WAT een briljante tekstquote:'my lover stole my girlfriend'
'i keep beating up my ex'
'i want to kill my neighbour'
'my daughter's selling sex'
'my s/m lover hurt me'
'my girl became a man'
'i love my daughter's rapist
'my life's gone down the pan'
what a show, the barry williams show
the barry williams show
dysfunctional excess
is all it took for my success
and when the punches start to fly
the ratings always read so high
it's showtime
'quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:38 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik steun die belachelijke organisaties niet die inspelen op de gevoelens mensen.
Verder een dierenvriend? Niet echt, ik heb meestal geen emotie bij dieren. Behalve bij mijn honden.
Het leed van dierenquote:
In Roemenië nietquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:40 schreef Cerbie het volgende:
Zelf in Nigeria geven ze om zwerfhonden:
http://www.419scam.org/emails/2010-03/15/01025476.37.htm
Mensen zijn ook dierenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:41 schreef GSbrder het volgende:
Dierenliefhebbers vind ik altijd een tikje autistisch.
Zoek echte vrienden.
WAT een briljante tekstquote:Ik kreeg een leuke baan, een mooi salaris bovendien
Ik zou de volgende dag beginnen, prima tijd om half 10
Dit feit dat moest gevierd worden met maten zonder maat
Dus ’s middags lag ik nog op bed en stond tegelijkertijd op straat
Refrein:
Het besef het is weer mis gegaan, kwam die middag bij het ontbijt
Dit gebeurt me echt nooit meer of is het een kwestie van tijd
Ik heb weer eens de kans gehad maar wederom vergooid
Maar ik heb er één ding van geleerd: Ik leer het nooit
Maar niet getreurd dacht ik want er is werk in overvloed
Even een briefje posten en alles komt weer goed
Uitgenodigd voor een gesprek maar daaraan gaf ik geen gehoor
Niet dat ik niet wil luisteren maar ik lag nog op één oor
Refrein:
Ik heb weer eens de kans gehad maar wederom vergooid
Maar ik heb er één ding van geleerd: Ik leer het nooit
Ben wel een beetje dol op de katten van mn oudersquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:41 schreef GSbrder het volgende:
Zoek echte vrienden.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:41 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
In Roemenië niet
http://www.nieuwsbank.nl/inp/2011/06/22/R264.htm
Ik zie je al over straat lopen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:41 schreef eriksd het volgende:
Sommige honden zijn wel oke.
En katten haal ik ook altijd wel even aan.
Wat is daar briljant aan?quote:
True, truequote:
Van die beesten die altijd wild staan te blaffen bij het tuinhek?quote:
QFT en dat zeg ik als "autist"quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:41 schreef GSbrder het volgende:
Zoek echte vrienden.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Van die beesten die altijd wild staan te blaffen bij het tuinhek?
Het zijn over het algemeen oerdomme beestenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zie je al over straat lopen.
Hej, een kat. Hoi poediedoepidoe![]()
Gewoon wild terugblaffen. Worden ze helemaal para.quote:
Nee, onze hond (ik heb er nog maar een) blaft niet wild die blaft rustig, maar net genoeg om niet verder te komen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Van die beesten die altijd wild staan te blaffen bij het tuinhek?
Jij bent in het dagelijks leven een ninjaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het zijn over het algemeen oerdomme beesten
Wel mooi vind ik het als ze zo'n eindje met je mee gaan sluipen
Net zo briljant als die tekst van Gabriel.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat is daar briljant aan?
Het is pauperverheerlijking, niet?
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het zijn over het algemeen oerdomme beesten
Wel mooi vind ik het als ze zo'n eindje met je mee gaan sluipen
Dat pleit niet voor deze tekstquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:46 schreef betyar het volgende:
[..]
Net zo briljant als die tekst van Gabriel.
Ik ben een schim van mijzelf.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij bent in het dagelijks leven een ninja
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
![]()
Ik was zaterdag bij een maat op bezoek en die had een enorm agressieve kat. Die zat het bezoek telkens aan te vallen.
I like the paradoxquote:
Met mn dronken kop ook nog een half uur met hem gevochten.quote:
quote:
quote:Ik ga weg en kom niet terug voor morgenvroeg
Want als tijd geld is dan heb ik geld genoeg
En toen ik laatst naar huis liep, na een hele avond lang
Werd ik overvallen door een gedachtegang
Refrein:
Het is je geld of je leven
En van beide word je vies
Dus zal ik dagelijks bewijzen
Dat ik voor het leven kies
Ook al is het met mijn beurs dieptriest gesteld
Ja als tijd geld is zijn mijn dagen geteld
Zo heb ik in mijn leven in plaats van geld gespaard
Mooie momenten vergaard.
Refrein
Heb je alsnog pussy gehad, die avond. Grote jongen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Met mn dronken kop ook nog een half uur met hem gevochten.
Ik vind het echt van een niveautje dat ik enkel bij uitgebluste arbeiders kan plaatsen.quote:
Helaas, het was een mannetje.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Heb je alsnog pussy gehad, die avond. Grote jongen.
quote:
Ga er eens heen. Je zult veel plezier hebben.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vind het echt van een niveautje dat ik enkel bij uitgebluste arbeiders kan plaatsen.
quote:'t Is vallen en opstaan
't Is stoppen of doorgaan
Het leven is continu klimmen
Is het niet naar de top
Dan is het wel uit een dal
Ga dus door want je weet het
Na poetsen komt glimmen
Het is opstaan en vallen
Maar alleen met z'n allen
Kun je pas achter elkaar staan
Maar valt er nu eigenlijk wel een keuze te maken
Of je nu gaan wil of blijven
Je moet blijven gaan
Soms zit het tegen en soms zit het mee
Soms sla je raak maar daarna weer een flater
En alles bij elkaar maakt het leven een feest
Inclusief de kater
Gelukkig zijn is een fulltime job
Maar je hoeft eigenlijk alleen maar te willen
Dus personeelslid van de wereld
Voor de wet van de aardbol
Je moet er gewoon, niet te zwaar aan tillen
Inclusief de kater
Inclusief de kater
Voorwaar, u hebt reeds genoeg leed veroorzaakt!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:49 schreef eriksd het volgende:
Oh mensen, dat refrein met die tegenstelling. Ik heb zelden zoiets moois gehoord.
All I can think of is:quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:49 schreef eriksd het volgende:
Dit is gewoon zijn beste.
Prachtig ook de wanhoop in het nummer tussen enerzijds iemand confronteren met bedrog en onrecht en daarna telkens tot de conclusie komen dat je ook niet zonder haar kan.
Dat hele album is een grote persoonlijke afrekening. Echt fantastisch
En hoe hij in deze live-versie op het eind een toon omhoog gaat, kippenvel.
Ik weet niet waar en ik weet niet waaromquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:50 schreef betyar het volgende:
[..]
Ga er eens heen. Je zult veel plezier hebben.
[..]
R&P is een deur verderop.quote:
Omdat hij af en toe beide handen vrij wil hebben als hij piano gaat spelen?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
All I can think of is:
Waarom de draagbare microfoon en de microfoon aan een oortje?
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik weet niet waar en ik weet niet waarom
Terwijl, als hij niet op de piano speelt, hij onvoldoende heeft aan zijn oortjes-mic en zich met zijn handen geen houding weet te geven?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Omdat hij af en toe beide handen vrij wil hebben als hij piano gaat spelen?
Ik denk dat jullie blij zijn dat ik er niet benquote:
Dat ook.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Terwijl, als hij niet op de piano speelt, hij onvoldoende heeft aan zijn oortjes-mic en zich met zijn handen geen houding weet te geven?
Het is een kwaliteitquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat ook.
He man, verpest het nummer nou niet met je gezeik.
Niets als je zo doorgaatquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het is een kwaliteit
Maar wat zijn jouw verplichtingen overmorgen ook al weer?
Gossie, ik onderneem ook eens een poging je vanachter de geraniums te halen.quote:
Dat ziet er warmer uit dan mijn vakantiebestemmingquote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie blij zijn dat ik er niet ben
Ik moet nog wat planten hebben inderdaad, goeie tipquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gossie, ik onderneem ook eens een poging je vanachter de geraniums te halen.
Dan ga ik wel met VS een terrasje pakken, hautaine Randstedeling.
Die van mij waren doodgegaan doordat een vriend ze verzopen had terwijl ik in Zwitserland wasquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik moet nog wat planten hebben inderdaad, goeie tip
Je gaat richting kindermishandeling zo.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:55 schreef betyar het volgende:
[..]
Die twee kleintjes op het podium zijn onze kinderen.........![]()
Alles om jou heen sterftquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die van mij waren doodgegaan doordat een vriend ze verzopen had terwijl ik in Zwitserland was
Dat is toch zielig.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:55 schreef betyar het volgende:
[..]
Die twee kleintjes op het podium zijn onze kinderen.........![]()
Alles wat leeft wel ja.quote:
Nee hoor, elke dag papa wanneer gaan we naar het festivalletje.......quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je gaat richting kindermishandeling zo.
Ik had niet gerekend op deze comeback.quote:
Zielig? Die kinderen hebben plezier van hun leven, het jaar daarvoor ging de jongste in de kinderwagen mee. Oké ze hebben wel gehoorbescherming in.quote:
Je weet beter dan met me in discussie te gaanquote:
MWHAHAHAH RAAP ME OPquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:59 schreef GSbrder het volgende:
Dit is ook zo episch hè? Hyvesverhaaltjes.
Onacceptabelbaar!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
MWHAHAHAH RAAP ME OP![]()
![]()
![]()
Die comment:
heb ik ook gehad .
ik ben nu dood .
ik ben n geest en kan typen .
geil toch .
Oeh, dat belooft wat. Hopelijk komt Gilbert Gottfried weer langs.quote:
Hmm...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:00 schreef betyar het volgende:
[..]
Zielig? Die kinderen hebben plezier van hun leven, het jaar daarvoor ging de jongste in de kinderwagen mee. Oké ze hebben wel gehoorbescherming in.
Zo schreef ik ook op Hyves, hoor. Dr. Jekyll & Mr. Hyde.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:59 schreef GSbrder het volgende:
Dit is ook zo episch hè? Hyvesverhaaltjes.
Dan ga ik hem nu eens kijken.quote:
Ik zit dan in de US. Dus six pack miller en pizzaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oeh, dat belooft wat. Hopelijk komt Gilbert Gottfried weer langs.
Vet! Waar ga je naartoe?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:07 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik zit dan in de US. Dus six pack miller en pizza
Al die filmpjes. Wat is dat voor vage hobby van jonge meisjes van 13?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:07 schreef robin007bond het volgende:
Ik kon het niet laten en heb een comment gegeven op die video
Kijk, dat zijn nou de trips. Ben zowaar nog een beetje jaloers ookquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:09 schreef Tem het volgende:
[..]
Dit jaar trip van Atlanta richting Houston Texas.
Dubieus.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn nou de trips. Ben zowaar nog een beetje jaloers ook
Ik wil een keer langs de oostkust afzakken.
Wat is uberhaupt de strekking van die fimpjes? Ik snap ze niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Al die filmpjes. Wat is dat voor vage hobby van jonge meisjes van 13?
Ik lig hier stukquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Al die filmpjes. Wat is dat voor vage hobby van jonge meisjes van 13?
Ze zijn ook niet te snappenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat is uberhaupt de strekking van die fimpjes? Ik snap ze niet.
Heb ik 2 jaar geleden gedaan. Boston -> Miami was leuk al is de West kust mooier. Seattle -> San Diego Highway 1.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn nou de trips. Ben zowaar nog een beetje jaloers ook
Ik wil een keer langs de oostkust afzakken.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:13 schreef Tem het volgende:
[..]
Heb ik 2 jaar geleden gedaan. Boston -> Miami was leuk al is de West kust mooier. Seattle -> San Diego Highway 1.
Die filmpjes waar mensen gaan reageren met: opa ik mis je zo!!!quote:
ïk_vöêl_mé_eënzãàm_éñ_àlléën_vandãág_wïl_íemãñd_met_mê_prãtêñ?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die filmpjes waar mensen gaan reageren met: opa ik mis je zo!!!
Yup samen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoe ben je erop gekomen zulke trips te maken? En ga je met je vriendin?
Dat klinkt nou als toffe trips. Relaxed ook dat je vriendin het ook leuk vindt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Yup samen.
Vijf jaar geleden wilde ik eens naar Amerika en ben nu de laatste vijf jaar ieder jaar wezen touren
vlucht boeken, auto huren en grof je route bepalen. Hotels boeken we nooit. Echt geweldig mooi land en mooie combinatie steden/natuur.
Die zag ik al als top rated commentquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
ïk_vöêl_mé_eënzãàm_éñ_àlléën_vandãág_wïl_íemãñd_met_mê_prãtêñ?
Mercedes is voor ouwe zakken in een midlifecrisis, evenals jaguar rijders.quote:
En snordersquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:25 schreef betyar het volgende:
[..]
Mercedes is voor ouwe zakken in een midlifecrisis, evenals jaguar rijders.
Reed jij niet ook Mercedes?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:25 schreef betyar het volgende:
[..]
Mercedes is voor ouwe zakken in een midlifecrisis, evenals jaguar rijders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Reed jij niet ook Mercedes?Ik heb genoeg aan een aanhanger. Als ik een busje koop wordt het een Opel Vivaro.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik maakte laatst nog wat vreemde capriolenquote:
Typisch. Twee vrouwen en een nicht.quote:
quote:Het is niet ondenkbaar dat Gaddafi om het leven komt bij een NAVO-bombardement. Weinigen zullen dat betreuren. Maar als blijkt dat het een gerichte aanval op de Libische leider was – een liquidatie – dan hebben de deelnemende regeringen iets uit te leggen.
Evan Thomas, hoogleraar journalistiek aan de Princeton University, schrijft vandaag in The Washington Post dat president Obama om ‘regime change’ heeft gevraagd. Tegelijkertijd verschaft de CIA inlichtingen aan de piloten en betaalt de VS minstens twintig procent van de NAVO-missie. “Als Gaddafi overlijdt bij één van de aanvallen”, schrijft Thomas. “Dan zal het lastig zijn om de wereld te overtuigen dat hij niet het doelwit was.”
Obama heeft volgens Thomas dus al indirect de verantwoordelijkheid genomen voor pogingen om een staatshoofd te doden. “Dat is geen kleine stap voor een president”, waarschuwt hij. “Toch is er weinig discussie over. Noch in het congres, noch in de media.”
Past niet bij moderne beschavingen
Tot in de late 18e eeuw was het liquideren van politiek leiders vrij gebruikelijk, weet Thomas. Daarna kwam er de norm dat staten weliswaar oorlog met elkaar mogen voeren, maar dat de politieke leiding van een staat beschermd moet worden. Thomas Jefferson, derde president van de VS, deed het omleggen van staatshoofden al in 1789 af als iets dat hoorde bij de “donkere eeuwen” en niet past bij “moderne beschavingen”. Die richtlijn bood ook Adolf Hitler bescherming, doceert de professor. “In 1938 verwierp de Britse regering een voorstel van het leger om Hitler in Berlijn te vermoorden, omdat het “onsportief” zou zijn. Zelfs in 1944 was de regering nog verdeeld over een plan om de nazileider te liquideren.”
De norm dat liquidatie nooit een optie is werd na de Tweede Wereldoorlog geleidelijk losgelaten. “Men erkende dat staatshoofden zich kunnen gedragen als terroristen of oorlogsmisdadigers – zo niet menselijke monsters”, aldus Thomas. Gaddafi ondervond de gevolgen daarvan in 1986 toen zijn tent werd gebombardeerd. Hij was niet thuis, maar enkele familieleden kwamen wel om. De Amerikanen namen wraak vanwege de aanslag op Amerikaanse militairen in een nachtclub in Berlijn. En in 2003 joegen Amerikaanse bommenwerpers op Saddam Hoessein, die wegens gebrekkige inlichtingen niet geraakt werd. Het Witte Huis zal echter nooit toegeven dat dit een gerichte liquidatiepoging was.
Officieel nog steeds onaanvaardbaar
In 1975 was er – na omstreden moordcomplotten tegen Fidel Castro – weliswaar een antiliquidatierichtlijn aangenomen, maar in oorlogstijd wordt daar soepeler mee omgesprongen. “Het oorlogsrecht geeft duidelijk toestemming om dodelijk geweld te gebruiken tegen de commandostructuur in een gewapend conflict”, zo citeert Thomas een CIA-directeur uit de jaren negentig. Wel benadrukte deze inlichtingenman, Jeffrey H. Smith, dat de VS alle terughoudendheid moet betrachten. “Om een gevaarlijk precedent te voorkomen.”
In het boek The ethics of destruction: norms and force in international relations (Cornell University Press, 2001) citeert politiek wetenschapper Ward Thomas de voormalig presidentieel adviseur George Stephanopoulos. “Van alle woorden die je niet in het Witte Huis kan gebruiken is geen enkele meer taboe dan liquidatie”, zei hij. Dwight D. Eisenhower, de 34ste president, berispte eens een hoge ambtenaar die grapte over het “uit de weg ruimen” van Patrice Lumumba, begin jaren zestig premier van Congo. “Dat is onaanvaardbaar”, brieste Eisenhower. We praten niet over dit soort dingen. Zodra je er over begint, is het einde zoekt.” Toch wordt er rekening mee gehouden dat Eisenhower goedkeuring gaf voor het liquideren van Castro en Lumumba. Castro leeft nog, maar Lumumba is onder onopgehelderde omstandigheden gedood.
Waarom het schuldigste individu beschermen?
Interessant is het onderonsje tussen Jozef Stalin en Winston Churchill, waarover laatstgenoemde schrijft in Closing the Ring (1953). De communistische dictator zou de Britse premier voorgesteld hebben de machtigste vijftigduizend nazi-officieren te executeren na de oorlog, zodat er geen enkele dreiging meer vanuit zou gaan. Churchill: “Ik zei dat ik me liever zelf van kant zou maken dan de eer van mijn land zo te beschamen.” Het Britse parlement en het publiek zou zo’n massa-executie nooit accepteren, meende de premier.
Volgens Ward Thomas is liquidatie van “Hitler-types” moreel te rechtvaardigen mits er vele andere levens mee gespaard kunnen worden. Hij haalt de gepensioneerde luitenant-kolonel Ralph Peters aan. Die verbaast zich erover dat het aanvaardbaar is om hele divisies dienstplichtigen te doden, terwijl het ondenkbaar was om Saddam Hussein actief op te sporen en te vermoorden. En dat terwijl hij de hoofdschuldige was. “Waarom is het acceptabel om de gecommandeerde massa’s te slachten – en ik gebruik dat woord met opzet – maar is de liquidatie van het schuldigste individu, de commandant, onbespreekbaar?” De voormalig legerleider ziet om deze reden geen enkele ethische logica in het taboe op liquidatie. “Het is een morele warboel.”
Of het taboe moet worden doorbroken is aan de politiek. Mocht Moammar Gaddafi omkomen bij een NAVO-bombardement dan zal het Witte Huis dit niet betreuren, maar het woord liquidatie zal niet in de mond genomen worden. Voor zoiets ‘onsportiefs’ als het doden van een politiek leider is bij Westerse democratieën geen draagvlak. In ieder geval niet officieel.
Dit is in scène gezet, toch?quote:
Wat was eigenlijk de bedoeling van de opdracht?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:38 schreef betyar het volgende:
[..]
dan mogen ze die rijleraar en examinator óók voor een executiepeloton zetten.
Kwestie van selectie natuurlijk. En groepsdruk...quote:
quote:
Een presentator naar keuze proberen te raken.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat was eigenlijk de bedoeling van de opdracht?
Recht rijden terwijl je over je schouder kijkt?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat was eigenlijk de bedoeling van de opdracht?
Dan had ie beter Joling en co. kunnen raken.............quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een presentator naar keuze proberen te raken.
Het is ook van wereldbelang de hand voor je mond te doen als je iets raakt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het was al eerder kantje boord bij die gast.
Edit: eerste reactie als ie die paal raakt, stuur loslaten. Wat een klapjosti.![]()
Dag heer.quote:
Wanneer ga je op stepvakantie Vrij Fruit??quote:
Nu ik zie wat voor figuren hun rijbewijs hebben begin ik zelf bang te worden om de weg op te gaan, je zult maar zulke rijdende gevaren tegenkomen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:46 schreef von_Preussen het volgende:
Hier is de hele (laatste) aflevering 8 te zien:
http://sites.bnn.nl/page/(...)e3b7916c0149d939ca62
En dat is hilarisch omdat... ?quote:
Hoe kan je dat nou controleren?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
http://www.powned.tv/nieuws/tech/2011/07/penislengte_vingers.html
Hebben jullie het al gecontroleerd heren??
Mijn ringvinger is langer, now what?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
Net of niemand nog wist dat er mensen rondrijden die links niet van rechts kunnen onderscheiden of het gaspedaal van de koppeling ..quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nu ik zie wat voor figuren hun rijbewijs hebben begin ik zelf bang te worden om de weg op te gaan, je zult maar zulke rijdende gevaren tegenkomen.
Eerste week van september.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wanneer ga je op stepvakantie Vrij Fruit??
Ja, maar het is je optisch niet bewust, pas als je dit programma ziet begin je bang te worden.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Net of niemand nog wist dat er mensen rondrijden die links niet van rechts kunnen onderscheiden of het gaspedaal van de koppeling ..
Nu niks.. Over het algemeen genomen hechten mannen een stuk meer waarde (lees"achterlijk veel) aan de lengte van hun mannelijkheid dan vrouwen.. Ik verwacht dus dat zo'n beetje heel mannelijk NL zorgvuldig zijn vingers + zijn mannelijkhei heeft bestudeerd vandaagquote:
Kan dat?quote:
Dat is wel een beetje gay.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nu niks.. Over het algemeen genomen hechten mannen een stuk meer waarde (lees"achterlijk veel) aan de lengte van hun mannelijkheid dan vrouwen.. Ik verwacht dus dat zo'n beetje heel mannelijk NL zorgvuldig zijn vingers + zijn mannelijkhei heeft bestudeerd vandaag
Oehm, dat duurt nog ffquote:
Ik ben nooit in coma geweest?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
Really?? Ik heb dat anders ervarenquote:
Jij vindt het niet dubieus dat mannen onzeker worden van een GS-artikel?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Really?? Ik heb dat anders ervaren
quote:
We hebben geen doel, maar er is een fietsroute naar Brussel, dus makkelijk te volgen. We doen genoeg losse tochtjes en doen 50-100 km op een dag afhankelijk van kutweer en zin, dus we moeten best een end kunnen komen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Oehm, dat duurt nog ff![]()
Waar ga je heen (iig land Brussel las ik)?
Verdomme, daar kan ik echt boos om worden.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het was al eerder kantje boord bij die gast.
Edit: eerste reactie als ie die paal raakt, stuur loslaten. Wat een klapjosti.![]()
Wat een onzinartikel.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat zegt je vingerlengte over je persoonlijkheid?
Nee, dit is absoluut en wetenschappelijkquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat een onzinartikel.
Sowieso, wat een apekool allemaal
Owh, op die manier> Natuurlijk is dat dubieusquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij vindt het niet dubieus dat mannen onzeker worden van een GS-artikel?
Nee hoor. Ik heb er twee kinderen mee gekregen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, op die manier> Natuurlijk is dat dubieus
Maar mannen zijn sowieso onzeker over alles wat met hun mannelijkheid te maken heeft
Mijn piemel is zo groot dat ik alleen auto´s uit het E-segment of hoger mag rijden.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar mannen zijn sowieso onzeker over alles wat met hun mannelijkheid te maken heeft
Enkel onzekere mannen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Oei oei oei, dat is niet veel soeps dan.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mijn piemel is zo groot dat ik alleen auto´s uit het E-segment of hoger mag rijden.
Zo, dat zijn behoorlijke afstanden op 1 dag inderdaadquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
We hebben geen doel, maar er is een fietsroute naar Brussel, dus makkelijk te volgen. We doen genoeg losse tochtjes en doen 50-100 km op een dag afhankelijk van kutweer en zin, dus we moeten best een end kunnen komen.
Dat werkt andersom heh. Compensatie, niet assilimatie.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mijn piemel is zo groot dat ik alleen auto´s uit het E-segment of hoger mag rijden.
quote:
Dat klopt zekers niet, dat kan ik je wel vertellen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:10 schreef eriksd het volgende:
Je had toch ook dat verhaal over neuslengte enzo?
Ik niet hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan ben je een echte manquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:11 schreef Zeeland het volgende:
Mijn ringvinger is langer dan mijn wijsvinger.
We hebben allebei 3 weken vrij en gaan iig. 2 weken. Daarna zien we wel, we willen iig. nog wat dagen vrij voor we weer onder de zweep gaan.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zo, dat zijn behoorlijke afstanden op 1 dag inderdaad![]()
![]()
Hoe lang gaan jullie dan?
Is dat niet altijd???quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:11 schreef Zeeland het volgende:
Nee nee, ik moet een grote auto hebben, toen ik laatst in een Aygo reed sleepte ie 3 meter achter de auto aan.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat werkt andersom heh. Compensatie, niet assilimatie.
Geloof ik ook niet nee.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:11 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat klopt zekers niet, dat kan ik je wel vertellen.
Neen.quote:
Hier nietquote:
Exactquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat werkt andersom heh. Compensatie, niet assilimatie.
Ik heb zin een een prullenbak helemaal kapot te slaan.quote:
Samequote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:11 schreef Zeeland het volgende:
Mijne ook, dus dan ben ik volgens GS ook een echte manquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:11 schreef Zeeland het volgende:
Zolang het maar van publieke gelden is betaaldquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:13 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik heb zin een een prullenbak helemaal kapot te slaan.
Smeets?quote:
WOWquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:12 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
We hebben allebei 3 weken vrij en gaan iig. 2 weken. Daarna zien we wel, we willen iig. nog wat dagen vrij voor we weer onder de zweep gaan.
Met wat optimisme moeten we de grens van Spanje kunnen halen.
Jij bent een mannelijke vrouw.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mijne ook, dus dan ben ik volgens GS ook een echte man![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoezo geen bushokje?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:13 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik heb zin een een prullenbak helemaal kapot te slaan.
quote:
Gelukkig maar voor Heidiquote:
Hij heeft leuk gezelschap vanavond. Steven Kruijswijk en Boogerd.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kijk straks de herhaling, eerst Het Oog.
Helaas. Dat verklaart ook het succes bij de vrouwen in de metro.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:15 schreef eriksd het volgende:
Ben ik nou de enige met een kleinere ringvinger?
Of lesbischquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mannelijke vrouw?? Reallyquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij bent een mannelijke vrouw.
Voor zover niets nieuws.
Jij zit de hele tijd met je handen te wapperen?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Helaas. Dat verklaart ook het succes bij de vrouwen in de metro.
Eén blik op uw korte kootje en uw kansen zijn verspeeld.
Moet je wat minder op de pot ploffen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:17 schreef betyar het volgende:
Mijn bril is kapot.....Gelukkig is de bril verzekerd.
Ik zag het. Nu moet ik volgend jaar twee masters in een jaar halen. Of vier dagen per week gaan werken en de tweede master in deeltijd volgen. Nou ja, 't is op zich niet onoverkomelijk.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:13 schreef von_Preussen het volgende:
Oja, de langstudeerbelasting is door de 1e kamer.
Nee.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij zit de hele tijd met je handen te wapperen?
Kwaliteit kwantiteit..quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:17 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Waar? Hier? Men post hier alsof hun leven er vanaf hangt..
[ link | afbeelding ]
Niet overtuigend genoeg.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mannelijke vrouw?? Really![]()
Niet echt hoor, ik heb alleen OOK hersens
Jij hebt nog een keer je best gedaan via pm om mij terug te krijgen, dan mag ik best zeggen dat ik je hier ook mis.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:17 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Waar? Hier? Men post hier alsof hun leven er vanaf hangt..
[ link | afbeelding ]
De kans dat jij jongetjes als kinderen krijgt is groter. Dat is positief. Leuk voor je toekomstige man om mee te voetballen.quote:
Elk nadeel heb zijn voordeelquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:19 schreef Zeeland het volgende:
[..]
De kans dat jij jongetjes als kinderen krijgt is groter. Dat is positief. Leuk voor je toekomstige man om mee te voetballen.
Dat heb ik al gedaan.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Doe nog even wat aan de vergrijzing en heave fun!
Dat beslis jij toch?quote:
Alsjeblieft niet!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Doe nog even wat aan de vergrijzing en have fun!
Dat zal zeker wel lukken. Heb ik al een paar keer gezegd, maar tegen die tijd stap ik uit de beperkte anonimiteit die ik heb en plak ik mijn persoonlijke blog hier zodat eenieder hier die het boeit het kan volgen en dan kunnen jullie mij allemaal uitschelden dat ik op moet schieten/meer foto's moet maken/een mietje ben/whateverquote:
Leukquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat zal zeker wel lukken. Heb ik al een paar keer gezegd, maar tegen die tijd stap ik uit de beperkte anonimiteit die ik heb en plak ik mijn persoonlijke blog hier zodat eenieder hier die het boeit het kan volgen en dan kunnen jullie mij allemaal uitschelden dat ik op moet schieten/meer foto's moet maken/een mietje ben/whatever
Dat zou mooi zijnquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:21 schreef Nautilus. het volgende:
Probeer 'ns om Autodidact, PJORourke en DrWolffenstein terug te krijgen.
Het wordt net weer enigszins beschaafdquote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat zal zeker wel lukken. Heb ik al een paar keer gezegd, maar tegen die tijd stap ik uit de beperkte anonimiteit die ik heb en plak ik mijn persoonlijke blog hier zodat eenieder hier die het boeit het kan volgen en dan kunnen jullie mij allemaal uitschelden dat ik op moet schieten/meer foto's moet maken/een mietje ben/whatever
Dit is hetzelfde gedrag als geld bijdrukken.quote:
Waar is EG?quote:
Hoi Sigmequote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hihi je hebt een kleinere ringvinger
Bannetje, niet?quote:
Het stikt hier van de kloons johquote:
Nee toch?quote:
Men hoeft pas vanaf zomer 2012 te gaan betalen, met een beetje mazzel kan ik mijn bachelor dan afronden en aan de (nominale) master gaan.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:18 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik zag het. Nu moet ik volgend jaar twee masters in een jaar halen. Of vier dagen per week gaan werken en de tweede master in deeltijd volgen. Nou ja, 't is op zich niet onoverkomelijk.
Hoiquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoi Sigme![]()
Alles goed met de verbouwingen/opknapdinges en de beestenboel?
Remlof zei van niet. Ik heb een waarschuwing gehad voor iets wat niet tegen de regels is mij hij vond dat niet in de haak was, dus prima, zijn beslissing, maar EG is gewoon zoek.quote:
Wat maak jij je nou de hele tijd druk over EG?? PM/DM hem dan gewoonquote:
Soit, de treinen in de regio Eindhoven rijden nog.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Remlof zei van niet. Ik heb een waarschuwing gehad voor iets wat niet tegen de regels is mij hij vond dat niet in de haak was, dus prima, zijn beslissing, maar EG is gewoon zoek.
Da's niet mijn sterkste punt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik verwacht dan uiteraard wel wat comments van dees of geen.
De hele tijd nog wel. Omdat ik het welgeteld 2x vraag in 3 dagen?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat maak jij je nou de hele tijd druk over EG?? PM/DM hem dan gewoon
Ongeveer de eerste regel uit de policy is: Het voornaamste is dat we verwachten dat je je op fatsoenlijke wijze gedraagt tegenover je medepostersquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Remlof zei van niet. Ik heb een waarschuwing gehad voor iets wat niet tegen de regels is mij hij vond dat niet in de haak was, dus prima, zijn beslissing, maar EG is gewoon zoek.
Veeeel vakerquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
De hele tijd nog wel. Omdat ik het welgeteld 2x vraag in 3 dagen?
Gevoelsmatig vaker.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Veeeel vaker![]()
Iig gevoelsmatig veel vaker
Quoten van zijn eigen tekst is onfatsoenlijk .. of bedoel je zijn doodsverwensingen?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Ongeveer de eerste regel uit de policy is: Het voornaamste is dat we verwachten dat je je op fatsoenlijke wijze gedraagt tegenover je medeposters
My bad.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee hoor, dit is mijn eerste account en een tweede heb ik tot op heden niet aangemaakt.
Ik moet mij gaan verantwoorden voor jouw gevoel?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Veeeel vaker![]()
Iig gevoelsmatig veel vaker
Daarnaast: vraag het hem gewoon zelf![]()
Nou is dat toch al niet jouw sterkste kant (slap lullen en debattechnieken rondstrooien welquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gevoelsmatig vaker.
Daar kan je dus echt helemaal niets rationeels op antwoorden
Het quoten van posts uit topics met een heel ander en in dit geval persoonlijk onderwerp vind ik niet fatsoenlijk.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Quoten van zijn eigen tekst is onfatsoenlijk .. of bedoel je zijn doodsverwensingen?
Is het ook niet..quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Het quoten van posts uit topics met een heel ander en in dit geval persoonlijk onderwerp vind ik niet fatsoenlijk.
Rationeel antwoorden is niet mijn sterkste punt?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou is dat toch al niet jouw sterkste kant (slap lullen en debattechnieken rondstrooien wel)
EGate, Whiskergate.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is het ook niet..
Ondanks dat dit een publiek forum is en blijft.
Bijnaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Rationeel antwoorden is niet mijn sterkste punt?
Ha! Uit jouw mond klinkt dat bijna als een compliment.
GS slaagt er hier beter in om mensen op zijn terreintje te laten dansen dan wie dan ook.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou is dat toch al niet jouw sterkste kant (slap lullen en debattechnieken rondstrooien wel)
Ja, maar niet tegen de regels. Jij bent admin, dus je hebt mij op de vingers getikt dat je dat niet wil in het geval van EG, punt, prima, zal ik ook nooit meer doen, maar het staat niet ergens in de regels hehquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Het quoten van posts uit topics met een heel ander en in dit geval persoonlijk onderwerp vind ik niet fatsoenlijk.
Ja, met slap lullen en debattechniekenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
GS slaagt er hier beter in om mensen op zijn terreintje te laten dansen dan wie dan ook.
Bedankt, erik, maar niet zo explicietquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
GS slaagt er hier beter in om mensen op zijn terreintje te laten dansen dan wie dan ook.
Sorry?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het is tegen de regels, zie post #255, geen FA of A die het met mij oneens zal zijn dat het onfatsoenlijk was.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, maar niet tegen de regels. Jij bent admin, dus je hebt mij op de vingers getikt dat je dat niet wil in het geval van EG, punt, prima, zal ik ook nooit meer doen, maar het staat niet ergens in de regels hehDat wil ik even gladgestreken hebben.
Altijd nog beter dan met emotionele drogredenen en een overdaad aan leestekens i.c.m. grammarnazi-technieken de avonden hier doodspammenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, met slap lullen en debattechnieken
Vertaling: GS bedient zich van debattechnieken waardoor een heleboel mensen afgeleid worden en niet meer zien welke onzin hij in feite postquote:
Ik was er echt van overtuigd dat dat zo was en ik zag Wolff ook zo voor mij.quote:
wie weet is het ook wel zo. Ben nooit zo'n ster in kloontjes identificerenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik was er echt van overtuigd dat dat zo was en ik zag Wolff ook zo voor mij.
Weer een teleurstelling.
Dat bedoel ik dus: afleiding en lekker niet ingaan op het gesteldequote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan met emotionele drogredenen en een overdaad aan leestekens i.c.m. grammarnazi-technieken de avonden hier doodspammen
Het gaat goed. Elke dag weer een stap dichter bij alle verschillende doelen.quote:
Dat is het inderdaad. Het was niet zo netjes het bericht te quoten maar de reactie van EG was ook zwaar overtrokken naar mijn idee.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:35 schreef Nautilus. het volgende:
Het is een open norm, zoiets als redelijkheid en billijkheid, Boze_Appel.
Het is hier de slowchat, poesquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus: afleiding en lekker niet ingaan op het gestelde
Gelukkig posten jij, Nautilus, Freya en B_A er nog wel.quote:
Hij gaat er dus wel op in, alleen je bent het er niet mee eens. Jij doet nu aan een soort karaktermoord.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus: afleiding en lekker niet ingaan op het gestelde
Ik heb de reactie niet gelezen van EG.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat is het inderdaad. Het was niet zo netjes het bericht te quoten maar de reactie van EG was ook zwaar overtrokken naar mijn idee.
Nee, eerder een net niet doodsverwensing dacht ik. Maar goed hij is er niet bij, heb dan ook niet zo'n zin om er over verder te zeuren. Zand er over wat mij betreft.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb de reactie niet gelezen van EG.
Was het van het hitler-vergelijkende soort?
Ja maar dat is toch juist geinig?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Tubgirl posten kan ook geinig zijn maar dat staan we ook niet toequote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch juist geinig?
Karaktermoord??quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hij gaat er dus wel op in, alleen je bent het er niet mee eens. Jij doet nu aan een soort karaktermoord.
Wat is tubgirl?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Tubgirl posten kan ook geinig zijn maar dat staan we ook niet toe
Het is hier een tijdlang een sport geweest.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:41 schreef remlof het volgende:
[..]
wat kinderachtig.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Waar moet ik kijken voor post #255?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is tegen de regels, zie post #255, geen FA of A die het met mij oneens zal zijn dat het onfatsoenlijk was.
Karaktermoord met EG? Die snap ik niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Karaktermoord??![]()
![]()
Omdat ik zeg dat GS een goochemerd is met debattechnieken??
Kom op zeg![]()
Karaktermoord is eerder wat jullie met EG doen
De eerste regel van de policy.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Waar moet ik kijken voor post #255?
Ik sluit me daarbij aan.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:43 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik gaat tukken. Het gaat u allen goedGoedenacht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |