Alleen de (een van de eersten) Koplopers die niet gerenoveerd zijn zoals bovenstaande volgens mij. Die Koplopers zijn te oud om nog gerenoveerd te kunnen worden.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 03:03 schreef Skv het volgende:
Gaan die allemaal weg? Komen nu overal van die walgelijke dubbeldekkers?
Dit waren juist bazentreinen. Die dubbeldekkers zuigen harder dan....quote:Op zaterdag 28 mei 2011 03:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oh gaan de oude baggertreinen eindelijk van ons trajectemmen-zwolle
krijgen wij nou ook eindelijk fatsoenlijke treinen?
die oranje banken zitten wel chillerquote:Op zaterdag 28 mei 2011 03:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dit waren juist bazentreinen. Die dubbeldekkers zuigen harder dan....
Dan gaan er (bijna) alleen maar gerenoveerde Koplopers rijden met blauwe coupés en stoffen stoelen. Meestal ook met wifi aan boordquote:Op zaterdag 28 mei 2011 03:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oh gaan de oude baggertreinen eindelijk van ons trajectemmen-zwolle
krijgen wij nou ook eindelijk fatsoenlijke treinen?
Dat gebied is ook achtergesteld. Zelfs de Wadden wonen meer mensen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 03:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die oranje banken zitten wel chiller
maar echt op ons traject rijdt dikke poep
echt zo gauw ik in zwolle overstap is hetquote:Op zaterdag 28 mei 2011 03:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat gebied is ook achtergesteld. Zelfs de Wadden wonen meer mensen.
Ja psies. NS 747 Boing! Wat zal ik deze treinen missen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 03:17 schreef Specularium het volgende:
Toen ik jong was en ze langzaam plaatsen van de hondekop innamen vond ik het al
een lelijk produkt van vooruitgang dat niet geslaagd is. Later ben ik ze wel mooi
gaan vinden. Ik zag ze als boeings van de treinen door die verhoogde cabine aan de voor/bovenkant.
Als ze weggaan gaat er toch weer een klein beetje cultuur weg.
Wel vreemd dat ik in zo'n burgerlijk topic van Socios in serious mode zit.
Niet dat ze ook maar een beetje bij het comfort van de oranje banken in de buurt komen.. maar dan nog liever treinen met blauwe stoelen dan dubbeldekkers, want die zijn idd helemaal verschrikkelijk..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 03:03 schreef Skv het volgende:
Gaan die allemaal weg? Komen nu overal van die walgelijke dubbeldekkers?
Ik zou je doen op een harde blauwe NS stoel.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 03:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet dat ze ook maar een beetje bij het comfort van de oranje banken in de buurt komen.. maar dan nog liever treinen met blauwe stoelen dan dubbeldekkers, want die zijn idd helemaal verschrikkelijk..
Juiste reactie is juiste reactie.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 03:47 schreef Langdon het volgende:
[..]
Ik zou je doen op een harde blauwe NS stoel.
Neukende Spoorwegenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 03:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Juiste reactie is juiste reactie.
Je moet heel vlug zijn. Momenteel rijden er nog drie onverbouwde stellen rond. Naast de genoemde 4239 en 4242 ook nog de 4240 (in Olympische kleuren).quote:Op zaterdag 28 mei 2011 03:09 schreef Isabeau het volgende:
Neeeee! Ik miste ze al en nu vertel je me dat ik nooit meer in een oranje met bruine coupé kan reizen?Maar....
![]()
Die oranje banken zaten (lagen) véél beter dan die stoffen
Baggertreinen!? Prachtig juist dat Mat '64 op dat traject. Hèt boegbeeld van de Nederlandse stoptrein. Sterker nog, Zwolle - Emmen is het traject waar deze treinen het langst zullen blijven rijden en wel tot eind 2012. Tegen die tijd kunnen we dus wéér afscheid nemen van een prachtige trein.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 03:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oh gaan de oude baggertreinen eindelijk van ons trajectemmen-zwolle
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |