Dat is het klassement van etappe 4quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:57 schreef Tompsen het volgende:
Wanneer komt het klassement met etappe 4 erbij?
Oke dan mag ik wel eens puntjes gaan pakkenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:58 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Dat is het klassement van etappe 4De "3" staat er enkel teveel
[zoetemelkmodus] De tour is nog lang en Parijs is nog ver [/zoetemelkmodus]quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:05 schreef golfer het volgende:
Ik sta liever niet te vroeg aan de leiding, want dan moet ik die weer gaan verdedigen.
Pas in Parijs vind ik het goed genoeg.
Ik ben al lang blij dat ik hem 3 dagen heb mogen dragenquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:05 schreef golfer het volgende:
Ik sta liever niet te vroeg aan de leiding, want dan moet ik die weer gaan verdedigen.
Pas in Parijs vind ik het goed genoeg.
En waar was Farrar vandaag nou?quote:4. Je hebt tot 8 a.m. voor de etappe de tijd om je drie namen door te geven. Ben je te laat dan speel je die etappe niet mee. De volgende etappe kan je terug meespelen.
meestal wel; sommigen Swift/Feillu enz.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:18 schreef Tompsen het volgende:
Iedereen met 60 punten had: Cavendish, farrar/ Petacchi, rojas?
Ik zal het nakijken. Volgende keer als er iets fout gaat zelf graag de link naar de post plaatsen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:30 schreef JopJuh het volgende:
Ik had vorige ronde Cav en Rojas in mijn team en zie nu 0 punten, graag aanpassen !!!
1 Hushovd
2 Gilbert
3 Rojas
Voor morgen
De Dagzege #1quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:37 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Ik zal het nakijken. Volgende keer als er iets fout gaat zelf graag de link naar de post plaatsen.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:15 schreef DeMessias het volgende:
Gefeliciteerd CoosWinnende prono: 1. Cavendish (1) 2. Hushovd (10) 3. Rojas (3)
[ afbeelding ]
Ah, shit. Alweer mis vandaag dusquote:Op woensdag 6 juli 2011 17:31 schreef golfer het volgende:
Jammer Doff.
[..]
En waar was Farrar vandaag nou?
Boonen, na gisteren? Jij hebt left.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:53 schreef Doff het volgende:
1. Rojas
2. Hushovd
3. Boonen (ik blijf er gewoon stug op door gaan)
Ah, lees het nu jaquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:56 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Boonen, na gisteren? Jij hebt left.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 02:15 schreef Nober het volgende:
Ik vind overigens dat roos85 100 punten moet krijgen als Evans mee sprint vandaag.
ik heb geen ideequote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Moet kunnen maar ik vraag me dan wel af, waarom zou Evans een sprintetappe willen winnen?
Ik was toch wel erg dichtbij een mooie dagzege met Cavendish, Greipel en Feillu....quote:
Met de tegenwoordige technologie kan je alles zien via een camera die loodrecht op de lijn staatquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:39 schreef Tompsen het volgende:
Voor m'n gevoel was greipel toch echt eerder over de streep dan Petacchi.
Gelukkig nét niet. Er was iets mis met Gramulanions puntentotaal, maar hij blijft wel eerste met 10 punten voorquote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:35 schreef golfer het volgende:
En onze organisator staat nu zelf bovenaan in het algemeen klassement.
Ik voel de spanning.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:45 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Gelukkig nét niet. Er was iets mis met Gramulanions puntentotaal, maar hij blijft wel eerste met 10 punten voor
moet wel een van de lastigste prono's geweest zijn want veel verschillende
idd. Zit al te dubben of ik nog moet veranderen.quote:
Alledrie in de kopgroep, hup !quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:22 schreef JopJuh het volgende:
Morgen is ook echt een kut dag ...
1. Voeckler
2. Casar
3. Hoogerland
Totale gok
quote:Op zondag 10 juli 2011 18:16 schreef DeMessias het volgende:
Klassement maak ik morgen op; vandaag geen zin en geen tijd voor. Hoogerland en Flecha zal ik op 0 punten laten staan ipv -5 wegens uitzonderlijke omstandigheden.
Geen idee, doe maar een suggestiequote:
Nooit je regels aanpassen tijdens een pool....daar komt altijd gezeik van. Over een paar dagen zijn er weer byzondere omstandigheden, hoe lullig ook.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:22 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Geen idee, doe maar een suggestieAndere valpartijen heb ik niets aangepast maar toen was geen van die namen gepronostikeerd...
oh oke, dan maar zo laten lijkt mequote:Op zondag 10 juli 2011 18:22 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Geen idee, doe maar een suggestieAndere valpartijen heb ik niets aangepast maar toen was geen van die namen gepronostikeerd...
Ik heb de etappe niet gezien, enkel de laatste 40 km dus heb ik er geen idee van of ze voorop gebleven zouden hebben.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ze hebben nu eenmaal geen top 10 gereden.
Door pech, ja, maar zonder pech blijft die kopgroep niet eens vooruit.
Mee eens, ook al had ik Hoogerland in de top-3.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:32 schreef Mercurial het volgende:
Dit is een risico van elke pool. Bij Telesport ofzo geven ze je nu ook geen punten voor Flecha. Gewoon volgens de normale regels beoordelen.
Zat er ook niet ver vanaf...quote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 00:00 schreef de_boswachter het volgende:
Morgen;
1: Vinokourov
2: van den Broeck
3: Willems
baasquote:Op maandag 11 juli 2011 00:00 schreef de_boswachter het volgende:
Morgen;
1: Vinokourov
2: van den Broeck
3: Willems
Ik neem aan dat er wel meer renners dat hebben gezegd?quote:Op maandag 11 juli 2011 19:37 schreef sausagin het volgende:
denk Leukemans omdat hij zei dat hij in de tour voor een ritzege ging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |