SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
Oh, hell, die discussie heb ik ook al wel eens gevoerd. Maar dan nog gaat op dat die kat geen kaartje heeft, dus ik hem eigenlijk gewoon linea recta het raam uit had kunnen tiefen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een kaartje is een vervoerbewijs, geen plaatsbewijs.
Ik had die kat gewoon opgetild en bij hem op schoot gezetquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, hell, die discussie heb ik ook al wel eens gevoerd. Maar dan nog gaat op dat die kat geen kaartje heeft, dus ik hem eigenlijk gewoon linea recta het raam uit had kunnen tiefen.
Ik ben een klein meisje. Ik haal geen stoere stunts uit tegenover een gast van 1.90.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik had die kat gewoon opgetild en bij hem op schoot gezet
Je kan ervanuit gaan dat - als er nergens meer ruimte is - dat een mens meer recht op zitplek heeft dan een kat. Al ZOU hij een kaartje hebben voor zijn kat en al ZOU jij zwartrijden.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, hell, die discussie heb ik ook al wel eens gevoerd. Maar dan nog gaat op dat die kat geen kaartje heeft, dus ik hem eigenlijk gewoon linea recta het raam uit had kunnen tiefen.
Dat is de katvriendelijke oplossing ja.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je kan ervanuit gaan dat - als er nergens meer ruimte is - dat een mens meer recht op zitplek heeft dan een kat. Al ZOU hij een kaartje hebben voor zijn kat en al ZOU jij zwartrijden.
Zometeen komt wodka aan de beurt, vrees niet!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:08 schreef missbehavin het volgende:
huuh is het al over met de treinpraat?
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:10 schreef L-E het volgende:
TOPIC-CHANGE: Ik zit nu naakt in mijn slaapkamer met mijn borsten te spelen.
quote:
Sowieso, die kat heeft al een koninklijke zitplaats in zijn draagding.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je kan ervanuit gaan dat - als er nergens meer ruimte is - dat een mens meer recht op zitplek heeft dan een kat. Al ZOU hij een kaartje hebben voor zijn kat en al ZOU jij zwartrijden.
Speaking of which, the wodka die ik voor MissB had gehaald ligt nog deels in de koelkast.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zometeen komt wodka aan de beurt, vrees niet!
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Speaking of which, the wodka die ik voor MissB had gehaald ligt nog deels in de koelkast.
*schenkt glas in*
Zie je, ik ben lang niet zo erg, ik laat zelfs nog wat over.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Speaking of which, the wodka die ik voor MissB had gehaald ligt nog deels in de koelkast.
*schenkt glas in*
Ik waardeer hetquote:
Indeed.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zie je, ik ben lang niet zo erg, ik laat zelfs nog wat over.
JAquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je weet toch inmiddels wel dat ik een ouwe zeurpiet ben
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:10 schreef L-E het volgende:
TOPIC-CHANGE: Ik zit nu naakt in mijn slaapkamer met mijn borsten te spelen.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Indeed.
Dus ik haal nieuwe voor Rockit, want dan is het wel op denk ik zo.
Wat voor wodka had je gehaald dan? Stolichnaya?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Indeed.
Dus ik haal nieuwe voor Rockit, want dan is het wel op denk ik zo.
Me too!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Lief! Heb er nu al zin in trouwen, Rockit!
Nee man, gewoon smirnoff wodka.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat voor wodka had je gehaald dan? Stolichnaya?
Gaan jullie trouwen?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ga je met Rockit trouwen?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ze heeft beetman toch al?quote:
Nerdquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
JA!
Ik ga morgen weer lekker met de E-Loc trein
Ik regel wel een import-bruidegom voor je.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ze heeft beetman toch al?Ik blijf voor eeuwig alleen.
je hebt je kuusquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heb je niet opgelet hier een week geleden? FOK-relaties stellen niets voor, niets!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik moet dan steeds denken aan een playbackshow waar ik ooit aan meedeed (ja. I know.quote:
Ik wil toch geen kuus. Ik wil liefde!quote:
Pfoe, misschien heb ik hem wel eens gezien maar niet uitgebreid lopen te bewonderen. Zal wel voornamelijk in het spoorwegmuseum staan.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:13 schreef Samzz het volgende:
Trouwens, heb jij Kameel wel eens gezien, WT?
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
[ afbeelding ]
Alles over je Single bestaan! Zoals... het daten en stappen!Verliefd zijn!
Je ex vervloeken!
Scharrels en seks!
Die toch wel heel leuke man/vrouw
Je kunt hier serieus zijn, maar dat hoeft niet. Ook niet-singles zijn welkom.
Regels
• Zie je dat het topic vol is, kan iedereen een nieuwe openen met open nieuw deel.
• Dit is een SC.
• Dit is geen datingtopic, maar onschuldig flirten mag.
De OP is hier te vinden. SVP alleen serieuze edits aanbrengen.
FOK! Singles verkiezingen 2011
Hier is hij dan! De uitslag! Gebaseerd op 14 stemformulieren.
In een aantal categorieėn is geen duidelijke winnaar omdat er daar niemand 2 of meer stemmen heeft gekregen.Gefeliciteerd DoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
Spreek voor jezelf.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Heb je niet opgelet hier een week geleden? FOK-relaties stellen niets voor, niets!
Als je er maar wel op let of de buffers contact maken!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
JA!
Ik ga morgen weer lekker met de E-Loc trein
Liefde?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wil toch geen kuus. Ik wil liefde!
mijn liefde ruilen tegen jouw kuus?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wil toch geen kuus. Ik wil liefde!
Ah, goed excuus om eindelijk die scheiding eens aan te gaan vragenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Heb je niet opgelet hier een week geleden? FOK-relaties stellen niets voor, niets!
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:17 schreef Spezza19 het volgende:
Heb ik nu gewoon gemist dat L-E met haar tetten zat te spelen?
Ik zal nog eens de was doen.... Bedankt MissB!!!
Ik vind het wel een tof dingquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Pfoe, misschien heb ik hem wel eens gezien maar niet uitgebreid lopen te bewonderen. Zal wel voornamelijk in het spoorwegmuseum staan.
heb ik een rel gemist?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:16 schreef L-E het volgende:
[..]
quote:
Altijdquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je er maar wel op let of de buffers contact maken!
Ik wil er wel even mee schudden, helpt dat?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Laat als goedmakertje dan maar die van jou zien
Mij ook dan graagquote:
Ja, zet je de cam aan?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wil er wel even mee schudden, helpt dat?
Kom je er eentje brengen dan donderdag?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:20 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ga afsluiten en tv kijken
Morgen als ik tijd heb Brabantse Broeder kopen
Wat is er donderdag?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kom je er eentje brengen dan donderdag?
Ja nee, dat was niet de bedoeling..quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nee, dat was niet de bedoeling..
Aww.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
Techno had 'em geopend en ik sluit 'em
Meant to be enzo
Woon jij in Amsterdam?quote:
Nee werk hequote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Woon jij in Amsterdam?Wist ik niet.
Maar, de Broeder is voor pa en ma, die willen proevenIk smokkel wel een stukske mee.
Dat valt nog te bezien... Eerst helemaal naar Udenhoutquote:
ik wilde ook nog bradda proevenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Woon jij in Amsterdam?Wist ik niet.
Maar, de Broeder is voor pa en ma, die willen proevenIk smokkel wel een stukske mee.
Dank hak je je vinger er af, weg sneetje, weg veel pijn misschien als die grote hak minder pijnlijk isquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:29 schreef Samzz het volgende:
Die snee in m'n vinger doet vies veel pijn voor zo'n klein kut sneetje
Nu al terugkrabbelenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat valt nog te bezien... Eerst helemaal naar UdenhoutOf Oisterwijk.
Nou ja, anders volgende week maar
Osdorp, vlakbij de bunker.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:28 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Waar werk je in A'dam? Ik zit op de Stadhouderskade.
Daarna wel even ontsmetten natuurlijkquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:30 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dank hak je je vinger er af, weg sneetje, weg veel pijn misschien als die grote hak minder pijnlijk is
Pleonasme much?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:29 schreef Samzz het volgende:
Die snee in m'n vinger doet vies veel pijn voor zo'n klein kut sneetje
Jij bent gek.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:30 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dank hak je je vinger er af, weg sneetje, weg veel pijn misschien als die grote hak minder pijnlijk is
De afstanden in Brabant zijn zo grootquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nu al terugkrabbelen![]()
[..]
Osdorp, vlakbij de bunker.
Ik woon in Enschede, joebelquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom woon je dan in brabant![]()
Hoewel het ook wel weeris.
Brabant.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:32 schreef S95Sedan het volgende:
Waarom woon je dan in brabant![]()
Hoewel het ook wel weeris.
Die naam heeft ze van SSB gejat, net als ikquote:
He, wait...a!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die naam heeft ze van SSB gejat, net als ik
Neequote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]