Ik neem aan dat je de Ibood van vandaag bedoelt? Want "Hier" slaat niet echt ergens op...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:29 schreef Loll het volgende:
zit hier ook een micro usb bij?
zo niet heeft iemand dan een solar lader met micro usb adapter?
excuses aanvaardquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:53 schreef Loll het volgende:
sorry tokko1 voor het vergeten van de link komt idd. stom over
Niet kopen!!! Ik heb 3 verschillende van Bic waaronder ook deze. Ze hebben maar een kleine capaciteit. Ze laden elk mijn iphone 4 op tot 20-25% en dan gaan ze uit. ( laad niet meer op via solarpaneel ). Om em weer ladende te krijgen moeten ze voor 10s gevoed worden via de Usb-in poort . Leuk gadgetgehalte maar dat is dan ook alles.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:53 schreef Loll het volgende:
oo shit link vergeten er in te zetten http://www.buyincoins.com(...)od-product-2092.html
deze solar lader!
ik zie er wel 1 volgens mij maar weet het niet zeker en om nou 7 euro te verspillen is ook jammer. Het staat er verder ook niet bij!
sorry tokko1 voor het vergeten van de link komt idd. stom over
Misschien is naar de Ibood van vandaag kijken (reclame hieronder, bovenin,, via Fok! kopen steun je indirect het china topic ook nogquote:
Een beetje eindbaas bestelt dan gewoon deze natuurlijk:quote:Op maandag 11 juli 2011 23:52 schreef Syphixx het volgende:
ahja net deze besteld op DX http://www.dealextreme.co(...)r-flask-8-0-oz-18906
ik ben geen alcoholieker maar een slok whisky kan altijd en overal wel genuttigd worden
Moet je allemaal orders plaatsen en dan op rembours als ze dat al hebben, om ze te fokken 8)quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:32 schreef Splackavellie02 het volgende:
Elke keer als ik op BIC uitlog, sta ik opeens ingelogd onder iemand anders z'n account. Heb nu al de accounts van gebruikers uit Australie, Sri Lanka en Spanje voorbij zien komen..
Hoe wil je betalen dan ?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:00 schreef alxzhu het volgende:
[..]
Moet je allemaal orders plaatsen en dan op rembours als ze dat al hebben, om ze te fokken 8)
Rembours betaal je pas aan de deurquote:
Mooie review!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:17 schreef tokko1 het volgende:
Revieuw van de door mij gekochte bril:
[ afbeelding ]
• Een korte introductie van het product:
Het gaat dus over een bril die er voor zorgt dat je diepte in 3D kan zien op een Samsung tv.
Specefiek de 2010 Samgung modellen, de infrarood series.
Deze brillen kosten hier in nederland het veelvoud van wat ze uit china kosten net als met veel produducten. Dus je kan er een paar kopen voor vrienden ipv het hebben van twee brillen en de rest van de mensen dan niets meer zien.
De bril kost bij PandaWill nu $33.19, met de koers van vandaag maar 23 euro! In nederland ben je al snel 50+ voor één bril kwijt.
• Hoelang in bezit?:
De bril is nu een ruime week in bezit, en heb er lekker een paar 3D filmpjes mee gezien!
Bij een vriend die een 2011 model met brillen heeft ook getest en vergeleken. Maar daar kom ik staks op..
Even wat foto’s van de bril.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
• Kwaliteit van het product
De kwaliteit van het product is op z’n zachts gezegd uitstekend te noemen. Ik kan geen minpuntjes vinden behalve de kleine schuifjes die je zou kunnen gebruiken om de bril in uitgeklapte stand vast te zetten. Maar die gebruik ik toch niet. Voor de rest is de kwaliteit van het materiaal goed, de combinatie van getekstureerd rubber met een gladde plastic is prima. Bij de bril worden twee verschillende neusvleugels geleverd, een grote versie en een kleine versie die allebei comfortabel zitten.
De bril werkt op batterij, maar hier is aan gedacht bij dit pakketje, er zit een batterij voor gemonteerd en een extra batterij zit bijgeleverd. Prima service dus.
Het pairen met de TV gaat prima, heel af en toe valt het signaal weg, maar dat heb je nou eenmaal met infrarood…
• verglijking met 2011 model
De nieuwe Samsung tv’s werken met bluetooth in plaats van Infrarood, dus deze bril werkt niet met de nieuwste tv’s. Maar met de 2010 modellen uitstekend. Bij een vriend heb ik een kleine vergelijking gemaakt.
De nieuwe brillen zijn een stuk lichter, ik denk dat het ongeveer de helft van het gewicht is. Ook zijn deze een stuk dunner en heeft beduidend minder onderdelen nodig. Maar werken niet met mijn tv, dus de bril van Pandawill is prima.
Vegrlijkingsfoto (links 2011, rechts de 2010 van PandaWill):
[ afbeelding ]
• Prijs/ kwaliteit-verhouding
In vergelijking met het model van de MM (die bijna exact gelijk is) véél beter. Je betaald weinig voor een toch uitstekend werkend product.
• Tot slot
- Voordelen:
Goedkoop
Van erg hoge kwaliteit, bijna niet van '‘MM versie” te onderschijden.
Extra batterij bijgeleverd
Twee neusvleugels (groot, normaal)
- Nadelen:
De schuifjes om de bril in uitgeklapte positie vast te zetten gaan lastig.
- Bottemline:
Voor deze prijs een heel goed product en zeker leuk om een paar te kopen in combinatie met je 2010 samsung tv!
Linkje naar de 3D bril..
(Bedankt Downstar voor het lenen van je review Layout)
heb ik ook, je ziet enkel de inlog naam verder kun je niet echt op hun account. als je naar andere page gaat staat er gewoon terug ' sign in 'quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:32 schreef Splackavellie02 het volgende:
Elke keer als ik op BIC uitlog, sta ik opeens ingelogd onder iemand anders z'n account. Heb nu al de accounts van gebruikers uit Australie, Sri Lanka en Spanje voorbij zien komen..
Dus je kan altijd dat ding kopen en krijgt dan een 1 cent deal.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:16 schreef 08gnoT. het volgende:
Special Plomotion!![]()
http://www.priceangels.com/promotion.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoop niet dat ik 5% discount krijg voor die 1 cent
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Ik ook hoor, en dat kan volgens mij gewoonquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:33 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Dus je kan altijd dat ding kopen en krijgt dan een 1 cent deal.
Maar als je die Ipad wil winnen moet je je facebook even doorgeven?
Ga niet speciaal een facebook aanmaken voor een actie, dus koop alleen de 1 cent deal.
quote:Omg dat had ik nog neit eens gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoop niet dat ik 5% discount krijg voor die 1 centDan zal 99.9% wel een coupon krijgen
![]()
Ik keek trouwens op PA om een nieuwe groene laser te kopen, de mijne is nu echt officieel in staat van ontbinding. Maar ze hebben de prijzen gewoon verdubbeld(sku 2390, was 9 dollar nog wat)
het betreft mp4nationquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:24 schreef shiznuts het volgende:
Beetje moeilijk te beantwoorden als je niet vertelt om welke shop het gaat. In de regel, uit eigen ervaring, duurt het inderdaad enkele dagen (als in 3 á 4).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.xe.com/ucc/convert/?Amount=1&From=USD&To=EURquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:11 schreef RobertNL het volgende:
Chinese Webshops topic #147 Waar (door Italië) Dollars bijna Euro's zijn !
http://www.xe.com/currencycharts/?from=EUR&to=USD&view=1wquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:12 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
http://www.xe.com/ucc/convert/?Amount=1&From=USD&To=EUR
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |