Ben ook benieuwd.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:54 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik kan de samenwerking tussen Ludo en Maxime ook wel waarderen...
Ben wel benieuwd wat voor twist Maxime en Nick gaan krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Wat heeft Lucas nou weer fout gedaan?quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Overigens ik vond die Lucas weer onmogelijk irritant gisteren, zelfs al had Anton niks tegen homo's en was ie zelf homo dan nog zou ik me kunnen voorstellen dat ie Lucas gewoon af en toe een knal zou willen verkopen. Lucas maakt het hem nog steeds niet erg gemakkelijk vind, eerst zit ie hem gewoon knalhard in zijn gezicht uit te lachen om die kikkers en gisteren was ie zelf echt gestoord paniekerig om Nina (en maakte hij het op alle punten alleen maar erger) en eigenlijk had toen iemand hem effe hard moeten uitlachen.![]()
En voor gegadigden, ik zou het knap vinden als men Edwin hier weer de schuld van zou kunnen geven
Mijn waarde Madam Paon, ik vind wat Lucas deed irritant en vervelend gedrag, dit valt te beargumenteren, maar dan nog is het een kwestie van smaak: wat vind je wel en wat vind je niet kunnen. Dit verschilt tussen personen en kennelijk ook tussen ons, daar is niks mis mee en dat iemand er 180 graden anders over denkt is ook niet ineens absurd, zal ik omgekeerd ook niet over jouw mening zeggen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:16 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wat heeft Lucas nou weer fout gedaan?
Hij was gewoon zijn eigen hysterische zelf, zoals altijd.
En wat is nou toch zo erg aan dat Lucas moest lachen om Anton paniek om die gebroken kikkers?
Anton nam het ook gewoon veel te serieus.
Het is niet alsof het ging om erfstukken die al generaties lang in de familie zitten.
Ik vond eigenlijk dat Anton in beide gevallen zich volwassen op stelde en niet meeging met Lucas z'n geprevel.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:29 schreef Miss_paraplu het volgende:
Nou, Lucas was wel erg overdreven hoor, daar in Charlies.. maar zoals altijd inderdaad is Lucas overdreven en ook tegen Anton blijft hij raar doen. Anton kan volgens mij weinig goed doen in de ogen van Lucas.
Ik weet het, maar ik kan het gewoon niet laten.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Mijn waarde Madam Paon, ik vind wat Lucas deed irritant en vervelend gedrag, dit valt te beargumenteren, maar dan nog is het een kwestie van smaak: wat vind je wel en wat vind je niet kunnen. Dit verschilt tussen personen en kennelijk ook tussen ons, daar is niks mis mee en dat iemand er 180 graden anders over denkt is ook niet ineens absurd, zal ik omgekeerd ook niet over jouw mening zeggen.![]()
Waarschijnlijk is het voor jou wel absurd in de zin dat de zaken volgens jou op een bepaalde manier in elkaar steken, maar op den duur kom je er toch achter dat met dezelfde feiten voor handen 2 mensen tot een totaal ander inzicht komen. Ik kan ook tegen iemand zeggen die geel als lievelingkleur heeft (de mijne is blauw):
Hoe kan je geel nu leuk vinden? Wat heeft blauw nu weer fout gedaan?Enz.
Je bespaart jezelf en ons een hele hoop opwinding om niks als je gewoon accepteert dat sommmige mensen A en sommige mensen B vinden, ook al lijkt A nog zo vanzelfsprekend en natuurlijk voor jou. Begrijp het niet verkeerd: zeg vooral dat je A vindt, maar laat iemand anders dus ook vooral B vinden. Dit is nu eens niet als afbrekende kritiek bedoeld, ik ben nu eens serieus en oprecht, succes ermee
Die kikkertaart was veel leukerquote:Op donderdag 7 juli 2011 16:15 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Het is niet de kikkertaart geworden.
Echt, hilarisch dit meid.quote:
Ik zie wel of ik mijn mening aanpas in de loop der tijd, wie weet.quote:
Yups, of eigenlijk is-ie projectleider. Dat is hier te lezen: http://www.rtl.nl/soaps/g(...)e/schrijfproces3.xmlquote:Op donderdag 7 juli 2011 17:02 schreef LetsGame het volgende:
Ik wist niet dat Martin van Steijn hoofdschrijver is voor GTST?![]()
Ik kan me herinneren dat Mickey liedjes schreef voor Linda, maar Martin? Wow
quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:15 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Twee fans op de foto met Mickey Lammers.
Ik moet me ook inhouden.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:55 schreef PeterKelder het volgende:
Ben trouwens bang dat ik straks tóch de shortie voor morgen ga bekijken, ik ben gewoon té nieuwsgierig
Toch doe ik hetquote:Op donderdag 7 juli 2011 19:56 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik moet me ook inhouden.
Maar er wordt niet gekeken!
quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:28 schreef amaranta het volgende:
Maxime kan met dat fluorescerende roze rokje zo even achter een raampje gaan staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |