SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
Hij hangt aan de muur links van het bed. Kan 'm dus vanuit mijn bed zien.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Owja, dat is best flink. Aan het hoofdeinde gehangen of zo dat je in je bed in normale positie ernaar kan kijken (en nee, ik bedoel niet het plafond!)?
Dat je dan meteen een TT over Techno maakt vind ik overdreven hoor.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
Techno had 'em geopend en ik sluit 'em
Meant to be enzo
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:03 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 moet ook eens wat dingen op gaan hangen.... Woon hier al ruim 2 jaar en er hangt nog niks aan de muren
Mja, moet je iemand weten die het goed kanquote:
Zijwaartsquote:
Scherp.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat je dan meteen een TT over Techno maakt vind ik overdreven hoor.
ik ben heel slecht in spullen weggooien! aan bijna alles heb ik wel een herinnering, maar goed dat staat nu op zolder bij mn ouders, ooit nog s uitzoeken en kijken wat ik weer allemaal tegen kom!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ben anders best blij dat ik spullen weggooi
Met 4 keer verhuizen enzo, had ik anders den hoop dubbel gehad
Ja, ik hang ook wel aan bepaalde dingen. Ik heb heel lang erg veel van mijn moeder bewaard tot ik ontdekte dat werkelijk alles op zolder ligt te verstoffen. Ik bewaar het omdat ik het gevoel heb dat weggooien niet mag, maar ik doe er geen fuck mee. Nu dus het meeste weg gedaan, wel fijn hoor. Ruimte in je huis, ruimte in je hoofd.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:05 schreef Delan het volgende:
[..]
ik ben heel slecht in spullen weggooien! aan bijna alles heb ik wel een herinnering, maar goed dat staat nu op zolder bij mn ouders, ooit nog s uitzoeken en kijken wat ik weer allemaal tegen kom!
Slecht voor de akoestiek man.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:03 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 moet ook eens wat dingen op gaan hangen.... Woon hier al ruim 2 jaar en er hangt nog niks aan de muren
Plinten? Dat is een vies woord hier in huis.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik heb nog amper plinten liggen. En ik woon er veel langer dan 2 jaar..
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Plinten? Dat is een vies woord hier in huis.
Ik moet nog een stukje laminaat afmaken en restje plintenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik heb nog amper plinten liggen. En ik woon er veel langer dan 2 jaar..
dat is waar, ik heb het dan gelukkig ook niet in mn huis staan maar op de zolder bij mn ouders. ach ja, straks als ik ga verhuizen moet er toch maar even aan geloven en ook spullen weg gaan doenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, ik hang ook wel aan bepaalde dingen. Ik heb heel lang erg veel van mijn moeder bewaard tot ik ontdekte dat werkelijk alles op zolder ligt te verstoffen. Ik bewaar het omdat ik het gevoel heb dat weggooien niet mag, maar ik doe er geen fuck mee. Nu dus het meeste weg gedaan, wel fijn hoor. Ruimte in je huis, ruimte in je hoofd.
Hehe, hier ook.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik moet nog een stukje laminaat afmaken en restje plinten
En nog wat muren beplakken met behang of stucwerk...
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:09 schreef Spirit82 het volgende:
Ik heb 3 weken geleden mijn laatste plint gelegdIk woon hier bijna 2 jaar
En aangezien MissB het ook nog moet doen..... ben ik blij dat ik niet de enige benquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Plinten? Dat is een vies woord hier in huis.
Ga je verhuizen?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:09 schreef Delan het volgende:
[..]
dat is waar, ik heb het dan gelukkig ook niet in mn huis staan maar op de zolder bij mn ouders. ach ja, straks als ik ga verhuizen moet er toch maar even aan geloven en ook spullen weg gaan doen
Ik wil je best een keertje etenquote:
Gewoon behangetje er op gooien of wat verf halen bij de Praxis... easy peasy....quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Hehe, hier ook.
In mijn slaapkamer is er een stuk muur heel lelijk, moet eigenlijk gestuced (gestucced?) maarja, kost geld en gedoe, blabla. Daar ga ik dus gewoon een hoog kastje voor zetten hoor.
En hoe staat het er bij jou voor?quote:
Dingen weggooien heerst!!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:10 schreef missbehavin het volgende:
In weggooien ben ik dan weer heel goed geworden. Nou ja, een stuk beter dan eerst
ik hoop zeeeeeeer binnenkort ja, het begint nu steeds meer op te schieten maar ik kom steeds hoger in het lijstje! nog ongeveer 12 wachtende voor me dus schiet op!!quote:
De muur is dusdanig slecht dat behang niet blijft zitten, dat hebben we geprobeerd namelijk.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gewoon behangetje er op gooien of wat verf halen bij de Praxis... easy peasy....
Mmm, misschien moet ik het zelf ook eens gaan doen
Beetje behangplak. Zal helpen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:12 schreef L-E het volgende:
[..]
De muur is dusdanig slecht dat behang niet blijft zitten, dat hebben we geprobeerd namelijk.
Patroonroller FTWquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gewoon behangetje er op gooien of wat verf halen bij de Praxis... easy peasy....
Mmm, misschien moet ik het zelf ook eens gaan doen
Ja, dat is hier dus ook een beetje.... daarom hier ook nog niks aan de muur gedaan...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:12 schreef L-E het volgende:
[..]
De muur is dusdanig slecht dat behang niet blijft zitten, dat hebben we geprobeerd namelijk.
Groter huis? Kleiner? Andere woonplaats?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:12 schreef Delan het volgende:
[..]
ik hoop zeeeeeeer binnenkort ja, het begint nu steeds meer op te schieten maar ik kom steeds hoger in het lijstje! nog ongeveer 12 wachtende voor me dus schiet op!!
Och, jee. Sorry, dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:12 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik ben alweer een paar weken vrijgezel, hoor.![]()
![]()
Oh, ik dacht even dat het op het schilderij sloeg.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:13 schreef AirwiN het volgende:
Nemen we afscheid van de seniore Singles door ze op te hangen?
* AirwiN zwaait gedag naar missb en Techno...
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:13 schreef AirwiN het volgende:
Spuit elluf much?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:13 schreef AirwiN het volgende:
Op een gegeven moment zíe je het niet meer he? Ik ben zo slecht in zulke dingen, ik barst van de inspiratie maar de uitvoering laat wat te wensen over.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, dat is hier dus ook een beetje.... daarom hier ook nog niks aan de muur gedaan...
Slecht he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |