Nee, al zouden ze, ik heb een vrij dikke huid.quote:
Dikzak.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:17 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee, al zouden ze, ik heb een vrij dikke huid.
Ik kijk er tegenaan als een strategische stap om de kans op slagen te verhogen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:15 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ben nog niet afgestudeerd!
Als we toch allemaal jolig om ons eigen falen aan het doen zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon een 7 halen op CSE M&O en je staat een vijfquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:16 schreef JApieman het volgende:
[..]
Lijkt wel veel op mijn situatie, ook dat van die vriendjes van 19-20.Alleen had ik een 9,2 op AK proefwerk die meetelt voor SE dus dat is wel mooi, en voor de rest zijn mijn SE cijfers ook niet heel slecht. Alleen een 3 voor M&O door een project.
Ik sta allemaal vijfen enzo.. en dan bedoel ik 4.5, 4.6,4.8 enzo![]()
Goed bezig, einde oefening?quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik heb mijn p niet en ik haal mijn 45 punten niet
Nee meer zoiets:quote:
Mentaal.quote:
Najah, denk het wel. Kom nu als het goed is op 40 punten. alleen omdat ik een 6 punten tentamen niet heb gehaaldquote:
Dat betekent gewoon een tijd langer student zijn en bier zuipen..quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik heb mijn p niet en ik haal mijn 45 punten niet
denken dat student zijn alleen om bier zuipen draaitquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:19 schreef sciter het volgende:
[..]
Dat betekent gewoon een tijd langer student zijn en bier zuipen..
Mijn vader is 7 jaar student geweest
quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:18 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik kijk er tegenaan als een strategische stap om de kans op slagen te verhogen.Oo, dan is het wel beter misschien ja. En je cijfers voor ANW & Maatschappijleer dan? Die heb je in de 4e al afgesloten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Gewoon een 7 halen op CSE M&O en je staat een vijf
Ik sta allemaal vijfen enzo.. en dan bedoel ik 4.5, 4.6,4.8 enzo¯_(ツ)_/¯
Mentaal onbreekbaar.quote:
Ben je blij met een VMBO-diploma als je een VWO diploma kon hebben?quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:19 schreef Madame_Paon het volgende:
Maar technisch gezien heb ik een VMBO-TL-diploma doordat ik van 3 naar 4 VWO ben overgegaan.
En daar is het dus ook gestopt.
Dus mijn falen valt eigenlijk wel mee.
Jaartje tussen uit, waarschijnlijk werken in het buitenland!quote:
Die waren wel goed trouwens, daar sta ik een 8 op.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:19 schreef JApieman het volgende:
[..]
Oo, dan is het wel beter misschien ja. En je cijfers voor ANW & Maatschappijleer dan? Die heb je in de 4e al afgesloten.
Vet!quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:20 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Jaartje tussen uit, waarschijnlijk werken in het buitenland!
Zaterdag met rijbewijs begonnen en mag over 4 weken op, daarna ga ik naar lloret met m'n kameraden en daarna 2 werken in spanje werken. dan kom ik thuis en moet ik maar eens kijken waar ik werk kan krijgen in het buitenland! en natuurlijk gewoon ook zelf een beetje oriënteren wat ik dan voor studie wil oppakken na dit jaar
huilen met de pet op.quote:
4 naar 5 hier.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:19 schreef Madame_Paon het volgende:
Maar technisch gezien heb ik een VMBO-TL-diploma doordat ik van 3 naar 4 VWO ben overgegaan.
Ik 2 7ens, ook wel oke.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:20 schreef sciter het volgende:
[..]
Die waren wel goed trouwens, daar sta ik een 8 op.
Nou ja.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:19 schreef Madame_Paon het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |