Schijnt de zon bij jullie D-K????quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hartelijk dank! Laysa is aan het uhh.. vrouwen... make-uppen enzovoorts en ik doe zo maar mijn pak aan!
Fijne Dag !!!!quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hartelijk dank! Laysa is aan het uhh.. vrouwen... make-uppen enzovoorts en ik doe zo maar mijn pak aan!
Fijn voor je dat het bijna klaar is! En verven maakt geen lawaaiquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:34 schreef Copycat het volgende:
Poetspauze met een legpuzzel op de iPad.
300 stukjes, langzaam schuiven de puzzelstukjes in elkaar.
Vandaag geen bouwvakkers meer over de vloer. Morgen nog wat timmerwerk en volgende week donderdag de laatste verfwerkzaamheden.
Zie! Licht aan het einde van de tunnel!
2 bedrijven, 1 voor de dubbele beglazing en 1 voor de omlijsting we krijgen weer hout dus geen kunststof, en bij mij regende het weet niet hoe het bij L en DK is hoop een mooi warm zonnetjequote:Op woensdag 6 juli 2011 15:03 schreef Marrije het volgende:
Verschillende offertes Heks? Doen ze meestal met een vaste ' klant', maar wie weet zijn ze daar niet meertevreden over ofzo?
Hoe is het weer daar? Zit het een beetje mee voor DK en Laysa?
Cc, wat gaat er geverfd worden? Valt er nog een kleur te kiezen?
GEFELICITEERD.meneer en mevrouw DK..quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
Officieel meneer en mevrouw D_K!![]()
Mooi droog gehouden en het was een fijne dag!
quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
Van harte gefeliciteerd samenquote:Op woensdag 6 juli 2011 17:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
Van harte Mr and Mrs D_K.quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zelf in elkaar gezet! Wel lastig hoor! Een pak breien!quote:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
Het is dat jij dit mooi verwoord, ik vroeg me gisterenavond letterlijk af, wanneer moeten we een vrije dag inlassen om de SC te gaan begraven, ik weet niks van het hele geintje was voor mijn tijd, las de FB waar ik ook las er zijn posten weg gehaald zit hier met vraagtekens en verbazing, ik hoef het ook niet te weten maar vind het allemaal zo jammer, zo een hechte groep en wat is er van over gebleven niks noppes en nada, en felheid en haat wat jij zegt JA, echt volwassen mensen die elkaar het licht in de ogen niet gunnen, die blij zijn als er weer een bannetje valt, die blij zijn als er bagger en stront over een andere user boven komt drijven.quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:59 schreef Copycat het volgende:
Wat een puinhoop. Wat een valsheid in geschriften.
Real Life Salem is er niks bij.
Mijn twee centen: gooi dit hele subforum dicht -alsof je met droge ogen kunt beweren dat het nog ergens over gaat. Wie weet groeit er op dit onkruid uiteindelijk weer iets waar ik geen plaatsvervangend schaamtegevoel van krijg.
Ik ben deze week echt geschrokken van de valse felheid, de onderhuidse haat.
Over en uit.
Dat klopt en het werd nog erger toen een user ineens een ban kreeg, door waarschijnlijk een onschuldige opmerking.van zijn kant , omdat hij het fijne niet wist.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:51 schreef remlof het volgende:
Zomg, ik heb wel een beerput opengtrokken met die ene opmerking
en die beerput moet in de doofpotquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:51 schreef remlof het volgende:
Serieus, een beerputquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:51 schreef remlof het volgende:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:12 schreef Laysa het volgende:
Ik ben het eigenlijk ook wel spuugzat hier...de lol is er af en het enige wat nu nog gebeurd is gewoon zoeken om mensen met dingen om hun oren te slaan....en ga niet zeggen dat het meevalt want het valt niet mee...Ik voel me ook echt niet meer op mn gemak hier....
het zij zo....maar aan heksenjachten en schandpalen doe ik niet mee.
Huh? ik mis hier echt een heleboel geloof ik.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:14 schreef Deisyy het volgende:
Het is geen haat en ik wil niet eens alle ins en outs van het verhaal wil weten, want dat is allemaal al triest genoeg.
Naar nu blijkt heb ik persoonlijke en vertrouwelijke dingen tegen iemand verteld aan wie ik het normaal gesproken nooit zou zeggen, omdat ik dacht dat het iemand anders was, dat is waar ik moeite mee heb.
Dat snap ik, je boosheid en teleurstelling snap ik ook. Hoop alleen dat je na verloop van tijd en nadat 't verhaal bezonken is enig begrip kan opbrengen voor de beslissingen die we genomen hebben. Je formuleerde 't zo scherp dat ik me persoonlijk aangesproken voelde, vraag me af of dat terecht is. We zijn echt niet over 1 nacht ijs gegaan.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:14 schreef Deisyy het volgende:
Naar nu blijkt heb ik persoonlijke en vertrouwelijke dingen tegen iemand verteld aan wie ik het normaal gesproken nooit zou zeggen, omdat ik dacht dat het iemand anders was, dat is waar ik moeite mee heb.
Gratis buikpijn?quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:42 schreef Marrije het volgende:
Over ijs gesproken, ze hebben hier overheerlijke ijsjes, met zo'n brok chocolade in het midden en allemaal van die crunchdingetjes op de buitenkant, 20 roepie per stuk! das nog geen 40 cent. Jummie jummie.
wat zou ik graag een kijkje willen nemen, al die kleuren al dat glitter en glans hoe ze daar een trouwerij organiseren, heel veel plezier Marrijequote:Op donderdag 7 juli 2011 11:06 schreef Marrije het volgende:
Morgen is de trouwerij van mn zwager, eigenlijk de dag er na ook nog een deel van de bruiloft maar alles was volgeboekt dus dat komt een paar dagen later.
heb tijd terug toen een doc gezien je weet wel welke met Gordon Ramsy oh wat was ik van alles onder de indruk, en ach de kindjes vermaken zich wel ( hoop ik)quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:22 schreef Marrije het volgende:
Thanks Heks, ja de sari's zijn vaak vol kleur en op een trouwerij / bruiloft ook vol glitters inderdaad. Ik wil het ook graag meemaken maar aan de andere kant, erg lange zit voor de kindjes dus we moeten maar ff zien.
Disana, sterkte daar!
Damn die foto's zijn ernstigquote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
Eindelijk wakker. De huwelijksnacht was hels. Gewoon hels.![]()
Ik ga straks maar eens de blaren doorprikken en met een zak ijs op mijn ballen zitten.![]()
Hoe kan dat als je ballen steeds leger worden, ze steeds groter worden? Ik zit hier met twee kloppende meloenen in een te klein zakje.
Is weer eens wat anders dan "nee schat ik heb hoofdpijn."quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik zit hier met twee kloppende meloenen in een te klein zakje.
Ik heb werkelijk geen flauw idee wat er aan de hand isquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:03 schreef Disana het volgende:
Ik lig al een paar dagen in het ziekenhuis en dacht met m'n nieuwe laptopje ook hier wat bij te kunnen lezen. Maar kennelijk loopt iedereen weg, is iedereen teleurgesteld, of boos. Jammer, want waar ik lig hangt ook zo'n nare sfeer, als het kon was ik gillend weggelopen. Afijn, het is niet anders,
Laysa en D_K, mijn verlate gelukwensen
Dat had ik ook gezegd! Maar ja "Vrijen doe je niet met hoofd maar met je piemel" was het tegen argument.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan "nee schat ik heb hoofdpijn."
quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat had ik ook gezegd! Maar ja "Vrijen doe je niet met hoofd maar met je piemel" was het tegen argument.
whaaaaaaaaaaaaaa mafkeesquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
Eindelijk wakker. De huwelijksnacht was hels. Gewoon hels.![]()
Ik ga straks maar eens de blaren doorprikken en met een zak ijs op mijn ballen zitten.![]()
Hoe kan dat als je ballen steeds leger worden, ze steeds groter worden? Ik zit hier met twee kloppende meloenen in een te klein zakje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |