Aktie is voorbij naar mijn weten.. dus geen linkje meerquote:Op maandag 11 juli 2011 17:54 schreef alxzhu het volgende:
[..]
Zijn de oordopjes van topons op? Zo nee kan iemand de link ff plaatsen. Thx
Nooo! Khad het toen nog geprobeerd. Kon alleen niet afrekenen.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:04 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Aktie is voorbij naar mijn weten.. dus geen linkje meer
waarom is dit jammer?quote:Op maandag 11 juli 2011 18:31 schreef Koen. het volgende:
Chinaprices.us heeft ook AliExpress toegevoegd. Jammer.
Inderdaad jammer, maar als je goed kijkt op aliexpress dan kun je wel goedkoper als de webshopsquote:Op maandag 11 juli 2011 19:08 schreef Koen. het volgende:
[..]
Hoop rommel en onduidelijke advertentie's.
Wel jammer dat er geen trechtertje bij zit, zonde om iets te morsen met het inschenken (ervaring).quote:Op maandag 11 juli 2011 23:52 schreef Syphixx het volgende:
ahja net deze besteld op DX http://www.dealextreme.co(...)r-flask-8-0-oz-18906
ik ben geen alcoholieker maar een slok whisky kan altijd en overal wel genuttigd worden
Ik ook en het geluid valt niet eens tegen!quote:Op maandag 11 juli 2011 14:56 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
Ik ook net een halfuurtje geleden
Ik heb die van Ebay ook maar besteld, ben benieuwd of het wat is. Hoop stiekem dat die binnen 2 weken binnen komt, altijd handig tijdens het kamperen!quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:57 schreef shiznuts het volgende:
Nieuwe shizzle besteld...
Deze (ja...) + Deze, - 7% korting + gratis deze.
Deze van Ebay. Wil eens zoomables op AA/AAA proberen, handig voor fotografie als je de bundels en niet alleen de intensiteit kunt aanpassen.
Je had ook bij DX deze... maar had me ingelezen en kan goed zijn dat het binnenwerk anders is en het resultaat dus niet hetzelfde als de Sky Ray. Die Manafont kende ik niet, die lui van het forum wel, maar was zelfde prijs bij Lightake en daar kon ik 7% korting krijgen (+ gratis LED pig dus). Dan had je ook nog deze en deze, maar dat zijn prijzen zonder shipping. En ze waren op dat ene forum met die flashlightnerds echt bang voor dat ding. 'Wat? 4x 18650! Ik wil niet dood!'
Echte koers: 1 euro = 1,41quote:Op dinsdag 12 juli 2011 08:43 schreef RobertNL het volgende:
Dollar koers paypal 1.36. Die houden al rekening met een Italiaanse duikvlucht
Die heb ik ook ooit besteld.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:57 schreef bulldozer1980 het volgende:
Ik heb deze besteld:
http://www.dealextreme.co(...)or-pc-1-cr2025-26368
Ben benieuwd!Wil een mediapc maken
Ik neem aan dat je de Ibood van vandaag bedoelt? Want "Hier" slaat niet echt ergens op...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:29 schreef Loll het volgende:
zit hier ook een micro usb bij?
zo niet heeft iemand dan een solar lader met micro usb adapter?
excuses aanvaardquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:53 schreef Loll het volgende:
sorry tokko1 voor het vergeten van de link komt idd. stom over
Niet kopen!!! Ik heb 3 verschillende van Bic waaronder ook deze. Ze hebben maar een kleine capaciteit. Ze laden elk mijn iphone 4 op tot 20-25% en dan gaan ze uit. ( laad niet meer op via solarpaneel ). Om em weer ladende te krijgen moeten ze voor 10s gevoed worden via de Usb-in poort . Leuk gadgetgehalte maar dat is dan ook alles.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:53 schreef Loll het volgende:
oo shit link vergeten er in te zetten http://www.buyincoins.com(...)od-product-2092.html
deze solar lader!
ik zie er wel 1 volgens mij maar weet het niet zeker en om nou 7 euro te verspillen is ook jammer. Het staat er verder ook niet bij!
sorry tokko1 voor het vergeten van de link komt idd. stom over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |