SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaat14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Hahaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:10 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Moet je wel ook eerst zorgen dat er ook een lekker wijf bij is he. En zelfs al ben ik dronken en is die erbij is t twijfelachtig hoe ik zou reagerenhaha
Edit: iemand anders moet ff t volgende topique maken, kzit op foon, krijg je gedoe met reeksen enz.
Dit was eigenlijk een verkapte 'ik-voel-me-eenzaam-en-shit-en-ik-wil-daarom-gewoon-wat-aandacht-post'quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben intimiteits- en communicatief gefrustreerd. Een gebrek aan knuffels van leuke meisjes om het zo te zeggen![]()
Maar door al die viespeuken is daar helemaal geen ruimte voor
lotgenoten.nlquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:16 schreef benzin het volgende:
[..]
Dit was eigenlijk een verkapte 'ik-voel-me-eenzaam-en-shit-en-ik-wil-daarom-gewoon-wat-aandacht-post'
Heb je al naar onze adviezen geluisterd?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:16 schreef benzin het volgende:
[..]
Dit was eigenlijk een verkapte 'ik-voel-me-eenzaam-en-shit-en-ik-wil-daarom-gewoon-wat-aandacht-post'
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:16 schreef benzin het volgende:
[..]
Hah, word ik hier nou uit gevraagd door een man?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hahadat lijkt mij een geweldig plan. Misschien een keertje stappen samen?
Heb t in t vorige topic gezegdquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:15 schreef JedimindhaX het volgende:
Ben nog steeds benieuwd naar t antwoord van Tamashii
Hoi Benzin, wat heb je vannavond gegeten?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:16 schreef benzin het volgende:
[..]
Nee gewoon stappen als mannen samen enzo.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:19 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Hah, word ik hier nou uit gevraagd door een man?ik weet niet of ik samen stappen zo'n heldenplan vind hoor
. Beter gewoon een gewillig sletje vinden en dan x avondje ergens afspreken. Maar eh, denk tbh niet echt datk bij mn eerste échte mmv ook dingen met de m hoef te doen
Maargoed, err, misschien moeten we iemand anders de kans gunnen ook even wat te postenpm je msn anders ofzo, lol
Jaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb je al naar onze adviezen geluisterd?
Thanksquote:
Ik heb net een uurtje geleden een paar stokjes saté op brood op. Niet echt geweldig, maar was wel lekkerquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:20 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Hoi Benzin, wat heb je vannavond gegeten.
Ja jij wil niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:20 schreef Supersoep het volgende:
Oh jezus, wat lees ik hier allemaal.
Tijnbrein loopt straks aan de piemel van Jedi te zuigen.
Samen met lanterfanteraar cq. -Strawberry- cq. Tamashii, welteverstaanquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:20 schreef Supersoep het volgende:
Oh jezus, wat lees ik hier allemaal.
Tijnbrein loopt straks aan de piemel van Jedi te zuigen.
Van Strawberry blijf je af.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:21 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Samen met lanterfanteraar cq. -Strawberry- cq. Tamashii, welteverstaan
nee the big bang theory is veel leuker:P op veronica ;-)quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:22 schreef Tamashii het volgende:
Rtl4 is zo geweldig joh. Wat emotioneel en mooi...
Dat wil jij. Als zij met ons wil seksen heb je daar niets over te zeggenquote:
Mkay, op die fietsquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee gewoon stappen als mannen samen enzo.dan die chick hosselen.
Das voor kids. XD vind alleen dat meisje leuk. Kaley Cucuo. :3quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:23 schreef mytec het volgende:
[..]
nee the big bang theory is veel leuker:P op veronica ;-)
Dodging my question much? ;[quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:22 schreef Tamashii het volgende:
Rtl4 is zo geweldig joh. Wat emotioneel en mooi...
En anders gewoon samen een keer een biertje doen. Kan altijd.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:24 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Mkay, op die fietsmaar dno hoor, denk niet dat je tijdens t uitgaan snel een chick hosselt voor een dptje
dat soort freaks vind je eerder hier op fok wss, lol
Je mag hier echt niet dat infantiele xD gebruiken hoor. Dat kan echt niet. Dan gaan mensen denken dat je 11 bent en dan durven ze wegens pedo-technische overwegingen niet met je te flirten!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Das voor kids. XD vind alleen dat meisje leuk. Kaley Cucuo. :3
Damn je blijft wel bezig, zeg.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En anders gewoon samen een keer een biertje doen. Kan altijd.
Haha voor kids tja... ben ook nog net geen 21 dan mag dat nogquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is mijn favoriete smiley.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:26 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je mag hier echt niet dat infantiele xD gebruiken hoor. Dat kan echt niet. Dan gaan mensen denken dat je 11 bent en dan durven ze wegens pedo-technische overwegingen niet met je te flirten!
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat wil jij. Als zij met ons wil seksen heb je daar niets over te zeggen
Hahaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:28 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
En wie weet. Idno nog hoor. Voor je het weet word je als vriendje van voorgesteld aan de ouders van een gozer![]()
(ja, dat is een vriend van me overkomen nadat ie een x met een jongen gezoend had en er daarna weer mee af had gesproken
)
Dat is niet voor kids. Dat is een fantastische serie, zeker als je de hele dag tussen zulk soort mensen zit. Zo'n Sheldon-type bijvoorbeeld die ken ik gewoon in het echt. De serie zet de belangrijkste nerd-types neer en lat ook de moeizame en moeilijke sociale interactie goed zien.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dan hebben we het gelukkig nog niet over ' :3,:x en dXD'.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:29 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nou vooruit dan. Alles beter dan die homo-hosselpogingen van Tijnbrein.
:3 is wel erg cute. Kan ik wel waarderen. dXD is zo'n mongoloïde 11-jarige met een pet op?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dan hebben we het gelukkig nog niet over ' :3,:x en dXD'.
Ja, ik ging dood toen hij het vertelde, hahaquote:
Ja.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:31 schreef Supersoep het volgende:
[..]
:3 is wel erg cute. Kan ik wel waarderen. dXD is zo'n mongoloïde 11-jarige met een pet op?
Gelukkig als je ouder bent zal dat niet meer zo snel gebeurenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:31 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ja, ik ging dood toen hij het vertelde, hahaheeftie daar met die gast en diens ouders zitten eten.
Niet de eerste keer dat je met deze fantasie aan komt zetten.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:34 schreef Supersoep het volgende:
[ afbeelding ]
"Poep!"
"Haha, plas!"
"Poepsex!!!"
"Plas in je poepert, hahaha!"
Hallo, deelnemer-kun. Daar heb je helemaal gelijk in. Wat kan dit betekenen?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:37 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Niet de eerste keer dat je met deze fantasie aankomt zetten.
Goed dat je nog even bevestigd. Wat het betekent weet ik niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:38 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hallo, deelnemer-kun. Daar heb je helemaal gelijk in. Wat kan dit betekenen?
Hoe weet je dat? Beelden gezien?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:36 schreef JedimindhaX het volgende:
Hah, Tamashii heeft een dp gedaan![]()
ik weet dat ik zei dat ik het niet verder zou vertellen maar sorry, dit moet besproken worden xD
Ik heb jou niet gedmed?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:36 schreef JedimindhaX het volgende:
Hah, Tamashii heeft een dp gedaan![]()
ik weet dat ik zei dat ik het niet verder zou vertellen maar sorry, dit moet besproken worden xD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |