wauw, zweedse meisjes zijn altijd heel mooi zeggen ze toch?quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:39 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mijn vader is Zweeds, mijn moeder in Nederlands.
Heb je eigenlijk ooit in zweden gewoond?quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:39 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mijn vader is Zweeds, mijn moeder in Nederlands.
Eeeh ja, dat zeggen ze inderdaad...quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:40 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
wauw, zweedse meisjes zijn altijd heel mooi zeggen ze toch?
Monkyyy is toch ook een mooie meidquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:40 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
wauw, zweedse meisjes zijn altijd heel mooi zeggen ze toch?
Volgens mij klopt dat wat ik zie aan je ui en fobo hihi!quote:
Ik spreek het ook niet, ik vang slechts zo nu en dan wat op.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:43 schreef Schooiboy het volgende:
[..]
jott
ik spreek geen zeeuws en ik woon er ook niet
Die klinkt sowieso niet goed.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:43 schreef Schooiboy het volgende:
[..]
Demi de Zeelander,klinkt niet lekker ofwel?
Friezen zijn ook Nederlanders hoor.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:43 schreef Boterbartje het volgende:
Zeeuws = gewoon nederlands toch? alleen friesen zijn geen nederlanders toch? doutzen wel, die moet van mij nederlander zijn
Jaa maar dat is toch een erkend andere taal zegmaar ?quote:
Allochtoon van de tweede generatie, ja. Dan ben je wat mij betreft geen echte allochtoon.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:38 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
dan ben je dus ook een allochtoon haha,
Niet-oorspronkelijke bewoner (m.n. gebruikt als aanduiding voor personen met een niet-blanke huidskleur, die zelf - of van wie de ouders - in het buitenland geboren zijn, bv. buitenlandse werknemers) van wiki
dus als je pap of mam het is, dan ben je het zelf ook
Niet waar.quote:
Nee. Ik heb wel kroes haar, maar ik doe het altijd in een staart, want het zijn de jaren '70 niet meer.quote:
Volgens mij is Fries wel een officiële taal ja, maar Friezen zijn wel Nederlanders.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Jaa maar dat is toch een erkend andere taal zegmaar ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |