En ik maar denken dat je een open wond en wat bulten nodig had om dat te weten. Maar hoe dan ook ben niet van de taai, dus voor mij geen wijfe rommel.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Weet je ook eens hoe het is om vrouw te zijn en je te moeten bemoeien met damesmode
Gefeliciflapstaard, als het nu maar niet bergaf gaat met je.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
MK heeft het al gezegd, op een ander forum...
Ga je daar nu het plan uitvoeren wat je voor dit forum had gemaakt?quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
MK heeft het al gezegd, op een ander forum...
Moet je het zo zeggen: "schat, ik vind het ontzettend geil als je een keer hakken draagt" (maar zorg dan wel dat je zelf die pumps gekocht hebt in haar maat!!!)quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik zal thuis eea eens proberen... Wsl krijgt AchJa klappen, maar ja...
Overigens ben ik ook "modje" geworden...
....implying...?quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:09 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Gefeliciflapstaard, als het nu maar niet bergaf gaat met je.![]()
Ook jij heb ik daar geschaakt. En volgens mij heb jij die vraag ook nog aan mij gesteld.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:09 schreef Sine_Pari het volgende:
Gefeliciflapstaard, als het nu maar niet bergaf gaat met je.![]()
quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
De aftakeling begint! Laatste donderde er spontaan een stukje glazuur van mijn tand, na het het sporten heb ik ipv een halve dag 3 dagen spierpijn, als ik een avond ga zuipen heb ik 2 dagen een kater ipv een paar uurtjes.![]()
Ik begin een gammel wrak te worden.
[ afbeelding ]
uuuhm.. lelijk!?!?!quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:04 schreef Schild het volgende:
Nieuw camouflage patroon en pakken van Defensie, invoering vanaf 2014![]()
Links gevechtstenue, en rechts kazerne tenue.
[ afbeelding ]
Foto van Defensieforum.nl
Ga je nu ook net zo zeuren en zielig doen als ER als-ie een pijntje heeft...?quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
De aftakeling begint! Laatste donderde er spontaan een stukje glazuur van mijn tand, na het het sporten heb ik ipv een halve dag 3 dagen spierpijn, als ik een avond ga zuipen heb ik 2 dagen een kater ipv een paar uurtjes.![]()
Ik begin een gammel wrak te worden.
[ afbeelding ]
Veel te ver weg, als ik 3 uur niet kan roken houdt het op.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:12 schreef Sine_Pari het volgende:
@ AchJa, kom je nu ook binnenkort naar DC? Want K. R. en L. zijn hier ook al geweest.
Ja ben er enkel niet meer zo vaak, word nog al moe van een zeker E. met zijn ik als nukubu heb meer verstand van defensie dan de militaire houding.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:11 schreef AchJa het volgende:
M
[..]
Ook jij heb ik daar geschaakt. En volgens mij heb jij die vraag ook nog aan mij gesteld.
Nee.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ga je nu ook net zo zeuren en zielig doen als ER als-ie een pijntje heeft...?
Hij zit toch tv te kijkenquote:
1 woord: GOEDMAAKSEKS.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:19 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja en gelukkig kan hij dit later niet meer lezen.
Dude.... ben je zo wanhopig voor seks?quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:23 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Misschien kan ik mevrouw Sine Pari hier ook nog wat hatelijke opmerking laten plaatsen.
Doet het nietquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:25 schreef hcwp het volgende:
De enige keer dat ik de playboy zou kopen:
[ afbeelding ]
Niet voor seks, maar heb al in tijden geen goedmaakseks gehad.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dude.... ben je zo wanhopig voor seks?
Whehehe....quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:26 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Niet voor seks, maar heb al in tijden geen goedmaakseks gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |