jmr, vrouwen met afro zijn goed.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:45 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Allochtoon van de tweede generatie, ja. Dan ben je wat mij betreft geen echte allochtoon.
[..]
Niet waar.Ik eet meestal aardappels-vlees-groente.
In mijn moeders familie zitten ook heel veel blanke Nederlanders.
[..]
Nee. Ik heb wel kroes haar, maar ik doe het altijd in een staart, want het zijn de jaren '70 niet meer.
en andere mensen die uit dat pak willen drinken danquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:46 schreef Boterbartje het volgende:
Ik heb een pak melk uit de koelkast gepakt en nu drink ik uit het pak, en dat is lekker!
hmm, ok ik ben toevallig ook in het buitenland geboren maar ben hier opgegroeid .. basisschool, vwo tot nu zegmaar dus ik ben voor gevoel gewoon nederlanderquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:45 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Allochtoon van de tweede generatie, ja. Dan ben je wat mij betreft geen echte allochtoon.
[..]
Niet waar.Ik eet meestal aardappels-vlees-groente.
In mijn moeders familie zitten ook heel veel blanke Nederlanders.
[..]
Nee. Ik heb wel kroes haar, maar ik doe het altijd in een staart, want het zijn de jaren '70 niet meer.
Ik ben gewoon blank, is het dan wel goed?quote:
Ik drink hem toch leeg?quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:48 schreef FreezePop het volgende:
[..]
en andere mensen die uit dat pak willen drinken dan
Ik heb niks tegen zwarten hoor, 1 van m'n beste vrienden is donker.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:48 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik ben gewoon blank, is het dan wel goed?
Mijn ouders zijn ook Fries mang.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:49 schreef FreezePop het volgende:
100% Fries. Gelukkig geboren en getogen in het beschaafde Noord-Noord-Holland.
Onzin.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:49 schreef napoleonfour het volgende:
wtf is wann kwats! ludo? wat is deze.
Die vind ik verschrikkelijk. Ik vind de mensen irritant en het eten smaakt naar hondenvoer (en ziet er ook zo uit).quote:
Dan blijft de vraag: waarom gaat Humberto tannen?quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:49 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ben zwarter dan Humberto die heeft getanned.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |