Dat doet ie volgens mij al sinds hij weer terug in Meerdijk isquote:
Hij was gestoord omdat Maxime hem op ieder vlak onderuit haalde. Als iemand op ieder standpunt wat jij hebt zoveel flikt zou jij het ook niet meer uithouden. Kijk alleen al naar de laatste keer dat je in discussie was met heer van Bartelhovenquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:16 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hoezo? Als het toen heel slecht met hem ging, kan hij toch best die brief geschreven hebben?
En Rik doet weer eens verschrikkelijk moeilijk. Ja, Danny is onuitstaanbaar, maar Rik werkt ook niet echt mee.
En ik hoop echt dat Nick zo blijft en dus niet weer zo gestoord wordt als in de laatste paar maanden voor z'n exit. Zo is hij een stuk minder onuitstaanbaar.
Ouch....nice onequote:Op woensdag 6 juli 2011 20:17 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hij was gestoord omdat Maxime hem op ieder vlak onderuit haalde. Als iemand op ieder standpunt wat jij hebt zoveel flikt zou jij het ook niet meer uithouden. Kijk alleen al naar de laatste keer dat je in discussie was met heer van Bartelhoven
Omdat het gewoon niet bij het personage past, en was wel leuk geweest als die brief een waan van Charlie bleek te zijnquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:16 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hoezo? Als het toen heel slecht met hem ging, kan hij toch best die brief geschreven hebben?
Nou ik kan de reactie van Rik heel goed begrijpen, door het onuitstaanbare gedrag van Danny gaat Rik ook met negatief gedrag reagerenquote:En Rik doet weer eens verschrikkelijk moeilijk. Ja, Danny is onuitstaanbaar, maar Rik werkt ook niet echt mee.
dat dusquote:En ik hoop echt dat Nick zo blijft en dus niet weer zo gestoord wordt als in de laatste paar maanden voor z'n exit.
Nick is een baas en 1 van de tofste personages ooit.quote:Zo is hij een stuk minder onuitstaanbaar.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
Hier mijn verhaal:
Charlie probeert nog iets te krijgen met Nick (It's never enough, je kent haar) maar wanneer Rik dat ziet, is hij overmand van verdriet. Hij gaat naar Danny om te vertellen wat ze geflikt heeft. Danny komt achter zijn ijdelheidsspiegel vandaan en steunt zijn broer met dubbel gevoel; Hij was namelijk ook nog bezig met Charlie. Hij zegt even naar de kroeg te gaan, maar gaat in feite naar Charlie toe. Wat volgt is een groot schouwspel, een ruzie... Maar hoe het afloopt zien we niet. Het eerste wat we wel zien is een shot van Charlie die met haar kop door een spiegel heen ligt (Die lijn BLIJFT geniaal). Wit doek erover, lijkzak dichtritsen, exit Charlie.
Wat precies heeft plaatsgevonden weten we niet, maar Danny was aanwezig. Inspecteur Jack komt er niet uit dus roept hij hulp in van de hoofdcommissaris en vroegere inspecteur van de politie; Commissaris Bronkhorst! Hij gaat door Meerdijk maar komt op een ander spoor terecht: Het spoor van Jef.
Gooi er nog even een geniale reeks scenes in de rechtzaal tegenaan, waarbij Danny wordt veroordeeld (terwijl het eigenlijk Rikki was die haar om zeep hielp) en nu dus 35 jaar mag zitten... And the story continues.
Dan raad ik je aan dit topic eens door te lezen:quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:17 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hij was gestoord omdat Maxime hem op ieder vlak onderuit haalde. Als iemand op ieder standpunt wat jij hebt zoveel flikt zou jij het ook niet meer uithouden. Kijk alleen al naar de laatste keer dat je in discussie was met heer van Bartelhoven
Een topic van Dr. Mikey verslaat niet de standpunten van mij noch die van Heer van Bartelhoven. Ik weet eerlijk gezegd niet wat u daarmee wilt zeggen, want ik gebruikte de 'feud' alleen maar als voorbeeld. Maar blijkbaar kan u daar niet tegen en hou ik dan ook verder over dit onderwerp op.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:20 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dan raad ik je aan dit topic eens door te lezen:
Madame_Paon een gedicht
Heer_van_Bartolhoven heeft inderdaad een hoog niveau.[/sarcasme]
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op woensdag 6 juli 2011 20:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
Daaaaar gaan we weer: "Ik voel echt niks meer voor hem, ik hou van jou."
Dat zei ze ook toen ze 5 minuten later met Danny het bed in dook.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:26 schreef Ascendancy het volgende:
Nina. Ga even lekker je kop tegen een muur aan slaan. HARD.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |