SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
Oh, hell, die discussie heb ik ook al wel eens gevoerd. Maar dan nog gaat op dat die kat geen kaartje heeft, dus ik hem eigenlijk gewoon linea recta het raam uit had kunnen tiefen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een kaartje is een vervoerbewijs, geen plaatsbewijs.
Ik had die kat gewoon opgetild en bij hem op schoot gezetquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, hell, die discussie heb ik ook al wel eens gevoerd. Maar dan nog gaat op dat die kat geen kaartje heeft, dus ik hem eigenlijk gewoon linea recta het raam uit had kunnen tiefen.
Ik ben een klein meisje. Ik haal geen stoere stunts uit tegenover een gast van 1.90.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik had die kat gewoon opgetild en bij hem op schoot gezet
Je kan ervanuit gaan dat - als er nergens meer ruimte is - dat een mens meer recht op zitplek heeft dan een kat. Al ZOU hij een kaartje hebben voor zijn kat en al ZOU jij zwartrijden.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, hell, die discussie heb ik ook al wel eens gevoerd. Maar dan nog gaat op dat die kat geen kaartje heeft, dus ik hem eigenlijk gewoon linea recta het raam uit had kunnen tiefen.
Dat is de katvriendelijke oplossing ja.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je kan ervanuit gaan dat - als er nergens meer ruimte is - dat een mens meer recht op zitplek heeft dan een kat. Al ZOU hij een kaartje hebben voor zijn kat en al ZOU jij zwartrijden.
Zometeen komt wodka aan de beurt, vrees niet!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:08 schreef missbehavin het volgende:
huuh is het al over met de treinpraat?
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:10 schreef L-E het volgende:
TOPIC-CHANGE: Ik zit nu naakt in mijn slaapkamer met mijn borsten te spelen.
quote:
Sowieso, die kat heeft al een koninklijke zitplaats in zijn draagding.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je kan ervanuit gaan dat - als er nergens meer ruimte is - dat een mens meer recht op zitplek heeft dan een kat. Al ZOU hij een kaartje hebben voor zijn kat en al ZOU jij zwartrijden.
Speaking of which, the wodka die ik voor MissB had gehaald ligt nog deels in de koelkast.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zometeen komt wodka aan de beurt, vrees niet!
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Speaking of which, the wodka die ik voor MissB had gehaald ligt nog deels in de koelkast.
*schenkt glas in*
Zie je, ik ben lang niet zo erg, ik laat zelfs nog wat over.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Speaking of which, the wodka die ik voor MissB had gehaald ligt nog deels in de koelkast.
*schenkt glas in*
Ik waardeer hetquote:
Indeed.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zie je, ik ben lang niet zo erg, ik laat zelfs nog wat over.
JAquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je weet toch inmiddels wel dat ik een ouwe zeurpiet ben
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:10 schreef L-E het volgende:
TOPIC-CHANGE: Ik zit nu naakt in mijn slaapkamer met mijn borsten te spelen.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Indeed.
Dus ik haal nieuwe voor Rockit, want dan is het wel op denk ik zo.
Wat voor wodka had je gehaald dan? Stolichnaya?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Indeed.
Dus ik haal nieuwe voor Rockit, want dan is het wel op denk ik zo.
Me too!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Lief! Heb er nu al zin in trouwen, Rockit!
Nee man, gewoon smirnoff wodka.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat voor wodka had je gehaald dan? Stolichnaya?
Gaan jullie trouwen?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ga je met Rockit trouwen?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ze heeft beetman toch al?quote:
Nerdquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
JA!
Ik ga morgen weer lekker met de E-Loc trein
Ik regel wel een import-bruidegom voor je.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ze heeft beetman toch al?Ik blijf voor eeuwig alleen.
je hebt je kuusquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heb je niet opgelet hier een week geleden? FOK-relaties stellen niets voor, niets!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik moet dan steeds denken aan een playbackshow waar ik ooit aan meedeed (ja. I know.quote:
Ik wil toch geen kuus. Ik wil liefde!quote:
Pfoe, misschien heb ik hem wel eens gezien maar niet uitgebreid lopen te bewonderen. Zal wel voornamelijk in het spoorwegmuseum staan.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:13 schreef Samzz het volgende:
Trouwens, heb jij Kameel wel eens gezien, WT?
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
[ afbeelding ]
Alles over je Single bestaan! Zoals... het daten en stappen!Verliefd zijn!
Je ex vervloeken!
Scharrels en seks!
Die toch wel heel leuke man/vrouw
Je kunt hier serieus zijn, maar dat hoeft niet. Ook niet-singles zijn welkom.
Regels
• Zie je dat het topic vol is, kan iedereen een nieuwe openen met open nieuw deel.
• Dit is een SC.
• Dit is geen datingtopic, maar onschuldig flirten mag.
De OP is hier te vinden. SVP alleen serieuze edits aanbrengen.
FOK! Singles verkiezingen 2011
Hier is hij dan! De uitslag! Gebaseerd op 14 stemformulieren.
In een aantal categorieėn is geen duidelijke winnaar omdat er daar niemand 2 of meer stemmen heeft gekregen.Gefeliciteerd DoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
Spreek voor jezelf.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Heb je niet opgelet hier een week geleden? FOK-relaties stellen niets voor, niets!
Als je er maar wel op let of de buffers contact maken!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
JA!
Ik ga morgen weer lekker met de E-Loc trein
Liefde?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wil toch geen kuus. Ik wil liefde!
mijn liefde ruilen tegen jouw kuus?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wil toch geen kuus. Ik wil liefde!
Ah, goed excuus om eindelijk die scheiding eens aan te gaan vragenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Heb je niet opgelet hier een week geleden? FOK-relaties stellen niets voor, niets!
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:17 schreef Spezza19 het volgende:
Heb ik nu gewoon gemist dat L-E met haar tetten zat te spelen?
Ik zal nog eens de was doen.... Bedankt MissB!!!
Ik vind het wel een tof dingquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Pfoe, misschien heb ik hem wel eens gezien maar niet uitgebreid lopen te bewonderen. Zal wel voornamelijk in het spoorwegmuseum staan.
heb ik een rel gemist?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:16 schreef L-E het volgende:
[..]
quote:
Altijdquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je er maar wel op let of de buffers contact maken!
Ik wil er wel even mee schudden, helpt dat?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Laat als goedmakertje dan maar die van jou zien
Mij ook dan graagquote:
Ja, zet je de cam aan?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wil er wel even mee schudden, helpt dat?
Kom je er eentje brengen dan donderdag?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:20 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ga afsluiten en tv kijken
Morgen als ik tijd heb Brabantse Broeder kopen
Wat is er donderdag?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kom je er eentje brengen dan donderdag?
Ja nee, dat was niet de bedoeling..quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nee, dat was niet de bedoeling..
Aww.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
Techno had 'em geopend en ik sluit 'em
Meant to be enzo
Woon jij in Amsterdam?quote:
Nee werk hequote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Woon jij in Amsterdam?Wist ik niet.
Maar, de Broeder is voor pa en ma, die willen proevenIk smokkel wel een stukske mee.
Dat valt nog te bezien... Eerst helemaal naar Udenhoutquote:
ik wilde ook nog bradda proevenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Woon jij in Amsterdam?Wist ik niet.
Maar, de Broeder is voor pa en ma, die willen proevenIk smokkel wel een stukske mee.
Dank hak je je vinger er af, weg sneetje, weg veel pijn misschien als die grote hak minder pijnlijk isquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:29 schreef Samzz het volgende:
Die snee in m'n vinger doet vies veel pijn voor zo'n klein kut sneetje
Nu al terugkrabbelenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat valt nog te bezien... Eerst helemaal naar UdenhoutOf Oisterwijk.
Nou ja, anders volgende week maar
Osdorp, vlakbij de bunker.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:28 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Waar werk je in A'dam? Ik zit op de Stadhouderskade.
Daarna wel even ontsmetten natuurlijkquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:30 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dank hak je je vinger er af, weg sneetje, weg veel pijn misschien als die grote hak minder pijnlijk is
Pleonasme much?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:29 schreef Samzz het volgende:
Die snee in m'n vinger doet vies veel pijn voor zo'n klein kut sneetje
Jij bent gek.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:30 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dank hak je je vinger er af, weg sneetje, weg veel pijn misschien als die grote hak minder pijnlijk is
De afstanden in Brabant zijn zo grootquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nu al terugkrabbelen![]()
[..]
Osdorp, vlakbij de bunker.
Ik woon in Enschede, joebelquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom woon je dan in brabant![]()
Hoewel het ook wel weeris.
Brabant.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:32 schreef S95Sedan het volgende:
Waarom woon je dan in brabant![]()
Hoewel het ook wel weeris.
Die naam heeft ze van SSB gejat, net als ikquote:
He, wait...a!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die naam heeft ze van SSB gejat, net als ik
Neequote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
He, wait...a!
Geef je me nu al een koosnaampje
Ja dat dusquote:
SSB?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die naam heeft ze van SSB gejat, net als ik
Tss, en bedanktquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
NeeJoebel is geen leuke koosnaam. Ik vatte het op als een ander woord voor idioot, grapjas, verzin het
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tss, en bedankt
Weet niet wat erger is though
Dat zegt me nog niks....quote:
Kudtfokker, aka So Sureal Baby. Zat 2 jaar terug ongeveer in singles.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat zegt me nog niks....
Maar goed... boeit ook niet verder
Ah, toen spookte ik hier nog niet rond....quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kudtfokker, aka So Sureal Baby. Zat 2 jaar terug ongeveer in singles.
Dat zeg je bij mij nou nooitquote:
Truste Samzzquote:
quote:
Bootjesquote:
Nee, maar wel ver wegquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij bent toch nooit lang weg van mij?
Dat was niet mijn vraagquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Pick one... http://en.wikipedia.org/wiki/SSB
quote:
Doe daar eens wat aan dan?quote:
quote:
Kijk, jij begrijpt hetquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat zou gezellig zijn idd, samen aan de cocktails
Hmm, goed idee om even een bakkie te doen nog snelquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:00 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga een wandelingetje maken. Tot later, lieve Singles![]()
Mwah, wil wel, maar kan vaak niet.. Daarom ben ik ook nog steeds single.. Elke keer als ik zin heb om te stappen kan ik niet, want dan moet ik de volgende dag om 8 uur ofzo alweer beginnen..quote:
Geen excuusquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:21 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Mwah, wil wel, maar kan vaak niet.. Daarom ben ik ook nog steeds single.. Elke keer als ik zin heb om te stappen kan ik niet, want dan moet ik de volgende dag om 8 uur ofzo alweer beginnen..
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:23 schreef S95Sedan het volgende:
Tech, heb je geen leuke nummers, stomme romantisch gedoe
Goed nummer inderdaad.quote:
Sowieso, Talking Heads.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:38 schreef Spezza19 het volgende:
Dit is ook wel een briljant nummer, briljante artiest dat sowieso, en briljante clip
quote:
quote:
Zeg....quote:
wat zeg?quote:
Stoned.. euh,... Stonesquote:
LOL!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik heb van de week jeugdsentiment gedownload![]()
[ afbeelding ]
1990quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
LOL!
Die heb ik nog in de bios gezien
Damn, 91 ofzo?
Voelde ineens heel erg de behoefte m te hebbenquote:
Die moet ik nog zien... maar ja, alles met dat duo is goed te pruimen!quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Voelde ineens heel erg de behoefte m te hebben![]()
En nu Paul aan het downloaden (stuk nieuwer, maar oh zo geweldig)
ja, maar .. PAULquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die moet ik nog zien... maar ja, alles met dat duo is goed te pruimen!
Hey had je nu misschien een huisje?quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar .. PAULzo een wil ik gewoon
ooh, Paul ben ik nu ook aant downenquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Voelde ineens heel erg de behoefte m te hebben![]()
En nu Paul aan het downloaden (stuk nieuwer, maar oh zo geweldig)
ja, misschien, mag morgen kijken, maar krijg pas tussen half 9 en half 10 te horen hoe laat en waar precies.. en dan hopen dat ze anderen niet hebben uitgenodigd, of dat ze m gewoon aan me gevenquote:
hij is erg tofquote:
Advertenties sowiesoquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
heel irritant eigenlijk die advertenties in youtube
drankprobleem.. sterktequote:
Ik ben @ ouders, bier zat hierquote:
Ja, maar als ik op een liedje klik wil ik een liedje horen, en niet dat ik naar relatieplanet.nl moet gaan. Vuile hufters.quote:
Het beste maar van hopen dan.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, misschien, mag morgen kijken, maar krijg pas tussen half 9 en half 10 te horen hoe laat en waar precies.. en dan hopen dat ze anderen niet hebben uitgenodigd, of dat ze m gewoon aan me geven![]()
tijdelijk weer een eigen dak en gewoon lekker mn ding kunnen doen
Ja, dat wel, maar dan een eengezinswoningquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het beste maar van hopen dan.
Weer in beuningen?
quote:
Al gezond genoeg gedaan voor vandaag. Na werk en een lange wandeling is een biertje errug lekkerquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben @ ouders, bier zat hier
maar geen alcohol voor mij vandaag.. Ik ga voor de groenten
zit er ook alcool in groente ?quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben @ ouders, bier zat hier
maar geen alcohol voor mij vandaag.. Ik ga voor de groenten
nou het gezin nogquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar dan een eengezinswoning
Ik heb het over andere groentequote:Op woensdag 6 juli 2011 00:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
[..]
Al gezond genoeg gedaan voor vandaag. Na werk en een lange wandeling is een biertje errug lekker
Suces, ik hoop dat je een leuk stekkie vind meidquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nopequote:Op woensdag 6 juli 2011 00:16 schreef clevy het volgende:
[..]
zit er ook alcool in groente ?
[..]
nou het gezin nog
Maar nog steeds groen toch?quote:
Dus ik kan met de 4 daagse blijven slapen?quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik hoorde dat jij eng wasquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus ik kan met de 4 daagse blijven slapen?
Kaas dan maar weer.. #julliedwingenmij.quote:
Ik anders ook wel, en hopelijk binnenkort ook wat vastsquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Suces, ik hoop dat je een leuk stekkie vind meid
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:18 schreef Techno het volgende:
[..]
En de station, en de 2,2 kinderen, en de labrador...
Mij bijten betekend zelf stukken missenquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heel eng, maar ik bijt niet.
Of je moet dat willen
Graskaasquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kaas dan maar weer.. #julliedwingenmij.
Niet bijten dan dusquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mij bijten betekend zelf stukken missen
Ik wil geen hond. Geweldige beesten, maar die moet je uitlaten. Uitlaten betekend door de regen sjouwen vlak voor je naar iets leuks moet, waarvoor je je hebt opgetut. Niet mijn dingquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:18 schreef Techno het volgende:
[..]
En de station, en de 2,2 kinderen, en de labrador...
konijn danquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik wil geen hond. Geweldige beesten, maar die moet je uitlaten. Uitlaten betekend door de regen sjouwen vlak voor je naar iets leuks moet, waarvoor je je hebt opgetut. Niet mijn ding
Ja, met pitjes.quote:
Ik heb al een Varken, ik wil er graag nog een Geit bijquote:
dan heb je een stevige tuin nodig zeker..quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb al een Varken, ik wil er graag nog een Geit bij
Ja. Geweldig. Door dit nummer besloot ik mn haren zwart te vervenquote:
Geiten zijn leukquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb al een Varken, ik wil er graag nog een Geit bij
Nee hoor, Varken komt nooit buitenquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:22 schreef clevy het volgende:
[..]
dan heb je een stevige tuin nodig zeker..
Maar eten al haar graskaas opquote:
die blijft bij de gijt die je al bent.. euhh.. dat zei ik niet hardopquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee hoor, Varken komt nooit buiten
Ik moet het Varken trouwens echt complimenteren, sinds dat ze niet meer met de pot mee eet, schooit ze ook niet echt meerquote:
een gijt, wat is dat?quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:23 schreef clevy het volgende:
[..]
die blijft bij de gijt die je al bent.. euhh.. dat zei ik niet hardop
ehm oeps.. freudiaanse spraakverwarring.. een maat van me woont een een studentenhuis dat ze creatief gespeld hebben als een gijt maar de tekening er bij is wel degelijk van een witte geit.quote:
Sja, die studenten zijn zo slim nog nietquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:28 schreef clevy het volgende:
[..]
ehm oeps.. freudiaanse spraakverwarring.. een maat van me woont een een studentenhuis dat ze creatief gespeld hebben als een gijt maar de tekening er bij is wel degelijk van een witte geit.
helemaal waar.. was er afgelopen weekend (en net ook even) en het was geheel niet moeilijk om er een paar over de zeik te krijgenquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja, die studenten zijn zo slim nog niet
Sja, wat wil je? Die zijn jaren bezig met al hun hersencellen te verdrinkenquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:32 schreef clevy het volgende:
[..]
helemaal waar.. was er afgelopen weekend (en net ook even) en het was geheel niet moeilijk om er een paar over de zeik te krijgen
Je weet dat de slechtse hersencellen als eerste doodgaan he? Dus eigenlijk drinken ze zichzelf slimmer....quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja, wat wil je? Die zijn jaren bezig met al hun hersencellen te verdrinken
als eerste. de rest volgt snel.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je weet dat de slechtse hersencellen als eerste doodgaan he? Dus eigenlijk drinken ze zichzelf slimmer....
ach.. als ik de verhalen zo lees doen singles dat evengoedquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja, wat wil je? Die zijn jaren bezig met al hun hersencellen te verdrinken
al heul lang geleden dat ik bier op heb..quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:36 schreef clevy het volgende:
[..]
ach.. als ik de verhalen zo lees doen singles dat evengoed
Sommige singles zouden een verplichte AA meeting niet misstaan nee.....quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:36 schreef clevy het volgende:
[..]
Dat verklaart hun acties nadąt ze gesettled zijn in een glanzende carričre!quote:
ik ben ineens heul blij dat ik na mbo4 geen zin meer hadquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat verklaart hun acties nadąt ze gesettled zijn in een glanzende carričre!
Heb je het nog lang volgehouden.....quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben ineens heul blij dat ik na mbo4 geen zin meer had
veel wijsheid komt uit het leven en van vallen en opstaan.. niet uit een boekje.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben ineens heul blij dat ik na mbo4 geen zin meer had
rellen was het meer dan lerenquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:39 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Heb je het nog lang volgehouden.....
de enige boeken die ik inkijk zijn leesboeken en geschiedenisboekenquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:39 schreef clevy het volgende:
[..]
veel wijsheid komt uit het leven en van vallen en opstaan.. niet uit een boekje.
maar soms heb je toch stiekem best wat aan die boekjes
Ik drink helemaal niet meer zoveel sinds ik het cafe hebquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:36 schreef clevy het volgende:
[..]
Ja hier ook tegenwoordig....quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de enige boeken die ik inkijk zijn leesboeken en geschiedenisboeken
Leren kan ik niet eens. 'Vroeger' nog wel een fotografisch geheugen, maar dat is inmiddels verdronken en vergast geloof ikquote:
Mja, dat krijg je he?quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Leren kan ik niet eens. 'Vroeger' nog wel een fotografisch geheugen, maar dat is inmiddels verdronken en vergast geloof ik
kan er ook eigenlijk niet eens echt wakker van liggenquote:
Geschiedenisquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de enige boeken die ik inkijk zijn leesboeken en geschiedenisboeken
Geweldig vind ik datquote:
ff helpen?quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
GeschiedenisBen nu voor de derde maal Anabasis aan het lezen
![]()
Damn.. zijn er echt meisjes die zonder je tussen je kloten te schoppen weglopen van je?quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zullen wij eens geschiedenis maken dan
Sarcasme, herken het.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Damn.. zijn er echt meisjes die zonder je tussen je kloten te schoppen weglopen van je?
lame excuus, herken hetquote:
bezig met het regelen van een nieuw huisje.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoest verder nu dan? Las dat je bezig bent met nieuw huisje?
Anabasis is het verhaal van een Grieks huurlingenleger van 10.000 man dat door Cyrus, een Perzische troonpretendent meegenomen wordt in een veldtocht tegen zijn broer, de koning. Alhoewel ze de slag winnen, wordt Cyrus gedood. Waarop de Grieken 3.000 kilometer terug moeten, door vijandig gebied, terwijl ze de weg niet eens weten. En iedereen wil ze weg of dood, want 10.000 man is een leger waar je rekening mee moet houden. Geschreven door Xenophon, die als officier mee ging.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ff helpen?
Ik ben voornamelijk erg geinteresseerd in de tweede wereldoorlog.. heb toch het gevoel dat we daar enorm veel van kunnen leren, vooral nu. Blijf het gevoel houden dat nu de start van 3 wel begonnen is
Ah tof, wel een beetje vooruitzicht eindelijkquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
bezig met het regelen van een nieuw huisje.![]()
en tot ik die heb gestrest en geļrriteerd
klinkt idd erg goedquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Anabasis is het verhaal van een Grieks huurlingenleger van 10.000 man dat door Cyrus, een Perzische troonpretendent meegenomen wordt in een veldtocht tegen zijn broer, de koning. Alhoewel ze de slag winnen, wordt Cyrus gedood. Waarop de Grieken 3.000 kilometer terug moeten, door vijandig gebied, terwijl ze de weg niet eens weten. En iedereen wil ze weg of dood, want 10.000 man is een leger waar je rekening mee moet houden. Geschreven door Xenophon, die als officier mee ging.
Briljant verhaal
zelfs dan mag je me niet aanrakenquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah tof, wel een beetje vooruitzicht eindelijk![]()
Uh, oh...
* handschoenen uit de kast haalt *
At least i can try, oncequote:Op woensdag 6 juli 2011 01:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zelfs dan mag je me niet aanraken
Voor dat je de eerste beweging hebt gemaakt heb je Varken al in je gezicht hangenquote:
spekkie voor t bekkiequote:Op woensdag 6 juli 2011 01:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Voor dat je de eerste beweging hebt gemaakt heb je Varken al in je gezicht hangen
Voor dat varken ben ik niet bangquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Voor dat je de eerste beweging hebt gemaakt heb je Varken al in je gezicht hangen
Zwart harig bolletje met scherpe nageltjes en tandjes. Je moet er wel van houdenquote:
Jij kent haar en mij duidelijk niet.quote:
Nu zijn het al jullie beidequote:Op woensdag 6 juli 2011 01:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jij kent haar en mij duidelijk niet.
Genoeg mensen die dankzij haar niet bij mij binnen willen komen
Ik gooi haar naar je gezicht. Durf te wedden dat je dan geen tijd meer hebt om me aan te rakenquote:
ze ziet er idd erg schattig, klein en ongevaarlijk uit jaquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:09 schreef Marco001 het volgende:
hmm, begin dan wel benieuwd te worden..
checkt fb.. Aah, wat een schattig katje... Doet me aan die van een kameraad denken. zijn katje is ook zo zwart, maar witte snor, en had ook al zo'n brilliante naam.
Nouja, als je der al mee gaat gooien, dan buk ik wel even..quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ze ziet er idd erg schattig, klein en ongevaarlijk uit ja
Het meest briljante is dat het een waar gebeurd verhaal is, en dat het vol staat met simpele anekdotes zoals "we staken die rivier over" en "daar vonden we dorpen waar we eten vonden", want ze hebben echt geen idee waar ze zijn. Ze weten dat ze noordwaarts moeten, de bergen in. Maar verder plannen dan een dag kunnen ze niet. En toch lukt het ze, ondanks veldslagen, massale zelfmoord, hongersdood en kou. Juist door die details wordt het levensecht.quote:
Arm beest! Dat is gewoon dierenmishandelingquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik gooi haar naar je gezicht. Durf te wedden dat je dan geen tijd meer hebt om me aan te raken
Welnee, dat beest schreeuwt gewoon "BANZAIIIII!!!!"quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Arm beest! Dat is gewoon dierenmishandeling
ja idd, misschien toch maar eens naar kijkenquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het meest briljante is dat het een waar gebeurd verhaal is, en dat het vol staat met simpele anekdotes zoals "we staken die rivier over" en "daar vonden we dorpen waar we eten vonden", want ze hebben echt geen idee waar ze zijn. Ze weten dat ze noordwaarts moeten, de bergen in. Maar verder plannen dan een dag kunnen ze niet. En toch lukt het ze, ondanks veldslagen, massale zelfmoord, hongersdood en kou. Juist door die details wordt het levensecht.
Dat. Varken helpt graag mee. Als ze maar mag bijten en krabbenquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Welnee, dat beest schreeuwt gewoon "BANZAIIIII!!!!"
Ook als ik niet gooi vliegt ze door de luchtquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:10 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Nouja, als je der al mee gaat gooien, dan buk ik wel even..
slechte ervaringen met vliegende katten heeft...
Varken is bang voor honden, dan gaat ze blazen, grommen en nog harder grommen, terwijl ze haar nageltjes in mn knie zet, zodat ze er zeker weten niet vanaf valtquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:15 schreef Marco001 het volgende:
hmm.. Is het dus ook geen vriendje voor onze hond...
Wij hadden vroeger trouwens ook een toffe kat; die deed aan skateboarden..
Hij beschrijft het zodat zelfs een analfabeet uit zijn tijd het zou begrijpen, dus soms komt het wat oubollig over. Maar als je daar doorheen leest, heb je één van de beste verhalen die ooit over doorzettingsvermogen, wanhoop, verraad en moed geschreven isquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja idd, misschien toch maar eens naar kijken
Zoek dekking! Snel!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zolang het maar niet in de bijbelstijl geschreven is, mijn god, dat boek is niet door te komenquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij beschrijft het zodat zelfs een analfabeet uit zijn tijd het zou begrijpen, dus soms komt het wat oubollig over. Maar als je daar doorheen leest, heb je één van de beste verhalen die ooit over doorzettingsvermogen, wanhoop, verraad en moed geschreven is
ik heb heul geen biggel. Das MissBquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:17 schreef S95Sedan het volgende:
Pics van je biggel.
Zo hee, voor een keer eens niet van tetten
Varken, big, whateverquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb heul geen biggel. Das MissB
blegh, eigenlijk moet ik naar bed maar te hyper en nerveus voor morgenquote:
groot verschil. Varken is dan ook gewoon geen varken. Varken is Varken.quote:
Wat is er morgen?quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
blegh, eigenlijk moet ik naar bed maar te hyper en nerveus voor morgen
zo maar een jointje aansteken en dan naar het bed denk ik
Nee, das in verzen beschrevenquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zolang het maar niet in de bijbelstijl geschreven is, mijn god, dat boek is niet door te komen
Vrouwquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
groot verschil. Varken is dan ook gewoon geen varken. Varken is Varken.
krijg ik maby tijdelijke woning weerquote:
Komt goed meidquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
blegh, eigenlijk moet ik naar bed maar te hyper en nerveus voor morgen
zo maar een jointje aansteken en dan naar het bed denk ik
klinkt als amsterdammersquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, das in verzen beschrevenDat is dit niet. Het is een vrij letterlijk verslag, alhoewel wel zwaar gekleurd vanwege het feit dat hij als Griek alle tegenstanders snel afschildert als onbeschaafde en domme barbaren.
ik hoop het zoquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Komt goed meidIk ga ook slapen, trusten jullie!
Trustenquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Komt goed meidIk ga ook slapen, trusten jullie!
ik pak mn mobiel meequote:Op woensdag 6 juli 2011 01:26 schreef Spezza19 het volgende:
Slaap lekker dan maar aan zij die gaan slapen
altijd tofquote:
nergens voor nodig, onze hond zal toch met een zo groot mogelijke boog om haar heen lopen..quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Varken is bang voor honden, dan gaat ze blazen, grommen en nog harder grommen, terwijl ze haar nageltjes in mn knie zet, zodat ze er zeker weten niet vanaf valt
Ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |