Gekke jongen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:26 schreef Schooiboy het volgende:
[..]
mogen dieren ook? altijd al een egel willen neuken
ik kan geen egel betalenquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:28 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Gekke jongen.
Slaap lekker sciter.
Nee, ik was lui.quote:
Over Sarah Palin.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Weet niet meer, waar ging het over?
lui is fijn!quote:
jij snapt het. Iedereen vraag of aan je of je een magnum of cornetto wilt. doe mij maar een perenijsje of raketje.quote:
Calippo Cola.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jij snapt het. Iedereen vraag of aan je of je een magnum of cornetto wilt. doe mij maar een perenijsje of raketje.
ik kijk de tour in de gym. samen met aightie.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:31 schreef Boterbartje het volgende:
Mensen die tour kijken hier? dat is pas fijn om lui op de bank te liggen en een beetje dat tour geneuzel aan te horen
fistini perenijs?quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jij snapt het. Iedereen vraag of aan je of je een magnum of cornetto wilt. doe mij maar een perenijsje of raketje.
quote:
Ja, dat vind ik dan weer niet echt wat. Zeg maar.quote:
quote:
leuk he, alleen dat is niet lui.. maar ook wel chil neem ik aan!quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik kijk de tour in de gym. samen met aightie.
Juist. Al die chocoladedingen zijn zoveel minder lekker.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
OMNOMNOMNOM, al moet ik zeggen dat ik een niet waterijsje soms ook wel kan waarderen als het maar niet zo'n pakboter -ijsje is. zoals eenquote:
Ik heb in de zon gezeten om aan mijn kleur te werken, moet ook gebeuren.quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:33 schreef Omdatappel het volgende:
Mja, ik ga maar slapen. Morgen weer werken enzo.
Slaap lekker alvast allemaal en kusjes.
slaap lekker en werkse!quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:33 schreef Omdatappel het volgende:
Mja, ik ga maar slapen. Morgen weer werken enzo.
Slaap lekker alvast allemaal en kusjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |