Ik heb al zo vaak een topic gemaakt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:16 schreef Flitskikker het volgende:
Gefeliciteerd met je topic!
EDIT; en fipo!
Ja.quote:
Terechte klacht.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
ok dan moet ik haar ook maar eens heropvoeden
XTC.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:38 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Wat heb jij gesnoven/gespoten/gerookt/gedronken/geslikt R_R?
WEENIEquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:38 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Wat heb jij gesnoven/gespoten/gerookt/gedronken/geslikt R_R?
Ik heb je gemistquote:
Nee jij moet met Jan douchen, niet met R_R.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Ik niet, je had mij mee moeten sleuren
ik heb geen armen van elastiek dus dat was sowieso niet echt een succes gewordenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Ik niet, je had mij mee moeten sleuren
Om Brit te citeren: dag in. dag uit. Fucking niet vetquote:
dat durf ik niet, te intiem enzoquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:42 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee jij moet met Jan douchen, niet met R_R.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dat durf ik niet, te intiem enzo
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dat durf ik niet, te intiem enzo
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:43 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Om Brit te citeren: dag in. dag uit. Fucking niet vet
HAHAquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
jan is een gele neger met vleugels
nou dat onschuldig valt ook wel meequote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
WAT EMOGIFFEN JULLIE MIJ DAN!?!??! IK BEN EEN LIEF EN EEN ONSCHULDIG MEISJE BOVENDIEN! HOREN JULLIE MIJ.
Ja, onwetenden dus.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mensen die niet buiten exa posten.*
Oke doeiquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:48 schreef Etsu het volgende:
Jan niet kennen
Daarmee verlies je mijn respect.
alsof je 'm zelf al zo lang kentquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:48 schreef Etsu het volgende:
Jan niet kennen
Daarmee verlies je mijn respect.
Ik heb met hem gewebcamd.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
alsof je 'm zelf al zo lang kent
Ik vond het een terechte uitspraak hoor.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
alsof je 'm zelf al zo lang kent
wat je vindt moet je naar de politie brengenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik vond het een terechte uitspraak hoor.
Hij negeert me al de hele dag.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:50 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat whatsappte die mij toen ik zei dat ik naar 'm toe kon komen.
Als niemand mij verteld wie hij is kan ik hem niet kennen nee..quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij bent niet boeiend. Jan niet kennen__
Volgens mij is ie al de hele dag de tuin aan het aanharken.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij negeert me al de hele dag.
Stomme Jordy.
Niet waar.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
wat je vindt moet je naar de politie brengen
Baas.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Volgens mij is ie al de hele dag de tuin aan het aanharken.
Hmm, ik zal erover nadenken.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
wat je vindt moet je naar de politie brengen
ja ok is goed houdoe groetjes ja okeee doeeeeiiiiiquote:
vergeet 'gr gr' niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ja ok is goed houdoe groetjes ja okeee doeeeeiiiii
Nee, dat doet ie voor zijn examenfeest.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Baas.
Wat een lieve jongen is 't ook, zomaar even de tuin aanharken voor z'n papa en mama.
ik vergeet niets, hij was niet van toepassing bij mijn opmerking net :S:S:Squote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, dat doet ie voor zijn examenfeest.
Oh ok.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ik vergeet niets, hij was niet van toepassing bij mijn opmerking net :S:S:S
Omdat het kanquote:
Ik denk 't.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:53 schreef Etsu het volgende:
[..]Is 't een grote tuin ofzo, dat ie de hele dag mee bezig is?
nee, dwerg, ga terug naar de eftelingquote:
Mij een dwerg noemen met mijn lengte.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
nee, dwerg, ga terug naar de efteling
PUB is deaud.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
RR ik zou gaan douchen ja maar mn bed ligt lekkerder, douchen kan morgen ook.
EN IK POST IN PUB OMDAT HYMAN
KB gaat stinken vannachtquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Harryquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:56 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
PUB is deaud.
ETSU NET HARRY OP DE RECLAME![]()
ja, zo kun je alles wel uitstellenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Belachelijk! Vrouwen horen niet de schuld van iets te krijgen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:54 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Omdat het kanen omdat iedereen weer boos op mij is geworden net, dus dan krijg ik iedereen over me heen, en dat scheelt weer een paar pagina's
nee dan ga je doodquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
ADEMEN? WAAROM DAN? KAN IK MORGEN OOK DOEN
Dankjequote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:57 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Belachelijk! Vrouwen horen niet de schuld van iets te krijgen.
Integendeelquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:59 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
DankjeGelukkig weer iemand die me niet haat.
Dat zegt hij alleen maar om jou te kunnen playen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:59 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
DankjeGelukkig weer iemand die me niet haat.
wat als je geen moeder hebt?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
beste laffe borrelaars, ik ga
groetjes aan jullie zusjes en als jullie die niet hebben aan je moeder
Sowiesoquote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat zegt hij alleen maar om jou te kunnen playen.
We kunnen ook op reis gaan. Als ik in je ogen kijk bevind ik me namelijk al in een ander universumquote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:01 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
We kunnen ook op reis gaan. Als ik in je ogen kijk bevind ik me namelijk al in een ander universum![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:01 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
We kunnen ook op reis gaan. Als ik in je ogen kijk bevind ik me namelijk al in een ander universum![]()
quote:
quote:
quote:
Dude, alleen Heimo komt er nog die tof is.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Door jouw attitude ja.
Doeeeei R_R
Maak me niet uit, zolang ik maar naast je mag lopenquote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:04 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Maak me niet uit, zolang ik maar naast je mag lopen
Zag je mn PI niet, teleurstellend wel.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:03 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dude, alleen Heimo komt er nog die tof is.
Je maakt me zielsgelukkig.quote:
quote:
Met quotes veranderen maak je jezelf niet geliefder. Kusje op je neus.quote:
Kloptquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Met quotes veranderen maak je jezelf geliefder. Kusje op je neus.
Verder val ik op mannen.quote:
WAT ZEG JIJ OVER MN NEUSquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Met quotes veranderen maak je jezelf niet geliefder. Kusje op je neus.
Ik val niet op mannen, het spijt me.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:07 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Verder val ik op mannen.
Etsu
[..]
WAT ZEG JIJ OVER MN NEUS
maar ik verveel mequote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Etsu, remember: Don't feed the trolls.
quote:
quote:
Niet zo haten.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:10 schreef emzor1994 het volgende:
Geen edit gebruiken maar een nieuwe post
Vind je ook dat Etsu zo'n koddige kerel is?quote:
Ja.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:14 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Vind je ook dat Etsu zo'n koddige kerel is?
Hij heeft zijn vermakelijke momenten ja.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:14 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Vind je ook dat Etsu zo'n koddige kerel is?
hehehe mooi dit, dit komt in mijn foboquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:13 schreef Etsu het volgende:
EN ZE IS HET VRIENDINNETJE VAN JAN, EN JANDUS DAN IS KB OOK
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hehehe mooi dit, dit komt in mijn fobo
Gore tering #%()@_@ _ wijf met je )#$_#@_ en 2-3_@%)#$quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hehehe mooi dit, dit komt in mijn fobo
Nee. Jij bent het niet waard.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:16 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Gore tering #%()@_@ _ wijf met je )#$_#@_ en 2-3_@%)#$![]()
![]()
Dit ook?
Ik hecht er geen waarde aan.quote:
Ik praat liever met mensen in het echte leven, om dan na dagen van inspanning om haar aandacht te krijgen, langzaam op te bouwen, te daten en een relatie te beginnen.quote:
Top.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:18 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik praat liever met mensen in het echte leven, om dan na dagen van inspanning om haar aandacht te krijgen, langzaam op te bouwen, te daten en een relatie te beginnen.
Slechte zaak.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:18 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik praat liever met mensen in het echte leven, om dan na dagen van inspanning om haar aandacht te krijgen, langzaam op te bouwen, te daten en een relatie te beginnen.
Daarom was je Emma aan het e-hosselenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:18 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Mensen die dat serieus nemenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Daarom was je Emma aan het e-hosselen.
Mensen die een grap niet begrijpenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:20 schreef Etsu het volgende:
Hypocriet allemaal. Want:
[..]
Kusje op je voorhoofd.
E-hosselen is een van mijn parttime-hobbies. Heb er leuke contacten aan over gehouden hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Daarom was je Emma aan het e-hosselen.
Maar...quote:
Met dames daten en een relatie aangaan en vervolgens op het web zeggen dat je homo bent.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:24 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
E-hosselen is een van mijn parttime-hobbies. Heb er leuke contacten aan over gehouden hoorEen van die dames is nu m'n beste vriendin sinds m'n 14de
[..]
Maar...![]()
Wij zijn gewoon een komisch duo![]()
Vanwaar de streep?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Met dames daten en een relatie aangaan en vervolgens op het web zeggen dat je homo bent._____________________________________________
YOU JUST CROSSED THE LINE.quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:26 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
YOU JUST CROSSED THE LINE.
Oh, niet dus.
Zijn alleen op het internet een beetje anders.quote:
Vertel het verhaal vooral niet.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:28 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Zijn alleen op het internet een beetje anders.
[..]
Vertel het verhaal vooral niet.
Okquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:28 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Zijn alleen op het internet een beetje anders.
[..]
Vertel het verhaal vooral niet.
Mooi woordgebruik, maar matig variatie. Een zeven waard.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:29 schreef Heroinjunk het volgende:
Kankerhoerenkankerinternet hier ook altijd
Kankerhoerenkanker. Krijg je dank kanker van 'kankerhoeren'? Aangezien je dan dus geboren moet zijn uit een 'kankerhoer' op die genen te hebben.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:29 schreef Heroinjunk het volgende:
Klopt. (mijn Fok lag er even uitquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:24 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
E-hosselen is een van mijn parttime-hobbies. Heb er leuke contacten aan over gehouden hoorEen van die dames is nu m'n beste vriendin sinds m'n 14de
[..]
Maar...![]()
Wij zijn gewoon een komisch duo![]()
Niet grappig.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:30 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Kankerhoerenkanker. Krijg je dank kanker van 'kankerhoeren'? Aangezien je dan dus geboren moet zijn uit een 'kankerhoer' op die genen te hebben.
Ga je mee op vakantie?quote:
3x woord-waarde bij scrabble, gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:29 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik probeer een wetenschappelijke kijk te geven op lager opgeleiden die hun taalkundige eigenschappen proberen te verbeteren door het uitbraken van een incorrecte vocabulairische combinatie.quote:
Lager opgeleiden.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:31 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik probeer een wetenschappelijke kijk te geven op lager opgeleiden die hun taalkundige eigenschappen proberen te verbeteren door het uitbraken van een incorrecte vocabulairische combinatie.
Niet nuttig.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:31 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik probeer een wetenschappelijke kijk te geven op lager opgeleiden die hun taalkundige eigenschappen proberen te verbeteren door het uitbraken van een incorrecte vocabulairische combinatie.
Mooie zin.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:31 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Zeilen, richting Zuid-Frankrijk.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:31 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ja.. wat is de bestemming en wanneer?
Danku.quote:
Heb jij niet een of ander hoogstaand examenfeestje waar je naar toe moet?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:31 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Precies.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:32 schreef xCore het volgende:
[..]
Heb jij niet een of ander hoogstaand examenfeestje waar je naar toe moet?
Helaas, hoogstaand Nederland kan een vakantie betalen en is het land uit. Verder heb ik morgenmiddag nog wel een borrel hoor.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:32 schreef xCore het volgende:
[..]
Heb jij niet een of ander hoogstaand examenfeestje waar je naar toe moet?
Volgende week, wanneer de wind het wil.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:32 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
En wanneer, want ik ga zelf ook nog op vakantie en werk dit dat
Hoogstaand Nederland.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:33 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Helaas, hoogstaand Nederland kan een vakantie betalen en is het land uit. Verder heb ik morgenmiddag nog wel een borrel hoor.
Het woord borrel gebruikt als je net eindelijk je VWO diploma hebtquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:33 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Helaas, hoogstaand Nederland kan een vakantie betalen en is het land uit. Verder heb ik morgenmiddag nog wel een borrel hoor.
Terechte klacht.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:34 schreef xCore het volgende:
[..]
Het woord borrel gebruikt als je net eindelijk je VWO diploma hebt_______!
Jij gaat later zeker naar Delft?
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:34 schreef Etsu het volgende:
Delft_____________________________________________!
Eckte bazen gaan niet naar Leiden.
Nee, Leiden natuurlijk. Supermeui.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:34 schreef xCore het volgende:
[..]
Het woord borrel gebruikt als je net eindelijk je VWO diploma hebt_______!
Jij gaat later zeker naar Delft?
Voor jou maak ik zo nodig miljoenen man-over-boord-manoeuvresquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:34 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Oke, even vrij vragen, moet lukkenTop.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:34 schreef Etsu het volgende:
Delft_____________________________________________!
Eckte bazen gaan naar Leiden.
Stoer, ik kijk er nu al naar uit!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:35 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Nee, Leiden natuurlijk. Supermeui.
[..]
Voor jou maak ik zo nodig miljoenen man-over-boord-manoeuvres
Dat bedoelde ik dus. Ik ga nog een jaartje Rotterdam, dus ik ben een eckte baas.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:35 schreef xCore het volgende:
[..]
Jij doet volgend jaar VWO, mondje houden dus
Ik dus ook.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus. Ik ga nog een jaartje Rotterdam, dus ik ben een eckte baas.
Je doet me denken aan die niet-heel-charmante jongen die bij de x-factor voor de laatste x-factor door was t/m de theater rondequote:
Geen idee over wie je het hebt, maar dankje.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:37 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Je doet me denken aan die niet-heel-charmante jongen die bij de x-factor voor de laatste x-factor door was t/m de theater ronde
Youtube filmpje?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:37 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Je doet me denken aan die niet-heel-charmante jongen die bij de x-factor voor de laatste x-factor door was t/m de theater ronde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |