quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2011 03:38 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Bet he wish he had a Shetland pony, beats an (small) ass
quote:Op woensdag 6 juli 2011 03:43 schreef Cobra4 het volgende:
Hier één die het woord theatre in Theatre of War niet begrijpt.
[ afbeelding ]
quote:
Hehe al eens gehoordquote:Op woensdag 6 juli 2011 04:02 schreef Sine_Pari het volgende:
"What's Osama bin Laden going to be for Halloween?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 04:10 schreef Royyy het volgende:
Maarja, hij had de naam ook niet echt mee... schuif wat met de letters en je had kunnen voorspellen waar hij zou eindigen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank. Weltrusten.quote:Op woensdag 6 juli 2011 04:39 schreef Royyy het volgende:
Ik ga er maar eens vandoor. Fijne avond Sine, fijne dienst nog Cobra
De Nederlandse mariniers ook nog, stond ooit een stuk over in de Alle Hens.quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:36 schreef Nibb-it het volgende:
Mogge,
Sine over jouw vraag, de Russen gebruiken nu nog paarden maar alleen in bergachtige gebieden voor de logistiek.
dat nou vervelendquote:Op woensdag 6 juli 2011 10:04 schreef Rave_NL het volgende:
Ik moet m'n verlof opnemen.
Heb nog iets meer dan 370 uur staan..
Nope, jammer genoeg laat m'n trainingsschema dat niet toe..quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:28 schreef Braamyo het volgende:
[..]
dat nou vervelenddus halve werkweken tot aan 2012?
Very true indeed, dan nog een weekje of twee herfstvakantie en nog eens 2 weken kerst en je bent er weer van afquote:Op woensdag 6 juli 2011 10:32 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nope, jammer genoeg laat m'n trainingsschema dat niet toe..
Maar 5 weken zomerverlof en dan nog een maand achter de hand is ook niet verkeerd..
Ligt eraan of de zon vanmiddag doorbreektquote:Op woensdag 6 juli 2011 10:00 schreef Braamyo het volgende:
moguh iedereen, hebben jullie net zo'n relaxe dag als ik vandaag?
Mhua, ook zonder zon kan ik me wel vermaken hoor. Behalve een vrijwillig rondje hardlopen heb ik nog helemaal niks gedaan vandaag. En het is nog wel een werkdagquote:Op woensdag 6 juli 2011 10:52 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ligt eraan of de zon vanmiddag doorbreekt
Verlof hier maar ik had het gisteren te druk om even in de zon te liggen, en nu is ie er natuurlijk niet meerquote:Op woensdag 6 juli 2011 10:58 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Mhua, ook zonder zon kan ik me wel vermaken hoor. Behalve een vrijwillig rondje hardlopen heb ik nog helemaal niks gedaan vandaag. En het is nog wel een werkdag
quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:23 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Moest 's middags oa. nog wat kampeerspullen halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |