SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, dit moest even. :pUnbowed, Unbent, Unbroken.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:01 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Goed, ik beeld mij even het spannendste scenario af wat ik nu kan verzinnen tijdens de cliff.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, dit moest even. :p![]()
![]()
![]()
Science, spirituality
Will have to meet along the way and
We need new drifts, another view
Expand our grip on the cryptic soul
Goed, ik beeld mij even het spannendste scenario af wat ik nu kan verzinnen tijdens de cliff.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, dit moest even. :p![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Goed, ik beeld mij even het spannendste scenario af wat ik nu kan verzinnen tijdens de cliff.Zo, bij deze ben je aangenomen als scriptschrijverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, dit moest even. :p![]()
Helaas wel ja.. Maar sowieso Charliequote:Op woensdag 6 juli 2011 20:30 schreef losingmymind het volgende:
Kan Rik niet ophouden met dat jaloerse gezeik? Hij duwt die mannen juist naar haar toe, in plaats van dat hij ze weg houdt.
En hij is zo leuk met Valentijnquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:04 schreef douche-eendje het volgende:
Nicknicknicknick en had ik al gezegd, nick? Eindelijk weer eens een karakter in de serie die wel leuke/foute dingen kan gaan doen
.
En ja, die heerlijk foute stem ook
De kop van Rik aan het einde van de aflevering, wat is hij toch eigenlijk ook een holbewoner.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:52 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Straks is het Rik die Danny en Nick neer wil schieten.
Goed, ik beeld mij even het spannendste scenario af wat ik nu kan verzinnen tijdens de cliff.Maxime was toch neergeschoten zei je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, dit moest even. :p
Misschien volgt hij haar juist wel even omdat hij haar zo op een ongestoord moment kan begroeten, ipv een drukke charlies in te lopen. Het eerste gesprek wil je denk ik niet in het bijzijn van teveel mensen hebbenquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:30 schreef MoiMoi85 het volgende:
Even de afleveringen bekeken van afgelopen dagen.
Waarom trouwt iedereen binnen een paar maanden? Het heeft toch totaal geen betekenis meer?
Waarom staat Nick Charlie te bespieden bij Charlie's?
En waarom staat hij heel toevallig langs de weg waar Charlie langs moet? Wel heel toevallig dat zij stil staat op dat moment.
Okee, het is een soap, maar toch...
Ben blij dat Nick weer terug is. Ik hoop dat hij Maxime iets aan gaat doen. Dat verdient ze.
Ach gut, dit verwachtte ik al vroeger of later, niks mis mee, alleen........zeg er wel effe bij dat dat een topic in ONZ was, waar het de bedoeling is dat je trollt, ik wil ook weleens mijn verstand op nul zetten en daar is ONZ ideaal voor. Het is geenzins te vergelijking met hoe serieus ik discussiëren in andere subfora neemquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:20 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dan raad ik je aan dit topic eens door te lezen:
Madame_Paon een gedicht
Heer_van_Bartolhoven heeft inderdaad een hoog niveau.[/sarcasme]
Vergelijk die opmerkingen en mijn manier van doen daar eens met posts die ik hier doe of bijvoorbeeld in POL, link eens naar een topic in SHO of in POL waar ik opmerkingen van dat kaliber maak. Ik durf te wedden dat je daar geen geschikt voorbeeld van kunt vinden. Mijn postgedrag daar was een bewuste keuze het niet zo nauw met de discussieregels te nemen, er is 1 plek waar dat kan, mag en zelfs de bedoeling is: ONZ wat staat voor onzinquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:41 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dus jij vindt die opmerkingen wel van hoog niveau?
En dit soort dingen komen van twee kanten, dus het ligt echt niet alleen aan mij.
Ach in soapland kan er wel meer wat dat betreft, ik vroeg me altijd al af hoe Frits en Martine een koppel konden worden na die cliff in seizoen 2quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:05 schreef Frey het volgende:
Ik ben benieuwd naar de reactie van Maxime.
... dat kun je niet menen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 02:43 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Die acteur die Nick speelt kan niet acteren.
Zo nep en helemaal naast zo'n goede actrice als Lieke.
Ik meen dat heel serieus. Lieke is wel echt een goede actrice, bij die dude was het zo gespeeld en duidelijk dat hij aan het acteren is.quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 02:52 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Ik meen dat heel serieus. Lieke is wel echt een goede actrice, bij die dude was het zo gespeeld en duidelijk dat hij aan het acteren is.
Vind maar wat je vind.quote:Op donderdag 7 juli 2011 02:55 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Christophe Haddad is een fantastische acteur. Hij brengt de emoties heel geloofwaardig over.
Bijvoorbeeld bij de cliffhanger van seizoen 19 en de eerste aflevering van seizoen 20. Je kon gewoon zien dat Nick zich niet meer kon beheersen en echt het gevoel had gek te worden. En dat zonder enorm hysterisch gedoe.
Lieke vind ik maar middelmatig.
Misschien, ik ga wel even op pad naar ander werk van hem.quote:Op donderdag 7 juli 2011 02:59 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik denk dat het eerder door zijn stem en manier van articuleren komt, dat het nep overkomt.
Maar zo praat hij nou eenmaal.
In interviews praat hij ook zo.
Dit is de slechtste binnenkomer mogelijk. Sterkte hier.quote:Op donderdag 7 juli 2011 02:52 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Ik meen dat heel serieus. Lieke is wel echt een goede actrice, bij die dude was het zo gespeeld en duidelijk dat hij aan het acteren is.
Ja, daar was ik al bang voor.quote:Op donderdag 7 juli 2011 03:21 schreef Frey het volgende:
[..]
Dit is de slechtste binnenkomer mogelijk. Sterkte hier.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 02:43 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Trollquote:Op donderdag 7 juli 2011 02:43 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Waarom vind je hem niet leuk?quote:Op donderdag 7 juli 2011 03:38 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind Nick persoonlijk geen leuk personage en ben dus ook niet heel blij dat hij weer terug is, maar ik vind dat de acteur wel goed acteert.
Juist, ze zijn immers familie.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ach in soapland kan er wel meer wat dat betreft, ik vroeg me altijd al af hoe Frits en Martine een koppel konden worden na die cliff in seizoen 2
En Nick en Sjors die een relatie krijgen na die ware vijandschap tussen die 2 in seizoen 14, het zou best kunnen dat Maxime en Nick er uiteindelijk een punt achter zetten. Al zou het leuk zijn als ie toch nog effe wraak op haar zou kunnen nemen.
Hier moet ik toch even op reageren.quote:Op donderdag 7 juli 2011 02:43 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Een mening die velen hier delen.quote:
Amenquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Overigens het lijkt net of Danny Rik doelbewust zit op te fokken, het is toch volkomen normaal dat je nog niet helemaal normaal doet als je vrouw met je broer heeft liggen neuken ongeveer een week of 8 geleden. Als je dan al zo gek bent het om het opnieuw te proberen, dan moet je niet zo een klier als Danny erbij hebben die nog even zout in de wonden gaat gooien![]()
Prachtige scenes met Nick, ik vind hem het meest relaxed als ie eens een rustige bui heeft, ipv dat die paniekerige, verwarde dwaas uithangt zoals ie deed net voor hij eruit ging
Ik kan de samenwerking tussen Ludo en Maxime ook wel waarderen...quote:
Nina zat zich anders ook behoorlijk aan te stellen, misschien was Lucas haar gedrag aan het spiegelen om haar te laten zien hoe belachelijk ze bezig was.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Overigens ik vond die Lucas weer onmogelijk irritant gisteren, zelfs al had Anton niks tegen homo's en was ie zelf homo dan nog zou ik me kunnen voorstellen dat ie Lucas gewoon af en toe een knal zou willen verkopen. Lucas maakt het hem nog steeds niet erg gemakkelijk vind, eerst zit ie hem gewoon knalhard in zijn gezicht uit te lachen om die kikkers en gisteren was ie zelf echt gestoord paniekerig om Nina (en maakte hij het op alle punten alleen maar erger) en eigenlijk had toen iemand hem effe hard moeten uitlachen.![]()
En voor gegadigden, ik zou het knap vinden als men Edwin hier weer de schuld van zou kunnen geven
Ben ook benieuwd.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:54 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik kan de samenwerking tussen Ludo en Maxime ook wel waarderen...
Ben wel benieuwd wat voor twist Maxime en Nick gaan krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Wat heeft Lucas nou weer fout gedaan?quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Overigens ik vond die Lucas weer onmogelijk irritant gisteren, zelfs al had Anton niks tegen homo's en was ie zelf homo dan nog zou ik me kunnen voorstellen dat ie Lucas gewoon af en toe een knal zou willen verkopen. Lucas maakt het hem nog steeds niet erg gemakkelijk vind, eerst zit ie hem gewoon knalhard in zijn gezicht uit te lachen om die kikkers en gisteren was ie zelf echt gestoord paniekerig om Nina (en maakte hij het op alle punten alleen maar erger) en eigenlijk had toen iemand hem effe hard moeten uitlachen.![]()
En voor gegadigden, ik zou het knap vinden als men Edwin hier weer de schuld van zou kunnen geven
Mijn waarde Madam Paon, ik vind wat Lucas deed irritant en vervelend gedrag, dit valt te beargumenteren, maar dan nog is het een kwestie van smaak: wat vind je wel en wat vind je niet kunnen. Dit verschilt tussen personen en kennelijk ook tussen ons, daar is niks mis mee en dat iemand er 180 graden anders over denkt is ook niet ineens absurd, zal ik omgekeerd ook niet over jouw mening zeggen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:16 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wat heeft Lucas nou weer fout gedaan?
Hij was gewoon zijn eigen hysterische zelf, zoals altijd.
En wat is nou toch zo erg aan dat Lucas moest lachen om Anton paniek om die gebroken kikkers?
Anton nam het ook gewoon veel te serieus.
Het is niet alsof het ging om erfstukken die al generaties lang in de familie zitten.
Ik vond eigenlijk dat Anton in beide gevallen zich volwassen op stelde en niet meeging met Lucas z'n geprevel.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:29 schreef Miss_paraplu het volgende:
Nou, Lucas was wel erg overdreven hoor, daar in Charlies.. maar zoals altijd inderdaad is Lucas overdreven en ook tegen Anton blijft hij raar doen. Anton kan volgens mij weinig goed doen in de ogen van Lucas.
Ik weet het, maar ik kan het gewoon niet laten.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Mijn waarde Madam Paon, ik vind wat Lucas deed irritant en vervelend gedrag, dit valt te beargumenteren, maar dan nog is het een kwestie van smaak: wat vind je wel en wat vind je niet kunnen. Dit verschilt tussen personen en kennelijk ook tussen ons, daar is niks mis mee en dat iemand er 180 graden anders over denkt is ook niet ineens absurd, zal ik omgekeerd ook niet over jouw mening zeggen.![]()
Waarschijnlijk is het voor jou wel absurd in de zin dat de zaken volgens jou op een bepaalde manier in elkaar steken, maar op den duur kom je er toch achter dat met dezelfde feiten voor handen 2 mensen tot een totaal ander inzicht komen. Ik kan ook tegen iemand zeggen die geel als lievelingkleur heeft (de mijne is blauw):
Hoe kan je geel nu leuk vinden? Wat heeft blauw nu weer fout gedaan?Enz.
Je bespaart jezelf en ons een hele hoop opwinding om niks als je gewoon accepteert dat sommmige mensen A en sommige mensen B vinden, ook al lijkt A nog zo vanzelfsprekend en natuurlijk voor jou. Begrijp het niet verkeerd: zeg vooral dat je A vindt, maar laat iemand anders dus ook vooral B vinden. Dit is nu eens niet als afbrekende kritiek bedoeld, ik ben nu eens serieus en oprecht, succes ermee
Die kikkertaart was veel leukerquote:Op donderdag 7 juli 2011 16:15 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Het is niet de kikkertaart geworden.
Echt, hilarisch dit meid.quote:
Ik zie wel of ik mijn mening aanpas in de loop der tijd, wie weet.quote:
Yups, of eigenlijk is-ie projectleider. Dat is hier te lezen: http://www.rtl.nl/soaps/g(...)e/schrijfproces3.xmlquote:Op donderdag 7 juli 2011 17:02 schreef LetsGame het volgende:
Ik wist niet dat Martin van Steijn hoofdschrijver is voor GTST?![]()
Ik kan me herinneren dat Mickey liedjes schreef voor Linda, maar Martin? Wow
quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:15 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Twee fans op de foto met Mickey Lammers.
Ik moet me ook inhouden.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:55 schreef PeterKelder het volgende:
Ben trouwens bang dat ik straks tóch de shortie voor morgen ga bekijken, ik ben gewoon té nieuwsgierig
Toch doe ik hetquote:Op donderdag 7 juli 2011 19:56 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik moet me ook inhouden.
Maar er wordt niet gekeken!
quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:28 schreef amaranta het volgende:
Maxime kan met dat fluorescerende roze rokje zo even achter een raampje gaan staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou als ik jou was eerder de GTSTCourant de komende 23 uur vermijden: daar staat namelijk precies wat er gaat gebeurenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:01 schreef Frey het volgende:
Tanya is dus een moordenaar. De gehaktballen zijn gemaakt van Jefs vlees.
Getver!quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:01 schreef Frey het volgende:
Tanya is dus een moordenaar. De gehaktballen zijn gemaakt van Jefs vlees.
Ik durf nergens meer te kijken.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:55 schreef PeterKelder het volgende:
Ik zou als ik jou was eerder de GTSTCourant de komende 23 uur vermijden: daar staat namelijk precies wat er gaat gebeuren
Mooi dat je dat gevoel weer hebt, want dit is echt een puike cliffquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:13 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik durf nergens meer te kijken.![]()
Dat gevoel heb ik niet meer gehad sinds 2005, dus dat is al goed. Ik ben benieuwd. Ik kijk morgenvroeg de aflevering op RTL Lounge.
Ik kijk met je mee.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:13 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik durf nergens meer te kijken.![]()
Dat gevoel heb ik niet meer gehad sinds 2005, dus dat is al goed. Ik ben benieuwd. Ik kijk morgenvroeg de aflevering op RTL Lounge.
29 augustusquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:22 schreef droomvrouwtje het volgende:
Shortie gezien, ik moet morgenavond kijken..
Tot wanneer duurd de zomer stop eigenlijk??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Och, dit is niets vergeleken bij vroeger: dan stopte het seizoen in de laatste week van mei en kwam het volgende seizoen pas begin/midden septemberquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:33 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
Ah oké thanks.. Pff dat duurt nog lang
Ik denk dat dit wel eens de kortste zomerstop tot nu toe kan zijn zelfs.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:34 schreef PeterKelder het volgende:
Och, dit is niets vergeleken bij vroeger: dan stopte het seizoen in de laatste week van mei en kwam het volgende seizoen pas begin/midden september
ja dat idee heb ik eigenlijk ookquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:34 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik denk dat dit wel eens de kortste zomerstop tot nu toe kan zijn zelfs.
En toch geloof ik dat hij na morgen nog wel eens heeeeeel lang kan gaan duren.quote:
Oké, dat wist ik niet, ik volg goede tijden nog niet zo heel lang, voorheen keek ik sporadisch dus is me dat nooit opgevallen, nu kijk ik elke dag en lukt me dat niet dan kijk ik via RTLxl terugquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Och, dit is niets vergeleken bij vroeger: dan stopte het seizoen in de laatste week van mei en kwam het volgende seizoen pas begin/midden september
qua gevoel wel ja, want ik denk dat morgen echt héél erg spannend gaat wordenquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:36 schreef Frey het volgende:
[..]
En toch geloof ik dat hij na morgen nog wel eens heeeeeel lang kan gaan duren.
Dat sowiesoquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:45 schreef Frey het volgende:
Nog 1 laatste vraag voor nu aan PeterKelder:
Wordt morgen de nasmaak van de vorige "zomercliff" definitief weggespoeld?
oooh ik wil eigenlijk niet kijken, maar eigenlijk toch weer wel...quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:45 schreef Sk00p het volgende:
Die shortie!!![]()
Ben zo benieuwd hoe dat afloopt!! Tanja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |