SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaat14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Hahaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:10 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Moet je wel ook eerst zorgen dat er ook een lekker wijf bij is he. En zelfs al ben ik dronken en is die erbij is t twijfelachtig hoe ik zou reagerenhaha
Edit: iemand anders moet ff t volgende topique maken, kzit op foon, krijg je gedoe met reeksen enz.
Dit was eigenlijk een verkapte 'ik-voel-me-eenzaam-en-shit-en-ik-wil-daarom-gewoon-wat-aandacht-post'quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben intimiteits- en communicatief gefrustreerd. Een gebrek aan knuffels van leuke meisjes om het zo te zeggen![]()
Maar door al die viespeuken is daar helemaal geen ruimte voor
lotgenoten.nlquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:16 schreef benzin het volgende:
[..]
Dit was eigenlijk een verkapte 'ik-voel-me-eenzaam-en-shit-en-ik-wil-daarom-gewoon-wat-aandacht-post'
Heb je al naar onze adviezen geluisterd?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:16 schreef benzin het volgende:
[..]
Dit was eigenlijk een verkapte 'ik-voel-me-eenzaam-en-shit-en-ik-wil-daarom-gewoon-wat-aandacht-post'
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:16 schreef benzin het volgende:
[..]
Hah, word ik hier nou uit gevraagd door een man?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hahadat lijkt mij een geweldig plan. Misschien een keertje stappen samen?
Heb t in t vorige topic gezegdquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:15 schreef JedimindhaX het volgende:
Ben nog steeds benieuwd naar t antwoord van Tamashii
Hoi Benzin, wat heb je vannavond gegeten?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:16 schreef benzin het volgende:
[..]
Nee gewoon stappen als mannen samen enzo.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:19 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Hah, word ik hier nou uit gevraagd door een man?ik weet niet of ik samen stappen zo'n heldenplan vind hoor
. Beter gewoon een gewillig sletje vinden en dan x avondje ergens afspreken. Maar eh, denk tbh niet echt datk bij mn eerste échte mmv ook dingen met de m hoef te doen
Maargoed, err, misschien moeten we iemand anders de kans gunnen ook even wat te postenpm je msn anders ofzo, lol
Jaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb je al naar onze adviezen geluisterd?
Thanksquote:
Ik heb net een uurtje geleden een paar stokjes saté op brood op. Niet echt geweldig, maar was wel lekkerquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:20 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Hoi Benzin, wat heb je vannavond gegeten.
Ja jij wil niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:20 schreef Supersoep het volgende:
Oh jezus, wat lees ik hier allemaal.
Tijnbrein loopt straks aan de piemel van Jedi te zuigen.
Samen met lanterfanteraar cq. -Strawberry- cq. Tamashii, welteverstaanquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:20 schreef Supersoep het volgende:
Oh jezus, wat lees ik hier allemaal.
Tijnbrein loopt straks aan de piemel van Jedi te zuigen.
Van Strawberry blijf je af.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:21 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Samen met lanterfanteraar cq. -Strawberry- cq. Tamashii, welteverstaan
nee the big bang theory is veel leuker:P op veronica ;-)quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:22 schreef Tamashii het volgende:
Rtl4 is zo geweldig joh. Wat emotioneel en mooi...
Dat wil jij. Als zij met ons wil seksen heb je daar niets over te zeggenquote:
Mkay, op die fietsquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee gewoon stappen als mannen samen enzo.dan die chick hosselen.
Das voor kids. XD vind alleen dat meisje leuk. Kaley Cucuo. :3quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:23 schreef mytec het volgende:
[..]
nee the big bang theory is veel leuker:P op veronica ;-)
Dodging my question much? ;[quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:22 schreef Tamashii het volgende:
Rtl4 is zo geweldig joh. Wat emotioneel en mooi...
En anders gewoon samen een keer een biertje doen. Kan altijd.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:24 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Mkay, op die fietsmaar dno hoor, denk niet dat je tijdens t uitgaan snel een chick hosselt voor een dptje
dat soort freaks vind je eerder hier op fok wss, lol
Je mag hier echt niet dat infantiele xD gebruiken hoor. Dat kan echt niet. Dan gaan mensen denken dat je 11 bent en dan durven ze wegens pedo-technische overwegingen niet met je te flirten!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Das voor kids. XD vind alleen dat meisje leuk. Kaley Cucuo. :3
Damn je blijft wel bezig, zeg.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En anders gewoon samen een keer een biertje doen. Kan altijd.
Haha voor kids tja... ben ook nog net geen 21 dan mag dat nogquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is mijn favoriete smiley.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:26 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je mag hier echt niet dat infantiele xD gebruiken hoor. Dat kan echt niet. Dan gaan mensen denken dat je 11 bent en dan durven ze wegens pedo-technische overwegingen niet met je te flirten!
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat wil jij. Als zij met ons wil seksen heb je daar niets over te zeggen
Hahaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:28 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
En wie weet. Idno nog hoor. Voor je het weet word je als vriendje van voorgesteld aan de ouders van een gozer![]()
(ja, dat is een vriend van me overkomen nadat ie een x met een jongen gezoend had en er daarna weer mee af had gesproken
)
Dat is niet voor kids. Dat is een fantastische serie, zeker als je de hele dag tussen zulk soort mensen zit. Zo'n Sheldon-type bijvoorbeeld die ken ik gewoon in het echt. De serie zet de belangrijkste nerd-types neer en lat ook de moeizame en moeilijke sociale interactie goed zien.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dan hebben we het gelukkig nog niet over ' :3,:x en dXD'.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:29 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nou vooruit dan. Alles beter dan die homo-hosselpogingen van Tijnbrein.
:3 is wel erg cute. Kan ik wel waarderen. dXD is zo'n mongoloïde 11-jarige met een pet op?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dan hebben we het gelukkig nog niet over ' :3,:x en dXD'.
Ja, ik ging dood toen hij het vertelde, hahaquote:
Ja.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:31 schreef Supersoep het volgende:
[..]
:3 is wel erg cute. Kan ik wel waarderen. dXD is zo'n mongoloïde 11-jarige met een pet op?
Gelukkig als je ouder bent zal dat niet meer zo snel gebeurenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:31 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ja, ik ging dood toen hij het vertelde, hahaheeftie daar met die gast en diens ouders zitten eten.
Niet de eerste keer dat je met deze fantasie aan komt zetten.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:34 schreef Supersoep het volgende:
[ afbeelding ]
"Poep!"
"Haha, plas!"
"Poepsex!!!"
"Plas in je poepert, hahaha!"
Hallo, deelnemer-kun. Daar heb je helemaal gelijk in. Wat kan dit betekenen?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:37 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Niet de eerste keer dat je met deze fantasie aankomt zetten.
Goed dat je nog even bevestigd. Wat het betekent weet ik niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:38 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hallo, deelnemer-kun. Daar heb je helemaal gelijk in. Wat kan dit betekenen?
Hoe weet je dat? Beelden gezien?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:36 schreef JedimindhaX het volgende:
Hah, Tamashii heeft een dp gedaan![]()
ik weet dat ik zei dat ik het niet verder zou vertellen maar sorry, dit moet besproken worden xD
Ik heb jou niet gedmed?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:36 schreef JedimindhaX het volgende:
ik weet dat ik zei dat ik het niet verder zou vertellen maar sorry, dit moet besproken worden xD
Sorry, ik weet t, kvind t ook lullig van mezelf datk t doorlul, maar t is toch niks om je voor te schamen verder? :squote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb jou niet gedmed?
XD is gewoon leuk, en bij elke smiley kun je domme dingen zeggen... het voorkomt ook veel miscommunicatie omdat je de emotie een beetje kunt zien bij een stukje tekst.
Je was toch van je fantasieen bespreken? valt me een beetje tegen van jequote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:48 schreef Tamashii het volgende:
Er is niks mis met dp nee. Maar nee ik heb het niet 'gedaan' en zowel, dan zou ik dat zeker niet met jou bespreken.
ontkennen is altijd het tegenovergestelde he haha, en idd zet dat maar niet hier neer. dan slaan hier een paar stoppen door bij sommigen denk ik ;-)quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:48 schreef Tamashii het volgende:
Er is niks mis met dp nee. Maar nee ik heb het niet 'gedaan' en zowel, dan zou ik dat zeker niet met jou bespreken.
nou, als Tamashii ook weigert, blijven jij en tijnbrein gezellig samen overquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:21 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Samen met lanterfanteraar cq. -Strawberry- cq. Tamashii, welteverstaan
Dus je wil het nog wel een keertje proberen?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:48 schreef Tamashii het volgende:
Het is dat ik lui ben en geen zin heb terug te zoeken anders zou ik je even quotenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:52 schreef Tamashii het volgende:
Haha, ja hoor. Ik kan alles bespreken, maar hier vind ik dat niet de juiste plek op FOK! en bovendien heb ik niet gezegd dat ik van het bespreken was, maar van het elkaar in hun waarde laten.
Dan gaan we gewoon opzoek naar een anderquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:51 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
nou, als Tamashii ook weigert, blijven jij en tijnbrein gezellig samen over
Vraag het hem zelf anders.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:53 schreef lanterfanteraar het volgende:
Zou Jedimhaojhwehizhhoax bruine ogen hebben?
Ik durf er om te wedden, maar wees jij maar lui.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het is dat ik lui ben en geen zin heb terug te zoeken anders zou ik je even quoten
Nou dat ook weer niet he.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:53 schreef Tamashii het volgende:
Ik zeg altijd dat je alles een keer moet proberen.
Heh, zonder mij is er toch niet zoveel aan hoor.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan gaan we gewoon opzoek naar een ander
Dat weten we niet als we het proberen met jou en met een ander. Dus....quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Heh, zonder mij is er toch niet zoveel aan hoor.
Join the club, of nou ja ik heb die club twee weken geleden verlaten.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:55 schreef Newbie114 het volgende:
Damn was er nu maar een meisje waarmee ik kon knuffelen(ja het gaat weer over diezelfde)
Ik denk ongezond veel aan haar.
Goed slogan.quote:
Als ik ja zeg, doe je dan mee?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:53 schreef lanterfanteraar het volgende:
Zou Jedimhaojhwehizhhoax bruine ogen hebben?
Die niks is onmogelijk zinnen vind ik altijd zo vervelend. Je kan veel als je het wil maar niet alles.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:59 schreef mytec het volgende:
Nil volentibus aduum, niks is onmogelijk voor de gene die willen. dus als je wil kan je alles proberen;-)
Ik word er echt gek van. Aan het eind van deze week gaat ze op vakantie voor 2 weken, en ik heb haar vanaf gisteren niet meer gesproken (ben haar nummer kwijtquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Join the club, of nou ja ik heb die club twee weken geleden verlaten.
tja maar met die instelling kan je ook niet alles, positief denken en je kan heel veel...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Die niks is onmogelijk zinnen vind ik altijd zo vervelend. Je kan veel als je het wil maar niet alles.
Kut he dat verliefd zijn.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:00 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik word er echt gek van. Aan het eind van deze week gaat ze op vakantie voor 2 weken, en ik heb haar vanaf gisteren niet meer gesproken (ben haar nummer kwijt), dus moet haar morgen even sms'en als ik haar nummer weer vindt
mijn hele dag zou weer beter zijn als zij nu naast me lag..
Je kan heel veel als je er aan werkt maar niet alles. Dat is het enige wat ik zeg.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:02 schreef mytec het volgende:
[..]
tja maar met die instelling kan je ook niet alles, positief denken en je kan heel veel...
Maak me maar weer jaloers jaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Kut he dat verliefd zijn.
Gelukkig ben ik er vanaf.
tuurlijk doe ik dat niet. jij geval!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:58 schreef lanterfanteraar het volgende:
Haha ik zie nu voor me dat MLiG dit allemaal leest en dat hij dan opeens naar buiten gaat, vervolgens een random vrouw aanhoudt en zegt: "Hey. Hey jij. Meisje. Fantaseer jij weleens over verkachtingen".
nou dan zie je dat verkeerd.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:58 schreef lanterfanteraar het volgende:
Haha ik zie nu voor me dat MLiG dit allemaal leest en dat hij dan opeens naar buiten gaat, vervolgens een random vrouw aanhoudt en zegt: "Hey. Hey jij. Meisje. Fantaseer jij weleens over verkachtingen".
ja dat wist ik heus wel, maar dankje.quote:
Ahh wat schattig.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:19 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Hah, word ik hier nou uit gevraagd door een man?ik weet niet of ik samen stappen zo'n heldenplan vind hoor
. Beter gewoon een gewillig sletje vinden en dan x avondje ergens afspreken. Maar eh, denk tbh niet echt datk bij mn eerste échte mmv ook dingen met de m hoef te doen
Maargoed, err, misschien moeten we iemand anders de kans gunnen ook even wat te postenpm je msn anders ofzo, lol
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:31 schreef Supersoep het volgende:
[..]
:3 is wel erg cute. Kan ik wel waarderen. dXD is zo'n mongoloïde 11-jarige met een pet op?
Dat had ik wel verwacht.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:09 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja dat wist ik heus wel, maar dankje.
ik wist ook al dat ze een negeroide vriendje heeft, en houd van afrika reizen ofzoiets en dingen.(dat melde je ook een tijdje terug)
Ik heb nog niet geweigerd toch?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:51 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
nou, als Tamashii ook weigert, blijven jij en tijnbrein gezellig samen over
Het is wel heel saai niet verliefd zijn.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:04 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Maak me maar weer jaloers jaik ga proberen haar te vergeten als ik op vakantie ben, ben eindelijk 16 moet wel een paar meisjes hosselen
Waar is die sig ook alweer van? Ik hoor het gezegd worden, maar kan het niet plaatsen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:53 schreef Tamashii het volgende:
Ik zeg altijd dat je alles een keer moet proberen.
heb jij dan een wijde vagina? of inb4 anale homo seks?quote:
Je bent ook zo lekker subtiel.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:09 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
tuurlijk doe ik dat niet. jij geval!
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:26 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
heb jij dan een wijde vagina? of inb4 anale homo seks?
waar gaat het over, ging het nog over dp, of alleen maar trio ofzoiets?
Eh? Ik denk dat dp niet betekent twee penissen in één vagina lieve MLiG.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:26 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
heb jij dan een wijde vagina? of inb4 anale homo seks?
waar gaat het over, ging het nog over dp, of alleen maar trio ofzoiets?
staat hier:quote:
en anders moet je maar googlen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:36 schreef JedimindhaX het volgende:
dat wat jij schetst wat het niet zou zijn, is ook een dp.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eh? Ik denk dat dp niet betekent twee penissen in één vagina lieve MLiG.
Double penetration is gewoon vaginaal en anaal meestal.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:30 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
staat hier:
[..]
en anders moet je maar googlen.
[..]
dat wat jij schetst wat het niet zou zijn, is ook een dp.
en dan is het nog meer gay voor de jongens, want penisses are touching.
en die ander, dan is het voor 1 jongen heel erg gay, want anale homo seks.
zowiezo is trio met mmv nogal gay.
Hoezo anale homoseks? Het is niet homo als je het bij een vrouw doet.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:30 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
staat hier:
[..]
en anders moet je maar googlen.
[..]
dat wat jij schetst wat het niet zou zijn, is ook een dp.
en dan is het nog meer gay voor de jongens, want penisses are touching.
en die ander waar jij aan denkt, dan is het voor 1 jongen heel erg gay, want anale homo seks.
en voor de ander is het dan ietsjes beter
maar zowiezo is trio met mmv nogal gay.
Je hebt gelijk. Ik ben een beetje te melig ook.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:32 schreef ook_gek het volgende:
maar gaat dit wederom niet weer oftopic.
Straks komt er echt gezeik.....
ja of dubbel vaginaal. daar vraag ik toch ook naar. ik vroeg of strawberry een wijde vagina heeft, of dat ze anale homo-achtige-seks oke vindquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Double penetration is gewoon vaginaal en anaal meestal.
Om mensen hier jaloers te maken?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:34 schreef Tamashii het volgende:
Geloof dat het weer tijd word om te gaan. Overigens net een goed potje seks gehad.
Anale seks is alleen homo als het bij een man gebeurd.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja of dubbel vaginaal. daar vraag ik toch ook naar. ik vroeg of strawberry een wijde vagina heeft, of dat ze anale homo-achtige-seks oke vind
het is of-of.
ik ga reageren voordat lanterfanter het doet.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:34 schreef Tamashii het volgende:
Geloof dat het weer tijd word om te gaan. Overigens net een goed potje seks gehad.
Wat zit je nou met je homo dit en homo dat, jij hebt met jongens gezoend.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja of dubbel vaginaal. daar vraag ik toch ook naar. ik vroeg of strawberry een wijde vagina heeft, of dat ze anale homo-achtige-seks oke vind
het is of-of.
You bitch!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:34 schreef Tamashii het volgende:
Met 1 of 2 mannen?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:34 schreef Tamashii het volgende:
je mag mij ook bellen hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:34 schreef Tamashii het volgende:
Ah wat lullig om hier te zeggen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:34 schreef Tamashii het volgende:
Met deze uitspraak raak je me ongelofelijk diep.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:34 schreef Tamashii het volgende:
Ach, valt mee. Zo'n seksbeest ben ik nou ook weer niet.quote:
Daarom blijft het lachen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:36 schreef Crutch het volgende:
Wat een onvoorspelbaar topic blijft dit ook.
Ja sorry, ik dacht; het kan nog net.quote:
ja door gebrek aan beteR! dat had ik toch al vertelt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat zit je nou met je homo dit en homo dat, jij hebt met jongens gezoend.
dat is homo.quote:Ik heb niks tegen anaal overigens.
Het was arcasme he.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ach, valt mee. Zo'n seksbeest ben ik nou ook weer niet.
Op vakantie is het veel makkelijker, breezersletjes alomquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is wel heel saai niet verliefd zijn.
Ik hoop het voor je jongen, dan doe je het beter dan ik. Succes!
Stel, de eerste anale seks-poging was tussen een man en een vrouw. Dus toen had het nog niet de connotatie van homoseksualiteit rond zich hangen. Was dat dan ook homo?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:37 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja bij gebrek aan beteR! dat had ik toch al vertelt.
snap dat dan.
[..]
dat is homo.
Als het met een vrouw is kan het niet homo zijn, SNAP DAT DANquote:
nee.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:38 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Stel, de eerste anale seks-poging was tussen een man en een vrouw. Dus toen had het nog niet de connotatie van homoseksualiteit rond zich hangen. Was dat dan ook homo?
Dit, al zou ik denk ik liever niet een meisje waar ik echt wat voor voel anaal zou pakken (of ze moet erom vragen, dan doe ik wel mee) want of dat nou komt door de porno, maar iets aan anale seks lijkt me niet echt heel opwindend/speciaal als in gevoelensspeciaal.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Als het met een vrouw is kan het niet homo zijn, SNAP DAT DAN
Kerel, jij hebt met jongens gezoend, dat is ietsje gayer dan vrouwen anaal pakken.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:40 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee.
maar nu is het wel
en homodingen zijn taboe, en dienen vermeden te worden.
Want seks als man met een vrouw of als vrouw met een man, is homo?quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:40 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee.
maar nu is het wel
Ik zou inderdaad wegblijven uit Amsterdam ja.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:40 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee.
maar nu is het wel
Ik vind het ook een leuke meid.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:41 schreef JedimindhaX het volgende:
Mensen, ik ben niet nuchter meer, maar dit komt uit t hart: ik hou van -Strawberry-! !!![]()
![]()
Ik geloof je niet. Je hebt gewoon homo erotische gevoelens MLiG.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:37 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja door gebrek aan beteR! dat had ik toch al vertelt.
snap dat dan.
en ik heb nu weer met meer meisjes gezoend dan jongens, toen ik erachter kwam hoe je hoeren moest overhalen. dus geen homo hier hoor.
luister naar deze manquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:41 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Kerel, jij hebt met jongens gezoend, dat is ietsje gayer dan vrouwen anaal pakken.
Misschien probeer je een bepaalde kant van jezelf wel zo erg te onderdrukken, zo geforceerd.. En je beseft al dat het met meisjes niet helemaal fijn voelt..quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:40 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee.
maar nu is het wel
oh jij was eerderquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik geloof je niet. Je hebt gewoon homo erotische gevoelens MLiG.
En behoorlijk intiem ook!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:41 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Kerel, jij hebt met jongens gezoend, dat is ietsje gayer dan vrouwen anaal pakken.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:44 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Yesh hij zei man tegen mijtoch is het op het werk leuker daar noemen ze mij meneer
Sowieso zoenen is redelijk intiem dacht ik.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zoenen met een man is toch best intiem.
__________________quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:41 schreef JedimindhaX het volgende:
Mensen, ik ben niet nuchter meer, maar dit komt uit t hart: ik hou van -Strawberry-! !!![]()
![]()
want dat is hier op deze manier gepast ___quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:50 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ik durf tenminste mijn gevoelens te uiten
Ik dacht al.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zoenen met een man is toch best intiem.
Jammer dat er niks van gaat komen. Maar wel schattig enzo.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:50 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ik durf tenminste mijn gevoelens te uiten
Gelijk even je territorium afbakenen natuurlijkquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:54 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Jammer dat er niks van gaat komen. Maar wel schattig enzo.
Tussen jou en haar wel dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:54 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Jammer dat er niks van gaat komen. Maar wel schattig enzo.
Sowiesoquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
want dat is hier op deze manier gepast ___!!
WTF is er gay aan een vrouw anaal neuken?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:40 schreef mylifeisgrey het volgende:
Niks?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:58 schreef Techno het volgende:
[..]
WTF is er gay aan een vrouw anaal neuken?
Ah koesjie koesjie koequote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:57 schreef Newbie114 het volgende:
Maar luitjes, ik ga slapen. Ik wens jullie allemaal een goede nachtrust, ik ga dromen over dit mooie meisje
niks alleen ze zijn weer vaag bezig hiero...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Geen flauw idee.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Anaal is voor heaumeau's, en zo!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Gaan we zo doen, knulletje?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:00 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Quintes, wel m'n verhaal een paar posts eerder lezen ea
Staat niks in over sex, geloof me ik heb gekeken. Er staat wel dat je goed de tijd moet nemen met voorspel (haar strelen enz.) als je de tijd hebt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:01 schreef Techno het volgende:
[..]
MyLifeIsGrey zegt het dus dan zal het wel zo zijn omdat het in e.o.a. PUA-boekje stond.
Dat weet je uit ervaring?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Vrouwenbillen zijn heul anders dan een mannenkont.
Dat mag ik toch wel hopen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Uit logisch nadenken: mijn aars is behaard, die van vrouwen vaak niet, dan neuk ik ook liever die laatstequote:
Oh?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Je UI, wat doe je?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oh?
Nja ik heb nooit echt een mannenkont gezien eigenlijk. Een vrouwenkont trouwens ook niet. In het echt dan he.
Gewoon twee vetlagen met een spleet ertussen.
Ik hou het tussen de billen goed bij anders.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:03 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Uit logisch nadenken: mijn aars is behaard, die van vrouwen vaak niet, dan neuk ik ook liever die laatste
Wát?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh?
Nja ik heb nooit echt een mannenkont gezien eigenlijk. Een vrouwenkont trouwens ook niet. In het echt dan he.
Gewoon twee vetlagen met een spleet ertussen.
Maar wat is er mee dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:02 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Jk, maar lees het verhaal wel even, Willie wartaal
Dat weten we nu wel. Zeg je namelijk altijd.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:04 schreef formerjellybean het volgende:
Wat gaat dit hard en ik ga niet bijlezen oh zo
Zoek ik niet, sta je daar je aars te scheren. Bovendien heb je dan geen grip meer en ik ben nogal een zweterig typequote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hou het tussen de billen goed bij anders.
Nee maar je ziet zijn lichaam toch?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:06 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja maar ik heb bij hem toch niks gedaan van achteren.
En ze luisteren ook niet he had vanmiddag gezegd dat ze rustig aan moeten doen.quote:
Ik vond het wel grappig. Maar ik ben dan ook compleet naar de tering nu, stuur morgenochtend maar pm/DM als je het wilt weten, ik ga nu pitten (hoogste tijd ook)quote:
Veel (natte) dromen toegewenst.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:07 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig. Maar ik ben dan ook compleet naar de tering nu, stuur morgenochtend maar pm/DM als je het wilt weten, ik ga nu pitten (hoogste tijd ook)
Niet van achteren. Hij ging niet zo zitten en dan dat ik ging kijken achter hem.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee maar je ziet zijn lichaam toch?
Het piemeltjequote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:08 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Niet van achteren. Hij ging niet zo zitten en dan dat ik ging kijken achter hem.
Ik herinner me vooral:
- de bruine ogen
en ook wel het piemeltje.
Maar het is al zo lang geleden, ik moet wel heel diep graven in mijn geheugen.
Enge niet vooral smerig.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:11 schreef formerjellybean het volgende:
lant ik ben het eens met Techno die ui is nietsHet is een beetje een enge snorremans
Gek he als ze daar werkt..quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:21 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Vinden jullie het ook awkward worden als je steeds dag in dag uit hetzelfde meisje tegenkomt bij de balie van de sportschool of een kassa van het tankstation ofzo.
Jij bent zeker de leukste thuis ofzo.quote:
Nogal ja, je begint op Aardbei en MLIG te lijken.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:36 schreef RandyMcRanderson het volgende:
[..]
Jij bent zeker de leukste thuis ofzo.
Ik bedoel als je zo'n iemand dag in dag uit ziet dan word er denk ik op een gegeven moment meer van je verwacht dan alleen maar "hallo" en "dankjewel" zeggen. Misschien ben ik die shit aan het overthinken.
Die kan ik in mijn zak steken. Het is moeilijk uit te leggen maar het word awkward op een gegeven moment om zo afstandelijk te blijven praten alsof je elkaar nooit eerder ontmoet hebt terwijl je elkaar in casu elke dag treft.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Nogal ja, je begint op Aardbei en MLIG te lijken.![]()
Op je eerste vraag; uhuquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:36 schreef RandyMcRanderson het volgende:
[..]
Jij bent zeker de leukste thuis ofzo.
Ik bedoel als je zo'n iemand dag in dag uit ziet dan word er denk ik op een gegeven moment meer van je verwacht dan alleen maar "hallo" en "dankjewel" zeggen. Misschien ben ik die shit aan het overthinken.
het klopt in grote lijnen, met wat kleine kanttekeningen wat er wordt gezegd. toch?quote:en dzee advertentie
http://www.sexjobs.nl/a.p(...)1&searchstr=4000&p=8
dikke nee
mylifeisgrey says
ja nou... ik ben kansloos he. en i kvond die ad wel wat, en ik dacht ook aan jou.
dan mailde ik zon hoer, en ik wil helemaal niet afdingen of wat dan ook.
en dan zit ik mezelf heelmaal op te vreten dat ze niet reageert enzo
ik heb nu wel wat betere innergame ervoor
nu wel
iemand says
ik zei toch
je moet harder zijn
als je wat wilt bereiken in het leven moet je hard zijn
meedogenloos
mylifeisgrey says
en toen ik dat niet had, dan dacht ik echt bij dat soort advertenties vabn : "oke wauw, als ik dus die gewoon de volledige vraagprijs bied, en dan vet weinig ervoor terugkrijg, dan..... en mwa, ze gaat het vast ook wel terugmailen dan"
iemand says
dat willen de vrouwen ook, dat je keihard bent
mylifeisgrey says
ja precies. keihardheid trekt ze ook juist aan
iemand says
als je respect toont voor ze kan je het vergeten
het gaat nooit zoals in films
als je respect toont voor ze gaan ze denken dat je te afhankelijk bent
mylifeisgrey says
ja echt
en dan als het eenmaal niet lukt, dan juist nog liever, en zieliger fgaan doen
dat werkt juist averechts
voor vrouwen is het andersom. die hebben daarmee een "natuurlijk" evenwicht
dat ze altijd wel een man kunnen krijgen
als je als man kansloos begint te raken, kom je er niet meer uit zonder ernstig ingrijpen
iemand says
je moet keihard tegengas geven , en initiatief nemen, en vooral mysterieus overkomen...... en dan als je echt een afspraak heb, moet je een goede zelfverzekerde houding tonen, vloeiend spreken, beetje glimlachen, de juiste lichaamstaal vertonen.. .... ik heb alles door nu
mylifeisgrey says
kut man!!! ik niet
naja ik doe ook geen fuck
iemand says
ze houden er ook van om dingen mooier te maken dan ze in werkelijkheid zijn
mylifeisgrey says
die meisjes?
ook de instabiele?
iemand says
ja
alle denk ik
mylifeisgrey says
alleen in het allereerst? of hoelang dan?
iemand says
gewoon, ze vinden het leuk als je opschept ofzo
dan gaan ze zich specialer voelen als je zelfingenomen arrogant bent
als je te eerlijk bent, ben je te saai
als je ambitie toont die je nooit kan bereiken daar houden ze van
het gaat om het idee
de fantasie
dat trekt ze aan
vrouwen zijn achterlijke wezens
maar ik begin ze helemaal door te krijgen
getuige ook mijn prachtige veldslag bij mijn belvriendin
ik heb het verliefde gevoel helemaal bij haar opgewekt nu
en nu ga ik weer tegelelijkertijd naar de volgende
bij een hoer ga ik testen hoe ik ben gevorderd nu
ik kijk nu een beetje op meiden neer....
weet niet precies hoe dit gevoel tot stand is gekomen
maara ik denk omdat ik er ben achter gekomen dat ze gewoon achterlijk in elkaar zitten
en als een vrouw je lelijk vind.. dan is het meestal niet het uiterlijk dat ze bedoelen denk ik
maar meer de lichaamstaal en houding
ik heb veel progressie geboekt denk ik hoor
Gezinsdrama moeder, vader en 3 kinderen omgekomen.quote:
10 minuten van je huis lijkt me niet iets om je druk over te maken.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:50 schreef heloef het volgende:
Wel leuk jongens er is dus hier een gezinsdrama gebeurd 10 minuten van mijn huis.
Maak je dat ook nog een keer mee in je leven.
Klopt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:47 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik heb een gesprek op msn, met iemand die vrouwen begint door te krijgen:
[..]
het klopt in grote lijnen, met wat kleine kanttekeningen wat er wordt gezegd. toch?
Heb er ook niks van gemerkt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:52 schreef RandyMcRanderson het volgende:
[..]
10 minuten van je huis lijkt me niet iets om je druk over te maken.
ja nouw.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:56 schreef formerjellybean het volgende:
Gatver die ene klinkt behoorlijk vrouwonvriendelijk niet naar luisteren hoor![]()
Dus daarom heeft hij de wijsheid in pacht?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:57 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja nouw.
fyi hij heeft gratis geneukt. ik niet.
Ja dat zijn dan vaak wel jonge meisjes/golddigger. Het is toch veel belangrijker hoe je bent..quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:59 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Die vent heeft wel gelijk denk ik wat betreft onbereikbare ambities stellen enzo. Als je jongens hoort praten van ik wil later fashion designer of rapper worden dan glijden die wijvon bijkans van hun stoel af.
Nee, dan heb je een kompleet verknipt beeld van de werkelijkheid. Serieus, zoek professionele hulp.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:47 schreef mylifeisgrey het volgende:
het klopt in grote lijnen, met wat kleine kanttekeningen wat er wordt gezegd. toch?
echt flikker op middelbare leeftijd achtige jellybean.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:56 schreef formerjellybean het volgende:
Gatver die ene klinkt behoorlijk vrouwonvriendelijk niet naar luisteren hoor![]()
Ik wil later presentator en DJ worden.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:59 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Die vent heeft wel gelijk denk ik wat betreft onbereikbare ambities stellen enzo. Als je jongens hoort praten van ik wil later fashion designer of rapper worden dan glijden die wijvon bijkans van hun stoel af.
Nou en, jij kan ook gratis neuken. Probeer de écht écht lelijke vrouwen maar eens.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:57 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja nouw.
hij heeft kansen op meisjes, ik niet.
en om het tastbaarder of beter meetbaar te maken, fyi hij heeft gratis geneukt. ik niet.
Toch zie ik het ook in dit topic. Macho gedrag loont.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:04 schreef formerjellybean het volgende:
Ergens ben ik het wel met Techno eens, als je het idee hebt dat zo iemand echt succes heeft en het op die manier wil aanpakken , dat kan dan nog wel eens gevaarlijk worden , dan heb je echt toch serieuze hulp nodig voor het heel erg uit de hand loopt.
nee, ik kan niet gratis neuken.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:05 schreef Mpj het volgende:
[..]
Nou en, jij kan ook gratis neuken. Probeer de écht écht lelijke vrouwen maar eens.
Doe dan wat, genoeg normaal werk en vrijwilligerswerk hoor.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:06 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee, ik kan niet gratis neuken.
door mijn grootste probleem kan ik al niet doen wat jij zegt
grootste probleem van mij : ik doe NIETS!.
Maar jelly heeft niet echt hulp nodig he, itt jou.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:03 schreef mylifeisgrey het volgende:
echt flikker op middelbare leeftijd achtige jellybean.
Yeah, right.quote:ik durf te wedden, dat wanneer we vanaf nu het niet meer gaan hebben over vrouwen en meisjes, maar over wijven en bitches, dat de mannelijke users 2X zoveel succes gaan boeken in dit topic, omdat een bepaalde instelling hoe je met ze moet omgaan ze hier wordt voorgedaan.
Mwah, wat dan?quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:06 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Toch zie ik het ook in dit topic. Macho gedrag loont.
Goede zet.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil later presentator en DJ worden.
Dames al last van nattigheid daar beneden?
Dat is wel echt ernstig man. Dan blijf je toch lekker niks doen, ideaal joh, je hebt de tijd van de wereld, je kan doen waar je zin hebt etc etc..quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:06 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af of je nou lachend achter je PC zit.. werkelijk..quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:03 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik durf te stellen, dat wanneer we vanaf nu het niet meer gaan hebben over vrouwen en meisjes, maar over wijven en bitches, dat de mannelijke users 2X zoveel succes gaan boeken in dit topic, omdat een bepaalde instelling hoe je met ze moet omgaan ze hier wordt voorgedaan.
Ja, want ik noem vrouwen ook bitches en zulks, en heb een kompleet vertekend wereldbeeld van vrouwen in het algemeen. Kom op deelnemer, MLiG is niet gebaat bij dit soort praat. Hij heeft professionele hulp nodig, niet dit forum.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:06 schreef deelnemer het volgende:
Toch zie ik het ook in dit topic. Macho gedrag loont.
En op basis van wat beweer je dit?quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:03 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik durf te stellen, dat wanneer we vanaf nu het niet meer gaan hebben over vrouwen en meisjes, maar over wijven en bitches, dat de mannelijke users 2X zoveel succes gaan boeken in dit topic, omdat een bepaalde instelling hoe je met ze moet omgaan ze hier wordt voorgedaan.
Inderdaad ik ga die fucking bitch van een Gerrie gewoon hosselen geheid succes nu.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:03 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Waarom heb jij het zo vaak over UI's eigenlijk?quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:12 schreef formerjellybean het volgende:
Mpj waarom veranderd in je icoon steeds een ander meisje ???
Daar zou ik nog niet zo zeker van zijn er zijn zat vrouwen die juist gaan voor de verlegen man en niet voor de macho man.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:12 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Het staat wel buiten kijf dat je met macho gedrag meer indruk op vrouwen maakt dan met de introverte jongen uithangen.
Hmm, niet echt een reden voor eigenlijk. Dat doe ik gewoon, zonder erbij na te denken..quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:12 schreef formerjellybean het volgende:
Mpj waarom veranderd in je icoon steeds een ander meisje ???
quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad ik ga die fucking bitch van een Gerrie gewoon hosselen geheid succes nu.Waarom praat jij steeds over G ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe dan wat ipv huilen en janken. Waarom doe je dan niks. Geef daar nou eens antwoord op.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:06 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik baseer dat op, dat de meeste mannen in dit topic veels te lief zijn voor vrouwen, en amper vriendinnen hebben en wanhopig zijn.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En op basis van wat beweer je dit?
Je bent een man van feiten.
Kom maar op met je feiten nu
Het is wel moeilijk om vanuit een nulpunt te vertrekken. Ik heb zelf ook geen vrienden om mee uit te gaan dus ipv dat je probleem slecht zijn in versieren is kun je uberhaupt niet eens deelnemen aan de wedstrijd als je begrijpt wat ik bedoel. Niet te onderschatten probleem.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Doe dan wat ipv huilen en janken. Waarom doe je dan niks. Geef daar nou eens antwoord op.
Omdat die vent beweert dat je iedereen kan hosselen als je op ze neer gaat kijken.quote:
Voor zijn sociale fobie heeft hij professionele hulp nodig.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, want ik noem vrouwen ook bitches en zulks, en heb een kompleet vertekend wereldbeeld van vrouwen in het algemeen. Kom op deelnemer, MLiG is niet gebaat bij dit soort praat. Hij heeft professionele hulp nodig, niet dit forum.
O.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat die vent beweert dat je iedereen kan hosselen als je op ze neer gaat kijken.
Dus ik dreef daar even de spot mee.
Je maakt er wel telkens een heel groot ding van als ik het over haar heb trouwens.
En dan te bedenken dat jij je voordoet als de wanhopigste..quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:17 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik baseer dat op, dat de meeste mannen in dit topic veels te lief zijn voor vrouwen, en amper vriendinnen hebben en wanhopig zijn.
dat is niet aantrekkelijk, omdat de wereld oneerlijk is (itt hoe het werkt voor vrouwen, gewoon beetje gewillig voor contact open stellen enzo..... al "doen" mannen alsof ze harder to get zijn)
dan kom je met zon instelling van "bitches" en met ze omgaan als "die wijven" al veel verder.
Maakt niet uit hoor, viel me alleen op.quote:
Die iemand is niet toevallig richard?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:47 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik heb een gesprek op msn, met iemand die vrouwen begint door te krijgen:
[..]
Major League Insanity eerder.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:18 schreef JedimindhaX het volgende:
Mlig is btw major league instagib. Google maar.
Dat zou me niets verbazen inderdaad.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:24 schreef -Strawberry- het volgende:
Die iemand is niet toevallig richard?
Dat dacht ik ook, ik weet niet waarom..quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja nee is goedquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor, viel me alleen op.
Ik dacht even dat het firefly was vooral toen ik innergame zag ging de alarmbellen rinkelen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee , maar hij zoekt in zijn wanhopigheid juist precies de verkeerde mensen op met de verkeerde adviezen die die dan ook op gaat volgen. Dat zag je ook met het facebook verhaaltje, hij hoeft maar een heel verkeerd idee te horen hier op fok en hij gaat het uit proberen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:20 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Voor zijn sociale fobie heeft hij professionele hulp nodig.
Professionele hulp en posten op dit forum, sluiten elkaar niet uit (zijn geen alternatieven).
Gegeven zijn probleem is niet alles wat hij denkt onjuist. Hij zoekt naar meer inzicht in sociaal gedrag. En op dit forum blijkt dat 'normale' mensen hun eigen gedrag ook niet doorzien.
Ik snap de link met een spelmodus van Quake II niet helemaal?quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:18 schreef JedimindhaX het volgende:
Mlig is btw major league instagib. Google maar.
Ja!quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:25 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee , maar hij zoekt in zijn wanhopigheid juist precies de verkeerde mensen op met de verkeerde adviezen die die dan ook op gaat volgen. Dat zag je ook met het facebook verhaaltje, hij hoeft maar een heel verkeerd idee te horen hier op fok en hij gaat het uit proberen.
Dan denk ik ook dat het soms een beetje gevaarlijk kan zijn , want je moet bij hem wel erg oppassen met wat je zegt.
Nou dan zal ik je even precies vertellen waarom mensen hier in dit topic voor grote deels geen vriendin hebben.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:17 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik baseer dat op, dat de meeste mannen in dit topic veels te lief zijn voor vrouwen, en amper vriendinnen hebben en wanhopig zijn.
dat is niet aantrekkelijk, omdat de wereld oneerlijk is (itt hoe het werkt voor vrouwen, gewoon beetje gewillig voor contact open stellen enzo..... al "doen" mannen alsof ze harder to get zijn)
dan kom je met zon instelling van "bitches" en met ze omgaan als "die wijven" al veel verder.
Pardon?quote:
Ja, ik weet niet, progressie boeken, belvriendin (vind ik wel iets voor hem, om een meid zo te noemen) en verder ja.. leek me wel toepasselijk ook.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het woord meedogenloos deed het 'm bij mij.
En belvriendin, kan niet missen.
Ware woorden. Alleen aan dovemansoren besteed vrees ik.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:27 schreef ook_gek het volgende:
Wat jij en iedereen moet doen is eerst zorgen dat ze zich op hun gemak voelen in een groep mensen en bij vrouwen. Dat ze precies hun zelf kunnen zijn in bijzijn van mensen man of vrouw.
En niet denken en denken en denken. Gewoon je zelf zijn dat is de basis van alles.
Jij kan dat zeker niet. Ga dus eerst daar aan werken.
Dat wel, maar je hebt ook een middenweg, je hoeft niet meteen een vrouwonvriendelijke klojo uit te gaan hangen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:17 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik baseer dat op, dat de meeste mannen in dit topic veels te lief zijn voor vrouwen.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:25 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ja!
Hij wilde ook eens een meisje gaan opzoeken in real life waar ik mee had gepraat.
Hij is ziek, gestoord, als dat echt waar is en als het geen rol is.. wat ik jullie zeg,
Dat is wat anders. Vrouwen raken opgewonden van dominant gedrag. Dat wil niet zeggen dat ze zelf daarvoor willen kruipen. Nee, naar het vrouwtje toe is de man een lieve beer en naar de omgeving toe is hij sterk/dominant.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Pardon?![]()
Geen zelfrespecterende meid laat dat over zich heenkomen.
Ten again, dat is waarschijnlijk niet zijn doelgroep.
Dat is waar maar dat je het verzint alleen al vind ik gek..quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:28 schreef mylifeisgrey het volgende:
@mpj
ja wat, toen werd gezegd dat dat beter niet kon, heb ik dat ook niet gedaan.
en wat je ook ziet bij versieren als vrienden dat doen(bron schenkstroop,richard, mij) dan zie je dat zogauw er een meisje in de buurt is, je vrienden(die wel succes worden) ineens schijnheilig arrogant worden.
het is al 180 topics terug gepost, maar iedereen die niet snapt wat er gebeurd omdat ze het zelf al automatisch doen, hebben het allemaal niet door.
toen werd dat ook al afgedaan als onwaar
Jongens Richard indoctrineert hem met deze rotzooi.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:28 schreef mylifeisgrey het volgende:
@mpj
ja wat, toen werd gezegd dat dat beter niet kon, heb ik dat ook niet gedaan.
blabla...richard...blablabla
Och zo. Sterk karakter, iemand met status. Ja, maar mocht ik erachter komen dat er zo denigrerend over mij als vrouw wordt gepraat dan is het meteen over en uit.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:32 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat is wat anders. Vrouwen raken opgewonden van dominant gedrag. Dat wil niet zeggen dat ze zelf daarvoor willen kruipen. Nee, naar het vrouwtje toe is de man een lieve beer en naar de omgeving toe is hij sterk/dominant.
Duh. Die loopt met zoveel uit dit topic te MSNen. Zal ik nooit snappen, complete idioten. Dat je daar nog naar wil luisteren.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Jongens Richard indoctrineert hem met deze rotzooi.
Worden vrouwen echt opgewonden van dominant gedrag of verzin je dat nou gewoon? Ik kan het me niet voorstellen; er moeten mensen zijn die er een gruwelijke hekel aan hebben en die zelf de baas willen spelen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:32 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat is wat anders. Vrouwen raken opgewonden van dominant gedrag. Dat wil niet zeggen dat ze zelf daarvoor willen kruipen. Nee, naar het vrouwtje toe is de man een lieve beer en naar de omgeving toe is hij sterk/dominant.
Hij zou eerst eens een cursus sociale omgang moeten doen... zolang dat hem al niet lukt is versieren way out of his league.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat wel, maar je hebt ook een middenweg, je hoeft niet meteen een vrouwonvriendelijke klojo uit te gaan hangen.
en merkte je helemaal geen verandering in zijn gedrag toen dat meisje er eenmaal bijkwam?quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:32 schreef Mpj het volgende:
[..]
Dat is waar maar dat je het verzint alleen al vind ik gek..
Zelf heb ik dat niet meegemaakt, en ik heb vaak meegemaakt dat een vriend van mij meisjes versierd.
Hij is ooit op een meet komen opdagen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:37 schreef Tamashii het volgende:
Geen troll?dit is echt ongelofelijk en ik voel mijn feministische kant opkomen.
nee, heb jij liever iemand die altijd je voeten kust vanaf het begin, want "je bent vrouwelijk".quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Och zo. Sterk karakter, iemand met status. Ja, maar mocht ik erachter komen dat er zo denigrerend over mij als vrouw wordt gepraat dan is het meteen over en uit.
Ja maar waarom is hij dan ineens geen troll meer eigenlijk?quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij is ooit op een meet komen opdagen.
"Dominatie" en "je als een klootzak gedragen" zijn 2 heel verschillende dingen. En dat snapt MLiG niet.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:32 schreef deelnemer het volgende:
Het beoogde vrouwtje wordt niet vernederd, maar iemand anders. Maar dat is mss niet zo erg, gezien vanuit het vrouwtje.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Och zo. Sterk karakter, iemand met status. Ja, maar mocht ik erachter komen dat er zo denigrerend over mij als vrouw wordt gepraat dan is het meteen over en uit.
Ja maar je kunt toch wel gewoon normaal tegen elkaar doen..?quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:37 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee, heb jij liever iemand die altijd je voeten kust vanaf het begin, want "je bent vrouwelijk".
vrouwen denken dat ze lieve jongens willen..... maar in de praktijk is het anders. met niet-lief zijn kom je al veel verder dan lief zijn.
Nee hoor, echt niet.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:35 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
en merkte je helemaal geen verandering in zijn gedrag toen dat meisje er eenmaal bijkwam?
nou misschien heb je het zelf ook niet door, omdat jij het "versieren" noemt. maar op de leek komt het over als arrogant, bot, en gedurft. en dan zie je dat die manipulatie werkt op de meisjes.
oke wederom op basis van wat baseer je dit dan.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:37 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee, heb jij liever iemand die altijd je voeten kust vanaf het begin, want "je bent vrouwelijk".
vrouwen denken dat ze lieve jongens willen..... maar in de praktijk is het anders. met niet-lief zijn kom je al veel verder dan lief zijn.
omdat ik hier grotendeels alleen nog maar voor mezelf zit....en niet voor mensen die vragen stellen waar ik op zou moeten antwoorden, om een discussie te gaan hebben waar voor mij niets nuttigs uit komt.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
oke wederom op basis van wat baseer je dit dan.
En waarom reageer je niet op me eerdere reactie waar ik praktijk voorbeelden als bron aan geef?
Je kunt niet dominant zijn, zonder dat iemand anders onderdanig is. Voor die onderdanige is de dominante natuurlijk wel een klootzak.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:38 schreef Techno het volgende:
[..]
"Dominatie" en "je als een klootzak gedragen" zijn 2 heel verschillende dingen. En dat snapt MLiG niet.
No offence. Maar blijkbaar snap jij het ook niet helemaal.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:43 schreef deelnemer het volgende:
JJe kunt niet dominant zijn, zonder dat iemand ander onderdanig is. Voor die onderdanige is de dominante natuurlijk wel een klootzak.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:41 schreef ook_gek het volgende:
Zo lang je sociaal niet goed mee kan komen zet dan het versieren uit je hoofd, verspilde moeite.
Eerst de basis goed hebben dan pas de rest.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:34 schreef Techno het volgende:
Hij zou eerst eens een cursus sociale omgang moeten doen... zolang dat hem al niet lukt is versieren way out of his league.
Omdat vrij onwaarschijnlijk is dat een troll zoveel moeite doet om geloofwaardig te blijven.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:37 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ja maar waarom is hij dan ineens geen troll meer eigenlijk?
En wat heb jij dan voor je zelf hier?quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
omdat ik hier grotendeels alleen nog maar voor mezelf zit....en niet voor mensen die vragen stellen waar ik op zou moeten antwoorden, om een discussie te gaan hebben waar voor mij niets nuttigs uit komt.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:44 schreef Techno het volgende:
[..]
No offence. Maar blijkbaar snap jij het ook niet helemaal.
Een van de weinige dingen die firefly zei is dat ie eerst blij moest zijn met zichzelf. Nou dat is het inderdaad.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:41 schreef ook_gek het volgende:
Zo lang je sociaal niet goed mee kan komen zet dan het versieren uit je hoofd, verspilde moeite.
Eerst de basis goed hebben dan pas de rest.
jij was juist degeen die ook zei: "eigenlijk hebben wij vrouwen alle macht".quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:45 schreef formerjellybean het volgende:
Relatie is gebaseerd op gelijkheid hoor niet op onderdanig of dominantie. Dat is gewoon kant en klare kul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |