Dat had ik dus niet in de gaten.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:22 schreef wyccie het volgende:
Je krijgt tegenwoordig ook al waarschuwingen over hoeveel posts een topic nog te gaan heeft.
Poep in je oog.quote:
Ik was op zoek naar filmpjes van primitieve reflexen bij baby's (Moro) en toen klikte ik maar door en door.quote:
Gedwongen zeker?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:29 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik zit herrie in het hotel te kijken, geweldig dit. Een jochie van 24 die echt doodongelukkig en besluiteloos op Bali het hotel van z'n schoonouders moet runnen
het ligt aan de schoonmoederquote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:28 schreef wyccie het volgende:
Ik was op zoek naar filmpjes van primitieve reflexen bij baby's (Moro) en toen klikte ik maar door en door.
Zie PMquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:29 schreef Soempie het volgende:
@ Tim, wat voor opleidingen geef je? Je hebt het wel goed voor elkaar dan.En die stage komt vast ook wel goed. Zou wel mooi zijn in elk geval, want inderdaad tig brieven schrijven, overal achteraan moeten, dat is echt niet tof. Wat houdt je stage in?
Dus je wacht nog op je trouwmaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik ben helaas niet goed in schoonmoedergrappen, omdat ik nog geen schoonmoeder heb...
Trusten Soempquote:
Jij ook voor straks. Ik ga morgen verder reageren via pm.quote:
Naar aanleiding van je Piaget en Sally-Ann was ik op zoek naar dat filmpje, maar wist de naam niet meer! Geweldig, zo schattig.quote:
Is goed, ik garandeer niet dat je snel een antwoord krijgtquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jij ook voor straks. Ik ga morgen verder reageren via pm.
Kitty vind het maar raar allemaal. Ze is ook al een paar uur onvindbaar, waarschijnlijk ergens verstoptquote:
Waarschijnlijk onder het bed in M's oude kamerquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kitty vind het maar raar allemaal. Ze is ook al een paar uur onvindbaar, waarschijnlijk ergens verstopt
Vandaag te horen gekregen dat er, door een telfout (quote:Op woensdag 6 juli 2011 03:44 schreef lubje25 het volgende:
Hoe is t Cobra? Weet je al hoe je nabije en iets langere toekomst eruit ziet qua werk?
quote:Op woensdag 6 juli 2011 03:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vandaag te horen gekregen dat er, door een telfout () nog 1000 man de dienst uit moet. Het zag er al niet goed voor me uit en nu helemaal niet meer.
Rentenieren zal wel niet gaan lukken.quote:Op woensdag 6 juli 2011 03:48 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Oei das minder. Al wel een idee hoe je je dagen gaat invullen als burger?
Je moet niet leren je mond te houden hoor, want het probleem ligt niet in het hier uitstorten van je verhalen, maar in het maken van de verhalen. Ik lig er niet wakker van als je ons dit soort dingen verteld.quote:Op woensdag 6 juli 2011 07:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja lekker he. Ik moet es leren mijn mond te houden maar ik zit hier dus all depri en alleen
En loopt het allemaal nog ongeveer zo als je het zou willen hebben?quote:Op woensdag 6 juli 2011 07:41 schreef iamredleader het volgende:
mogguh
PS, je blijft bezig hèmaarre
kusjes van Jair.
Even een status-update van de verbouwing. Wat is er al gedaan:
1. Slopen/strippen van alle plafonds/muren/zolder (binnenkant).
2. Verwijderen keuken, CV en badkamer.
3. Verwarmingen van de muur, systeem geleegd.
4. Vloeren overal eruit behalve de tegels in de uitbouw en de vloer van de keuken.
5. Sleuven gevreesd en uitgeboord/gehakt voor electra.
Voor de komende dagen op de planning:
1. Vervangen volledige electrasysteem.
2. Verder strippen muren en kastje onder de trap.
3. Dichtmetselen sleuven en beschadigde muren.
Volgende week dinsdag-donderdag moet de muur tussen de keuken en de eetkamer worden gestut en daarna eruit gesloopt, vrijdag komt de aannemer die er een stalen balk onderplaatst zodat we een heuse open keuken krijgenwas eerst niet in de planning, maar gelet op de kosten toch besloten dat dit het woongenot echt ten goede komt.
Tot zover deze post, getikt met stijve/pijnlijke vingers
quote:Op woensdag 6 juli 2011 08:30 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Je moet niet leren je mond te houden hoor, want het probleem ligt niet in het hier uitstorten van je verhalen, maar in het maken van de verhalen. Ik lig er niet wakker van als je ons dit soort dingen verteld.
En verder zeg ik niet of dat moeilijk, makkelijk, handig of dom is, dat mag je zelf bepalen
je krijgt niet een leuk bedrag mee?quote:
Ow wat lief zegquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:27 schreef MaJo het volgende:
En jawel hoor, het is een kittenze heet Noa en is 8 weken oud en even roodharig als ik
mijn ouders hebben haar genomen met het idee dat ze bij hun zou blijven wonen maar G. smolt meteen en ze mag bij ons wonen
Bijna altijd...quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:26 schreef TradeMarkie het volgende:
ik dacht trouwens dat rode katten altijd katers zijn. of is dat een fabeltje?
Hallo mams!!quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:47 schreef Soempie het volgende:
Een rode kitten, wat lief.Snel foto's posten hoor!
En IARL, jullie gaan hard zeg!
Goedemorgen.
quote:
oh, ik dacht een rokende moederquote:
* CaLeX gaat naast Mark zitten niesenquote:Op woensdag 6 juli 2011 09:46 schreef Mark het volgende:
Zo, kom je onvermoed binnen, val je met je neus in een rode poes
* Mark is allergisch voor katten en heeft er dus niets mee
Is sybrand er ook?quote:
wacht maar tot ze in de sokkenlade pist, of over je laptop, of op de bank kotst, of in de gordijnen hangtquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:10 schreef MaJo het volgende:
Oh jongens ik ben zo verliefd op Noa, ze is zooo zoetvriendlief is ook helemaal gek op haar
Pardon your French?quote:
Zojuist de foto's bekeken op facebook.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:10 schreef MaJo het volgende:
Oh jongens ik ben zo verliefd op Noa, ze is zooo zoetvriendlief is ook helemaal gek op haar
Ik ken hem nog niet, maar snap wat je bedoeldquote:
Nou ja, dat weet ik dus niet. Maar je hebt het plaatje weten te vinden, dan weet je vast ook hoe het heet?quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat hoeft niet meteen van mij, maar de vraag was Hoe heet zo'n ding?
quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou ja, dat weet ik dus niet. Maar je hebt het plaatje weten te vinden, dan weet je vast ook hoe het heet?
Ik dacht van wel eigenlijk maar daar hebben ze dan vaak weer aparte codes voor.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmm, misschien staat Flickr deeplinken ook niet toe...
Een vriendin sms'te mij dat gisteravond ookquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:45 schreef Nembrionic het volgende:
Zwanger worden? Flossen!
http://www.nu.nl/gezondhe(...)sneller-zwanger.html
Tijdens je zwangerschap of daarna?quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:12 schreef Soempie het volgende:
Ben bij het uitzendbureau geweest voor een vacature: begeleider voor gehandicapten (geestelijk en lichamelijk) en het bedrijf heeft wel interesse.Alleen jammer dat het niet een vast aantal uur is, maar op oproepbasis. Maar dat kan ik er dan in elk geval zo naast doen op m'n vrije dagen en dan hopen op meer uur. Doe ik in elk geval iets wat een beetje in de richting van m'n studie komt.
Tijdens. Tot een week of 34 werk je gewoon hoor.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tijdens je zwangerschap of daarna?
Zit e.e.a. je niet letterlijk danwel figuurlijk in de weg?
quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:28 schreef Soempie het volgende:
En het gaat niet om de verzorging, maar echt om de begeleiding. Kan me voorstellen dat verzorging wel erg zwaar wordt op een gegeven ogenblik. Maargoed, vrijdag eerst nog een gesprek bij het uitzendbureau. Ondertussen zit ik vacatures in dezelfde richting te bekijken, waarbij het niet om oproepbasis gaat en misschien heb ik straks nog zin om daar brieven voor te schrijven.
Gaaf hequote:Op woensdag 6 juli 2011 17:00 schreef LadyBlack het volgende:
Kittens zijn zo cute![]()
En jouw rooie Noa is ook wel echt een droppie zegdat ze zo echt in slaap is gevallen!
Thanksquote:
quote:Twaalf Vietnamese vrouwen die hadden gesolliciteerd op een functie als kleuterjuf, zijn bij voorhand afgewezen. De sollicitanten hadden namelijk verzuimd aan te geven wat voor cupmaat ze hebben.
Het niet invullen van de grootte van hun boezem betekent dat het sollicitatieformulier niet volledig was ingevuld, zo luidt de verklaring van Bui Van Huan, vice-voorzitter van het Tan Son district in de provincie Phu Tho. "Deze fout is duidelijk te wijten aan de medische staf", aldus Van Huan, die eraan toevoegde dat ook geboortedata niet goed waren ingevuld.
De directeur van het ziekenhuis, dat de gezondheidsverklaringen heeft verstrekt, heeft echter verklaard dat de formulieren volgens de wettelijke eisen waren ingevuld. "Hoe kunnen ze de sollicitanten op deze criteria afwijzen?", vraagt Ngo Anh Ngoc zich af.
Lief lief.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:54 schreef MaJo het volgende:
Oke nieuwe poging:
Meet Noa:
[ afbeelding ]
En hier is ze in slaap gevallen tijdens het spelen
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |