Succes iig. Is het geen webshop die ook vestigingen heeft oid?quote:Op donderdag 14 juli 2011 09:45 schreef Repeat het volgende:
Nu maar hopen dat ze niet moeilijk doen met terugsturen. Zometeen even bellen.
oke man. thanksquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:21 schreef jogy het volgende:
http://members.quicknet.nl/jogy/minimal.wltheme.zip dus
[ afbeelding ]
en de zip moet geplaatst worden op sdcard\data\com.teslacoilsw.widgetlocker\themes en je bent klaar.
widgetlocker dus wel eerst installeren.
Die indruk kreeg ik al. Nou, we zullen zien. Sinds een kwartiertje ben ik, na zes uur (6! %$#$#$ uur!) in de rij te hebben gestaan eigenaar van een prachtige Samsung Galaxy S 2. En nu lekker mee klooien!quote:Op donderdag 14 juli 2011 08:56 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Om heel precies te zijn: het is klote!
Foto's van het internet, dus niet zelf gemaakt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:20 schreef Catch22- het volgende:
heb je de resolutie en kwaliteit goed ingesteld?
De S2 heeft niet zo'n heel scherp scherm hoor, dus daar kan het niet aan liggen. Geef eens een voorbeeldfoto?quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:18 schreef Repeat het volgende:
Wat ik echt gek vind (ik probeer nog een oplossing te zoeken voordat ik em terugstuur) is dat foto's er zo slecht uitzien. Dan bedoel ik niet de kleuren, maar het lijkt alsof er enorme jpeg compressie op foto's zit die je op het internet bekijkt. Op mn iPhone zijn dezelfde foto's een stuk scherper en minder "rommelig"...
OF zou het scherm zoveel scherper zijn dat het meer foutjes in de foto weergeeft?
Die link doet het niet yoquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:35 schreef Repeat het volgende:
http://interfacelift.com/(...)rsview_1600x1200.jpg
Bijv, vind ik toch niet helemaal scherp op het display...

nee die werkt niet op de SGS2quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:32 schreef Repeat het volgende:
Doet de software-update in het toestel zelf het bij jullie ook niet? Want als ik em zo zou kunnen updaten zou dat ook goed zijn, maar dat werkt ook niet
Dit al helemaal doorgelopen om KIES aan de praat te krijgen?quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:32 schreef Repeat het volgende:
Doet de software-update in het toestel zelf het bij jullie ook niet? Want als ik em zo zou kunnen updaten zou dat ook goed zijn, maar dat werkt ook niet
FF downloaden en dan gebruikenquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:18 schreef Repeat het volgende:
Wat ik echt gek vind (ik probeer nog een oplossing te zoeken voordat ik em terugstuur) is dat foto's er zo slecht uitzien. Dan bedoel ik niet de kleuren, maar het lijkt alsof er enorme jpeg compressie op foto's zit die je op het internet bekijkt. Op mn iPhone zijn dezelfde foto's een stuk scherper en minder "rommelig"...
OF zou het scherm zoveel scherper zijn dat het meer foutjes in de foto weergeeft?
Missedit heeft gewoon zelf een font-optiequote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:10 schreef Rekkie het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe ik in widgets als MissedIt en Simple Text (en waar mogelijk ook Android zelf) andere lettertypes gebruik?
Ja dat weet ik maar ik wil graag fonts toevoegen. Welk formaat moeten deze hebben en waar kun je het beste fonts verkrijgen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:26 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Missedit heeft gewoon zelf een font-optie
Fontchangerquote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:10 schreef Rekkie het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe ik in widgets als MissedIt en Simple Text (en waar mogelijk ook Android zelf) andere lettertypes gebruik?
Briljant, thanks~!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Fontchanger. Heb ik gisteren toevallig gedaan
.
Heb je die stappen nou al doorlopen?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:12 schreef Repeat het volgende:
Ik snap niet waarom Samsung zo nodig Kies aan me moet opdringen en OTA updates niet ondersteunt. Andere androidtelefoons doen dit toch wel, waarom zij dan niet?
Echt naatje
kies opstarten, daarna zegt hij zelf dat er een update isquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:52 schreef Aneurysma het volgende:
HALLO HELP MIJ IK WIL UPDATEN NU HEB IK HEM AANGESLOTEN EN STAAT ER. CONNECTED PRESS THE HOME BUTTON TO QUIT SAMSUNG KIES.
HOE UPDATE IK NU?????!
Als ik Kies opstart begint hij gewoon over draadloos verbinding maken door dat adres in je browser in te vullen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:59 schreef gogosweden het volgende:
[..]
kies opstarten, daarna zegt hij zelf dat er een update is
kies opstarten op je pcquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:01 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Als ik Kies opstart begint hij gewoon over draadloos verbinding maken door dat adres in je browser in te vullen.
Oh kut. Sorry dropje.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:04 schreef gogosweden het volgende:
[..]
kies opstarten op je pcdus dat programma downloaden en dan installeren
Welk melding krijg je? En je moet wel zelf de fonts erop zetten he?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:58 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Briljant, thanks~!
Edit, werkt niet bij mij.... zal door mijn Custom Rom komen
Dat heb ik gedaan..... in de map /sdcard/fonts heb ik een 3-tal fonts staanquote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:01 schreef jogy het volgende:
[..]
Welk melding krijg je? En je moet wel zelf de fonts erop zetten he?
Ik heb ook geen camera sound meerquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:18 schreef gogosweden het volgende:
ben ik nou de enigste die door de KF3 update de camera sound niet meer heeft?
ik kan ook geen optie vinden waar ik de sound aan kan zetten trouwensquote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:33 schreef Salsaneck het volgende:
[..]
Ik heb ook geen camera sound meer
Ook geen last meer van WiFi delen trouwens.
Bij mij geeft hij gewoon geluid als het geluid aanstaat. Maar als hij uit staat, op tril dus, geen geluid.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:47 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik kan ook geen optie vinden waar ik de sound aan kan zetten trouwens
ik ook niet. wel nog de cpu bug
heb het even getest en je hebt gelijk. camera geluid is wel veeel zachter danquote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:48 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Bij mij geeft hij gewoon geluid als het geluid aanstaat. Maar als hij uit staat, op tril dus, geen geluid.
ja, dat ook! wss dus een klein bugje in android geweest denk ikquote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:50 schreef Aneurysma het volgende:
Trouwens. Sinds de update is mijn batterij-verbruik-dinges ook helemaal veranderd. Android OS neemt nu 56% in en het Display nog maar 22% terwijl het eerst ongeveer andersom was.
ze moeten in ttf formaat zijn en ook een bepaalde naamstructuur volgens mij. Als ik vanavond tijd heb kan ik je wel een linkje sturen met 150 fonts die je kan gebruikenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:50 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan..... in de map /sdcard/fonts heb ik een 3-tal fonts staan
Ik krijg nu de melding dat er geen fonts in de desbetreffende map staan.
Welk format moeten ze hebben?
Heb ik ook niet meer.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:33 schreef Salsaneck het volgende:
[..]
Ik heb ook geen camera sound meer
Ook geen last meer van WiFi delen trouwens.
Dat zou top zijn....quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:53 schreef jogy het volgende:
[..]
ze moeten in ttf formaat zijn en ook een bepaalde naamstructuur volgens mij. Als ik vanavond tijd heb kan ik je wel een linkje sturen met 150 fonts die je kan gebruiken.
Ja, werkt niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:23 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Heb je die stappen nou al doorlopen?
Klik -> Samsung Galaxy S2 #7 - Gewoon tof
Download nou in Kies dat verbindingsproggie, dan werkt het gelijk.quote:
Heb ik alleen die apps nodig of moet ik 'm ook rooten? Twijfel namelijk nog steeds of ik dat zal doen. Als je gaat doemdenken, wat zijn dan de nadelen van het rooten?quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:00 schreef jogy het volgende:
[..]
Widgetlocker voor de mogelijkheid van het verneuken.. erh aanpassen van je lockscreen, easy clock widget (volledige versie), Missed it voor de meldingen en de slider is die van minimal mod maar die png´s heb ik zelf doorzichtig gemaakt op de pc met Gimp(50%) Oh, en je moet ook even prutsen in missed it voor hij meer pakt dan enkel je gmail/telefoon/bericht
En onderstaande wat ik in die reactie schreef heb je ook gedaan?quote:
quote:Blijkbaar was ik niet de enige die problemen had met de USB-drivers en Kies onder 64-bit Windows 7. Na wat geneuzel in de devicemanager en zo kwam ik ergens diep verstopt onder "Advanced / Afblijven / Beware of the Tiger / Dit snap je toch niet" de melding "MTP This device cannot start. (Code 10)" tegen. Via grote vriend Google landde ik op deze pagina:
http://mobilejust.blogspo(...)s-device-cannot.html
Korte samenvatting: USB-debugging aanzetten. Aansluiten en wachten tot W7 uitgespeeld is. Loskoppelen, debug uit, weer aansluiten en gaan.
Dat je het niet begrijpt en van alles fout doet. Dit kan leiden tot het gedeeltelijk of volledig niet meer functioneren van het toestel, ontwrichting van het beturingssysteem, lelijke homescreens en grote kans op zelfontbranding dan wel implosie van het toestel.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:29 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Heb ik alleen die apps nodig of moet ik 'm ook rooten? Twijfel namelijk nog steeds of ik dat zal doen. Als je gaat doemdenken, wat zijn dan de nadelen van het rooten?
Dat vooral! (quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:36 schreef MetBas het volgende:
en grote op zelfontbranding dan wel implosie van het toestel.
Ja, werkt niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:30 schreef Dlocks het volgende:
[..]
En onderstaande wat ik in die reactie schreef heb je ook gedaan?
[..]
Overigens staat het display van de telefoon zelf wel op verbondenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:48 schreef Repeat het volgende:
Telefoon is zo uit de doos, staat alleen angrybirds op. Verder niks mee gedaan.
Kies start, maar blijft dan "verbinden".
Heb stuurprogramma's al opnieuw geinstalleerd, ge-experimenteerd met de volgorde van aansluiten etc etc
Dan is het een dikke 'meh' inderdaadquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:51 schreef Repeat het volgende:
[..]
Overigens staat het display van de telefoon zelf wel op verbonden
Whehehe. Gelukkig maarquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:01 schreef Repeat het volgende:
Op een andere usbpoort werkt ie wel
Wat de fuck
Welke versie staat er bij jou als je op gt-i9100 klikt en dan bij basisgegevens?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:14 schreef Schitzo het volgende:
Repeat bij jou wel de "firmware upgrade" beschikbaar? ik snap er echt geen klote meer van
PDA: KE3 PHONE:KD1 CDC:KE3quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Welke versie staat er bij jou als je op gt-i9100 klikt en dan bij basisgegevens?
Ja, eindelijkquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:14 schreef Schitzo het volgende:
Repeat bij jou wel de "firmware upgrade" beschikbaar? ik snap er echt geen klote meer van
En staat daaronder dat het de laatste update is?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:25 schreef Schitzo het volgende:
[..]
PDA: KE3 PHONE:KD1 CDC:KE3
Op me telefoon nog steeds android 2.3.3
Yep..quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:56 schreef jogy het volgende:
[..]
En staat daaronder dat het de laatste update is?
Dan kan je alleen nog de ODIN methode doen vermoed ik.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:08 schreef Repeat het volgende:
Firmware upgrade met Kies is net mislukt, toestel doet niks meer
En bij hulpmiddelen > instellinge voor firmware upgrade staat het vinkje aan bij ' automatisch laatste firmware uitvoeren'? Heb je de nederlandse trouwens?quote:
Dat is wederzijds denk ikquote:
Engelse thread over het firmware upgraden van je smarthpone, eerste post in ieder geval.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:26 schreef Repeat het volgende:
Bij messages in Odin verschijnt dit:
<OSM> All threads completed. (succeed 0 / failed 0)
En dan lijkt ie niks te doen. Moet ik verder iets zien ofzo? Is er ergens een handleiding?
KE3 is de T-mobile branded versie. Komt er (als ik het goed begrepen heb) in het kort op neer dat T-mobile als het ware op eigen houtje een eigen firmware gemaakt waardoor Kies niet kan update OF dat KE7 al in jouw KE3 verwerkt zit.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:25 schreef Schitzo het volgende:
[..]
PDA: KE3 PHONE:KD1 CDC:KE3
Op me telefoon nog steeds android 2.3.3
Gelijk heb je, dit wordt niks meer nee. Ik ben helemaal happy met de mijne maar als ik hetzelfde gezeik had gehad als jij nu hebt dan zou het mijn vertrouwen in het product weinig goed doen. Alsof e een gloednieuwe auto koopt en vanaf dag twee de koppeling vervangen moet worden en het door blijft etteren, kan de auto nog zo goed zijn maar je rijdt er gewoon niet meer lekker in.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:50 schreef Repeat het volgende:
De firmwarecrashherstelfunctie is een keer of 4 zelf gecrasht
Uiteindelijk gelukt en teruggezet naar fabrieksinstellingen. Ik stuur em maandag terug.
Precies, ik baal ook dat er zoveel gedoe is, want het toestel zelf vind ik erg mooiquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:57 schreef jogy het volgende:
[..]
Gelijk heb je, dit wordt niks meer nee. Ik ben helemaal happy met de mijne maar als ik hetzelfde gezeik had gehad als jij nu hebt dan zou het mijn vertrouwen in het product weinig goed doen. Alsof e een gloednieuwe auto koopt en vanaf dag twee de koppeling vervangen moet worden en het door blijft etteren, kan de auto nog zo goed zijn maar je rijdt er gewoon niet meer lekker in.
Joh je bent gewoon een apple-fanboy die na 1 seconde al miepte dat je hem terug wilde sturen. Daarna onzin over slecht beeld (quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:50 schreef Repeat het volgende:
De firmwarecrashherstelfunctie is een keer of 4 zelf gecrasht
Uiteindelijk gelukt en teruggezet naar fabrieksinstellingen. Ik stuur em maandag terug.
Ah daar is apple-fan-opa.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:14 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat een gepruts allemaal wat ik hier lees.
Ja want Larry Page en Sergey Brin zullen er veel voorzichtiger mee omgaan natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Het is gewoon vette shizzle die werkt. Zonder dat je moet betalen en al je personalia aan de firma Steve Jobs en Co moet geven.
Zijn laatste iphone concurrent is dan ook al wat ouder, maar eerlijk is eerlijk, een downloadmodus voor je eigen ROM zal Iphone nooit krijgen neequote:En met 1.000 x meer functionaliteiten.
Gelukkig wel ja.....!!! Oh en daar is niets pijnlijks aanquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:29 schreef MetBas het volgende:
Soms is het verschil tussen fok en Tweakers zo pijnlijk duidelijk.
Het klinkt mij toch erg naar mijn oude buurman die altijd aan zijn landrover stond te sleutelen. Kon ie helemaal uit elkaar halen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Het is gewoon vette shizzle die werkt. Zonder dat je moet betalen en al je personalia aan de firma Steve Jobs en Co moet geven. En met 1.000 x meer functionaliteiten. Maar ja, er zijn ook nog mensen die in auto's zonder injectie rijden, dus soit.
Ja jij lijkt mij ook zo iemand die liever in een Toyota Prius rijd dan een Landrover en nog niet eens zelf een band kan verwisselen of in een diesel naar de bougies loopt te zoeken.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 09:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het klinkt mij toch erg naar mijn oude buurman die altijd aan zijn landrover stond te sleutelen. Kon ie helemaal uit elkaar halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |