou van komen, zo weet Sin Chew Daily.
Nadat de twee eenmaal getrouwd waren, vonden ze het wel tijd worden voor nageslacht. Toen het na drie jaar echter nog niet gelukt was met de voortplanting, zocht het koppel medische hulp. De behandelend arts moet bijna van zijn stoel zijn gevallen toen hij hoorde hoe de vork in de steel zat.
De inmiddels in verlegenheid gebrachte Chinezen verklaarden dat ze zo gefocust waren op hun studie dat de bloemetjes en de bijtjes aan hen voorbij waren gegaan. Beide echtelieden hebben een universitaire opleiding genoten.
De vraagt blijft hoe het kan dat er toch nog 1,3 miljard Chinezen zijn.
Hoe werkt het dan wel?quote:
O zo dus?quote:
Ik hoop dat ik die op tijd heb weggeklikt zodat hij niet de hele dag in mijn hoofd zit.quote:
De eerste zin heb je toch nog wél geluisterd hè!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik die op tijd heb weggeklikt zodat hij niet de hele dag in mijn hoofd zit.
Wanneer krijgen we weer eens strandweer Gertje?
Dat jij hem smeert, wil niet zeggen dat het hier dan mag kwakkelen he?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:59 schreef Gert het volgende:
[..]
De eerste zin heb je toch nog wél geluisterd hè!![]()
Nou Liesje, ik hoop in ieder geval op 6 augustus, met de zonnige heren van Killing Joke.
Maar komende week blijft het nog een beetje kwakkelen.
En hopelijk de weken erna ook.
(vakantie)
Verhuis gewoon naar een ander draadje!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:14 schreef Toverheks het volgende:
Ik wens iedereen het beste in de RLS, allemaal nog een heel mooi leven toegewenst en bedankt voor toch de gezellige tijd hier maar na tranen en er diep over nagedacht te hebben neem ik afstand van FOK, ben er klaar mee dat mensen elkaar maar lopen af te zeiken, roddel en achterklap, elkaar maar als het kan toch proberen onderuit te halen etc.etc. Het ga jullie goed
Toedeledokie.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:14 schreef Toverheks het volgende:
Ik wens iedereen het beste in de RLS, allemaal nog een heel mooi leven toegewenst en bedankt voor toch de gezellige tijd hier maar na tranen en er diep over nagedacht te hebben neem ik afstand van FOK, ben er klaar mee dat mensen elkaar maar lopen af te zeiken, roddel en achterklap, elkaar maar als het kan toch proberen onderuit te halen etc.etc. Het ga jullie goed
Ja, eind augustus: http://www.westerpop.nl/quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat jij hem smeert, wil niet zeggen dat het hier dan mag kwakkelen he?![]()
Killing Joke maar eens googlen. Sp3c had het ook nog over een festival in Delft, klonk ook wel leuk.
Wat een vervelende site, ik wil gewoon een blokkenschema zien. Moet je per dag en per podium kijken. Maar Tim Knol zie ik. Sam's leaving toooooooooown.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, eind augustus: http://www.westerpop.nl/
Die voelt zich nu vast te groot om op FOK! te postenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:40 schreef liesje1979 het volgende:
Niet zo oldbie als ik dacht en zei, maar wel 2003: Fotoboek van User Inmiddels alweer een ander account.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:24 schreef Marrije het volgende:
Toch ergens wel jammer Remlof, dat je geen fa meer bent.
Remlof heeft zijn kleurtje nog en titeltje. Yvonne heeft mij nog niet officieel geïntroduceerd als FA. Komt goed!quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Remlof heeft zijn kleurtje nog en titeltje. Yvonne heeft mij nog niet officieel geïntroduceerd als FA. Komt goed!
Leuk schnabbeltje voor de Vlem.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:03 schreef Dementor het volgende:
Straks doe ik nog het licht uit, dat mij dat ooit zou overkomen.
Britt lijkt me wel gepast dan.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:27 schreef Gert het volgende:
Gezellie postje uit trein Zwolle - Den Haag
Muziekje? Iemand? Sáái hier!
jaaahquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:27 schreef Gert het volgende:
Gezellie postje uit trein Zwolle - Den Haag
Muziekje? Iemand? Sáái hier!
quote:
Paint it Black: want Tour of Dutyquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:45 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Thuis! Spotify![]()
Doe jouw favoriete nummer van de Stones eens + motivatie.
Binnen 10 minuten.
Original? Live? Jack?quote:
jo.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:45 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Thuis! Spotify![]()
Doe jouw favoriete nummer van de Stones eens + motivatie.
Binnen 10 minuten.
Het eerste nummer wat ik me bewust herinner is 'just waiting for a friend '. Zaten ze op een stoepjequote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ben van wat later dus ik kreeg het via de serie Tour of Duty mee.
Sympathy for the Devil kon ik pas waarderen na de versie van de stones.
heb jij weer, stoephoerquote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Het eerste nummer wat ik me bewust herinner is 'just waiting for a friend '. Zaten ze op een stoepje
Ik vond de studio-versie cool, maar had er niets mee.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ben van wat later dus ik kreeg het via de serie Tour of Duty mee.
Sympathy for the Devil kon ik pas waarderen na de versie van de stones.
Heb 'm al eens eerder voorbij zien komen in een emo bui van jou. Dus het is tof en echt.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:01 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jo.
vandaag deze omdat het 'n mooi nummer is en het met een meissie ooit 'ons' liedje was en alles zo mooi leek en toch ging het stuk. het leek het einde van de wereld in de jaren er na als ik het hoorde. nu kan ik het aan (met af en toe een flashback naar the love thing).
quote:
Echte emo muziek:quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb 'm al eens eerder voorbij zien komen in een emo bui van jou. Dus het is tof en echt.![]()
Effe luisteren weer! Ken 'm natuurlijk wel. Maar wat me vooral opvalt aan oude nummers, is dat Jagger gewoon OK en echt zingt, en je hart nog raakt. Dat is ie ergens rond '82 kwijt geraakt.
Oke, even luisteren.
Ga jij vaak naar de bios?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:18 schreef willem-jozef het volgende:
kwam deze tegen. goeie kop op 7 sec plus geluid van den vleugels is koel
ja, wel regelmatig voor die films waar ik naar uitkijk.deze moet eigenlijk wel in de bios. heb 'm nog wel een paar keer thuus gezien voor de details . enorm goede film ondanks dat de sfeer erin best zwaar kut isquote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Ga jij vaak naar de bios?
Ik niet, maar wel gericht, o.a. voor deze. Lekker trancen.
Paar keer zelfs!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:35 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, wel regelmatig voor die films waar ik naar uitkijk.deze moet eigenlijk wel in de bios. heb 'm nog wel een paar keer thuus gezien voor de details . enorm goede film ondanks dat de sfeer erin best zwaar kut is
jaoh, die is goed genoeg.quote:
Heb je het liever in het licht?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
Waarom zit er iemand in het donker aan mijn tietjes?
om te knijpen..piep piepquote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dat is afhankelijk van wie er aan zit.quote:
* mootie wijst naar Wjquote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
Misschien was het wel een heel lekker ding, mja 't was donker héquote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is afhankelijk van wie er aan zit.
hé pikquote:
Het was schijnbaar WJ. Dan was ik blij dat het licht uit was.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien was het wel een heel lekker ding, mja 't was donker hé
Dan heeft ie mazzel, kun je hem tenminste niet zien als je slaatquote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het was schijnbaar WJ. Dan was ik blij dat het licht uit was.
In het licht heb ik ook meer kans de loterij te winnen dan WJ in zijn kruisje te schoppen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan heeft ie mazzel, kun je hem tenminste niet zien als je slaat
Ha dat is WJ in de bios?quote:
Ik geloof dat WJ meer van jonge meisjes ipv jongetjes houdtquote:
Daar is lastig achter te komen in het donker en als je dat weet dan is het leed al geschiet.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik geloof dat WJ meer van jonge meisjes ipv jongetjes houdt
Jij werkt zeker in de kerk?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daar is lastig achter te komen in het donker en als je dat weet dan is het leed al geschiet.
Nee.quote:
Dag WJ.quote:
Weltruste WJquote:
Het gaat niet om de kwantiteit, maar om de kwaliteit.quote:
Is dat een graspokemon?quote:
Ik had bijna 4 op een rij! Blauwe schavuit! ARGGHH!quote:
Dat is engels voor mier-werpen!quote:
Nee hè?quote:
Nog even en je stuurt met je knieën, iPhone in de ene hand en peuk in de andere.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dit weekend al voor de tweede keer helemaal naar Zoetermeer gereden en weer terug...
Ik begin het autorijden meer leuk dan eng te vinden!
Met een automaat kan je dan ook nog je linkerbeen uit het raam hangenquote:Op zondag 10 juli 2011 21:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Nog even en je stuurt met je knieën, iPhone in de ene hand en peuk in de andere.
En dan zet Mera dat vervolgens op Youtube want dat is stoer.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Met een automaat kan je dan ook nog je linkerbeen uit het raam hangen
quote:Op zondag 10 juli 2011 21:42 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan zet Mera dat vervolgens op Youtube want dat is stoer.![]()
quote:Op zondag 10 juli 2011 21:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben een keer door de politie aangehouden toen ik met een been uit het raam reed
heerlijk als je bijrijder bent!quote:Op zondag 10 juli 2011 23:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
Je rechterbeen is dan weer wat minder handig.
Dan is alleen links weer onhandig. Grappig, dat dan weer wel.quote:
Ik krijg makkelijk 2 benen uit het raam als bijrijderquote:Op maandag 11 juli 2011 00:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dan is alleen links weer onhandig. Grappig, dat dan weer wel.
Maar of het comfortabel is met die pook in je rug?quote:Op maandag 11 juli 2011 00:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik krijg makkelijk 2 benen uit het raam als bijrijder
Ik heb goede invloed op je.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dit weekend al voor de tweede keer helemaal naar Zoetermeer gereden en weer terug...
Ik begin het autorijden meer leuk dan eng te vinden!
Indeed.quote:
Nou ja, dat doet ProFail vaker wel dan niet, dus mijn punt blijft staan.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
Indeed.
Al was het meer omdat ProFail weer eens faalde, maar oké.
Yeah!quote:
Gaat vast goed! Je hebt goed getraind dus daar kan het niet aan liggen. Nu nog even duimen voor goed wandelweer en dan loop jij vrijdag over de Via Gladiola!quote:Op maandag 11 juli 2011 10:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Volgende week al ja, ik begin langzaamaan plankenkoorts te krijgen.
Ja dat gaat lastig als je niet thuis bent, daarom maak ik me zo drukquote:Op maandag 11 juli 2011 13:23 schreef Disana het volgende:
Heerlijk, weer thuis.
Mera, het is goed dat het is opengesprongen. Nu goed schoonhouden/spoelen, dan is is de wond zo weer weg.
Jakkes, had hij niet ergens last van dan?quote:Op maandag 11 juli 2011 11:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
Pietjeee jekannut!
...Mijn kat bleek gisteravond een enorm abces te hebben en dat is vanmorgen open gesprongen... Heel de kamer onder de etterVanavond even naar de dierenarts ermee
Zo, dat is lekker snel gegaan deze keer! Fijn voor je!quote:Op maandag 11 juli 2011 13:23 schreef Disana het volgende:
Heerlijk, weer thuis.
Mera, het is goed dat het is opengesprongen. Nu goed schoonhouden/spoelen, dan is is de wond zo weer weg.
Het heeft ook geen haast joh, het is gewoon een kwestie van de wond een tijdje open houden en de troep eruit spoelen.quote:Op maandag 11 juli 2011 13:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ja dat gaat lastig als je niet thuis bent, daarom maak ik me zo druk
En fijn dat je weer thuis bent!![]()
Mazzel hè. Ik ben naar huis gegaan met een stel mooie kaarten en een bos bloemenquote:Op maandag 11 juli 2011 13:38 schreef spuitje het volgende:
Zo, dat is lekker snel gegaan deze keer! Fijn voor je!
Ik vond gisteren de bult pas, maar hij had er geen last van, ook niet als ik het aanraakte.quote:Op maandag 11 juli 2011 13:37 schreef spuitje het volgende:
[..]
Jakkes, had hij niet ergens last van dan?
En dat het nu open is, is alleen maar goed, kan de troep eruit. Misschien wel goed om het toch even aan de DA te laten zien.
Ik riep vroeger altijd dat ik niet voor elk wissewasje met een huisdier naar de DA wilde. Maar ik ben wel de eerste die roept dat we toch even naar dat beest moeten laten kijken als we denken dat er iets is.quote:Op maandag 11 juli 2011 13:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik vond gisteren de bult pas, maar hij had er geen last van, ook niet als ik het aanraakte.
Heb al een afspraak gemaakt bij de dierenarts voor vanavond, gewoon voor de zekerheid en mss wat antibiotica.
Hoor alleen net dat Ian ook nog ziek thuis zit, meteen even vragen of we daar rekening mee moeten houden
Tja, dat is het risico dat je neemt als je beesten in huis hebt. Ik vind het eigenlijk een schijntje voor het gezelschap dat je ervoor krijgt.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:31 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik riep vroeger altijd dat ik niet voor elk wissewasje met een huisdier naar de DA wilde. Maar ik ben wel de eerste die roept dat we toch even naar dat beest moeten laten kijken als we denken dat er iets is.
Laatst had 1 van onze honden een kale plek waar hij steeds aan likte. DA wist ook niet goed wat het was en heeft dus shampoo en injecties meegegeven. Dat hielp gelukkig. De gok van de DA was dus goed![]()
En nog weer later had het beest last van een oor. Hij werd er helemaal gek van. Dus maar weer naar de DA. Druppels gehad en toen ging het gelukkig snel beter. Alleen jammer dat het zo duur is.
Zal wel meevallen toch? Heb weleens gehoord dat katten heel goed elf een wond schoon kunnen houden, maar weet niet of het waar is. En dit wwas natuurlijk een abces, is misschien nog weer anders.quote:Op maandag 11 juli 2011 16:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Tja, dat is het risico dat je neemt als je beesten in huis hebt. Ik vind het eigenlijk een schijntje voor het gezelschap dat je ervoor krijgt.
Hoop alleen niet dat ik het arme beest nu dagelijks onder de douche moet zetten.
Nee joh mallerd, de dierenarts wil je niet dood hebbenquote:Op maandag 11 juli 2011 16:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hoop alleen niet dat ik het arme beest nu dagelijks onder de douche moet zetten.
Ha, geweldig.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nah, net terug van de DA, alles okee![]()
Hij had de wond inderdaad zelf heel goed schoongehouden, en was verder kerngezond.
Antibioticaprikje erin en hup weer naar huis, nu ligt ie weer tevreden te spinnen op schoot.
Ha, dat is mooi! Kat blij, jij blij en de DA waarschijnlijk ookquote:Op maandag 11 juli 2011 18:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nah, net terug van de DA, alles okee![]()
Hij had de wond inderdaad zelf heel goed schoongehouden, en was verder kerngezond.
Antibioticaprikje erin en hup weer naar huis, nu ligt ie weer tevreden te spinnen op schoot.
telegrquote:Het wordt bar en boos
SOEST - Het zomerweer is in ons land de komende dagen ver te zoeken. Regen, wind en lage temperaturen maken daarvoor plaats. In de loop van vandaag bereiken regen- en onweersbuien het zuiden van het land.
De komende avond, nacht en ook morgen kan er lokaal 50 millimeter neerslag vallen. Het is woensdag somber, nat en winderig. Het wordt hooguit 15 graden.
Donderdag is het niet veel beter onder een noordelijke stroming. Een depressie in de buurt van ons land houdt echt zomerweer ver weg. Vrijdag is het tijdelijk droger en komt de zon tevoorschijn. Het is dat meteen wel een graad of 21. Maar de vreugde is van korte duur.
In het weekeinde overheersen wolkenvelden en er valt regen. De temperaturen zijn met 16 tot 18 graden veel te laag voor juli.
Hier is de herfst vannacht begonnen. Het regent al de hele morgen en niet heel zachtjes! Morgen ook nog slecht weer. Hoop dat het donderdag beter is anders kunnen we het vuurwerk 's avonds wel vergeten denk ik.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:13 schreef Gert het volgende:
Mornink![]()
Een integratie met Rehab gaat van een leien dakje op deze manier.
En een integratie met de hersft gaat ook wel lukken deze zomer..
[..]
telegr
Hoop dat kutweer lekker in het noorden blijft want ik kom volgende week jullie kant op.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:31 schreef spuitje het volgende:
[..]
Hier is de herfst vannacht begonnen. Het regent al de hele morgen en niet heel zachtjes! Morgen ook nog slecht weer. Hoop dat het donderdag beter is anders kunnen we het vuurwerk 's avonds wel vergeten denk ik.
Frankrijk is inderdaad ietsiepietsie groter dan Nederlandquote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoop dat kutweer lekker in het noorden blijft want ik kom volgende week jullie kant op.
Nou ja, naar Frankrijk dan. En da's best groot, schijnt.
Da's niet fijn nee. En 30 graden ook niet. Gelukkig is Piet een bikkel, die stiefelt nog dwars door een tornado heen als het moet.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:17 schreef spuitje het volgende:
[..]
Frankrijk is inderdaad ietsiepietsie groter dan NederlandGa je naar het zuiden?
En in zuid Nederland moet het droog zijn hoor volgende week, want dan moet Pietje 4 dagen achter elkaar 50 km per dag lopen en dat lijkt me drama als het regent!
Het echte zuiden zit je wel goed, maar de Alpen is een gokje inderdaad.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's niet fijn nee. En 30 graden ook niet. Gelukkig is Piet een bikkel, die stiefelt nog dwars door een tornado heen als het moet.![]()
Ja, naar het zuiden. Dus grote kans op goed weer. Maar ook een week in de Alpen, en echt héél zonzeker is het daar ook weer niet.
Nou ja, het is nog maar dinsdag he, kan nog veranderen. Hoop het van harte voor je!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
De vooruitzichten zijn zo kut idd. De voorspelling van maandag is nu al 90% regen. Wat dan valt valt dinsdag niet.
ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
ja smorgens kan er nog regen voorspeld worden en als je een uur of wat daarna weer het weerbericht checkt dan is er geen bui meer te bekennen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:33 schreef spuitje het volgende:
[..]
Nou ja, het is nog maar dinsdag he, kan nog veranderen. Hoop het van harte voor je!
Vrijdag bij de finish? Das leuk voor Pietje! Jullie nemen toch wel gladiolen voor hem mee he?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
We staan in ieder geval langs de route!
Nee, gewoon die dagen dat ie langs de deur komt en nee.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:47 schreef spuitje het volgende:
[..]
Vrijdag bij de finish? Das leuk voor Pietje! Jullie nemen toch wel gladiolen voor hem mee he?
Een hitte vonden mijn ouders altijd erger dan kou.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:47 schreef Deisyy het volgende:
Wat is erger, de 4-daagse lopen in de regen of tijdens een hittegolf?
Ik denk dat in de hitte lopen erger is. Een paar jaar geleden is dat ook wel gebleken, toen zijn er zelfs doden gevallen tijdens de vierdaagse. Maar ik blijf Pietje gewoon een lekker wandelweertje wensen. Geen uitersten.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:47 schreef Deisyy het volgende:
Ik vrees regen meer. Je loopt van 4u snachts tot 2u smiddags ongeveer, dan heb je dus maat een uurtje of 3 a 4 last van de hitte. Regen kan al-tijd. Je spieren worden gekilled als je van 4 tot 8 in de regen looptquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:47 schreef Deisyy het volgende:
Ah, gerechtigheidquote:Op woensdag 13 juli 2011 10:58 schreef Marrije het volgende:
Hier regent het al vanaf vanmorgen 5 uur non stop, het is nu 14.30 uur. Wij zitten ook met het licht aan
Maar zij heeft 'm ook niet. We moeten iemand uit Spanje ontvoeren.quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:22 schreef Leandra het volgende:
Ik reken erop dat Marrije de zon meeneemt naar NL
Hondjesquote:Op woensdag 13 juli 2011 12:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar zij heeft 'm ook niet. We moeten iemand uit Spanje ontvoeren.
Nou dat vraag ik me af, we zitten nog al een eind naar het westen dus zou zo maar kunnen dat iemand die in Limburg woont sneller bij haar isquote:Op woensdag 13 juli 2011 12:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Perfect. Jij zit het dichtst bij, aan jou de eer
Hier is inmiddels een waterig zonnetje doorgebroken, heerlijk!quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:51 schreef Deisyy het volgende:
Mijn zus is vanmorgen aan de terugreis naar huis begonnen vanuit Kroatie, ik heb haar al een sms gestuurd om zon mee te nemen
O jee. Ze willen dat ik je ga ontvoeren vanwege het mooie weer daar, zon moet ook meenemen dan. Zouden ze echt denken dat ik je dan doorbreng naar Nederland? Hou jou en het mooie weer natuurlijk gewoon hier danquote:
Zat net even Tour de fiets te kijken, maar daar was het ook weer allemaal regen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:16 schreef Disana het volgende:
En het gaat er alleen vrijdag even een dagje beter op wordenDe katten zitten hier te sippen alsof het mijn schuld is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |