SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
Oh, hell, die discussie heb ik ook al wel eens gevoerd. Maar dan nog gaat op dat die kat geen kaartje heeft, dus ik hem eigenlijk gewoon linea recta het raam uit had kunnen tiefen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een kaartje is een vervoerbewijs, geen plaatsbewijs.
Ik had die kat gewoon opgetild en bij hem op schoot gezetquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, hell, die discussie heb ik ook al wel eens gevoerd. Maar dan nog gaat op dat die kat geen kaartje heeft, dus ik hem eigenlijk gewoon linea recta het raam uit had kunnen tiefen.
Ik ben een klein meisje. Ik haal geen stoere stunts uit tegenover een gast van 1.90.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik had die kat gewoon opgetild en bij hem op schoot gezet
Je kan ervanuit gaan dat - als er nergens meer ruimte is - dat een mens meer recht op zitplek heeft dan een kat. Al ZOU hij een kaartje hebben voor zijn kat en al ZOU jij zwartrijden.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, hell, die discussie heb ik ook al wel eens gevoerd. Maar dan nog gaat op dat die kat geen kaartje heeft, dus ik hem eigenlijk gewoon linea recta het raam uit had kunnen tiefen.
Dat is de katvriendelijke oplossing ja.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je kan ervanuit gaan dat - als er nergens meer ruimte is - dat een mens meer recht op zitplek heeft dan een kat. Al ZOU hij een kaartje hebben voor zijn kat en al ZOU jij zwartrijden.
Zometeen komt wodka aan de beurt, vrees niet!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:08 schreef missbehavin het volgende:
huuh is het al over met de treinpraat?
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:10 schreef L-E het volgende:
TOPIC-CHANGE: Ik zit nu naakt in mijn slaapkamer met mijn borsten te spelen.
quote:
Sowieso, die kat heeft al een koninklijke zitplaats in zijn draagding.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je kan ervanuit gaan dat - als er nergens meer ruimte is - dat een mens meer recht op zitplek heeft dan een kat. Al ZOU hij een kaartje hebben voor zijn kat en al ZOU jij zwartrijden.
Speaking of which, the wodka die ik voor MissB had gehaald ligt nog deels in de koelkast.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zometeen komt wodka aan de beurt, vrees niet!
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Speaking of which, the wodka die ik voor MissB had gehaald ligt nog deels in de koelkast.
*schenkt glas in*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |