Al vraag ik me wel af hoe graag je dit programma wilt winnenquote:Op zaterdag 7 april 2012 16:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voor de promo van hoe slecht iemand is, doen de kandidaten echt wel bewust slechter dan normaal.
Want dan maak je tijdens het programma meer vooruitgang, en kan je de uiteindelijke winnaar worden.
Vorig jaar reed zo'n gast dwars door een rotonde heen, dat doet ie heus normaal niet, maar alleen omdat er een cameracrew achter hem rijdt die hem slechte dingen wil zien doen.
Je wint een auto toch?quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:41 schreef zakpatat90 het volgende:
[..]
Al vraag ik me wel af hoe graag je dit programma wilt winnen![]()
Degene die juist het meeste vooruitgang boekt wint een auto... en de slechtste chauffeur 'de eer' om slechtste chauffeur te zijn :pquote:
quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:49 schreef zakpatat90 het volgende:
[..]
Degene die juist het meeste vooruitgang boekt wint een auto... en de slechtste chauffeur 'de eer' om slechtste chauffeur te zijn :p
quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voor de promo van hoe slecht iemand is, doen de kandidaten echt wel bewust slechter dan normaal.
Want dan maak je tijdens het programma meer vooruitgang, en kan je de uiteindelijke winnaar worden.
Geen idee hoe hard zij reed.quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:10 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ja het zal vast door 'even niet opletten' komen.
Ze scheurt met minstens 70 door de bebouwde kom, zelfs een 30km per uur gebied. Daarnaast heeft ze ook nog eens de reflexen van een bejaarde.
Wat een achterlijk kutwijf zegquote:Op zaterdag 7 april 2012 11:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
http://www.bnn.nl/video/17732eb7c9879df530b02dbd5b630729/
idd, als het een fietser was geweest ipv. een knalrode auto dan had ze die helemaal niet gezien. Dan rij je iemand dus morsdood. Weet niet hoe hard ze reed (filmpje is versneld met een accelererend geluid eronder), maar denk toch wel minstens 50. Als je dan op het laatste moment remt zal de impact nog met 30km/u oid zijn, wat ook nog een beste klapper is.quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:51 schreef tralalala het volgende:
Zie dat filmpje nu pas.
Die kerel blijft er aardig rustig onder, beter knalt ze de volgende keer goed hard tegen een boom en niet tegen een fietser of voetganger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:31 schreef tochweerhenk het volgende:
zij was diegene van het ongevalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Ja dat was wel duidelijk ja.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:59 schreef henkde_j het volgende:
Beste klapper. Maar jammer dat ze de beelden versneld hebben..
Opnemen met de digitale videorecorder van UPC jonge.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:56 schreef tochweerhenk het volgende:
1e gewoon op TV, andere op uitzendinggemist.
ik rij denk ik nog beter en ik heb nog niet eens een rijbewijsquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou er trouwens iemand zijn die nog slechter rijdt dan Pim?
Zinnnnnnnnnnnnnn.quote:
ik zag de opa alquote:
is toch mooi man.quote:
Ja zeker!!quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:30 schreef tralalala het volgende:
Nieuw topic voordat de uitzending begint!
Pim met zijn handen voor de ogenquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:30 schreef Karina het volgende:
Dan zal er ook wel weer een relnicht bij zitten
Wel zo handig eigenlijk, scheelt tijd zometeen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:30 schreef tralalala het volgende:
Nieuw topic voordat de uitzending begint!
aub niet, ik vond Pim eigenlijk gewoon schijtirritant met z'n gedoe.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:30 schreef Karina het volgende:
Dan zal er ook wel weer een relnicht bij zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |