Ik praat liever met mensen in het echte leven, om dan na dagen van inspanning om haar aandacht te krijgen, langzaam op te bouwen, te daten en een relatie te beginnen.quote:
Top.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:18 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik praat liever met mensen in het echte leven, om dan na dagen van inspanning om haar aandacht te krijgen, langzaam op te bouwen, te daten en een relatie te beginnen.
Slechte zaak.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:18 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik praat liever met mensen in het echte leven, om dan na dagen van inspanning om haar aandacht te krijgen, langzaam op te bouwen, te daten en een relatie te beginnen.
Daarom was je Emma aan het e-hosselenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:18 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Mensen die dat serieus nemenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Daarom was je Emma aan het e-hosselen.
Mensen die een grap niet begrijpenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:20 schreef Etsu het volgende:
Hypocriet allemaal. Want:
[..]
Kusje op je voorhoofd.
E-hosselen is een van mijn parttime-hobbies. Heb er leuke contacten aan over gehouden hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Daarom was je Emma aan het e-hosselen.
Maar...quote:
Met dames daten en een relatie aangaan en vervolgens op het web zeggen dat je homo bent.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:24 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
E-hosselen is een van mijn parttime-hobbies. Heb er leuke contacten aan over gehouden hoorEen van die dames is nu m'n beste vriendin sinds m'n 14de
[..]
Maar...![]()
Wij zijn gewoon een komisch duo![]()
Vanwaar de streep?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Met dames daten en een relatie aangaan en vervolgens op het web zeggen dat je homo bent._____________________________________________
YOU JUST CROSSED THE LINE.quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:26 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
YOU JUST CROSSED THE LINE.
Oh, niet dus.
Zijn alleen op het internet een beetje anders.quote:
Vertel het verhaal vooral niet.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:28 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Zijn alleen op het internet een beetje anders.
[..]
Vertel het verhaal vooral niet.
Okquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:28 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Zijn alleen op het internet een beetje anders.
[..]
Vertel het verhaal vooral niet.
Mooi woordgebruik, maar matig variatie. Een zeven waard.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:29 schreef Heroinjunk het volgende:
Kankerhoerenkankerinternet hier ook altijd
Kankerhoerenkanker. Krijg je dank kanker van 'kankerhoeren'? Aangezien je dan dus geboren moet zijn uit een 'kankerhoer' op die genen te hebben.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:29 schreef Heroinjunk het volgende:
Klopt. (mijn Fok lag er even uitquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:24 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
E-hosselen is een van mijn parttime-hobbies. Heb er leuke contacten aan over gehouden hoorEen van die dames is nu m'n beste vriendin sinds m'n 14de
[..]
Maar...![]()
Wij zijn gewoon een komisch duo![]()
Niet grappig.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:30 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Kankerhoerenkanker. Krijg je dank kanker van 'kankerhoeren'? Aangezien je dan dus geboren moet zijn uit een 'kankerhoer' op die genen te hebben.
Ga je mee op vakantie?quote:
3x woord-waarde bij scrabble, gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:29 schreef Heroinjunk het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |