Ik denk juist dat we nog iets van hem zullen horen, alhoewel met de huidige scrhrijvers : )quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:54 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dit vind ik ook.
Hij laat zich eigenlijk toch wel makkelijk afbluffen door Ludo en Maxime.
Maar ik denk na deze aflevering niet, dat hij de schutter zal zijn vrijdag.
Nee, daar hebben deze schrijvers de capaciteiten niet voor.quote:Op woensdag 6 juli 2011 02:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hiervoor zouden ze hem wel terug laten komen voor een goede, strakgeplande wraakactie
Ditquote:
heel veel slechter kan het ook niet wordenquote:Op woensdag 6 juli 2011 09:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo ik ben weer bij, vanochtend even snel de laatste afleveringen gekeken. Ziet er in ieder geval een stuk beter uit dan de laatste week van vorig seizoen
Zijn stem past echt perfect bij zijn karakter. Een tikje fout, niet een doorsnee Nederlands accent maar toch heeft het wat. Vergelijk zijn stem maar eens met die van Rik, als ze Charlie zeggen. Daar zit al zoveel verschil in, vooral als het aankomt op de emotie in een scene.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:14 schreef Sk00p het volgende:
[..]
OMG inderdaad.. Zo gemist... Heeft iemand trouwens de interview gezien die op RTL XL staat?
ZOO leuk!!![]()
Je weet maar nooit met de schrijversquote:Op woensdag 6 juli 2011 10:00 schreef roos85 het volgende:
[..]
heel veel slechter kan het ook niet worden
Hij is dit seizoen vreselijker dan ooit.quote:
Ik heb het ook verkeerd geformuleerd!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:34 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Als Frederik de schutter zou zijn, vind ik dat heel erg jammer..
Frederik weet waar Ludo tot in staat is en zal uit zijn buurt blijven.
Moord past niet bij Frederik, het is een intelligente zakenman, geen moordenaar.
Ze doen wel eens rare dingen in GTST, maar gelukkig blijft b.v. Ludo Sanders altijd in karakter.
Vond het leuk om te zien dat Lorena weer eens geen partij was, voor de sluwe & immer beheerste Ludo Sanders![]()
Frederik zei het ook nog tegen haar, bij zijn afscheid.
Nick Sanders is weer terug en wie is er opeens ook weer?
Valentijn, al seizoenen lang op zijn slaapkamer opgesloten of bij een vriendje thuis aan het spelen.
Valt me nog mee dat hij niet opeens 16 jaar oud is
"Nog nooit is het begin van een nieuw seizoen zo heftig geweest."quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:22 schreef Frey het volgende:
http://www.rtl.nl/soaps/g(...)omercliff_column.xml
De helden.
Dat zijn helden op sokken, dit zijn ware helden:quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:22 schreef Frey het volgende:
http://www.rtl.nl/soaps/g(...)omercliff_column.xml
De helden.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nog nooit in twee jaar zekerBen benieuwd..
For the love of god, maak haar gewoon af. Ze gaan sowieso voor 'verlaten met een groot geheim'.quote:Maar goed. Voor ons is dit al een gepasseerd station. Wij zijn zelf net verrast door het vertrek van Lieke. Ontzettend balen natuurlijk, dat zo’n goede actrice vertrekt. Maar ook heel dapper dat ze deze keuze maakt. Dus haar afscheid zit er aan te komen. Zelf wil ze niet dat Charlie sterft. Dat is te begrijpen als je zo lang met zoveel plezier zo’n rol hebt gespeeld. Toen Aukje wegging, de eerste Charlie, lag er nog zo’n groot verhaal met haar, dat we het zonde vonden om het karakter al uit de serie te schrijven. Charlie was toen net aangereden door Robert, wat nog niemand wist, en zij moest nog horen dat niet Barbara maar Valerie haar biologische moeder was. Door Aukjes vertrek moesten we dat ineens in een paar weken afvertellen. En dat vonden we niet mooi. Dus werd er besloten de rol te recasten. De rol werd toen overgenomen door Lieke, die een tijdje daarvoor al voor Aukje had ingevallen. En met succes.
Nu aan de schrijvers de opdracht om over Liekes vertrek na te denken: wordt Charlie gerecast? Is het voor het verhaal toch spannender en emotioneler om Charlie te laten sterven? Of laten we haar met een groot geheim Meerdijk verlaten?
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
For the love of god, maak haar gewoon af.
Uit dat stuk blijken 2 dingen vind ik, allereerst dat ze zichzelf echt steen en steengoed vindenquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
For the love of god, maak haar gewoon af. Ze gaan sowieso voor 'verlaten met een groot geheim'.
Rogier Properquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat zijn helden op sokken, dit zijn ware helden:
[ afbeelding ]
Rogier Proper
[ afbeelding ]
Olga Madsen
En natuurlijk Cobi Peelen
Ik ben nieuwsgierig.quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:16 schreef PeterKelder het volgende:
Er staan ook leuke quotes in over zijn tijd bij GTST (ietwat verkeerde casting, een verhaallijn die opeens helemaal moest worden herschreven e.d.). Ik zal ze binnenkort wel even hier neerzetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |