Dat moet zich nog uitwijzen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:28 schreef Poepoog het volgende:
[..]
En nu nogmaals serieus, wat denk jij dat het nut is van een dergelijk excelsheet voor dergelijke kleine aankopen, een sheet die je zelf kan maken.
Dankje!quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:33 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ok, laat je het weten. Veel plezier nog op FOK! he.
Nee hoor, lijkt mij gewoon wel een tof dingske!quote:
En zijn haar wassen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:08 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Hij had beter wat te eten kunnen kopen ipv een zonnebril...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is de jongen die alle Dos aanvallen doet. Hij krijgt alleen geen salaris maar zonnebrillen. Ik vind m'n zonnebril trouwens ineens niet meer zo tof.quote:
PCM (Personal Computer Magazine) heeft hier ooit een artikel over gemaakt. Kan 'm alleen zo niet terug vinden.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:18 schreef TuurDS het volgende:
Heeft er eigenlijk ooit al pers die dingen bezocht? Ik wil wel eens een reportage zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel een beetje een duf artikel trouwens...
Buyincoins?quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:11 schreef Poepoog het volgende:
Weet iemand al wanneer de Coins het weer gaan doen, en of ze de coins die niet zijn bijgeschreven, alsnog gaan bijschrijven.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:30 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
PCM (Personal Computer Magazine) heeft hier ooit een artikel over gemaakt. Kan 'm alleen zo niet terug vinden.
EDIT: Fokker "Karina" heeft 'm ingescand een heeeeel aantal topics geleden:
(even in spoiler vanwege grote scans)jammer dat er niet in staat hoe die "iphone" bevaltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel een beetje een duf artikel trouwens...
niet meer
Waardeloos? Het ziet er wel cool uit :pquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:47 schreef monkeybrain het volgende:
Ik heb een waardeloos mini keyboard gekocht voor het duivelse bedrag van ¤6,66 op Ebay![]()
Ik heb een Apple keyboard aan de pc hangen maar dan mis je een aantal functies, of ik ben te lui om het uit te zoeken. Dan hang ik wel een 2e keyboard aan de pc voor als ik ctrl-alt-del moet doen ghehe![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:57 schreef shiznuts het volgende:
Nieuwe shizzle besteld...
Deze (ja...) + Deze, - 7% korting + gratis deze.
Deze van Ebay. Wil eens zoomables op AA/AAA proberen, handig voor fotografie als je de bundels en niet alleen de intensiteit kunt aanpassen.
Je had ook bij DX deze... maar had me ingelezen en kan goed zijn dat het binnenwerk anders is en het resultaat dus niet hetzelfde als de Sky Ray. Die Manafont kende ik niet, die lui van het forum wel, maar was zelfde prijs bij Lightake en daar kon ik 7% korting krijgen (+ gratis LED pig dus). Dan had je ook nog deze en deze, maar dat zijn prijzen zonder shipping. En ze waren op dat ene forum met die flashlightnerds echt bang voor dat ding. 'Wat? 4x 18650! Ik wil niet dood!'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |