SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
Hij hangt aan de muur links van het bed. Kan 'm dus vanuit mijn bed zien.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Owja, dat is best flink. Aan het hoofdeinde gehangen of zo dat je in je bed in normale positie ernaar kan kijken (en nee, ik bedoel niet het plafond!)?
Dat je dan meteen een TT over Techno maakt vind ik overdreven hoor.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
Techno had 'em geopend en ik sluit 'em
Meant to be enzo
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:03 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 moet ook eens wat dingen op gaan hangen.... Woon hier al ruim 2 jaar en er hangt nog niks aan de muren
Mja, moet je iemand weten die het goed kanquote:
Zijwaartsquote:
Scherp.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat je dan meteen een TT over Techno maakt vind ik overdreven hoor.
ik ben heel slecht in spullen weggooien! aan bijna alles heb ik wel een herinnering, maar goed dat staat nu op zolder bij mn ouders, ooit nog s uitzoeken en kijken wat ik weer allemaal tegen kom!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ben anders best blij dat ik spullen weggooi
Met 4 keer verhuizen enzo, had ik anders den hoop dubbel gehad
Ja, ik hang ook wel aan bepaalde dingen. Ik heb heel lang erg veel van mijn moeder bewaard tot ik ontdekte dat werkelijk alles op zolder ligt te verstoffen. Ik bewaar het omdat ik het gevoel heb dat weggooien niet mag, maar ik doe er geen fuck mee. Nu dus het meeste weg gedaan, wel fijn hoor. Ruimte in je huis, ruimte in je hoofd.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:05 schreef Delan het volgende:
[..]
ik ben heel slecht in spullen weggooien! aan bijna alles heb ik wel een herinnering, maar goed dat staat nu op zolder bij mn ouders, ooit nog s uitzoeken en kijken wat ik weer allemaal tegen kom!
Slecht voor de akoestiek man.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:03 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 moet ook eens wat dingen op gaan hangen.... Woon hier al ruim 2 jaar en er hangt nog niks aan de muren
Plinten? Dat is een vies woord hier in huis.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik heb nog amper plinten liggen. En ik woon er veel langer dan 2 jaar..
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Plinten? Dat is een vies woord hier in huis.
Ik moet nog een stukje laminaat afmaken en restje plintenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik heb nog amper plinten liggen. En ik woon er veel langer dan 2 jaar..
dat is waar, ik heb het dan gelukkig ook niet in mn huis staan maar op de zolder bij mn ouders. ach ja, straks als ik ga verhuizen moet er toch maar even aan geloven en ook spullen weg gaan doenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, ik hang ook wel aan bepaalde dingen. Ik heb heel lang erg veel van mijn moeder bewaard tot ik ontdekte dat werkelijk alles op zolder ligt te verstoffen. Ik bewaar het omdat ik het gevoel heb dat weggooien niet mag, maar ik doe er geen fuck mee. Nu dus het meeste weg gedaan, wel fijn hoor. Ruimte in je huis, ruimte in je hoofd.
Hehe, hier ook.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik moet nog een stukje laminaat afmaken en restje plinten
En nog wat muren beplakken met behang of stucwerk...
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:09 schreef Spirit82 het volgende:
Ik heb 3 weken geleden mijn laatste plint gelegdIk woon hier bijna 2 jaar
En aangezien MissB het ook nog moet doen..... ben ik blij dat ik niet de enige benquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Plinten? Dat is een vies woord hier in huis.
Ga je verhuizen?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:09 schreef Delan het volgende:
[..]
dat is waar, ik heb het dan gelukkig ook niet in mn huis staan maar op de zolder bij mn ouders. ach ja, straks als ik ga verhuizen moet er toch maar even aan geloven en ook spullen weg gaan doen
Ik wil je best een keertje etenquote:
Gewoon behangetje er op gooien of wat verf halen bij de Praxis... easy peasy....quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Hehe, hier ook.
In mijn slaapkamer is er een stuk muur heel lelijk, moet eigenlijk gestuced (gestucced?) maarja, kost geld en gedoe, blabla. Daar ga ik dus gewoon een hoog kastje voor zetten hoor.
En hoe staat het er bij jou voor?quote:
Dingen weggooien heerst!!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:10 schreef missbehavin het volgende:
In weggooien ben ik dan weer heel goed geworden. Nou ja, een stuk beter dan eerst
ik hoop zeeeeeeer binnenkort ja, het begint nu steeds meer op te schieten maar ik kom steeds hoger in het lijstje! nog ongeveer 12 wachtende voor me dus schiet op!!quote:
De muur is dusdanig slecht dat behang niet blijft zitten, dat hebben we geprobeerd namelijk.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gewoon behangetje er op gooien of wat verf halen bij de Praxis... easy peasy....
Mmm, misschien moet ik het zelf ook eens gaan doen
Beetje behangplak. Zal helpen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:12 schreef L-E het volgende:
[..]
De muur is dusdanig slecht dat behang niet blijft zitten, dat hebben we geprobeerd namelijk.
Patroonroller FTWquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gewoon behangetje er op gooien of wat verf halen bij de Praxis... easy peasy....
Mmm, misschien moet ik het zelf ook eens gaan doen
Ja, dat is hier dus ook een beetje.... daarom hier ook nog niks aan de muur gedaan...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:12 schreef L-E het volgende:
[..]
De muur is dusdanig slecht dat behang niet blijft zitten, dat hebben we geprobeerd namelijk.
Groter huis? Kleiner? Andere woonplaats?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:12 schreef Delan het volgende:
[..]
ik hoop zeeeeeeer binnenkort ja, het begint nu steeds meer op te schieten maar ik kom steeds hoger in het lijstje! nog ongeveer 12 wachtende voor me dus schiet op!!
Och, jee. Sorry, dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:12 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik ben alweer een paar weken vrijgezel, hoor.![]()
![]()
Oh, ik dacht even dat het op het schilderij sloeg.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:13 schreef AirwiN het volgende:
Nemen we afscheid van de seniore Singles door ze op te hangen?
* AirwiN zwaait gedag naar missb en Techno...
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:13 schreef AirwiN het volgende:
Spuit elluf much?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:13 schreef AirwiN het volgende:
Op een gegeven moment zķe je het niet meer he? Ik ben zo slecht in zulke dingen, ik barst van de inspiratie maar de uitvoering laat wat te wensen over.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, dat is hier dus ook een beetje.... daarom hier ook nog niks aan de muur gedaan...
Slecht he?
groter (zit nu al vanaf mijn scheiding in een chalet van 4 bij 12), en zeker een andere woonplaats, naar het plaatsje waar ik altijd heb gewoond voor mijn huwelijk.quote:
Haha, ik ken dat.... Ben daarom ook al blij zat dat ik MissB's opruimwoede heb overgenomen... Dat is in ieder geval weer een stap de goede kant opquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Op een gegeven moment zķe je het niet meer he? Ik ben zo slecht in zulke dingen, ik barst van de inspiratie maar de uitvoering laat wat te wensen over.
Waar Fok al niet goed voor isquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Haha, ik ken dat.... Ben daarom ook al blij zat dat ik MissB's opruimwoede heb overgenomen... Dat is in ieder geval weer een stap de goede kant op
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Haha, ik ken dat.... Ben daarom ook al blij zat dat ik MissB's opruimwoede heb overgenomen... Dat is in ieder geval weer een stap de goede kant op
Ik ben blijkbaar een soort virusquote:
Oh, dat is fijn ja. Huurhuis neem ik aan (omdat je het over 12 wachtenden voor je had..)?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:14 schreef Delan het volgende:
[..]
groter (zit nu al vanaf mijn scheiding in een chalet van 4 bij 12), en zeker een andere woonplaats, naar het plaatsje waar ik altijd heb gewoond voor mijn huwelijk.
Ja liever dan jong ja.quote:
ja huren inderdaad, kopen kan ik in mn eentje met 24 uur werken echt niet, de prijzen daar waar ik ga wonen zijn echt belachelijk hoogquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, dat is fijn ja. Huurhuis neem ik aan (omdat je het over 12 wachtenden voor je had..)?
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:17 schreef L-E het volgende:
Peuter mocht een spijker in de muur slaan van mij, ging naar zolder om iets uit te zoeken om daar op te hangen.
Komtie terug met een foto van mijn zus. Ellendig rotkind.
Ik had/heb juist het idee dat het daar in het Zuiden veeeeel goedkoper is dan hier. Of is dat dorpje waar je heen gaat gewoon erg duur?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:17 schreef Delan het volgende:
[..]
ja huren inderdaad, kopen kan ik in mn eentje met 24 uur werken echt niet, de prijzen daar waar ik ga wonen zijn echt belachelijk hoog
Spijker door d'r oog?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:17 schreef L-E het volgende:
Peuter mocht een spijker in de muur slaan van mij, ging naar zolder om iets uit te zoeken om daar op te hangen.
Nee, want ik heb nog niks opgeruimd/schoongemaaktquote:
Aww.quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, want ik heb nog niks opgeruimd/schoongemaakt
Jij zit te ver weg.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Uhuh ik mag dat.quote:
Geen leuke zus?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:17 schreef L-E het volgende:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:17 schreef L-E het volgende:
Ik heb er ook weinig last van.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
WWAAHAHAOHOJOHO!!!!quote:
Hoiquote:
Ik lust geen Coca-Colaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
WWAAHAHAOHOJOHO!!!!
Nog wat lekkers gedronken in de trein?
Coca-Cola ofzo?
dat ligt inderdaad wel aan het dorpje ja, plaatsen erom heen zijn niet zo duur maar daar wil ik niet heen. dit dorpje is mijn dorpje, hahaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik had/heb juist het idee dat het daar in het Zuiden veeeeel goedkoper is dan hier. Of is dat dorpje waar je heen gaat gewoon erg duur?
Nog even volhoudenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:26 schreef Memento-Mori het volgende:
druuuuukwil naar huis nouja nog 35 min
Oeh zo laat nog werken?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:26 schreef Memento-Mori het volgende:
druuuuukwil naar huis nouja nog 35 min
Lastig he, kopen in je eentje. Maar dan is huren toch ook prima! Ik hoop dat je snel aan de beurt bent daar.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:26 schreef Delan het volgende:
[..]
dat ligt inderdaad wel aan het dorpje ja, plaatsen erom heen zijn niet zo duur maar daar wil ik niet heen. dit dorpje is mijn dorpje, haha
Trein weer overleefdquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Ik lust geen Coca-ColaDat weet je heel goed, want je benadrukte meteen dat ik daardoor je type niet ben!
ja 8-22 zijn we bereikbaarquote:
Huren kan ook al niet meer als je fulltime werkt en een beetje ok verdient.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Lastig he, kopen in je eentje. Maar dan is huren toch ook prima! Ik hoop dat je snel aan de beurt bent daar.
Ja, ging goedquote:
Ouwe hartenbreekster.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik lust geen Coca-ColaDat weet je heel goed, want je benadrukte meteen dat ik daardoor je type niet ben!
zeker lastig! maar ach ik heb er geen problemen mee hoor om gehuurd te zitten, tot nu toe alleen nog maar gehuurd gezeten. ja dat hoop ik ook, als het een beetje meezit aan het einde van deze zomer nog en als het heel erg tegen gaat zitten overwinter ik hier nogquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Lastig he, kopen in je eentje. Maar dan is huren toch ook prima! Ik hoop dat je snel aan de beurt bent daar.
Van waar naar waar reis je doorgaans met de trein?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:29 schreef Samzz het volgende:
Ja, ging goedIk ben midden in de zin in slaap gevallen
Is huren ook aan inkomen gebonden? Dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Huren kan ook al niet meer als je fulltime werkt en een beetje ok verdient.
Sociaal huren welquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Is huren ook aan inkomen gebonden? Dat wist ik niet.
Die samzz tochquote:
De 3600quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:29 schreef Socios het volgende:
[..]
Van waar naar waar reis je doorgaans met de trein?
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ging goedIk ben midden in de zin in slaap gevallen
Ja sociale huurwoning is max inkomen 33000quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Enschede - Tilburg en Enschede - Ede-Wageningenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:29 schreef Socios het volgende:
[..]
Van waar naar waar reis je doorgaans met de trein?
Oh wauw.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja sociale huurwoning is max inkomen 33000
Sociaal huren wel (via de woningstichting/-coöperatie)...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Gelukkig zal ik nooit gaan verdienenquote:
Ik ben vandaag ook in mijn boekje in slaap gevallen.quote:
tuurlijk kan dat wel, alleen mag je niet meer op de goedkopere huizen reageren boven de 33.000 (gezamenlijk) inkomen. althans zo is het hierquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Huren kan ook al niet meer als je fulltime werkt en een beetje ok verdient.
Waarom wordt L-E boos op jou?quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Sociaal huren wel (via de woningstichting/-coöperatie)...
Als je modaal of meer verdient heb je nog maar recht op 10% van alle woningen.
Particulier kan natuurlijk altijd maar dat kost je penning zestien.
Leuke reisjes.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:31 schreef Samzz het volgende:
Enschede - Tilburg en Enschede - Ede-Wageningen
quote:
Omdat ik dom geweest ben.quote:
Het is overal hetzelfde hoor. Europese wetgeving, sinds 1 januari jl.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:32 schreef Delan het volgende:
[..]
tuurlijk kan dat wel, alleen mag je niet meer op de goedkopere huizen reageren boven de 33.000 (gezamenlijk) inkomen. althans zo is het hier
Oh sorry, is dat geen algemeen bekend gezegde?quote:
Ik was gewoon moequote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben vandaag ook in mijn boekje in slaap gevallen.
Niet per sé omdat het boek saai was trouwens.
Nee, tien minuten voor Deventer keurig wakker gewordenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als in, het eindstation, wakker gemaakt door de conducteur?
Ik houd van treinreizen. Tenminste, nu wel weer. Vorige week nietquote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het is overal hetzelfde hoor. Europese wetgeving, sinds 1 januari jl.
Treinen dienen te allen tijde conform de dienstregeling te rijden. Dan is het prachtig toch?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:34 schreef Samzz het volgende:
Ik houd van treinreizen. Tenminste, nu wel weer. Vorige week niet
Toen ik de keuken aan het uitmesten was, had ik een doos met lege flessen en ook wat flessen oude, halflege mixzooi die mijn vader weg zou gooien. Hij kijkt naar die doos en zegt "Stop je met drinken?quote:
PIS, ik HAD hem willen hebben maar ik moest even wat evalueren voor de opleiding op school!quote:
Toen wellicht nog wel, die regeling is pas van kracht sinds dit jaar.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:34 schreef L-E het volgende:
Nooit bij stil gestaan, omdat ik niet op de lange wachtlijsten kon wachten ben ik gaan kopen, maar ik kón dus niet eens gaan huren toen. Joh.
Het zegt mij niks iigquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh sorry, is dat geen algemeen bekend gezegde?
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Toen ik de keuken aan het uitmesten was, had ik een doos met lege flessen en ook wat flessen oude, halflege mixzooi die mijn vader weg zou gooien. Hij kijkt naar die doos en zegt "Stop je met drinken?"
Ben jij nou ook al een treinnerd?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:35 schreef Samzz het volgende:
Ik had vandaag weer een door een E-loc voortgestuwde treinDie zijn toch wel het fijnste... Behalve de stoelen, die prikken
Als ze dat doen (zoals vandaagquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:35 schreef Socios het volgende:
[..]
Treinen dienen te allen tijde conform de dienstregeling te rijden. Dan is het prachtig toch?
Treinjosti's unite!quote:
Knapquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, tien minuten voor Deventer keurig wakker geworden
Voortgestuwd of werd 'ie getrokken (hihi, ik zei . . )?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:35 schreef Samzz het volgende:
Ik had vandaag weer een door een E-loc voortgestuwde treinDie zijn toch wel het fijnste... Behalve de stoelen, die prikken
Nee, ik heb er echt geen flikker verstand vanquote:
Je kan 'm nog achterna reizen. Stel rijdt de 1984 nog. Ben je wel tegen 1 uur 's nachts in Gvc.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:35 schreef Watertornado het volgende:
PIS, ik HAD hem willen hebben maar ik moest even wat evalueren voor de opleiding op school!
1900 lag ook nog even plat trouwens, dus heb de 2200 genomen, was de enige die reed en sluit aan bij mijn benodigdheden.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Knap
Volgens mij zou ik gerust doorslapen tot het eindstation
Waarom smijt je dan met dat soort termen, je maakt me bang.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik heb er echt geen flikker verstand van
Lees eens wat ik typquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Voortgestuwd of werd 'ie getrokken (hihi, ik zei . . )?
Die 'quote:
Juist, veel meer zelfs. Meer dan dat je voor een hypotheek voor datzelfde huis zou betalen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:34 schreef Delan het volgende:
[..]
, ja wist ik ook eigenlijk, haha! maar goed, huren kan nog wel steeds natuurlijk alleen betaal je meer huur
Nah, dan zou ik in Zwollywood eindigenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Knap
Volgens mij zou ik gerust doorslapen tot het eindstation
Ja, toch.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:36 schreef Samzz het volgende:
Als ze dat doen (zoals vandaag) dan vind ik het heerlijk!
Omdat ik stiekem wel de bijnamen van de Nederlandse treinen weetquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom smijt je dan met dat soort termen, je maakt me bang.
Mja, ik zal eerst naar Gvc moeten hč, vanuit mijn positie. Maar rijdt 'ie morgen niet meer? Morgen gaan ik denk ik helemaal naar het Oosten (richting Zv en dan de grens over naar Duitsland).quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:36 schreef Socios het volgende:
[..]
Je kan 'm nog achterna reizen. Stel rijdt de 1984 nog. Ben je wel tegen 1 uur 's nachts in Gvc.
We hebben er samen even hartelijk om gelachen. Wat best grappig is, aangezien hij nogal anti-drinken isquote:
Trein-autist.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat ik stiekem wel de bijnamen van de Nederlandse treinen weetBijna.
Ik doe donderdag een Amsterdam - Enschede tochtjequote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:37 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, toch.Ik ga donderdag weer het land in... Enschede ligt ook op de route dan.
Hee dan kom je wel heel dichtbijquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doe donderdag een Amsterdam - Enschede tochtje
Maar even naar de slijter kan je dan weer niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
De planning van de 4240 voor morgen is nog niet bekend dan wel openbaar voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:38 schreef Watertornado het volgende:
Mja, ik zal eerst naar Gvc moeten hč, vanuit mijn positie. Maar rijdt 'ie morgen niet meer? Morgen gaan ik denk ik helemaal naar het Oosten (richting Zv en dan de grens over naar Duitsland).
Als ze ze allemaal hebben gehad, zijn ze klaar en kiezen ze er een uit om voor te springen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:37 schreef Spezza19 het volgende:
Wat is er zo leuk aan om in alle treinstellen van Nederland te hebben gezeten?
Dat is wel eng ja, want ik ben donderdag ook in Amsterdam.....quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
HAhaha.... ik viel bijna van me stoelquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Als ze ze allemaal hebben gehad, zijn ze klaar en kiezen ze er een uit om voor te springen.
Halp!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat is wel eng ja, want ik ben donderdag ook in Amsterdam.....
Ja eh, dat ga ik hier niet zeggenquote:
moet zeggen dat ik het ook een belachelijke regeling op zich vind hoor, al moet ik zeggen dat het voor mij persoonlijk wel gunstig is. ik heb een laag inkomen en de mensen die voorheen wel op goedkopere huizen konden reageren kunnen dat nu niet meer en dus meer kans voor mij. ik heb het wel gemerkt vanaf januari dat ik hoger in het lijstje kwam te staan, maar eigenlijk is het gewoon belachelijk dat je niet meer op de huizen kunt reageren waarop je dat zelf zou willen omdat je nou net een wat hoger inkomen zou hebben.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Juist, veel meer zelfs. Meer dan dat je voor een hypotheek voor datzelfde huis zou betalen.
Alleen krijg je die hypotheek ook niet vanwege de nieuwe strenge normen.
Zo'n beetje de helft van alle woningzoekenden valt tussen wal en schip nu, mezelf incluis.
Maar ik geloof dat ze van plan zijn om die inkomensgrens flink te verhogen. Nu maar hopen dat dat er ook echt door komt.
Vandaar al die vertragingenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Als ze ze allemaal hebben gehad, zijn ze klaar en kiezen ze er een uit om voor te springen.
Op welk traject?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik zat afgelopen zondag ineens weer in zo'n oude dubbeldekker stoptrein met die groene bankjes.
Ik zit daar bijna elke dag in, en het zijn klotetreinen om in te zitten.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik zat afgelopen zondag ineens weer in zo'n oude dubbeldekker stoptrein met die groene bankjes. NostalgieWist niet eens dat die dingen nog reden. Oh en het nieuwe dak van Rdam CS is mooi!
dat is dan wel even een tegenpool ja, haha! ach sociaal drinken mag best tochquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
We hebben er samen even hartelijk om gelachen. Wat best grappig is, aangezien hij nogal anti-drinken is
Die rijden er in de randstad nog heel veel. Ghetto-treinen noem ik ze altijd.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik zat afgelopen zondag ineens weer in zo'n oude dubbeldekker stoptrein met die groene bankjes. NostalgieWist niet eens dat die dingen nog reden. Oh en het nieuwe dak van Rdam CS is mooi!
Bij lange na geen WT of Sociosquote:
Jij weet meer dan ik over treinen....quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij lange na geen WT of Socios!
Al weet ik dan weer wel dat de hondekoppen (die eigenlijk niet zo heten) eigenlijk MAT-64'jes zijnEn de Dubbeldekker waar ik soms in zit VIRM heet
Oké. Ook niet zo ver. Kom je niet in Utrecht op een oude koploperbank zitten?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:39 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik houd het morgen bij een slagje Hlgh.
Nah, ik kan voor een hoop hobby's nog wel begrip opbrengen, maar hier snap ik de lol echt totaal niet van.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij lange na geen WT of Socios!
Al weet ik dan weer wel dat de hondekoppen (die eigenlijk niet zo heten) eigenlijk MAT '64'jes zijnEn de Dubbeldekker waar ik soms in zit VIRM heet
Het is waarschijnlijk inderdaad bedoeld om het mensen zoals jij makkelijker te maken.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:40 schreef Delan het volgende:
[..]
moet zeggen dat ik het ook een belachelijke regeling op zich vind hoor, al moet ik zeggen dat het voor mij persoonlijk wel gunstig is. ik heb een laag inkomen en de mensen die voorheen wel op goedkopere huizen konden reageren kunnen dat nu niet meer en dus meer kans voor mij. ik heb het wel gemerkt vanaf januari dat ik hoger in het lijstje kwam te staan, maar eigenlijk is het gewoon belachelijk dat je niet meer op de huizen kunt reageren waarop je dat zelf zou willen omdat je nou net een wat hoger inkomen zou hebben.
Ik DD-RIMquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die rijden er in de randstad nog heel veel. Ghetto-treinen noem ik ze altijd.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:41 schreef Delan het volgende:
[..]
dat is dan wel even een tegenpool ja, haha! ach sociaal drinken mag best toch
Nee, dan die deportatietreinen die je in het Oosten hebt. Die zijn pas erg.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik DD-RIM
Oh god, ik ben een trein-autist!
Dat klopt. Het grensinkomen voor heel veel dingen ligt rond hetzelfde bedrag en dat maakt dat je veel misloopt als je er net even boven zit. Ik weet er alles van.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk inderdaad bedoeld om het mensen zoals jij makkelijker te maken.
Maar het pakt voor teveel mensen in de praktijk verkeerd uit. Het is zelfs bewezen dat als je net boven die grens zit, je beter parttime kunt gaan werken en huursubsidie aan kunt vragen. Hou je netto hetzelfde over (misschien wel meer zelfs) én je hebt een huis.
Ik ben toch geen trein-autist, ik had de naam verkeerdquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, dan die deportatietreinen die je in het Oosten hebt. Die zijn pas erg.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Eerst ons lekker maken en alles en dan je snel terugtrekken hč!
Ja, ik kwam er achter dat ik vorig jaar en dit jaar weer zorgtoeslag mag vragen ivm terugval in inkomenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat klopt. Het grensinkomen voor heel veel dingen ligt rond hetzelfde bedrag en dat maakt dat je veel misloopt als je er net even boven zit. Ik weet er alles van.
(Den Haag-)Rotterdam-Roosendaal, stoptrein.quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik DD-RIM
Oh god, ik ben een trein-autist!
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:45 schreef Delan het volgende:
ik ga op mn bank ploffen!! fijne avond nog allemaal!!
ja precies, ik vind het ook een belachelijke regeling hoor maar ben er voor nu toch wel stiekum even blij meequote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk inderdaad bedoeld om het mensen zoals jij makkelijker te maken.
Maar het pakt voor teveel mensen in de praktijk verkeerd uit. Het is zelfs bewezen dat als je net boven die grens zit, je beter parttime kunt gaan werken en huursubsidie aan kunt vragen. Hou je netto hetzelfde over (misschien wel meer zelfs) én je hebt een huis.
En dan gewoon niet ‘stoer’ aan een blikje Coca-Cola willen sippen.quote:
QFT idd.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat klopt. Het grensinkomen voor heel veel dingen ligt rond hetzelfde bedrag en dat maakt dat je veel misloopt als je er net even boven zit. Ik weet er alles van.
Ja, die oldschooldingen met die harde banken. Je hebt ze zelfs met 1 lange bank zegmaar.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben toch geen trein-autist, ik had de naam verkeerd
Deportatietreinen?
Gaan ze ook.... waarom denk je dat ze in bepaalde gebieden nog rondrijdenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, die oldschooldingen met die harde banken. Je hebt ze zelfs met 1 lange bank zegmaar.Zijn vaak stoptreinen. Lijkt wel alsof die krengen rechtstreeks naar Auschwitz gaan ofzo.
Ik weet echt niet welke je bedoeltquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, die oldschooldingen met die harde banken. Je hebt ze zelfs met 1 lange bank zegmaar.Zijn vaak stoptreinen. Lijkt wel alsof die krengen rechtstreeks naar Auschwitz gaan ofzo.
Ik vind het niet zo erg omdat ik nog ga groeien in salaris, maar als dat niet het geval zou zijn is het gewoon aantrekkelijker om minder te gaan werken en meer netto over te houden. Heel vreemd systeem, op deze manier.quote:
Ze bedoelt gewoon Mat'64 (Plan V trouwens).quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet echt niet welke je bedoelt![]()
Of je bedoelt de oude Koplopers? Met die oranje banken? Maar die banken zijn niet hard, die zitten heerlijkEn ze worden allemaal vervangen
IK LUST GEEN COLAquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En dan gewoon niet ‘stoer’ aan een blikje Coca-Cola willen sippen.
Weet niet of ik moet lachen of huilenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ze bedoelt gewoon Mat'64 (Plan V trouwens).
Oh, die wat van Zwolle naar Emmen rijden... Dat zijn inderdaad kuttreinenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ze bedoelt gewoon Mat'64 (Plan V trouwens).
Geef mij maar gewoon de auto....quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Weet niet of ik moet lachen of huilen![]()
![]()
Waar in Utrecht? Ik zat laatst nog wel in de stationsrestauratie van Ehv op zo'n bank.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:43 schreef Watertornado het volgende:
Oké. Ook niet zo ver. Kom je niet in Utrecht op een oude koploperbank zitten?
Dat zijn die hondekoppen toch?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die oranje zijn nog nieuw in verhouding tot wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet echt niet welke je bedoelt![]()
Of je bedoelt de oude Koplopers? Met die oranje banken? Maar die banken zijn niet hard, die zitten heerlijkEn ze worden allemaal vervangen
Nee dat model daarvoor nog volgens mijquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat zijn die hondekoppen toch?
[ afbeelding ]
Teringherrie maakten die zeg
Ook datquote:
Het is nog niet telaat samzz!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, die wat van Zwolle naar Emmen rijden... Dat zijn inderdaad kuttreinen
Wat een verademing dan inderdaad als je geen Sprinter, maar DD-AR of Plan V aantreft.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
(Den Haag-)Rotterdam-Roosendaal, stoptrein.Daar rijden tegenwoordig alleen nog maar die nieuwe Sprinters, dacht ik. Maar ik zit er alleen nog in het weekend in.
Wat is het verschil tussen een DD-RIM en een DD-AR? Het komt toch stiekem op 't zelfde neer?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:49 schreef Socios het volgende:
[..]
Wat een verademing dan inderdaad als je geen Sprinter, maar DD-AR of Plan V aantreft.
Stomme lightrailtreinen.
Het verschil is lekker zitten of op een parkbankje met een groen lapje stof zitten.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een DD-RIM en een DD-AR? Het komt toch stiekem op 't zelfde neer?
Nostalgiequote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:50 schreef Samzz het volgende:
Er gaat voor mij niks boven de oude koplopers. Die met de oranje stoelen
quote:
Inderdaad!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:50 schreef Samzz het volgende:
Er gaat voor mij niks boven de oude koplopers. Die met de oranje stoelen
Nee, hondekoppen zijn de Mat '54 dacht ik. Die rijden niet meer.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat zijn die hondekoppen toch?
[ afbeelding ]
Teringherrie maakten die zeg
Mwah, kan ze wel waarderen, ik houd wel van moderne treinstellen. Ook met trams en metros stap ik liever in een nieuwe. Alleen dat er geen toilet in zit is wel rot, je zou maar conducteur zijn op dat traject. Is toch dik anderhalf uur, moet je gewoon expres niet drinkenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:49 schreef Socios het volgende:
[..]
Wat een verademing dan inderdaad als je geen Sprinter, maar DD-AR of Plan V aantreft.
Stomme lightrailtreinen.
Bij mij komt het door 8 jaar elke dag met de trein naar werk rijden dat ik de bankjes nog weet. Maar dit ontgaat mij ook grotendeels.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:51 schreef L-E het volgende:
Ik zit wel eens in een trein. Ze lijken allemaal op elkaar voor mij. Ik heb geen idee welke kleur bankjes in welke trein aanwezig is. Dat treinautisme van jullie lijkt wel besmettelijk.
Als ie maar op tijd rijd zal het me ruk zijn hoe hij eruit zietquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:51 schreef L-E het volgende:
Ik zit wel eens in een trein. Ze lijken allemaal op elkaar voor mij. Ik heb geen idee welke kleur bankjes in welke trein aanwezig is. Dat treinautisme van jullie lijkt wel besmettelijk.
Goed, definitief TREIN AUTIST nu!!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hondekoppen zijn de Mat '54 dacht ik. Die rijden niet meer.
Ik weet niet hoor, maar op mijn werk ga ik ook niet elke anderhalf uur plassen. Is dat gek?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Mwah, kan ze wel waarderen, ik houd wel van moderne treinstellen. Ook met trams en metros stap ik liever in een nieuwe. Alleen dat er geen toilet in zit is wel rot, je zou maar conducteur zijn op dat traject. Is toch dik anderhalf uur, moet je gewoon expres niet drinken
Trek je je hier ook op af ofzo? Ik vind het een beetje ziekelijk eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:51 schreef Socios het volgende:
[..]
Inderdaad!
Afscheid van de mooiste Nederlandse trein...
Ja, dat dacht ik al. De DD-AR is die parkbank he? Die is wel kut. Van die net niet treinenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het verschil is lekker zitten of op een parkbankje met een groen lapje stof zitten.
En de getoonde trein is als ik mij niet vergis een Plan T. Plan V had in de kopbakken (Socios weet vast welke nummers) van die banken die echt doorgetrokken waren (daar kon/kan je dan zitten met vieren).quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hondekoppen zijn de Mat '54 dacht ik. Die rijden niet meer.
Ach, anderen rukken op een Aston Martin of Ferrari..... Ieder z'n ding....quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Trek je je hier ook op af ofzo? Ik vind het een beetje ziekelijk eigenlijk.
Nee, natuurlijk niet. Nooit.quote:
Verklaart u nader.quote:Ik vind het een beetje ziekelijk eigenlijk.
Leutig?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oh en die schermpjes met de snelheid erop aangegeven en het volgende station enzo vink ook wel leutig
Echt de lekkerste banken everquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:51 schreef Socios het volgende:
[..]
Inderdaad!
Afscheid van de mooiste Nederlandse trein...
Die nummers heb ik helaas zo niet paraat.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:53 schreef Watertornado het volgende:
Plan V had in de kopbakken (Socios weet vast welke nummers) van die banken die echt doorgetrokken waren (daar kon/kan je dan zitten met vieren).
Als het warm is ik wel hoor, vanwege de waterconsumptie.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar op mijn werk ga ik ook niet elke anderhalf uur plassen. Is dat gek?
Ik begrijp gewoon echt oprecht niet dat je dit zo boeiend vind om er zoveel tijd in te steken. En dat bedoel ik niet eens lullig. Dat topic wat je linkte "voor de laatste keer op mijn favo plek zitten", tja, dat vind ik ietwat te sentimenteel voor een trein eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:53 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Nooit.
[..]
Verklaart u nader.
Bij mijn oude werk. Daar mag ik altijd nog langskomen om mij in de intercity naar Groningen te wanen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:48 schreef Socios het volgende:
[..]
Waar in Utrecht? Ik zat laatst nog wel in de stationsrestauratie van Ehv op zo'n bank.
Oh, dat kan ook. De voorloper van de Plan V is dat toch?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En de getoonde trein is als ik mij niet vergis een Plan T. Plan V had in de kopbakken (Socios weet vast welke nummers) van die banken die echt doorgetrokken waren (daar kon/kan je dan zitten met vieren).
Nee, ze zijn allemaal vervangen. Nu hebben de Koplopers blauwe stoelen van stof. Die zijn standaard ontzettend goorquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe vaak ik met de trein ga
Dacht dat die nog gewoon reden...
Treinen zijn sowieso goor.....quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ze zijn allemaal vervangen. Nu hebben de Koplopers blauwe stoelen van stof. Die zijn standaard ontzettend goor
Maar ze kleuren wel mooi bij mijn suede jasje.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ze zijn allemaal vervangen. Nu hebben de Koplopers blauwe stoelen van stof. Die zijn standaard ontzettend goor
Dude, je kunt toch gewoon een passie hebben?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik begrijp gewoon echt oprecht niet dat je dit zo boeiend vind om er zoveel tijd in te steken. En dat bedoel ik niet eens lullig. Dat topic wat je linkte "voor de laatste keer op mijn favo plek zitten", tja, dat vind ik ietwat te sentimenteel voor een trein eigenlijk.
Waarom? Het is een hobby. Ik heb dat met paarden.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik begrijp gewoon echt oprecht niet dat je dit zo boeiend vind om er zoveel tijd in te steken. En dat bedoel ik niet eens lullig. Dat topic wat je linkte "voor de laatste keer op mijn favo plek zitten", tja, dat vind ik ietwat te sentimenteel voor een trein eigenlijk.
Mee eens. Ik vind het niet anders dan het gezever over auto's of voetbal hier. Heb ik ook echt niets mee, maar anderen wel en dat is toch prima.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dude, je kunt toch gewoon een passie hebben?
Ik vind het wel een origineel iets om passie voor te hebben.
Jawel, maar om nou een favoriete plek in een trein te hebben.....quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ah, alleen een ander stofje dusquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die stoelen zitten onder de vlekkenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar ze kleuren wel mooi bij mijn suede jasje.
Nee, de hele stoel is anders. Niet meer zo lekker gevormd.quote:
Plan T bedoel je? Da's die trein met losse stoeltjes.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat kan ook. De voorloper van de Plan V is dat toch?
Nou ja, die hebben dus die extra lange banken (waar overigens bijna nooit iemand zit en waar je dus veel ruimte hebt).quote:De laatste deelseries Plan V7-V13, met de nummers 801-965, beschikken in tegenstelling tot de vorige drie deelseries wel weer over een kleine afdeling voor post- en bagagevervoer. Deze bagageruimte is bij een aantal treinstellen aan het begin van deze eeuw verbouwd tot een kleine reizigerscoupé. De schuifdeuren zijn hierbij vervangen door ramen.
Dat begrijp ik wel, maar een passie hebben voor treinen snap ik gewoon niet. Iig niet op de wijze zoals deze door de poster tegen wie ik het had beleefd wordt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, Plan T is toch de voorloper van de Plan V? Al kende ik ze alleen als Mat '64quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Plan T bedoel je? Da's die trein met losse stoeltjes.
[..]
Nou ja, die hebben dus die extra lange banken (waar overigens bijna nooit iemand zit en waar je dus veel ruimte hebt).
De 888
Mensen die denken dat iedere zitplaats hetzelfde is.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:57 schreef Spezza19 het volgende:
Jawel, maar om nou een favoriete plek in een trein te hebben.....
Denk dat veel mensen dat hebben hoor, zeker regelmatige reizigers op minder drukke trajecten. Ik zit ook meestal op eenzelfde plek.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jawel, maar om nou een favoriete plek in een trein te hebben.....
Ja, maar van paarden, postzegels, en dat soort dingen kan ik het me bedenken, maar ik vraag me af wat je doet als je hobby "treinen" is.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom? Het is een hobby. Ik heb dat met paarden.
Zijn inderdaad oude ICR-rijtuigen!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik heb trouwens het idee dat die Fyra treinen als ik ze zie rijden gewoon wagons van koplopers zijn met een nieuwe bestickering, klopt dat?
Ja sorry hoor, maar elke stoel is hetzelfde in zo'n trein.... Het kan mij echt niet boeien waar ik in zo'n ding zit.... als ie maar op tijd rijdt en mij brengt waar ik zijn moet...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:58 schreef Socios het volgende:
[..]
Mensen die denken dat iedere zitplaats hetzelfde is.
En dat is niet zo want?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:58 schreef Socios het volgende:
[..]
Mensen die denken dat iedere zitplaats hetzelfde is.
Das eerder gewoon autistisch gedrag....quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Denk dat veel mensen dat hebben hoor, zeker regelmatige reizigers op minder drukke trajecten. Ik zit ook meestal op eenzelfde plek.
Ik snap wel wat je bedoelt hoor.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar van paarden, postzegels, en dat soort dingen kan ik het me bedenken, maar ik vraag me af wat je doet als je hobby "treinen" is.
Ik zei nog dat ik het niet lullig bedoelde, dat ik het niet begrijp wil niet zeggen dat ik het afkeur ofzo.
Nou, dat dus. Ik snap de lol er niet van. Net als dat ik wel begrijp dat mensen een hond nemen, maar ik een wandelende tak als huisdier niet snap.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt hoor.Ik heb datzelfde met mensen die helemaal weg zijn van modelhelicopters of zo.
Echt nietquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar elke stoel is hetzelfde in zo'n trein.... Het kan mij echt niet boeien waar ik in zo'n ding zit.... als ie maar op tijd rijdt en mij brengt waar ik zijn moet...
Ah, heb ik er dus toch een beetje oog voor.quote:
Wandelende takken zijn wel tofquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou, dat dus. Ik snap de lol er niet van. Net als dat ik wel begrijp dat mensen een hond nemen, maar ik een wandelende tak als huisdier niet snap.
Een aantal punten waar je op kunt letten:quote:
Tocht van de deur, uitzicht, beenruimte, prullenbak, meur van wc, etc etc etc....quote:
Sorry, ik ben die luxe niet gewend. Als ik in de trein zat was dat naar werk, in de spits, en dan ben je blij als je een staplek kan vinden waar je je ergens aan vast kan houden.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een aantal punten waar je op kunt letten:
• de stopplaats van de trein zodat je niet zo ver hoeft te lopen en hierdoor je overstaptrein haalt
• de plaats ten opzichte van de warmteverdeling in de trein t.g.v. de airco
• uitzicht op vrouwen
• meiden van dikke walvissen die naast je zitten
• beenruimte.
Etc etc.
Ik sta of zit (als ik al met de trein ga) gewoon in die ruimte met de deuren.... Al die mensen dringen om een zitplek....quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sorry, ik ben die luxe niet gewend. Als ik in de trein zat was dat naar werk, in de spits, en dan ben je blij als je een staplek kan vinden waar je je ergens aan vast kan houden.
Soms heb je de luxe niet, maar vaak kan je met een doordachte tactiek toch een prachtzetel verkrijgen waar je je bipsje op mag laten rusten.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sorry, ik ben die luxe niet gewend. Als ik in de trein zat was dat naar werk, in de spits, en dan ben je blij als je een staplek kan vinden waar je je ergens aan vast kan houden.
Ja, die zijn allemaal op zoek naar hun favoriete plek natuurlijk!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik sta of zit (als ik al met de trein ga) gewoon in die ruimte met de deuren.... Al die mensen dringen om een zitplek....
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, die zijn allemaal op zoek naar hun favoriete plek natuurlijk!
De enige doordachte tactiek die ik toepas met treinen is dat ik weet waar ik op het perron moet staan om bij de deuren te staan als de trein stopt. That's all I need to know.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Soms heb je de luxe niet, maar vaak kan je met een doordachte tactiek toch een prachtzetel verkrijgen waar je je bipsje op mag laten rusten.
Gewoon eerst naar het beginpunt rijden.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Soms heb je de luxe niet, maar vaak kan je met een doordachte tactiek toch een prachtzetel verkrijgen waar je je bipsje op mag laten rusten.
+1quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:04 schreef S95Sedan het volgende:
Echt, kuttreinen, nu wel weer genoeg over gehad ja!
Vreselijk.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik sta of zit (als ik al met de trein ga) gewoon in die ruimte met de deuren.... Al die mensen dringen om een zitplek....
Of van die eikels die je er niet uit latenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Vreselijk.
Het is me wel eens gebeurd dat een volwassen vent mijn kind van toen 2 opzij duwde (waardoor hij viel) en snel ergens ging zitten. Kom op zeg.
Ik heb een keer gehad dat ik vroeg of ik op de plek mocht zitten waar een gast zijn kattenmand had neergezet. Antwoord: Nee, want daar zit mijn kat.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Vreselijk.
Het is me wel eens gebeurd dat een volwassen vent mijn kind van toen 2 opzij duwde (waardoor hij viel) en snel ergens ging zitten. Kom op zeg.
Een kaartje is een vervoerbewijs, geen plaatsbewijs.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb een keer gehad dat ik vroeg of ik op de plek mocht zitten waar een gast zijn kattenmand had neergezet. Antwoord: Nee, want daar zit mijn kat.
Ik: Jouw kat heeft een kaartje?
Dat is wel echt achterlijkquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Vreselijk.
Iemand die zijn kat niet op de grond wil zetten zie ik wel aan als iemand die ook echt een kaartje koopt voor de katquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb een keer gehad dat ik vroeg of ik op de plek mocht zitten waar een gast zijn kattenmand had neergezet. Antwoord: Nee, want daar zit mijn kat.
Ik: Jouw kat heeft een kaartje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |