Schijnt de zon bij jullie D-K????quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hartelijk dank! Laysa is aan het uhh.. vrouwen... make-uppen enzovoorts en ik doe zo maar mijn pak aan!
Fijne Dag !!!!quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hartelijk dank! Laysa is aan het uhh.. vrouwen... make-uppen enzovoorts en ik doe zo maar mijn pak aan!
Fijn voor je dat het bijna klaar is! En verven maakt geen lawaaiquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:34 schreef Copycat het volgende:
Poetspauze met een legpuzzel op de iPad.
300 stukjes, langzaam schuiven de puzzelstukjes in elkaar.
Vandaag geen bouwvakkers meer over de vloer. Morgen nog wat timmerwerk en volgende week donderdag de laatste verfwerkzaamheden.
Zie! Licht aan het einde van de tunnel!
2 bedrijven, 1 voor de dubbele beglazing en 1 voor de omlijsting we krijgen weer hout dus geen kunststof, en bij mij regende het weet niet hoe het bij L en DK is hoop een mooi warm zonnetjequote:Op woensdag 6 juli 2011 15:03 schreef Marrije het volgende:
Verschillende offertes Heks? Doen ze meestal met een vaste ' klant', maar wie weet zijn ze daar niet meertevreden over ofzo?
Hoe is het weer daar? Zit het een beetje mee voor DK en Laysa?
Cc, wat gaat er geverfd worden? Valt er nog een kleur te kiezen?
GEFELICITEERD.meneer en mevrouw DK..quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
Officieel meneer en mevrouw D_K!![]()
Mooi droog gehouden en het was een fijne dag!
quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
Van harte gefeliciteerd samenquote:Op woensdag 6 juli 2011 17:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
Van harte Mr and Mrs D_K.quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zelf in elkaar gezet! Wel lastig hoor! Een pak breien!quote:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
Het is dat jij dit mooi verwoord, ik vroeg me gisterenavond letterlijk af, wanneer moeten we een vrije dag inlassen om de SC te gaan begraven, ik weet niks van het hele geintje was voor mijn tijd, las de FB waar ik ook las er zijn posten weg gehaald zit hier met vraagtekens en verbazing, ik hoef het ook niet te weten maar vind het allemaal zo jammer, zo een hechte groep en wat is er van over gebleven niks noppes en nada, en felheid en haat wat jij zegt JA, echt volwassen mensen die elkaar het licht in de ogen niet gunnen, die blij zijn als er weer een bannetje valt, die blij zijn als er bagger en stront over een andere user boven komt drijven.quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:59 schreef Copycat het volgende:
Wat een puinhoop. Wat een valsheid in geschriften.
Real Life Salem is er niks bij.
Mijn twee centen: gooi dit hele subforum dicht -alsof je met droge ogen kunt beweren dat het nog ergens over gaat. Wie weet groeit er op dit onkruid uiteindelijk weer iets waar ik geen plaatsvervangend schaamtegevoel van krijg.
Ik ben deze week echt geschrokken van de valse felheid, de onderhuidse haat.
Over en uit.
Dat klopt en het werd nog erger toen een user ineens een ban kreeg, door waarschijnlijk een onschuldige opmerking.van zijn kant , omdat hij het fijne niet wist.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:51 schreef remlof het volgende:
Zomg, ik heb wel een beerput opengtrokken met die ene opmerking
en die beerput moet in de doofpotquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:51 schreef remlof het volgende:
Serieus, een beerputquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:51 schreef remlof het volgende:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:12 schreef Laysa het volgende:
Ik ben het eigenlijk ook wel spuugzat hier...de lol is er af en het enige wat nu nog gebeurd is gewoon zoeken om mensen met dingen om hun oren te slaan....en ga niet zeggen dat het meevalt want het valt niet mee...Ik voel me ook echt niet meer op mn gemak hier....
het zij zo....maar aan heksenjachten en schandpalen doe ik niet mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |