Hoezo aangeboden? Maar het zou dus dat zijn of CIOS? Hmmm keuzes...quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:37 schreef Thaboel het volgende:
Oke. Probleem. Krijg net een vacature aangeboden als Kpl brandweer bij de klu. Dus die ligt voor me klaar als ik het keuringstraject doorkom. Maar school is dus ookal zo goed als rond, maar dit leuk me ook echt super...
Jep, zoals ik op de FP al zij, volgens mij zijn dit de eerste redelijk verstandige woorden van de man sinds tijden.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:10 schreef Pumatje het volgende:
Oh, en er is positief nieuws van Hillen, check het nieuwstopic
3x raden....quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:05 schreef ErwinRommel het volgende:
Ohhh, en met betrekking tot dat nieuwe camo-pak, het komt er!!! En ik weet al welke eenheid het eind volgend jaar als eerste gaat dragen.
Geen idee, dat kon men mij niet zeggen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:26 schreef hoogvlieger het volgende:
gaan ze er eigenlijk geleidelijk al het camo spul op aanpassen? Dus ook ruza's, ops-vesten, voertuigcamo etc?
Painf, GNK, admeurs?quote:
Bezuinigen hequote:Op donderdag 7 juli 2011 19:27 schreef Thaboel het volgende:
@hoogvlieger ja blijkbaar zit ik daar ook in de database
Enne ik mis beenzakken bij die broeken
Uhhh... Garderegiment Grenadiers en Jagers, ofwel het 11e InfBat?quote:
Pak is nog een prototype, maar camo-patroon is wat er gaat komen. Komen nog enkele aanpassingen aan tenue zoals bv die "beenzakken" etc. Ontwerp nog niet definitief, camo type wel.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:27 schreef Thaboel het volgende:
@hoogvlieger ja blijkbaar zit ik daar ook in de database
Enne ik mis beenzakken bij die broeken
Nopequote:Op donderdag 7 juli 2011 19:32 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Bezuinigen hedie mag je er naar eigen inzicht opnaaien.
[..]
Uhhh... Garderegiment Grenadiers en Jagers, ofwel het 11e InfBat?
quote:
Dan de TD anders geef ik het op..quote:
Die las ik ook jaquote:Op donderdag 7 juli 2011 19:39 schreef Rave_NL het volgende:
De correcte versie is Pas op het kan hier stinken, mariniers eten alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |